Ik heb er ook zo eentje geloof ik, die wel heel erg aardig is enzo, maar ook heeeel erg in het patroon past wat ik inmiddels wel te vaak gezien heb. Zeg maar zo iemand die iemand zoekt om z'n ei bij kwijt te kunnen en en dan als je er niet ontzettend de rem op zet elke avond uren wil chatten. En tussendoor stiekem verliefd wordt enzo.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hahaha! Dat heeft mn zus ook, allemaal kanslözen op MSN die de hele tijd nog kanslozere berichtjes sturen enzo en waar ze eigenlijk allang klaar mee is, maar ze blokkeert ze nietOmdat het amusant is? Ik zou dan toegeven dat ik éigenlijk gewoon heel graag wil weten óf ze het nog proberen, omdat ik te nieuwsgierig voor mn eigen welzijn ben
![]()
Maarja he!
Zo eentje heb ik ook gehad ja. Contact maar gewoon afgekapt, want hij bleef echt zeuren dat ik langs moest komenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo eentje geloof ik, die wel heel erg aardig is enzo, maar ook heeeel erg in het patroon past wat ik inmiddels wel te vaak gezien heb. Zeg maar zo iemand die iemand zoekt om z'n ei bij kwijt te kunnen en en dan als je er niet ontzettend de rem op zet elke avond uren wil chatten. En tussendoor stiekem verliefd wordt enzo.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook gehad ja. Contact maar gewoon afgekapt, want hij bleef echt zeuren dat ik langs moest komenDit is al jaren geleden en ineens kreeg ik een paar maanden terug een bericht van hem op Hyves, dat ie me eindelijk gevonden had. Ja doeoeoeiii.
En die waar ik de date mee heb gehad was er ook zo eentje, maar de eindeloze stroom smsjes droogde goddank wel snel op nadat ik had gezegd dat ik het niet zag zitten.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook gehad ja. Contact maar gewoon afgekapt, want hij bleef echt zeuren dat ik langs moest komenDit is al jaren geleden en ineens kreeg ik een paar maanden terug een bericht van hem op Hyves, dat ie me eindelijk gevonden had. Ja doeoeoeiii.
En die waar ik de date mee heb gehad was er ook zo eentje, maar de eindeloze stroom smsjes droogde goddank wel snel op nadat ik had gezegd dat ik het niet zag zitten.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:31 schreef Lastpost het volgende:
........................... alleen m'n drama-queen ex vriendje niet, al vraag ik me nog steeds af waarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:34 schreef Merel het volgende:
Verdorie, ik had een hele reply getypt, maar op werk werkt dat inloggen nooit zo goed en toen was alles kwijt
Anyway, Syrena vroeg volgens mij of McSex hier niet zou meelezen, en ik denk van niet want hij is niet zo internetminded. Al zou hij wel trots op zichzelf zijn als ie zou lezen wat z'n bijnaam was
Calimero, waarom is je vriendje eigenlijk je type niet? En denk je dat de vlinders wel kunnen uitgroeien tot spetterende verliefdheid? Gewoon zien waar het schip strandtHELL YEAH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Omdat ie toch wel aandoenlijk is vermoed ik, maar heb ik me een maand niet aangemeld heb ik ook niet het gevoel van "Hé toch maar even checken ..." zeg maar.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Vertel Lastpost, waarom denk je??
drama queen ex vriendje? Ik dacht dat jij aan de vrouw was?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Omdat ie toch wel aandoenlijk is vermoed ik, maar heb ik me een maand niet aangemeld heb ik ook niet het gevoel van "Hé toch maar even checken ..." zeg maar.
Ik ben van de variatie.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:38 schreef P.F het volgende:
[..]
drama queen ex vriendje? Ik dacht dat jij aan de vrouw was?
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:38 schreef _Calimero_ het volgende:
OMG ik zou die Bridget Jones corrigerende slip maar vervangen voor een pikant kanten gevalletjeyou are sooo going to kiss!!
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Omdat ie toch wel aandoenlijk is vermoed ik, maar heb ik me een maand niet aangemeld heb ik ook niet het gevoel van "Hé toch maar even checken ..." zeg maar.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:34 schreef Merel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oo zo!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ben van de variatie.![]()
Maar inmiddels heb ik alweer een tijdje een vriendinnetje ja.
En geen drama queen he!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:48 schreef neen het volgende:
Nou, ik zal even naar school even een vriendin regelen. Tot straks he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ben ik ouderwets, maar heb je voor zoenen tegenwoordig ook al een kanten gevalletje nodig?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:38 schreef _Calimero_ het volgende:
OMG ik zou die Bridget Jones corrigerende slip maar vervangen voor een pikant kanten gevalletjeyou are sooo going to kiss!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |