Ja maar Roisin Murphy ia daar dus mee begonnen... in ieder geval eerder dan Lady Gagaquote:Op maandag 11 januari 2010 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
je merkt vaak bij extraverte artiesten dat ze naar de ander kijken om elkaar te overtreffen.
je snapt het nog steeds niet .quote:Op maandag 11 januari 2010 23:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan kopieert Lady GaGa toch Roisin Murphy
I`m on Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiire![]()
![]()
Mijn theorie is dat Lady Gaga het gewoon jat van Roisin Murphy.... ze is er in ieder geval veel later mee begonnenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je snapt het nog steeds niet .
Kijk naar bv britney en shakira , die kenden elkaar van vroegah
zodra de een extremer ging dan de ander , ging de ander nog extremer.
gaat er dan niet om wie als eerste begon met extravert zijn.
Jawel. Het lijkt me sterk dat Lady Gaga en Roisin Murphy elkaar van vroeger kendenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je snapt het nog steeds niet .
En veel minder.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat Lady Gaga het gewoon jat van Roisin Murphy.... ze is er in ieder geval veel later mee begonnen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:06 schreef cygnusx het volgende:
Ben ik nou de enige die drie voor twaalf maar een gaar programma vind?
quote:echt een goed programma is het niet, en op muziekgebied is het ook niet veel speciaals.
Ik luister het regelmatig, maar in tegenstelling tot al het andere wat ik overdag hoor op 3fm is dit nou niet echt super als ik mijn mening geef.quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je de muziek die je in 3voor12 hoort hetzelfde is als dat wat je overdag hoort? dan luister je óf overdag óf `s avonds slecht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:09 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ik luister het regelmatig, maar in tegenstelling tot al het andere wat ik overdag hoor op 3fm is dit nou niet echt super als ik mijn mening geef.
Je hebt gelijk over de eerste 1,5 uur, daarna is de stelling optieft en daarna gaat hij lekker los.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:09 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ik luister het regelmatig, maar in tegenstelling tot al het andere wat ik overdag hoor op 3fm is dit nou niet echt super als ik mijn mening geef.
Uitknippen van een foto is nou eenmaal een tijdrovend werkje, waar atm even geen tijd voor is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Arme Hanneke heeft nog steeds geen fototje voor bij het programma en de now playing
Prioriteiten bij de inwerkperiode van je nieuwe medewerker. hoe lang weten ze het nou al. *zucht*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Uitknippen van een foto is nou eenmaal een tijdrovend werkje, waar atm even geen tijd voor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |