Oja! Nou misschien kunnen we dan carpoolen oid!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, als er nog mensen willen komen wilde ik het eigenlijk op zondagmiddag of zo doen, met taartjes en lekkere dingetjes..
Die is er niet hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, krijgen we je gepeperde reply nog te lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
hey! je klonk nog zo blij en leuk over McDate, en je weet heel goed dat McSex alleen kortdurend geluk is, en geen langdurend geluk. Nu nog even rationeel denken, en je bent weer blij!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
Ik zit hier gewoon te janken omdat ik me zo verscheurd voel
Het is maar goed dat ik geen zak chips in huis heb om weg te vreten
Ho eens evenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Oooh Merel....wat als je je nou alleen focust op die heeele leuke jongen van morgen, en die andere eikels laat voor wat ze zijn. Stomme mannen
Dat wil je niet eensquote:
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:55 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
JA JIJ JA![]()
Nee maar ff serieus, mannen maken me soms zo boos. Met jullie piemels
Ik wil graag mijn excuses aanbieden.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:55 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
JA JIJ JA![]()
Nee maar ff serieus, mannen maken me soms zo boos. Met jullie piemels
Ik moet toegeven dat ik faal in het niet FOKken en dat dit slechts is veranderd in wel lezen en niet reageren... Maar eigenlijk wil ik ook wel gewoon komen, zeker aangezien het in de buurt isquote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, dan hebben we dus:
29 januari
Tapa's bij El-Mundo in Utrecht
vanaf 18.00uur borrelen (kan daar, of ergens anders)
vanaf 20.00uur eten (wát, dat zien we daar wel, kijken waar we trek in hebben) (kan CF misschien ook nog)
na eten: borrelen (kan daar, of ergens anders)
Meeters:Merel MoBlo Wolve000 SDB Viking Maria Goodbye Xcuze_Me P.F. neen Syrena Ewelina
Ook moeten komen:Greys Vief
toch?
Ik hoop trouwens dat je MCSeX in de stront laat zakken en lang en gelukkig leeft met McDate!quote:
Vertel!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 00:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat je MCSeX in de stront laat zakken en lang en gelukkig leeft met McDate!
Oh en ik heb 'n vriendje
Die collega, met wie ik een tijdje geleden uitging. En die mijn type niet is, maar wel ontzettend lief, wijs, grappig, lekker, kan goed met hem kletsen, kan eerlijk en open bij hem zijn en ...edit misschien moet ikniet zo openhartig zijn op internetquote:
Lijkt me hartstikke leukquote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, als er nog mensen willen komen wilde ik het eigenlijk op zondagmiddag of zo doen, met taartjes en lekkere dingetjes..
Dat begin ik me ook al af te vragenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:56 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Damn neen, waarom ben jij nog niet aan de vriendin????
Ja, dat dacht ik wel, dat dat argument dat zou doen, het maakt alles zo fijn concreet......quote:Op maandag 11 januari 2010 07:24 schreef Merel het volgende:
Oe Co, dat feestdagenargument hakt er wel in! Maar ik wil het topic nu niet weer kapen met mijn gedoe. Al vind ik het ook wel weer fijn dat ik het hier altijd kwijt kan. Jullie weten stukken meer over McSex dan wie dan ook IRL. En nu hou ik erover op
Goeiemorgen!
quote:
Succes Mo!quote:Op maandag 11 januari 2010 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga maar eens richting galg tentamen!![]()
![]()
![]()
Moritura te salutat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |