nou ja, ik ga gewoonquote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
Laten we nou niet de hele tijd met lijstjes enzo in de weer gaan en continu over de meet praten, want hoe meer we erover praten, hoe groter de kans dat het toch weer in de soep loopt.
Etenslijstjes uitgezonderd mag ik hopen!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
Laten we nou niet de hele tijd met lijstjes enzo in de weer gaan en continu over de meet praten, want hoe meer we erover praten, hoe groter de kans dat het toch weer in de soep loopt.
Ik kom!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, als er nog mensen willen komen wilde ik het eigenlijk op zondagmiddag of zo doen, met taartjes en lekkere dingetjes..
quote:Wie komen er allemaal op DaD's housewarming?
Viking84
ohja, mag ik wel gewoon mijn kinderen meenemen naar de meet?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
Urgh.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ohja, mag ik wel gewoon mijn kinderen meenemen naar de meet?
quote:
Je mag ook komen hoor als je wiltquote:
Slaap lekker!quote:Ik duik mijn bed in, tot morgen!
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ohja, mag ik wel gewoon mijn kinderen meenemen naar de meet?
flauw garpje...
Boo-hoooooquote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat ook moeten komen lijstje slaat ook nergens op hè, lijkt het net alsof de mensen die niet in een lijstje staan niet hoeven te komen
Dat was wat ik zei! Jij moet dus ook gewoon komen en zulke lijstjes zijn niet leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |