Ik moet zo nog naar buitenquote:Op maandag 11 januari 2010 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik kwam vandaag gewoon buiten enzo, liep naar de auto en moest gewoon niet mijn ruiten krabben! Eindelijk weersverbetering
Ik ging naar bed.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
Wat ga jij doen dan.
Gamers-RSI opgelopen?quote:
Lekker een voetbal swaffelenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:16 schreef badboynova het volgende:
Voetbal is niet alleen oorlog, maar zeker ook liefde
Vanaf heden bekend als de Vaffelquote:
dan zou het nog eerder van het werken komenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gamers-RSI opgelopen?
Verstuikte duim?
Nee, 1e les moest de opdracht vorige week al voor ingeleverd zijn dus de volgende les begint pas volgend semester (over 2 week), en de 2e les is een herkansing van het tentamen van vorige week, wat ik natuurlijk niet nodig hebquote:
heb hem ook voor de wii, maar het spel word wel snel ééntonig ondanks al het geweld erin.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:31 schreef lkb9000 het volgende:
Madworld besteld, en ik heb niet eens een Wii
Ogh voor 5 pondquote:Op maandag 11 januari 2010 12:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
heb hem ook voor de wii, maar het spel word wel snel ééntonig ondanks al het geweld erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |