Maakt niet uit lieverd.quote:
Een vriend van me werd ook eens buiten op de parkeerplaats zonder sleutels wakker in zn boxerquote:Op zondag 10 januari 2010 22:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mijn broer doet nog steeds aan slaapwandelen.... Werd ie buiten wakker gemaakt door een buurman terwijl ie in zijn boxer stond![]()
Woonde in een appartementen complex toen en geen sleutels en niks bij hem...
nee, maar vond het een mooie zin om ook eens hier te laten zien!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dat een hint voor mij om weer te posten daar?
Dat lieten mn ouders echt niet toequote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Edwinuss het volgende:
Nee, dat is gaar.
Ookal heb ik vannacht niet geslapen kan ik verzekeren dat het gaat gebeuren.
Ik herinner mij de tijd dat ik nog thuis woonde en er rond 9en in ging en pas rond 7en uitkwam. Als ik dat nu zou kunnen
We kunnen het inderdaad wel over koetjes en kalfjes hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:57 schreef koei het volgende:
Dan gaan we uren lang over farmville pratenOver hoeveel koetjes en kalfjes ik heb enzo...
weltrustenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef Fallen het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
bedtijd!![]()
Gewoon doen. Elke verandering begint met een stap!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja zit op dit moment in een soort cirkel, waar ik 123 niet uitkom
en dat heeft er ook mee te maken dat ik op dit moment geen sport doe
Fuck de edit knopquote:
dat is zeer zeker zoquote:Op zondag 10 januari 2010 23:27 schreef koei het volgende:
[..]
Gewoon doen. Elke verandering begint met een stap!
Gewone sterveling! Je behoort niet langer meer tot de halfgoden van Fok!quote:
I know, I knowquote:Op maandag 11 januari 2010 02:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gewone sterveling! Je behoort niet langer meer tot de halfgoden van Fok!
( ik was ook eens een halfgod van Fok! Games.)
Nu alleen nog de coupons van Marge allemaal vinden en dan heb ik in één klap 230 g
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |