nou ja, ik ga gewoonquote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
Laten we nou niet de hele tijd met lijstjes enzo in de weer gaan en continu over de meet praten, want hoe meer we erover praten, hoe groter de kans dat het toch weer in de soep loopt.
Etenslijstjes uitgezonderd mag ik hopen!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
Laten we nou niet de hele tijd met lijstjes enzo in de weer gaan en continu over de meet praten, want hoe meer we erover praten, hoe groter de kans dat het toch weer in de soep loopt.
Ik kom!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, als er nog mensen willen komen wilde ik het eigenlijk op zondagmiddag of zo doen, met taartjes en lekkere dingetjes..
quote:Wie komen er allemaal op DaD's housewarming?
Viking84
ohja, mag ik wel gewoon mijn kinderen meenemen naar de meet?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
Urgh.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ohja, mag ik wel gewoon mijn kinderen meenemen naar de meet?
quote:
Je mag ook komen hoor als je wiltquote:
Slaap lekker!quote:Ik duik mijn bed in, tot morgen!
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ohja, mag ik wel gewoon mijn kinderen meenemen naar de meet?
flauw garpje...
Boo-hoooooquote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat ook moeten komen lijstje slaat ook nergens op hè, lijkt het net alsof de mensen die niet in een lijstje staan niet hoeven te komen
Dat was wat ik zei! Jij moet dus ook gewoon komen en zulke lijstjes zijn niet leuk!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat was wat ik zei! Jij moet dus ook gewoon komen en zulke lijstjes zijn niet leuk!
Nee want das geen negeren he! Al vind ik het wel een zeer literair esthetische suggestiequote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef loveli het volgende:
Merel, heb je al aan McPast verteld dat 'ie z'n hoofd in z'n reet kan steken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nouja, laten we zo zeggen: dat lijstje is heel lief en lief bedoeld, maar het kán verkeerd overkomenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik had het gelezen
Het was ook meer als grapje (met een licht serieuze ondertoon) bedoeld.
Ik lachte ook hoor, meis!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er kan tenminste nog iemand om lachen
dát bedoelde ik, maar never mind, heb 't al aangepast. Zie OP.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar meer zo van: die lezen hier niet echt mee, maar moeten wel komen
Ik ben bezigquote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef loveli het volgende:
Merel, heb je al aan McPast verteld dat 'ie z'n hoofd in z'n reet kan steken?
En toen zei je: helaas, ik ga dan al tapas eten in Utregggg!!!quote:
Weet ik nog niet. Moet er nog een paar nachtjes over slapen. En met nachtje 1 ga ik nu beginnenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, laten we zo zeggen: dat lijstje is heel lief en lief bedoeld, maar het kán verkeerd overkomenKom jij ook?
Kun je mooi zeggen dat je al een andere afspraak hebt staan. Hadden ze maar eerder moeten zijn.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Moet er nog een paar nachtjes over slapen. En met nachtje 1 ga ik nu beginnen
Heb je vandaag nog een keer gekoeld? Dat kan echt helpen zwelling enzo te verminderenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:06 schreef kwakz0r het volgende:
zeurt nog even: bah... mn knie doet écht heel zeer... en ik ben vergeten mn was te draaien overdag en t moet vanavond nog hangen dus ik kan nog niet naar bed...
Boh, dat heb ik nou ook altijdquote:Op zondag 10 januari 2010 22:06 schreef kwakz0r het volgende:
zeurt nog even: bah... mn knie doet écht heel zeer... en ik ben vergeten mn was te draaien overdag en t moet vanavond nog hangen dus ik kan nog niet naar bed...
de zwelling valt wel mee. t is gewoon pijnlijk blauw...quote:Op zondag 10 januari 2010 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb je vandaag nog een keer gekoeld? Dat kan echt helpen zwelling enzo te verminderen. En als het pijn blijft doen naar de HA? (over een week ofzo)
Ik ga wel een keertje met jou een kopje koffie ofzo drinkenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hallo.![]()
Meeten met een klein groepje zou ik wel trekken maar dit is me veel te groot.
Ik zie en hoor niet geweldig dus voel me in een grote groep met nieuwe mensen nogal eenzaam.
Ik sla (weer) even over.
Aww! Maar ik hoor ook niet geweldig ('geweldig niet' eigsquote:Op zondag 10 januari 2010 22:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hallo.![]()
Meeten met een klein groepje zou ik wel trekken maar dit is me veel te groot.
Ik zie en hoor niet geweldig dus voel me in een grote groep met nieuwe mensen nogal eenzaam.
Ik sla (weer) even over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |