Haha jij wordt dit jaar 30!quote:Op maandag 11 januari 2010 13:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Jij bent nog niet mans genoeg daarvoor broekie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Pirates of the Caribbean Trilogy & Sin Cityquote:
Sin City op Blu Ray lijkt me wel fijnquote:Op maandag 11 januari 2010 13:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Pirates of the Caribbean Trilogy & Sin City40 euro incl. VAT en verzendkosten bij http://www.amazon.co.uk
Ik kan wel heel gezellig blu-rays gaan kopen, maar op mn kleine beeldbuissie zie je dat verschil toch nietquote:Op maandag 11 januari 2010 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Check in ieder geval voor je een blu-ray koopt deze link:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1168342
Weet je in ieder geval of het goede kwaliteit is
Kloptquote:Op maandag 11 januari 2010 13:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kan wel heel gezellig blu-rays gaan kopen, maar op mn kleine beeldbuissie zie je dat verschil toch niet
Gister via de Wii 'Dead or Alive' streamend gekeken, na een tijdje liep ie 5sec achter met het geluidquote:
Jaquote:Op maandag 11 januari 2010 13:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Hoe kun je eigenlijk bij amazon.co.uk betalen? Alleen met creditcard of niet?
Hier kan je met paypal betalen:quote:Op maandag 11 januari 2010 13:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Kut. Laat ik die nou net niet hebben
Games en films zijn daar zo bespottelijk veel goedkoper en beter te verkrijgen
Awesome grote memmen bedoel je?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gister via de Wii 'Dead or Alive' streamend gekeken, na een tijdje liep ie 5sec achter met het geluid![]()
Wel een awesome film
Kun je geen CC van je ouders oid lenen?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:26 schreef Sigmund666 het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Awesome grote memmen bedoel je?
heb jij geen CC?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:26 schreef Sigmund666 het volgende:
spelen of mappack bedoel je?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:32 schreef Edwinuss het volgende:
Staat er nog wat in de planning omtrent MW2?
Spelen..quote:Op maandag 11 januari 2010 13:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
spelen of mappack bedoel je?
Nee. Zelfbescherming zeg maarquote:
herkenbaarquote:Op maandag 11 januari 2010 13:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Zelfbescherming zeg maar
Voor ik het weet betaal ik alles per creditcard en ben ik failliet
dat zegt genoegquote:
mappack zou heel fijn zijn, gooi er maar 16 extra maps bij!quote:Op maandag 11 januari 2010 13:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
spelen of mappack bedoel je?
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat zegt genoeg!
Oh en over credit card!
Maak een online card aan via net+!
Werkt ook zeer goed en ook via ideal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |