Dus je hebt het beter geleerd dan de rest!!!!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
het is een open boek!!!! en dat wist ik niet dus het boek heb ik niet bij me
Zó erg kan het niet zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Als ik er bovendien op de 29ste zo uitzie als nu kom ik niet, ik wil niet dat jullie een hartverzakking krijgen
Nergens te lenen? Bieb ofzo?? Das kut!quote:Op maandag 11 januari 2010 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
het is een open boek!!!! en dat wist ik niet dus het boek heb ik niet bij me
Wat goed van je! succes!!quote:Op maandag 11 januari 2010 09:13 schreef Daph_ het volgende:
Succes MoBlo!
Zal straks eens even teruglezen, ben nu helemaal gebroken. Heb vanacht amper geslapen dus zie eruit alsof ik drie nachten heb doorgehaald. Maar ik heb straks wel een afspraak met de huisarts
Planninglijst:
O: optimel yoghurt met cruesli en beker optimel
T: mandarijntjes?
L: twee bruine boterhammen met ham
T: taaikorstje, spa en fruit
T: banaan (als dat er nog is)
D: hutspot met een bal gehakt
Hutspot.. *ril*
ohh no worries, ik heb twijfels die af en toe het dak de pan! uitrijzen (?? Das vast geen bestaande uitdrukking of wel?)quote:Op maandag 11 januari 2010 00:15 schreef conleche het volgende:
Wat goed Calimero, ik heb je nog nooit zo enthousiast over een manspersoon hoor praten!![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:33 schreef Syrena het volgende:
Cali je klinkt net als mijn vriendin met McVrouwNetDood
ohjee, das niet positief he,als ik zo klinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
juicy minpunten?? Ik heb een vriendin die me altijd piemel-verhalen vertelde, over rare vormen/dingen. Dan kan ik zo iemand nooit meer recht aankijken daarna
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Na 3 keer lezenquote:Op maandag 11 januari 2010 10:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ohjee, das niet positief he,als ik zo klink![]()
juicy minpunten?? Ik heb een vriendin die me altijd piemep-verhalen vertelde, over rare vormen/dingen. Dan kan ik zo iemand nooit meer recht aankijken daarna
spelfout verbeterd, denk dat het nu sneller te begrijpen isquote:
Nu kom ik zeker nietquote:Op maandag 11 januari 2010 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Als CF naar de meet komt, doe ik m'n lekkere kokos/vanilleluchtje op.
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
juicy minpunten?? Ik heb een vriendin die me altijd piemel-verhalen vertelde, over rare vormen/dingen. Dan kan ik zo iemand nooit meer recht aankijken daarna
![]()
1 juicy minpunt, de rest was allemaal veranderbaarquote:Op maandag 11 januari 2010 10:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ik ben nog prima bevriend met m'n ex! Met meerdere exen eigenlijk.......waarom vind jij dat dat niet kan?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Verder las ik over zieken: beterschap; tentamens: succes!!
; en ex-stress: don't do it
![]()
Exen zijn niet bedoeld om vrienden mee te blijven imho
Mn eigen zure ervaring denk ikquote:Op maandag 11 januari 2010 10:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben nog prima bevriend met m'n ex! Met meerdere exen eigenlijk.......waarom vind jij dat dat niet kan?
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
1 juicy minpunt, de rest was allemaal veranderbaar
Ik zeg: prima basis voor een lange en gelukkige relatie, een lillikerd in lompen, met nog een onbekend juicy probleem.... Maar hij kan wel goed met de kinderen en hij heeft nog een goede eigenschap: als je mocht komen te overlijden, dan trekken hij en zijn lelijke tanden binnen een maand weer in bij de volgende!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een catch!!![]()
Yup. Maar altijd nog beter dan de MSN-seksert, waarvan ze deze week zuchtend zei: "Die blijft me ook maar lastigvallen..." Eh jaaaaa, omdat jij dat toelaat. Blokkeer 'm dan ookquote:Op maandag 11 januari 2010 11:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zeg: prima basis voor een lange en gelukkige relatie, een lillikerd in lompen, met nog een onbekend juicy probleem.... Maar hij kan wel goed met de kinderen en hij heeft nog een goede eigenschap: als je mocht komen te overlijden, dan trekken hij en zijn lelijke tanden binnen een maand weer in bij de volgende!!
Wat een catch!!
Hahaha! Dat heeft mn zus ook, allemaal kanslözen op MSN die de hele tijd nog kanslozere berichtjes sturen enzo en waar ze eigenlijk allang klaar mee is, maar ze blokkeert ze nietquote:Op maandag 11 januari 2010 11:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yup. Maar altijd nog beter dan de MSN-seksert, waarvan ze deze week zuchtend zei: "Die blijft me ook maar lastigvallen..." Eh jaaaaa, omdat jij dat toelaat. Blokkeer 'm dan ook"Eh ja. Dat zou ik mss eens moeten doen"
Je meent 't.
Het tentamen is nu al halverwege...quote:Op maandag 11 januari 2010 11:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg jullie![]()
Mo, ren naar de docent en kijk lief!
Shit zegquote:Op maandag 11 januari 2010 11:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Het tentamen is nu al halverwege...
Anders was ik wel meteen op de fiets gesprongen, maar dat heeft een paar minuten voor tijd geen zijn als het een half uur fietsen is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |