Het gaat om een appartement. Ik zou alleen het toilet met een andere persoon moeten delen.quote:
Mooi, hopelijk dat het wat is.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het gaat om een appartement. Ik zou alleen het toilet met een andere persoon moeten delen.
Nu is dat geen probleem, maar als ik de foto's bekijk lijkt het erop dat de 2 kamers die erbij horen ook toegankelijk zijn voor die andere persoon..
Nu ben ik wel wat minder enthousiast, maar ik ga toch kijken. Ik wil hier ongelofelijk graag weg.
Ik hoop het. Ik ga alsnog kijkenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk dat het wat is.
Slotje op de deur een optie?
Eigenlijk wel, maar mijn geduld raakt op.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:24 schreef KneusTeun het volgende:
Succes. Wel raar dat je een toilet moet delen :S
Zou ik eerder gaan kijken voor iets dat 100% voor jou is.
Kan me het goed voorstellen wanneer je echt gek wordt van je huisgenoten...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik ga alsnog kijken
[..]
Eigenlijk wel, maar mijn geduld raakt op.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
werd tijd! Zag toen straks al attempt 4 staan
Dankjequote:Op zondag 10 januari 2010 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Succes morgen dan edje!
Hoe was de avond afgelopen?
Je mag hem misschien wel een keer lenenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:29 schreef koei het volgende:
Ik geet het op met MAG... 3 kwartier inladen en hij is nog pas op de 34%
Vreemd, ik heb altijd gewoon huurtoeslag gekregen. Eerst samen met mn ex toen het nog huursubsidie heette (ook vreemd, kom je erbij wonen, krijg je in totaal meer huursubsidie... ) en toen ik op mn 22e mn eigen huis kreeg daar ook. Zitten wel regels aan over een eigen voordeur hebben enzo. Studentenwoningen hebben daardoor meestal geen recht op huursubsidie.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef Edwinuss het volgende:
En wat is dat huurtoeslag gebeuren belachelijk geregeld. Je krijgt pas fatsoenlijke huurtoeslag zodra je 23 bent.
Het is dan ook geen studentenwoning.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:44 schreef koei het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb altijd gewoon huurtoeslag gekregen. Eerst samen met mn ex toen het nog huursubsidie heette (ook vreemd, kom je erbij wonen, krijg je in totaal meer huursubsidie... ) en toen ik op mn 22e mn eigen huis kreeg daar ook. Zitten wel regels aan over een eigen voordeur hebben enzo. Studentenwoningen hebben daardoor meestal geen recht op huursubsidie.
Die zat ik van de week ook te lezen, staan echt mooie uitspraken opquote:
Ik heb hier ook last van :Squote:
Mijn broer doet nog steeds aan slaapwandelen.... Werd ie buiten wakker gemaakt door een buurman terwijl ie in zijn boxer stondquote:Op zondag 10 januari 2010 21:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb hier ook last van :S
In het begin schrok me vriendin (toen net nieuw) zich de tering toen ik rechtop sprong en oorlog s kreten schreeuwde door het hele huis.
Kheb vroeger ook keer buiten gestaan met de riem in de hand roepend naar onze hond, totdat me moeder wakker maakte en weer in bed stopte
quote:* Uw huur is niet lager dan ¤ 209,37 en niet hoger dan ¤ 357,37
* Uw inkomen is maximaal ¤ 21.450.
* U hebt niet meer dan ¤ 20.661 aan spaargeld en beleggingen.
* U bent op dit adres ingeschreven bij de gemeente.
* U huurt een zelfstandige woonruimte.
OMGquote:
Ik snap het nu pasquote:Op zondag 10 januari 2010 22:14 schreef KneusTeun het volgende:
Agayla moet toch ze moeder is uitleggen wat wel en niet kan op het wereld wijde web
Truste lieverdquote:Op zondag 10 januari 2010 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan wel slapen, want ik ben werkelijk kapot.
overload.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:20 schreef KneusTeun het volgende:
Dikke titten op rtl5!
en gele tandenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In dit topic komen alleen dwazen..
Dat krijg je er van, van al dat batsen met vreemde vrouwen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan wel slapen, want ik ben werkelijk kapot.
Is dat een hint voor mij om weer te posten daar?quote:
Gewoon doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dat een hint voor mij om weer te posten daar?
vergeet de dikke puisten niet.quote:
Maakt niet uit lieverd.quote:
Een vriend van me werd ook eens buiten op de parkeerplaats zonder sleutels wakker in zn boxerquote:Op zondag 10 januari 2010 22:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mijn broer doet nog steeds aan slaapwandelen.... Werd ie buiten wakker gemaakt door een buurman terwijl ie in zijn boxer stond![]()
Woonde in een appartementen complex toen en geen sleutels en niks bij hem...
nee, maar vond het een mooie zin om ook eens hier te laten zien!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dat een hint voor mij om weer te posten daar?
Dat lieten mn ouders echt niet toequote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Edwinuss het volgende:
Nee, dat is gaar.
Ookal heb ik vannacht niet geslapen kan ik verzekeren dat het gaat gebeuren.
Ik herinner mij de tijd dat ik nog thuis woonde en er rond 9en in ging en pas rond 7en uitkwam. Als ik dat nu zou kunnen
We kunnen het inderdaad wel over koetjes en kalfjes hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:57 schreef koei het volgende:
Dan gaan we uren lang over farmville pratenOver hoeveel koetjes en kalfjes ik heb enzo...
weltrustenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef Fallen het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
bedtijd!![]()
Gewoon doen. Elke verandering begint met een stap!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja zit op dit moment in een soort cirkel, waar ik 123 niet uitkom
en dat heeft er ook mee te maken dat ik op dit moment geen sport doe
Fuck de edit knopquote:
dat is zeer zeker zoquote:Op zondag 10 januari 2010 23:27 schreef koei het volgende:
[..]
Gewoon doen. Elke verandering begint met een stap!
Gewone sterveling! Je behoort niet langer meer tot de halfgoden van Fok!quote:
I know, I knowquote:Op maandag 11 januari 2010 02:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gewone sterveling! Je behoort niet langer meer tot de halfgoden van Fok!
( ik was ook eens een halfgod van Fok! Games.)
Nu alleen nog de coupons van Marge allemaal vinden en dan heb ik in één klap 230 g
gossip girl?quote:
Ik moet zo nog naar buitenquote:Op maandag 11 januari 2010 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik kwam vandaag gewoon buiten enzo, liep naar de auto en moest gewoon niet mijn ruiten krabben! Eindelijk weersverbetering
Ik ging naar bed.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
Wat ga jij doen dan.
Gamers-RSI opgelopen?quote:
Lekker een voetbal swaffelenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:16 schreef badboynova het volgende:
Voetbal is niet alleen oorlog, maar zeker ook liefde
Vanaf heden bekend als de Vaffelquote:
dan zou het nog eerder van het werken komenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gamers-RSI opgelopen?
Verstuikte duim?
Nee, 1e les moest de opdracht vorige week al voor ingeleverd zijn dus de volgende les begint pas volgend semester (over 2 week), en de 2e les is een herkansing van het tentamen van vorige week, wat ik natuurlijk niet nodig hebquote:
heb hem ook voor de wii, maar het spel word wel snel ééntonig ondanks al het geweld erin.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:31 schreef lkb9000 het volgende:
Madworld besteld, en ik heb niet eens een Wii
Ogh voor 5 pondquote:Op maandag 11 januari 2010 12:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
heb hem ook voor de wii, maar het spel word wel snel ééntonig ondanks al het geweld erin.
zavvi.quote:
Vanmorgen om 6.00 mijn vriendins auto ijsvrij gemaakt en al het sneeuw er omheen weggeschoven, compleet ingesneeuwd.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik kwam vandaag gewoon buiten enzo, liep naar de auto en moest gewoon niet mijn ruiten krabben! Eindelijk weersverbetering
Kon ze dat zelf niet?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Vanmorgen om 6.00 mijn vriendins auto ijsvrij gemaakt en al het sneeuw er omheen weggeschoven, compleet ingesneeuwd.![]()
Zo lig je in je warme bedje en zo sta je 5 minuten later in de sneeuw te scheppen
Neequote:
Niet meer van dit soort dingen! Ben ik zo lekker aan het schijten.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Niet meer gezeik van huisgenoten
quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Niet meer van dit soort dingen! Ben ik zo lekker aan het schijten.
Ach iedereen zo zijn eigen dingen. Ze doet weer meer koken en de was etc.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Geemancipeerd als het haar uitkomt zeker...
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Niet meer van dit soort dingen! Ben ik zo lekker aan het schijten.
Dan is het goedquote:Op maandag 11 januari 2010 12:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ach iedereen zo zijn eigen dingen. Ze doet weer meer koken en de was etc.
Maar belangrijkste reden was dat ze met sporten door de rug is gegaan en nu loopt als een mummie
Je mag ook eerlijk zeggen dat ik haar heb geneukt.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Maar belangrijkste reden was dat ze met sporten door de rug is gegaan en nu loopt als een mummie
quote:Once you go Ed you gonna need a wheelchair.
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je mag ook eerlijk zeggen dat ik haar heb geneukt.
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Jij bent nog niet mans genoeg daarvoor broekiequote:Op maandag 11 januari 2010 13:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
gelukkig ben ik dat welquote:Op maandag 11 januari 2010 13:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Jij bent nog niet mans genoeg daarvoor broekie
Haha jij wordt dit jaar 30!quote:Op maandag 11 januari 2010 13:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Jij bent nog niet mans genoeg daarvoor broekie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Pirates of the Caribbean Trilogy & Sin Cityquote:
Sin City op Blu Ray lijkt me wel fijnquote:Op maandag 11 januari 2010 13:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Pirates of the Caribbean Trilogy & Sin City40 euro incl. VAT en verzendkosten bij http://www.amazon.co.uk
Ik kan wel heel gezellig blu-rays gaan kopen, maar op mn kleine beeldbuissie zie je dat verschil toch nietquote:Op maandag 11 januari 2010 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Check in ieder geval voor je een blu-ray koopt deze link:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1168342
Weet je in ieder geval of het goede kwaliteit is
Kloptquote:Op maandag 11 januari 2010 13:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kan wel heel gezellig blu-rays gaan kopen, maar op mn kleine beeldbuissie zie je dat verschil toch niet
Gister via de Wii 'Dead or Alive' streamend gekeken, na een tijdje liep ie 5sec achter met het geluidquote:
Jaquote:Op maandag 11 januari 2010 13:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Hoe kun je eigenlijk bij amazon.co.uk betalen? Alleen met creditcard of niet?
Hier kan je met paypal betalen:quote:Op maandag 11 januari 2010 13:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Kut. Laat ik die nou net niet hebben
Games en films zijn daar zo bespottelijk veel goedkoper en beter te verkrijgen
Awesome grote memmen bedoel je?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gister via de Wii 'Dead or Alive' streamend gekeken, na een tijdje liep ie 5sec achter met het geluid![]()
Wel een awesome film
Kun je geen CC van je ouders oid lenen?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:26 schreef Sigmund666 het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Awesome grote memmen bedoel je?
heb jij geen CC?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:26 schreef Sigmund666 het volgende:
spelen of mappack bedoel je?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:32 schreef Edwinuss het volgende:
Staat er nog wat in de planning omtrent MW2?
Spelen..quote:Op maandag 11 januari 2010 13:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
spelen of mappack bedoel je?
Nee. Zelfbescherming zeg maarquote:
herkenbaarquote:Op maandag 11 januari 2010 13:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Zelfbescherming zeg maar
Voor ik het weet betaal ik alles per creditcard en ben ik failliet
dat zegt genoegquote:
mappack zou heel fijn zijn, gooi er maar 16 extra maps bij!quote:Op maandag 11 januari 2010 13:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
spelen of mappack bedoel je?
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat zegt genoeg!
Oh en over credit card!
Maak een online card aan via net+!
Werkt ook zeer goed en ook via ideal!
welk clan systeem?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mappack zou heel fijn zijn, gooi er maar 16 extra maps bij!
En natuurlijk dat clan systeem!
Vind MW2 leuker, maar moet nog wel even een leuke Mappack bij.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:55 schreef Edwinuss het volgende:
Iedereen op het werk is weer overgestapt op MW1.
Ik ben bezig om eens al die oude games die in mijn kast staan uit te spelen, maar ik doe af en toe nog wel eens een potje meequote:Op maandag 11 januari 2010 13:32 schreef Edwinuss het volgende:
Staat er nog wat in de planning omtrent MW2?
Geef maar een seintje, ging de vorige keer wel goed. (alleen even om denken dat we wel de juiste moeilijkheidsgraad selecterenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben bezig om eens al die oude games die in mijn kast staan uit te spelen, maar ik doe af en toe nog wel eens een potje mee
Ik wil sowieso nog eens alle spec ops missies doorlopen met iemand. Daar moet ik er nog een heleboel van.
Is goedquote:Op maandag 11 januari 2010 14:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Geef maar een seintje, ging de vorige keer wel goed. (alleen even om denken dat we wel de juiste moeilijkheidsgraad selecteren)
en volgende week zit hy er weer.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ben sowieso de laatste weken alle niet gespeelde games aan het spelen
http://www.dumpert.nl/med(...)zijn_geld_terug.htmlwat een mannetje.
kan vanavond ook wel ff.quote:
Nee oke, omdat mijn vriendin vanavond weg moest en je haar de vorige keer ook al gepakt had..quote:Op maandag 11 januari 2010 14:29 schreef Edwinuss het volgende:
Nop. Vanavond even geen afspraken. Ben vrij vanavond
Ik moet werken. Tja doe je weinig aanquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nee oke, omdat mijn vriendin vanavond weg moest en je haar de vorige keer ook al gepakt had..
Denk 1 en 1 = 2
staat logo op van mastercard, dus wat denk je zelf?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:01 schreef Tain het volgende:
[..]zo'n net+ kaart wordt gewoon geaccepteerd alsof het een mastercard is?
Hoeft niet, mijn virtuele CC van de abn amro werd ook niet overal geaccepteerd ondanks het master card logo...quote:Op maandag 11 januari 2010 14:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
staat logo op van mastercard, dus wat denk je zelf?
Origami als hobbyquote:Op maandag 11 januari 2010 14:38 schreef KneusTeun het volgende:
I doe mischien mee, moet ff knutselen met papier.....
Moet een spuugmodel van me bbq makenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Origami als hobby![]()
Doe mij zo'n eentje maar dan![]()
[ afbeelding ]
Ps, ga NU aan de slag dan. Kun je vanavond mee doen.
Heb je paint? Moet goedkomenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet een spuugmodel van me bbq maken
Geen idee, vanaf uurtje of half zeven?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
kan vanavond ook wel ff.
Combi tussen special opp en TDM, vriendin is toch weg... (of heb jij het nu ineens druk vanavond ED?)
Hoe laat kun je Rossdale?
Ik vind MW2 best wel leuk, allemaal lui die helemaal gek worden en ze steeds weer kapot schieten. Chaos om je heen en wanneer je bv 2+ century guns hebt staan en je hoort die dingen los gaan en al die punten flitsen door je scherm![]()
Heerlijk![]()
Hoor ik hier vanavond MW2, ik doe mee als jullie dat niet willen.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, vanaf uurtje of half zeven?
oprotten danquote:Op maandag 11 januari 2010 15:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoor ik hier vanavond MW2, ik doe mee als jullie dat niet willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sharpdressedman op 11-01-2010 16:09:22 ]Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
wist niet eens dat abn er ook 1 had virtuelquote:Op maandag 11 januari 2010 14:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoeft niet, mijn virtuele CC van de abn amro werd ook niet overal geaccepteerd ondanks het master card logo...
niet janken als je onderaan staat hequote:Op maandag 11 januari 2010 15:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoor ik hier vanavond MW2, ik doe mee als jullie dat niet willen.
Volgens mij heb je als man zijnde alleen maar een betere toegang tot mannenpap, dus ik zie niet waarom je aan de trachitol zou moeten...quote:Op maandag 11 januari 2010 16:15 schreef badboynova het volgende:
verrekte keel pijn.
Was ik maar een vrouw geweest, dan was ik er al vanaf (want mannen pap werkt, hoor ik ze altyd zeggen).
Als man zijnde kan ik nu enkel op trachitol sabbelen.
Ik ben niet zo lenig meer, zo als de meeste vrouwen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:31 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij heb je als man zijnde alleen maar een betere toegang tot mannenpap, dus ik zie niet waarom je aan de trachitol zou moeten...
En sowieso werkt bisolvon beter
Zeker, het enige probleem is dat je dan met 99% kleine kinderen in de digitale wereld rondlooptquote:Op maandag 11 januari 2010 16:39 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien heb ik wel weer een game voor 2010..
Lego Universe, zag net paar filmpjes en kan stiekum best nog wel vet worden!![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:39 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien heb ik wel weer een game voor 2010..
Lego Universe, zag net paar filmpjes en kan stiekum best nog wel vet worden!![]()
Ben je nou alweer verdwaaldquote:Op maandag 11 januari 2010 17:24 schreef Gamer_V het volgende:
Groetjes van tussen Woerden em Gouda!
Voelt een beetje als het hol van de leeuw niet?quote:
Ze zijn juist allemaal bang voor mijquote:Op maandag 11 januari 2010 17:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Voelt een beetje als het hol van de leeuw niet?![]()
Ik zat gisteren himym te kijken en daar kwam gouda voorbij rollen!11!1!quote:
mwa, ik ken wel een paar personen die daar een antwoord op kunnen gevenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:42 schreef Edwinuss het volgende:
Dat komt omdat ik er niet was![]()
Hebben jullie mij wel een beetje gemist?
We kunnen ze ook joinenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ze zijn juist allemaal bang voor mij
Nah, ik zie mijzelf dat niet doen. Heb het nu nogal druk met van alles.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
We kunnen ze ook joinen![]()
Ze zoeken nog mensen.....
Gouda!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:42 schreef koei het volgende:
[..]
Ik zat gisteren himym te kijken en daar kwam gouda voorbij rollen!11!1!
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:54 schreef KneusTeun het volgende:
Eigenlijk was een gebande edwinuss beter, die was vaker online bij mw2
quote:
Ik heb onlangs alles vanaf Infinite t/m Relapse: Refill beluisterd. En wat is hij toch een briljant persoon. Ik ben erbij zodra hij een optreden komt geven in NL. Ik kan werkelijk al z'n muziek waarderen. Zelfs wat er op het gedrocht Encore staat.quote:
quote:
sterker nog: Hollandse kaas wordt aan de andere kant van de plas over het algemeen Gouda cheese genoemdquote:Op maandag 11 januari 2010 17:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Gouda!
Zo awesome dat het zelfs in HIMYM voorkomt!!![]()
Dat doet Poit steeds jaquote:Op maandag 11 januari 2010 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat is toch die plek waar ze buschauffers in elkaar slaan?
Ik kom er nu aan negers.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer jij wilt!![]()
Edje is er nog niet
En de vrouw des huize, is die al wel thuis?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer jij wilt!![]()
Edje is er nog niet
Specopsquote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer jij wilt!![]()
Edje is er nog niet
quote:
eet je nu alweer buffel.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:59 schreef Rossdale het volgende:
Doe maar 20:30 uur, dan is mijn eten wel op
Goed punt. Je hebt nog gelijk ook. Het spel is makkelijk, kort en saai. Maar goed, bijna elke sequel is bagger.quote:
Ja de multiplayer is echt zo saaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op maandag 11 januari 2010 21:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Goed punt. Je hebt nog gelijk ook. Het spel is makkelijk, kort en saai. Maar goed, bijna elke sequel is bagger.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja de multiplayer is echt zo saaaaaaaaaaaaaaaai![]()
Je betaald geen 6 tientjes voor een goeie multiplayer manquote:Op maandag 11 januari 2010 21:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja de multiplayer is echt zo saaaaaaaaaaaaaaaai![]()
Mjah. Maar daar doe ik nooit aanquote:Op maandag 11 januari 2010 21:29 schreef RitseB het volgende:
MMO betaal je toch ook de volle met voor Sig
Tuurlijk wel?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je betaald geen 6 tientjes voor een goeie multiplayer man
Dat is alsof je morgen Nike Air Max of Van Bommel gaat kopen, alleen omdat de doos zo mooi is.
Fout, alleen battlefield heb ik alleen puur en alleen voor de muliplayer gekochtquote:Op maandag 11 januari 2010 21:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tuurlijk wel?
het is toch duidelijk dat je call of duty games en halo, gears, moh, BF niet voor de single koopt maar voor de multi toch?
heul nietquote:Op maandag 11 januari 2010 21:36 schreef Sigmund666 het volgende:
HEHEHEHEHEH! Iedereen liep erin!111111![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Edwin, hou dat gescheld met kanker voortaan even voor je
Gast, ben je ongesteld of zo. Hij vraagt het gewoon netjesquote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Laatste SC topic waar ik aanwezig zal zijn![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:47 schreef RitseB het volgende:
[..]
Gast, ben je ongesteld of zo. Hij vraagt het gewoon netjes
quote:
Doe niet zo kinderachtig. Ik vraag je vriendelijk om niet met die verschrikkelijke ziekte te schelden, lijkt me vrij normaalquote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Laatste SC topic waar ik aanwezig zal zijn![]()
Je vraagt maar je edit ook gelijk..quote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig. Ik vraag je vriendelijk om niet met die verschrikkelijke ziekte te schelden, lijkt me vrij normaalLaten we het gewoon gezellig houden hier
Ja klopt. Wij willen dat woord (in scheldvorm) hier niet zien in GAM. Als mods hebben we afgesproken dat posts waarin met kanker gescholden wordt meteen ge-edit wordt.quote:
Nee, want daar is geen slowchat toe gestaanquote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Tain het volgende:
Kan het MW2 online geneuzel trouwens niet naar het juiste topic? Als je online wilt daten in MW2 met fokkers lijkt me het MW2 toch het juiste topic ervoor?
Je bent me net voor...quote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Tain het volgende:
Kan het MW2 online geneuzel trouwens niet naar het juiste topic? Als je online wilt daten in MW2 met fokkers lijkt me het MW2 toch het juiste topic ervoor?
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:53 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nee, want daar is geen slowchat toe gestaan
Is dat zo?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja klopt. Wij willen dat woord (in scheldvorm) hier niet zien in GAM. Als mods hebben we afgesproken dat posts waarin met kanker gescholden wordt meteen ge-edit wordt.
Zie krijg de tyfus of ik heb er de pest inquote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Misan het volgende:
Waarom kanker in de taboesfeer houden? Het voldoet aan alle eisen voor een goed vloekwoord en mensen die daar over het algemeen mee schelden hebben het dan niet over de gelijknamige ziekte
Ik keur deze post goedquote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Misan het volgende:
Waarom kanker in de taboesfeer houden? Het voldoet aan alle eisen voor een goed vloekwoord en mensen die daar over het algemeen mee schelden hebben het dan niet over de gelijknamige ziekte
preciesquote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zie krijg de tyfus of ik heb er de pest in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |