welk clan systeem?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mappack zou heel fijn zijn, gooi er maar 16 extra maps bij!
En natuurlijk dat clan systeem!
Vind MW2 leuker, maar moet nog wel even een leuke Mappack bij.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:55 schreef Edwinuss het volgende:
Iedereen op het werk is weer overgestapt op MW1.
Ik ben bezig om eens al die oude games die in mijn kast staan uit te spelen, maar ik doe af en toe nog wel eens een potje meequote:Op maandag 11 januari 2010 13:32 schreef Edwinuss het volgende:
Staat er nog wat in de planning omtrent MW2?
Geef maar een seintje, ging de vorige keer wel goed. (alleen even om denken dat we wel de juiste moeilijkheidsgraad selecterenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben bezig om eens al die oude games die in mijn kast staan uit te spelen, maar ik doe af en toe nog wel eens een potje mee
Ik wil sowieso nog eens alle spec ops missies doorlopen met iemand. Daar moet ik er nog een heleboel van.
Is goedquote:Op maandag 11 januari 2010 14:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Geef maar een seintje, ging de vorige keer wel goed. (alleen even om denken dat we wel de juiste moeilijkheidsgraad selecteren)
en volgende week zit hy er weer.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ben sowieso de laatste weken alle niet gespeelde games aan het spelen
http://www.dumpert.nl/med(...)zijn_geld_terug.htmlwat een mannetje.
kan vanavond ook wel ff.quote:
Nee oke, omdat mijn vriendin vanavond weg moest en je haar de vorige keer ook al gepakt had..quote:Op maandag 11 januari 2010 14:29 schreef Edwinuss het volgende:
Nop. Vanavond even geen afspraken. Ben vrij vanavond
Ik moet werken. Tja doe je weinig aanquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nee oke, omdat mijn vriendin vanavond weg moest en je haar de vorige keer ook al gepakt had..
Denk 1 en 1 = 2
staat logo op van mastercard, dus wat denk je zelf?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:01 schreef Tain het volgende:
[..]zo'n net+ kaart wordt gewoon geaccepteerd alsof het een mastercard is?
Hoeft niet, mijn virtuele CC van de abn amro werd ook niet overal geaccepteerd ondanks het master card logo...quote:Op maandag 11 januari 2010 14:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
staat logo op van mastercard, dus wat denk je zelf?
Origami als hobbyquote:Op maandag 11 januari 2010 14:38 schreef KneusTeun het volgende:
I doe mischien mee, moet ff knutselen met papier.....
Moet een spuugmodel van me bbq makenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Origami als hobby![]()
Doe mij zo'n eentje maar dan![]()
[ afbeelding ]
Ps, ga NU aan de slag dan. Kun je vanavond mee doen.
Heb je paint? Moet goedkomenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet een spuugmodel van me bbq maken
Geen idee, vanaf uurtje of half zeven?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
kan vanavond ook wel ff.
Combi tussen special opp en TDM, vriendin is toch weg... (of heb jij het nu ineens druk vanavond ED?)
Hoe laat kun je Rossdale?
Ik vind MW2 best wel leuk, allemaal lui die helemaal gek worden en ze steeds weer kapot schieten. Chaos om je heen en wanneer je bv 2+ century guns hebt staan en je hoort die dingen los gaan en al die punten flitsen door je scherm![]()
Heerlijk![]()
Hoor ik hier vanavond MW2, ik doe mee als jullie dat niet willen.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, vanaf uurtje of half zeven?
oprotten danquote:Op maandag 11 januari 2010 15:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoor ik hier vanavond MW2, ik doe mee als jullie dat niet willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sharpdressedman op 11-01-2010 16:09:22 ]Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
wist niet eens dat abn er ook 1 had virtuelquote:Op maandag 11 januari 2010 14:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoeft niet, mijn virtuele CC van de abn amro werd ook niet overal geaccepteerd ondanks het master card logo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |