abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? maandag 11 januari 2010 @ 11:12:39 #176
70532 loveli
N
pi_76670948
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hahaha! Dat heeft mn zus ook, allemaal kanslözen op MSN die de hele tijd nog kanslozere berichtjes sturen enzo en waar ze eigenlijk allang klaar mee is, maar ze blokkeert ze niet Omdat het amusant is? Ik zou dan toegeven dat ik éigenlijk gewoon heel graag wil weten óf ze het nog proberen, omdat ik te nieuwsgierig voor mn eigen welzijn ben
Maarja he!
Ik heb er ook zo eentje geloof ik, die wel heel erg aardig is enzo, maar ook heeeel erg in het patroon past wat ik inmiddels wel te vaak gezien heb. Zeg maar zo iemand die iemand zoekt om z'n ei bij kwijt te kunnen en en dan als je er niet ontzettend de rem op zet elke avond uren wil chatten. En tussendoor stiekem verliefd wordt enzo.
crap in = crap out
pi_76671143
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb er ook zo eentje geloof ik, die wel heel erg aardig is enzo, maar ook heeeel erg in het patroon past wat ik inmiddels wel te vaak gezien heb. Zeg maar zo iemand die iemand zoekt om z'n ei bij kwijt te kunnen en en dan als je er niet ontzettend de rem op zet elke avond uren wil chatten. En tussendoor stiekem verliefd wordt enzo.
Zo eentje heb ik ook gehad ja. Contact maar gewoon afgekapt, want hij bleef echt zeuren dat ik langs moest komen Dit is al jaren geleden en ineens kreeg ik een paar maanden terug een bericht van hem op Hyves, dat ie me eindelijk gevonden had. Ja doeoeoeiii.

En die waar ik de date mee heb gehad was er ook zo eentje, maar de eindeloze stroom smsjes droogde goddank wel snel op nadat ik had gezegd dat ik het niet zag zitten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76671251
Goeiemorgen!

Cali: ik weet niet of ik je nu wel of niet moet feliciteren met je nieuwe vriendje maar ik doe het toch maar. Niet te veel nadenken en gewoon kijken hoe het zich ontwikkelt.

Merel veel plezier met McDate.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? maandag 11 januari 2010 @ 11:21:49 #179
70532 loveli
N
pi_76671281
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:18 schreef Syrena het volgende:

[..]

Zo eentje heb ik ook gehad ja. Contact maar gewoon afgekapt, want hij bleef echt zeuren dat ik langs moest komen Dit is al jaren geleden en ineens kreeg ik een paar maanden terug een bericht van hem op Hyves, dat ie me eindelijk gevonden had. Ja doeoeoeiii.

En die waar ik de date mee heb gehad was er ook zo eentje, maar de eindeloze stroom smsjes droogde goddank wel snel op nadat ik had gezegd dat ik het niet zag zitten.
Ik heb geen Hyves
crap in = crap out
pi_76671326
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:18 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wel herkenbaar...
Voor dat soort types moet het internet toch een enorme uitkomst zijn.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 11 januari 2010 @ 11:31:29 #181
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_76671632
Hehe ik heb ook bizar vaak van die meiden op MSN gehad die in eerste instantie deden alsof ze meer wilde weten over bepaalde hobbies en de dingen die ik naast m'n werk deed, achteraf was het natuurlijk gewoon een gevalletje "Oeh hij is wel leuk én doet dat ook nog eens"
Ze komen ook zo heerlijk hopeloos over, komt deels ook omdat ik MSN nooit uit zet ofzo als ik de deur uit loop en dan kom je terug en zie je overal die gekleurde venstertjes in de startbalk.
"Waar ben je nouhouuuu?" en dat soort berichte, heerlijk kansloos.

Maar het lijkt wel alsof ze zich digitaal vastklampen aan je, kreeg er nogal een claustrofobisch gevoel bij.
Nu heb ik echt iedere halve zool maar uit m'n lijst geschopt die zo doet, alleen m'n drama-queen ex vriendje niet, al vraag ik me nog steeds af waarom.
pi_76671728
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:31 schreef Lastpost het volgende:
........................... alleen m'n drama-queen ex vriendje niet, al vraag ik me nog steeds af waarom.

Vertel Lastpost, waarom denk je??
  maandag 11 januari 2010 @ 11:34:24 #183
331 Merel
Be here now.
pi_76671738
Verdorie, ik had een hele reply getypt, maar op werk werkt dat inloggen nooit zo goed en toen was alles kwijt

Anyway, Syrena vroeg volgens mij of McSex hier niet zou meelezen, en ik denk van niet want hij is niet zo internetminded. Al zou hij wel trots op zichzelf zijn als ie zou lezen wat z'n bijnaam was

Calimero, waarom is je vriendje eigenlijk je type niet? En denk je dat de vlinders wel kunnen uitgroeien tot spetterende verliefdheid? Gewoon zien waar het schip strandt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 11 januari 2010 @ 11:35:09 #184
236335 neen
schone schijn
pi_76671756
Ik vind het offline weergeven zo mooi bij MSN tegenwoordig
het lijkt niet wat het is
pi_76671775
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:34 schreef Merel het volgende:
Verdorie, ik had een hele reply getypt, maar op werk werkt dat inloggen nooit zo goed en toen was alles kwijt

Anyway, Syrena vroeg volgens mij of McSex hier niet zou meelezen, en ik denk van niet want hij is niet zo internetminded. Al zou hij wel trots op zichzelf zijn als ie zou lezen wat z'n bijnaam was

Calimero, waarom is je vriendje eigenlijk je type niet? En denk je dat de vlinders wel kunnen uitgroeien tot spetterende verliefdheid? Gewoon zien waar het schip strandt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HELL YEAH!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 11 januari 2010 @ 11:35:52 #186
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_76671783
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Vertel Lastpost, waarom denk je??
Omdat ie toch wel aandoenlijk is vermoed ik, maar heb ik me een maand niet aangemeld heb ik ook niet het gevoel van "Hé toch maar even checken ..." zeg maar.
  maandag 11 januari 2010 @ 11:38:14 #187
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_76671879
OMG ik zou die Bridget Jones corrigerende slip maar vervangen voor een pikant kanten gevalletje you are sooo going to kiss!!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_76671913
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:35 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Omdat ie toch wel aandoenlijk is vermoed ik, maar heb ik me een maand niet aangemeld heb ik ook niet het gevoel van "Hé toch maar even checken ..." zeg maar.
drama queen ex vriendje? Ik dacht dat jij aan de vrouw was?
  maandag 11 januari 2010 @ 11:39:58 #189
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_76671946
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:38 schreef P.F het volgende:

[..]

drama queen ex vriendje? Ik dacht dat jij aan de vrouw was?
Ik ben van de variatie.
Maar inmiddels heb ik alweer een tijdje een vriendinnetje ja.
  maandag 11 januari 2010 @ 11:39:59 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76671948
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:38 schreef _Calimero_ het volgende:
OMG ik zou die Bridget Jones corrigerende slip maar vervangen voor een pikant kanten gevalletje you are sooo going to kiss!!

Agreed!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 11 januari 2010 @ 11:40:11 #191
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76671952
Volgens mij heb ik in heel 2009 maar 2 keer m'n msn aangezet. Op verzoek. Dat werkt ook...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76671964
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:35 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Huh, jij bent toch een man? Met een vriendin? Of haal ik nu users door elkaar? Spuit onze.......
pi_76672068
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:34 schreef Merel het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_76672089
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:39 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik ben van de variatie.
Maar inmiddels heb ik alweer een tijdje een vriendinnetje ja.
Oo zo!
Die categorie huppelde hier nog niet rond geloof ik, nice!
  maandag 11 januari 2010 @ 11:48:48 #195
236335 neen
schone schijn
pi_76672280
Nou, ik zal even naar school even een vriendin regelen. Tot straks he.
het lijkt niet wat het is
pi_76672482
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:48 schreef neen het volgende:
Nou, ik zal even naar school even een vriendin regelen. Tot straks he.
En geen drama queen he!
pi_76672527
Waarom doet g$%G&^%ojd**$#@ mijn warm water het weer niet. Das toch raar? Verder doet alles het.
pi_76672548
Ja nu wil ook weer eens een date. Alleen deze keer een iemand!
pi_76672569
SPOILER
  Vis een optie? maandag 11 januari 2010 @ 12:00:58 #200
70532 loveli
N
pi_76672731
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Misschien ben ik ouderwets, maar heb je voor zoenen tegenwoordig ook al een kanten gevalletje nodig?
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')