quote:Op zondag 10 januari 2010 21:19 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb nog nooit een openingszin ontvangen dan wel gebruikt. ik word dronken op een feestje, met een jongen samen, en dan denk ik ineens: heeee ik ben aan t flirten. en dan: heeeee, als ik zo doorga dan gaat er gezoend worden vanavond...
bij mc ex gingen we heel erg overduidelijk gearmd samen naar huis lopen en duurde het alsnog vijf minuten van echt TE dicht bij elkaar zitten op een bank tot hij me uiteindelijk zoende. en bij mc scharrel/ mc bath, was het een kwestie van een of andere vage kutsmoes waardoor ik uit de dansvloer liep met hem achter me aan en toen stonden we ineens te zoenen tegen de toiletdeur
ik ben niet zo van subtiel ofzo...
OK.... Ik heb ook een tijd op een zwarte school gewerkt, en volgens mij ging het absoluut niet zo. Nou jaquote:Op zondag 10 januari 2010 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik wel. Die verhalen hoor ik op m'n opleiding.
Ik wilde net 'dat dacht je maar!quote:
Ik vergeef het je omdat jij het bentquote:Op zondag 10 januari 2010 21:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
U can bee da tripo to mah fipo
Het duurde even voor het kwartje vielquote:Op zondag 10 januari 2010 21:27 schreef Ewelina het volgende:
Ik geef een feestje in mijn bed. Zin om te komen?
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vergeef het je omdat jij het bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
U can bee da tripo to mah fipo
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:30 schreef Merel het volgende:
Negeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:30 schreef Merel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:30 schreef Merel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik kom ook! Om een uurtje of 7 eten? Of 8?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:31 schreef Merel het volgende:
Oké, vrijdag de 29e eten in Utrecht of een andere centrale plaats, wie komt er ook?
O PF gaat meteen weer de dienst uitmakenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:31 schreef P.F het volgende:
Ik las iets over een meet!
Ik hou het allermeest van Spaans eten!
Doen we dan het 16,50 groepsmenu, dan kan ik er nog wat bij drinken!
En ik wil tortilla. alleen maar tortilla!!!!
Jahaaaa!quote:
Kunnen we dat er na doen? In ieder geval: als het door de weeks is want dan heb ik OVquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we grote plannen voor hè?. Ik heb nog eens gevraagd of er mensen waren die hier wilden komen, als housewarming, maar daar heeft toen helemaal niemand op geantwoord.
.
Ik wil je best een eindje tillenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk! Ik kom wel dus vanaf een beurs, dus waarschijnlijk doen m'n benen het niet meer, maar dat geeft niet.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:32 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Als Merel daadkrachtig is is het goed, en als ik het doe nietquote:Op zondag 10 januari 2010 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O PF gaat meteen weer de dienst uitmaken. Ik wil heel graag komen btw, ik ga het proberen!
.
Viev en Greys hebben een pm gehad van mij. Greys reageert uiterlijk morgen en Viev heeft het genoteerd, maar of dat betekent dat ze komt weet ik nietquote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, dan hebben we dus:
29 januari
Tapa's bij El-Mundo in Utrecht
vanaf 18.00uur borrelen (kan daar, of ergens anders)
vanaf 20.00uur eten (wát, dat zien we daar wel, kijken waar we trek in hebben) (kan CF misschien ook nog)
na eten: borrelen (kan daar, of ergens anders)
Merel
MoBlo
Wolve000
SDB
Viking
Maria
Xcuze_Me
P.F.
neen
Syrena
Ook moeten komen:
Greys
Vief
toch?
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil je best een eindje tillen.
Oh, deze is beter dan de mijnequote:Op zondag 10 januari 2010 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Juist nu moet je niet buigen, Merel. Misschien is dit je kans om voorgoed van heb af te komen!.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]lievvv
Ik doe wel rolschaatsen aan, dan kan je me duwen
dat heb ik vorig jaar serieus op de uitnodiging voor m'n 'verjaardagsfeestje' gezet. En iedereen nam z'n zwemspullen zelfs mee. Dus iedereen heeft in zwemgoed gelopen, en we ziijn allemaal (ik en de mannen) in de sauna gegaan. Was zo tof!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
neem je zwemspullen mee, het is een verrassing wat we gaan doen?
Ben je nu helemaal vego geworden, PF?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Als Merel daadkrachtig is is het goed, en als ik het doe niet
Centrale plaats is omdat dan de meeste mensen niet ver hoeven te reizen.....
Goedkoopste menu is omdat de meeste mensen het dan kunnen betalen..
Maar goed, ik heb waarschijnlijk toch een ander menu [vega], dus op zich maakt het voor mij niet uit..
Ja! Al kreeg ik bij de Chinees wel kroepoek, en ik vergeet altijd dat dat van garnalen is.. Weet dat ook pas een jaar of zo..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal vego geworden, PF?Ik heb besloten dat ik nog meer vego ga eten en dan echt mooi & duur & scharrel & bio-vleesjes ga eten voorlopig. En meer vis. Gezond eten FTW! En ik ga allemaal fantasatische toetjes leren maken
Dat ook moeten komen lijstje slaat ook nergens op hè, lijkt het net alsof de mensen die niet in een lijstje staan niet hoeven te komenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, dan hebben we dus:
29 januari
vanaf 20.00uur eten (wát, dat zien we daar wel, kijken waar we trek in hebben) (kan CF misschien ook nog)
Meeters:Merel MoBlo Wolve000 SDB Viking Maria Goodbye Xcuze_Me P.F. neen Syrena
Ook moeten komen:Greys Vief
toch?
Oh, als er nog mensen willen komen wilde ik het eigenlijk op zondagmiddag of zo doen, met taartjes en lekkere dingetjes.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Kunnen we dat er na doen? In ieder geval: als het door de weeks is want dan heb ik OV
nou ja, ik ga gewoonquote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
Laten we nou niet de hele tijd met lijstjes enzo in de weer gaan en continu over de meet praten, want hoe meer we erover praten, hoe groter de kans dat het toch weer in de soep loopt.
Etenslijstjes uitgezonderd mag ik hopen!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
Laten we nou niet de hele tijd met lijstjes enzo in de weer gaan en continu over de meet praten, want hoe meer we erover praten, hoe groter de kans dat het toch weer in de soep loopt.
Ik kom!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, als er nog mensen willen komen wilde ik het eigenlijk op zondagmiddag of zo doen, met taartjes en lekkere dingetjes..
quote:Wie komen er allemaal op DaD's housewarming?
Viking84
ohja, mag ik wel gewoon mijn kinderen meenemen naar de meet?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
Urgh.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ohja, mag ik wel gewoon mijn kinderen meenemen naar de meet?
quote:
Je mag ook komen hoor als je wiltquote:
Slaap lekker!quote:Ik duik mijn bed in, tot morgen!
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ohja, mag ik wel gewoon mijn kinderen meenemen naar de meet?
flauw garpje...
Boo-hoooooquote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat ook moeten komen lijstje slaat ook nergens op hè, lijkt het net alsof de mensen die niet in een lijstje staan niet hoeven te komen
Dat was wat ik zei! Jij moet dus ook gewoon komen en zulke lijstjes zijn niet leuk!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat was wat ik zei! Jij moet dus ook gewoon komen en zulke lijstjes zijn niet leuk!
Nee want das geen negeren he! Al vind ik het wel een zeer literair esthetische suggestiequote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef loveli het volgende:
Merel, heb je al aan McPast verteld dat 'ie z'n hoofd in z'n reet kan steken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nouja, laten we zo zeggen: dat lijstje is heel lief en lief bedoeld, maar het kán verkeerd overkomenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik had het gelezen
Het was ook meer als grapje (met een licht serieuze ondertoon) bedoeld.
Ik lachte ook hoor, meis!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er kan tenminste nog iemand om lachen
dát bedoelde ik, maar never mind, heb 't al aangepast. Zie OP.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar meer zo van: die lezen hier niet echt mee, maar moeten wel komen
Ik ben bezigquote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef loveli het volgende:
Merel, heb je al aan McPast verteld dat 'ie z'n hoofd in z'n reet kan steken?
En toen zei je: helaas, ik ga dan al tapas eten in Utregggg!!!quote:
Weet ik nog niet. Moet er nog een paar nachtjes over slapen. En met nachtje 1 ga ik nu beginnenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, laten we zo zeggen: dat lijstje is heel lief en lief bedoeld, maar het kán verkeerd overkomenKom jij ook?
Kun je mooi zeggen dat je al een andere afspraak hebt staan. Hadden ze maar eerder moeten zijn.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Moet er nog een paar nachtjes over slapen. En met nachtje 1 ga ik nu beginnen
Heb je vandaag nog een keer gekoeld? Dat kan echt helpen zwelling enzo te verminderenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:06 schreef kwakz0r het volgende:
zeurt nog even: bah... mn knie doet écht heel zeer... en ik ben vergeten mn was te draaien overdag en t moet vanavond nog hangen dus ik kan nog niet naar bed...
Boh, dat heb ik nou ook altijdquote:Op zondag 10 januari 2010 22:06 schreef kwakz0r het volgende:
zeurt nog even: bah... mn knie doet écht heel zeer... en ik ben vergeten mn was te draaien overdag en t moet vanavond nog hangen dus ik kan nog niet naar bed...
de zwelling valt wel mee. t is gewoon pijnlijk blauw...quote:Op zondag 10 januari 2010 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb je vandaag nog een keer gekoeld? Dat kan echt helpen zwelling enzo te verminderen. En als het pijn blijft doen naar de HA? (over een week ofzo)
Ik ga wel een keertje met jou een kopje koffie ofzo drinkenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hallo.![]()
Meeten met een klein groepje zou ik wel trekken maar dit is me veel te groot.
Ik zie en hoor niet geweldig dus voel me in een grote groep met nieuwe mensen nogal eenzaam.
Ik sla (weer) even over.
Aww! Maar ik hoor ook niet geweldig ('geweldig niet' eigsquote:Op zondag 10 januari 2010 22:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hallo.![]()
Meeten met een klein groepje zou ik wel trekken maar dit is me veel te groot.
Ik zie en hoor niet geweldig dus voel me in een grote groep met nieuwe mensen nogal eenzaam.
Ik sla (weer) even over.
Oja! Nou misschien kunnen we dan carpoolen oid!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, als er nog mensen willen komen wilde ik het eigenlijk op zondagmiddag of zo doen, met taartjes en lekkere dingetjes..
Die is er niet hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, krijgen we je gepeperde reply nog te lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
hey! je klonk nog zo blij en leuk over McDate, en je weet heel goed dat McSex alleen kortdurend geluk is, en geen langdurend geluk. Nu nog even rationeel denken, en je bent weer blij!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
Ik zit hier gewoon te janken omdat ik me zo verscheurd voel
Het is maar goed dat ik geen zak chips in huis heb om weg te vreten
Ho eens evenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Oooh Merel....wat als je je nou alleen focust op die heeele leuke jongen van morgen, en die andere eikels laat voor wat ze zijn. Stomme mannen
Dat wil je niet eensquote:
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:55 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
JA JIJ JA![]()
Nee maar ff serieus, mannen maken me soms zo boos. Met jullie piemels
Ik wil graag mijn excuses aanbieden.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:55 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
JA JIJ JA![]()
Nee maar ff serieus, mannen maken me soms zo boos. Met jullie piemels
Ik moet toegeven dat ik faal in het niet FOKken en dat dit slechts is veranderd in wel lezen en niet reageren... Maar eigenlijk wil ik ook wel gewoon komen, zeker aangezien het in de buurt isquote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, dan hebben we dus:
29 januari
Meeters:Merel MoBlo Wolve000 SDB Viking Maria Goodbye Xcuze_Me P.F. neen Syrena Ewelina
Ook moeten komen:Greys Vief
toch?
Ik hoop trouwens dat je MCSeX in de stront laat zakken en lang en gelukkig leeft met McDate!quote:
Vertel!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 00:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat je MCSeX in de stront laat zakken en lang en gelukkig leeft met McDate!
Oh en ik heb 'n vriendje
Die collega, met wie ik een tijdje geleden uitging. En die mijn type niet is, maar wel ontzettend lief, wijs, grappig, lekker, kan goed met hem kletsen, kan eerlijk en open bij hem zijn en ...edit misschien moet ikniet zo openhartig zijn op internetquote:
Lijkt me hartstikke leukquote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat begin ik me ook al af te vragenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:56 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Damn neen, waarom ben jij nog niet aan de vriendin????
Ja, dat dacht ik wel, dat dat argument dat zou doen, het maakt alles zo fijn concreet......quote:Op maandag 11 januari 2010 07:24 schreef Merel het volgende:
Oe Co, dat feestdagenargument hakt er wel in! Maar ik wil het topic nu niet weer kapen met mijn gedoe. Al vind ik het ook wel weer fijn dat ik het hier altijd kwijt kan. Jullie weten stukken meer over McSex dan wie dan ook IRL. En nu hou ik erover op
Goeiemorgen!
quote:
Succes Mo!quote:Op maandag 11 januari 2010 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga maar eens richting galg tentamen!![]()
![]()
![]()
Moritura te salutat!
Dus je hebt het beter geleerd dan de rest!!!!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
het is een open boek!!!! en dat wist ik niet dus het boek heb ik niet bij me
Zó erg kan het niet zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Als ik er bovendien op de 29ste zo uitzie als nu kom ik niet, ik wil niet dat jullie een hartverzakking krijgen
Nergens te lenen? Bieb ofzo?? Das kut!quote:Op maandag 11 januari 2010 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
het is een open boek!!!! en dat wist ik niet dus het boek heb ik niet bij me
Wat goed van je! succes!!quote:Op maandag 11 januari 2010 09:13 schreef Daph_ het volgende:
Succes MoBlo!
Zal straks eens even teruglezen, ben nu helemaal gebroken. Heb vanacht amper geslapen dus zie eruit alsof ik drie nachten heb doorgehaald. Maar ik heb straks wel een afspraak met de huisarts
Planninglijst:
O: optimel yoghurt met cruesli en beker optimel
T: mandarijntjes?
L: twee bruine boterhammen met ham
T: taaikorstje, spa en fruit
T: banaan (als dat er nog is)
D: hutspot met een bal gehakt
Hutspot.. *ril*
ohh no worries, ik heb twijfels die af en toe het dak de pan! uitrijzen (?? Das vast geen bestaande uitdrukking of wel?)quote:Op maandag 11 januari 2010 00:15 schreef conleche het volgende:
Wat goed Calimero, ik heb je nog nooit zo enthousiast over een manspersoon hoor praten!![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:33 schreef Syrena het volgende:
Cali je klinkt net als mijn vriendin met McVrouwNetDood
ohjee, das niet positief he,als ik zo klinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
juicy minpunten?? Ik heb een vriendin die me altijd piemel-verhalen vertelde, over rare vormen/dingen. Dan kan ik zo iemand nooit meer recht aankijken daarna
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Na 3 keer lezenquote:Op maandag 11 januari 2010 10:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ohjee, das niet positief he,als ik zo klink![]()
juicy minpunten?? Ik heb een vriendin die me altijd piemep-verhalen vertelde, over rare vormen/dingen. Dan kan ik zo iemand nooit meer recht aankijken daarna
spelfout verbeterd, denk dat het nu sneller te begrijpen isquote:
Nu kom ik zeker nietquote:Op maandag 11 januari 2010 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Als CF naar de meet komt, doe ik m'n lekkere kokos/vanilleluchtje op.
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
juicy minpunten?? Ik heb een vriendin die me altijd piemel-verhalen vertelde, over rare vormen/dingen. Dan kan ik zo iemand nooit meer recht aankijken daarna
![]()
1 juicy minpunt, de rest was allemaal veranderbaarquote:Op maandag 11 januari 2010 10:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ik ben nog prima bevriend met m'n ex! Met meerdere exen eigenlijk.......waarom vind jij dat dat niet kan?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Verder las ik over zieken: beterschap; tentamens: succes!!
; en ex-stress: don't do it
![]()
Exen zijn niet bedoeld om vrienden mee te blijven imho
Mn eigen zure ervaring denk ikquote:Op maandag 11 januari 2010 10:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben nog prima bevriend met m'n ex! Met meerdere exen eigenlijk.......waarom vind jij dat dat niet kan?
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
1 juicy minpunt, de rest was allemaal veranderbaar
Ik zeg: prima basis voor een lange en gelukkige relatie, een lillikerd in lompen, met nog een onbekend juicy probleem.... Maar hij kan wel goed met de kinderen en hij heeft nog een goede eigenschap: als je mocht komen te overlijden, dan trekken hij en zijn lelijke tanden binnen een maand weer in bij de volgende!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een catch!!![]()
Yup. Maar altijd nog beter dan de MSN-seksert, waarvan ze deze week zuchtend zei: "Die blijft me ook maar lastigvallen..." Eh jaaaaa, omdat jij dat toelaat. Blokkeer 'm dan ookquote:Op maandag 11 januari 2010 11:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zeg: prima basis voor een lange en gelukkige relatie, een lillikerd in lompen, met nog een onbekend juicy probleem.... Maar hij kan wel goed met de kinderen en hij heeft nog een goede eigenschap: als je mocht komen te overlijden, dan trekken hij en zijn lelijke tanden binnen een maand weer in bij de volgende!!
Wat een catch!!
Hahaha! Dat heeft mn zus ook, allemaal kanslözen op MSN die de hele tijd nog kanslozere berichtjes sturen enzo en waar ze eigenlijk allang klaar mee is, maar ze blokkeert ze nietquote:Op maandag 11 januari 2010 11:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yup. Maar altijd nog beter dan de MSN-seksert, waarvan ze deze week zuchtend zei: "Die blijft me ook maar lastigvallen..." Eh jaaaaa, omdat jij dat toelaat. Blokkeer 'm dan ook"Eh ja. Dat zou ik mss eens moeten doen"
Je meent 't.
Het tentamen is nu al halverwege...quote:Op maandag 11 januari 2010 11:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg jullie![]()
Mo, ren naar de docent en kijk lief!
Shit zegquote:Op maandag 11 januari 2010 11:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Het tentamen is nu al halverwege...
Anders was ik wel meteen op de fiets gesprongen, maar dat heeft een paar minuten voor tijd geen zijn als het een half uur fietsen is...
Ik heb er ook zo eentje geloof ik, die wel heel erg aardig is enzo, maar ook heeeel erg in het patroon past wat ik inmiddels wel te vaak gezien heb. Zeg maar zo iemand die iemand zoekt om z'n ei bij kwijt te kunnen en en dan als je er niet ontzettend de rem op zet elke avond uren wil chatten. En tussendoor stiekem verliefd wordt enzo.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hahaha! Dat heeft mn zus ook, allemaal kanslözen op MSN die de hele tijd nog kanslozere berichtjes sturen enzo en waar ze eigenlijk allang klaar mee is, maar ze blokkeert ze nietOmdat het amusant is? Ik zou dan toegeven dat ik éigenlijk gewoon heel graag wil weten óf ze het nog proberen, omdat ik te nieuwsgierig voor mn eigen welzijn ben
![]()
Maarja he!
Zo eentje heb ik ook gehad ja. Contact maar gewoon afgekapt, want hij bleef echt zeuren dat ik langs moest komenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo eentje geloof ik, die wel heel erg aardig is enzo, maar ook heeeel erg in het patroon past wat ik inmiddels wel te vaak gezien heb. Zeg maar zo iemand die iemand zoekt om z'n ei bij kwijt te kunnen en en dan als je er niet ontzettend de rem op zet elke avond uren wil chatten. En tussendoor stiekem verliefd wordt enzo.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook gehad ja. Contact maar gewoon afgekapt, want hij bleef echt zeuren dat ik langs moest komenDit is al jaren geleden en ineens kreeg ik een paar maanden terug een bericht van hem op Hyves, dat ie me eindelijk gevonden had. Ja doeoeoeiii.
En die waar ik de date mee heb gehad was er ook zo eentje, maar de eindeloze stroom smsjes droogde goddank wel snel op nadat ik had gezegd dat ik het niet zag zitten.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook gehad ja. Contact maar gewoon afgekapt, want hij bleef echt zeuren dat ik langs moest komenDit is al jaren geleden en ineens kreeg ik een paar maanden terug een bericht van hem op Hyves, dat ie me eindelijk gevonden had. Ja doeoeoeiii.
En die waar ik de date mee heb gehad was er ook zo eentje, maar de eindeloze stroom smsjes droogde goddank wel snel op nadat ik had gezegd dat ik het niet zag zitten.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:31 schreef Lastpost het volgende:
........................... alleen m'n drama-queen ex vriendje niet, al vraag ik me nog steeds af waarom.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:34 schreef Merel het volgende:
Verdorie, ik had een hele reply getypt, maar op werk werkt dat inloggen nooit zo goed en toen was alles kwijt
Anyway, Syrena vroeg volgens mij of McSex hier niet zou meelezen, en ik denk van niet want hij is niet zo internetminded. Al zou hij wel trots op zichzelf zijn als ie zou lezen wat z'n bijnaam was
Calimero, waarom is je vriendje eigenlijk je type niet? En denk je dat de vlinders wel kunnen uitgroeien tot spetterende verliefdheid? Gewoon zien waar het schip strandtHELL YEAH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Why does being a librarian make her even hotter?"
Omdat ie toch wel aandoenlijk is vermoed ik, maar heb ik me een maand niet aangemeld heb ik ook niet het gevoel van "Hé toch maar even checken ..." zeg maar.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Vertel Lastpost, waarom denk je??
drama queen ex vriendje? Ik dacht dat jij aan de vrouw was?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Omdat ie toch wel aandoenlijk is vermoed ik, maar heb ik me een maand niet aangemeld heb ik ook niet het gevoel van "Hé toch maar even checken ..." zeg maar.
Ik ben van de variatie.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:38 schreef P.F het volgende:
[..]
drama queen ex vriendje? Ik dacht dat jij aan de vrouw was?
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:38 schreef _Calimero_ het volgende:
OMG ik zou die Bridget Jones corrigerende slip maar vervangen voor een pikant kanten gevalletjeyou are sooo going to kiss!!
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Omdat ie toch wel aandoenlijk is vermoed ik, maar heb ik me een maand niet aangemeld heb ik ook niet het gevoel van "Hé toch maar even checken ..." zeg maar.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:34 schreef Merel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oo zo!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ben van de variatie.![]()
Maar inmiddels heb ik alweer een tijdje een vriendinnetje ja.
En geen drama queen he!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:48 schreef neen het volgende:
Nou, ik zal even naar school even een vriendin regelen. Tot straks he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ben ik ouderwets, maar heb je voor zoenen tegenwoordig ook al een kanten gevalletje nodig?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:38 schreef _Calimero_ het volgende:
OMG ik zou die Bridget Jones corrigerende slip maar vervangen voor een pikant kanten gevalletjeyou are sooo going to kiss!!
Haha nee,maar Merel insinueerde toch zelf dat als ze een corrigerend ding aan zou doen, dat ze dan BJ-praktijken zou gaan krijgen?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien ben ik ouderwets, maar heb je voor zoenen tegenwoordig ook al een kanten gevalletje nodig?
Ja klopt die is lekker! Vind het alleen stom dat ze geen excellent vega hapjes hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:22 schreef conleche het volgende:
Die yakitori uit de vriezer van de Albert Heijn: da's dus eigenlijk gewoon kip met warme stroop. En ik vind het nog lekker ook.
Ja!!! Da's voor als het zoenen zo heerlijk is, dat je niks meer te willen hebt, je als was in zijn handen wordt en je laat meevoeren op oceanen van passie!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien ben ik ouderwets, maar heb je voor zoenen tegenwoordig ook al een kanten gevalletje nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Goed bezig Nynke!! Lekker is dat,als iets weer af is!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:02 schreef AKnynke het volgende:
zoo, paper ingeleverd...Fijn! Nu is de laatste horde op weg naar Ma. of social sciences AKnynke alleen nog maar een scriptie!
*schrijft op voor toekomst*quote:Op maandag 11 januari 2010 12:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!!! Da's voor als het zoenen zo heerlijk is, dat je niks meer te willen hebt, je als was in zijn handen wordt en je laat meevoeren op oceanen van passie!!!
[ /boeketreekspluimveer]
Omdat een spinningmarathonm vreselijk off-topic isquote:Op maandag 11 januari 2010 12:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom die spoiler Cali? Daar mag je wel trots op zijn!
datte!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom die spoiler Cali? Daar mag je wel trots op zijn!
Inderdaad! Amen to that!quote:
Nee, natuurlijk niet! Dan wil je dat zijn stoere, sterke mannenhanden soepel over je zijdezachte huid glijden!! Doh!!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waw, goed bezig, Kuiken!![]()
CoJa en op oceanen van passie wil je natuurlijk niet dat zijn vingers blijven hangen in het elastiek van zich-onder-de-kleding-bevindende correctiepanties!
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:05 schreef _Calimero_ het volgende:
Ahhh ik moet dit even kwijt:Wat goed!! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, ik dacht dat Lau en jij oneindig veel geld gingen verdienen met romannetjes.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:17 schreef conleche het volgende:
nevermind, ik probeerde een lege post te maken![]()
Hoe doe je dat? PM anyone?
Ja precies, dat had ik ook geprobeerd, maar toen stond er gewoon dit: ¤∞∞quote:Op maandag 11 januari 2010 12:20 schreef P.F het volgende:
alt 255?
dus dat kan ik niet
Hoe krijg je een lege post ?
Damn, kan je niet in je lunchpauze iets kopen??quote:Op maandag 11 januari 2010 12:22 schreef Merel het volgende:
Niet dat ie onder m'n kleren mag zitten trouwens, m'n ondergoed is oud en matcht niet en ik wilde eigenlijk na werk nog langs huis maar dat gaat nu niet door, help
Panty's en rokjes zijn geilquote:Op maandag 11 januari 2010 12:21 schreef Merel het volgende:
Ja ik ga dus meteen door uit m'n werk, dus dan heb ik panty's aan! En ik haat panty's! En ik wil gewoon in m'n spijkerbroek op de bank kunnen hangen en nu heb ik zo'n nette outfit aan terwijl hij echt zo'n casual typje is en ik heb 'm al gewaarschuwd dat ik er normaal veel minder opgedoft uitzie
En Cali, die spinningmarathon is juist hartstikke ontopic! Is dat voor de Alpe d'HuZes?
Ook dat valt niet op, want dat gaat toch uitquote:Op maandag 11 januari 2010 12:22 schreef Merel het volgende:
Niet dat ie onder m'n kleren mag zitten trouwens, m'n ondergoed is oud en matcht niet en ik wilde eigenlijk na werk nog langs huis maar dat gaat nu niet door, help
Dan koop je op het station toch gewoon een paar hold-up kousen? Niet bij de Hema kopen, die had ik begin van de week aan (onder een spijkerbroek, gelukkig) en die hingen nadat ik naar de metro rende op m'n enkels.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:21 schreef Merel het volgende:
Ja ik ga dus meteen door uit m'n werk, dus dan heb ik panty's aan! En ik haat panty's! En ik wil gewoon in m'n spijkerbroek op de bank kunnen hangen en nu heb ik zo'n nette outfit aan terwijl hij echt zo'n casual typje is en ik heb 'm al gewaarschuwd dat ik er normaal veel minder opgedoft uitzie
En Cali, die spinningmarathon is juist hartstikke ontopic! Is dat voor de Alpe d'HuZes?
Ik ben laatst alle lingeriewinkels hier in de buurt afgeweest wegens uitverkoop en er is gewoon níéts leuks te vinden. Dus dan maar kleren aanlaten. Ook wel zo ladylike trouwensquote:Op maandag 11 januari 2010 12:23 schreef conleche het volgende:
Damn, kan je niet in je lunchpauze iets kopen??
Liefst zachte gladgeschoren lichtgebruinde eindeloze benen naturlijk, maar dat gaat niet meer lukken voor 17 uur waarschijnlijkquote:Op maandag 11 januari 2010 12:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewone panty's geil?? Jij spoort niet!
Die van de H&M ook geen maat te groot kopenquote:Op maandag 11 januari 2010 12:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan koop je op het station toch gewoon een paar hold-up kousen? Niet bij de Hema kopen, die had ik begin van de week aan (onder een spijkerbroek, gelukkig) en die hingen nadat ik naar de metro rende op m'n enkels.
*kijkt op verpakking* Nu snap ik waarom ze niet bleven zitten. Blijkbaar niet op de maat gelet.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die van de H&M ook geen maat te groot kopenIk heb nog twee paar liggen, 1 paar gedragen, het andere niet, vanwege hetzelfde probleem (alleen had ik een kniebroek aan, dus het was geen optie om het maar te laten hangen om mijn enkels
)
Ik draag ook bijna nooit matchende setjes...quote:Op maandag 11 januari 2010 12:29 schreef Syrena het volgende:
Ik heb trouwens maar twee paar matchend ondergoed en dat draag ik niet graag want de onderbroeken zitten vreselijk.
Maar doe je dan bv een witte BH aan met een zwarte onderbroek?? Ik heb niet per se setjes aan, maar het moet toch wel kloppen qua kleur vind ik.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik draag ook bijna nooit matchende setjes...
Ja, dat gebeurt regelmatig. Vandaag zelfsquote:Op maandag 11 januari 2010 12:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar doe je dan bv een witte BH aan met een zwarte onderbroek?? Ik heb niet per se setjes aan, maar het moet toch wel kloppen qua kleur vind ik.
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt regelmatig. Vandaag zelfs.
Al zijn er nog zoveel Mc's, er is maar 1 Duutser!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:41 schreef AKnynke het volgende:
ik doe ook niet aan combineren. En ik word een beetje depressief van al jullie Mc's, ik mis m'n Duutser! De eerste dagen na het afscheid nemen zijn altijd het ergste...
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Kennen jullie dat, dat je eigenlijk heel veel moet doen (ik maak zelfs altijd lijstjes, zodat ik het kan afvinken) maar dat er juist dan niets uit je handen komt? Ik heb een schop onder m'n hol nodig.
Die filmpjes krijgen wij te zien op de scriptieversnellingsgroep.quote:
Wat droeg je dan bij die neon string?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik combineer wel; mijn ondergoed moet bij elkaar vloeken.![]()
Vandaag een rode bh en een zuurstokroze string.
Felblauw denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:07 schreef loveli het volgende:
Wat droeg je dan bij die neon string?
Uhuh!!!quote:
Jaquote:Op maandag 11 januari 2010 12:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Kennen jullie dat, dat je eigenlijk heel veel moet doen (ik maak zelfs altijd lijstjes, zodat ik het kan afvinken) maar dat er juist dan niets uit je handen komt? Ik heb een schop onder m'n hol nodig.
en die is lekker van mij!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Al zijn er nog zoveel Mc's, er is maar 1 Duutser!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik heb even rondgekeken en ik zag bijna alleen maar lelijke kerels. Geen succes dus.quote:
Ik mag ook geschopt wordenquote:Op maandag 11 januari 2010 12:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb vorige week ook zoveel bespaard bij de AHquote:Op maandag 11 januari 2010 14:37 schreef Californium het volgende:
Zo naar de c1000 geweest voor euro aanbiedingen en naar de AH om te hamsteren en de rest van de boodschappen te halen
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef P.F het volgende:
Oja goed idee!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap je helemaal hoor
[ Bericht 9% gewijzigd door LadyBlack op 11-01-2010 14:50:09 ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef P.F het volgende:
Oja goed idee!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet bietjes en rode kool altijd uit pot, maar de laatste keer rode kool was zo verschrikkelijk zoet!!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:05 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog nooit groente uit pot gekochtIemand aanraders? Het kan toch nooit zo smaken als verse groente?
Korrewegquote:Op maandag 11 januari 2010 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, de Jumbo is op steenworp afstand van mij af, er tegenover zit een Aldi, en de Lidl en Albert Heijn zijn ook dichtbij. Best ideaalen de Jumbo is inderdaad favoriet!
Ik ga zo een heleboel verantwoorde dingen inslaanen ook voorraad, dat werkt veel beter voor mij.
En ik moet me eigenlijk even opdoffen en om baantjes gaan smeken maarikdurfnietzogoed![]()
Alles is vies uit pot behalve: Bruine bonen, bietjes en rode kool met appeltjes. Heel goed te doen vind ik!!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:05 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog nooit groente uit pot gekochtIemand aanraders? Het kan toch nooit zo smaken als verse groente?
Nieuws kijk ik altijd overdag op teletekst, dus dat hoef ik 's avonds niet meer te zien idd.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:10 schreef P.F het volgende:
Ik mag ook nooit naar The Hills, etc kijken!
Ik heb een hekel aan het nieuws en actualiteiten programma'sEn met politiek!
Alleen op tv hoor! In de krant hou ik er van!
Ik ben verzot op sperziebonen uit potquote:Op maandag 11 januari 2010 15:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Alles is vies uit pot behalve: Bruine bonen, bietjes en rode kool met appeltjes. Heel goed te doen vind ik!!
Damn rightquote:Op maandag 11 januari 2010 15:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Korreweg.
Kunstgeschiedenisbaantjes? Succes!
Echt?? Het lijkt er helemaal niet op nee!! Maar het allergoorste wat ik ooit uit pot heb voorgeschoteld gekregen is spinazie. Dat was echt yuk!!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben verzot op sperziebonen uit pot. Onvergelijkbaar met echte sperziebonen, maar ik vind het heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |