*Proest*quote:Op zondag 10 januari 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We veilen SC'ers voor een goed doel.
Het hoogste bod op jou is kitao die 25 euri biedt
een aantal mensen hebben geen pm gehad, maar staan toch in de lijstquote:Op zondag 10 januari 2010 14:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zie mijn naam erbij staan, waar de F gaat het over?
Jij helder licht jij.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:45 schreef Greys het volgende:
FIPOOOOOOOOOOOOO
maar dan net niet
Oh!
Wel!
Nouja zeg! In Saudi Arabië kan ik nog 12 kamelen krijgen in ruil voor mezelfquote:Op zondag 10 januari 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tombolaaaaa! Kom es uitleggen?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een aantal mensen hebben geen pm gehad, maar staan toch in de lijst
Ha! Ik was in Zuid Afrika 100 koeien waard. Mijn vader had me bijna verkocht.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja zeg! In Saudi Arabië kan ik nog 12 kamelen krijgen in ruil voor mezelf
Dat viel me ook al op ja, Enfermera, Zwabber en nog één of twee stonden wel in Tombola d'r overzichtje, maar niet in de geadresseerden bij de PM.quote:
Volgensmij heb ik wel een PM gehad, maar ik snapte er niet zoveel vanquote:Op zondag 10 januari 2010 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een aantal mensen hebben geen pm gehad, maar staan toch in de lijst
Ze moet nog wat oefenen met dequote:Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op ja, Enfermera, Zwabber en nog één of twee stonden wel in Tombola d'r overzichtje, maar niet in de geadresseerden bij de PM.
Zohee, das nog eens een deal!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ha! Ik was in Zuid Afrika 100 koeien waard. Mijn vader had me bijna verkocht.
Ik denk dat ze er té opgewonden van word en dan wat foutjes maaktquote:Op zondag 10 januari 2010 14:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze moet nog wat oefenen met delijstjes
Ik zie dat ik PM van je heb, ga ik op antwoorden. Maar als het goed is heeft Tombola jou ook een PM gestuurd. Of niet?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik wel een PM gehad, maar ik snapte er niet zoveel vanDus heb niet geantwoord
Helemaal niet!!! Ik heb het lijstje gekopieerd van de PM lijst!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op ja, Enfermera, Zwabber en nog één of twee stonden wel in Tombola d'r overzichtje, maar niet in de geadresseerden bij de PM.
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah. Nee niet van tombola. Dat verklaart een hoop xDquote:Op zondag 10 januari 2010 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie dat ik PM van je heb, ga ik op antwoorden. Maar als het goed is heeft Tombola jou ook een PM gestuurd. Of niet?
Tombola's PM is een datum-prik vraag voor een bezoekje aan DTH aangezien gisteren in het water de sneeuw viel.
Ja! Weer een nieuwe geprobeerd, hahaquote:
De 24e, wat voor dag is dat? Weet ik nog niet, wieso?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik vanavond ff!
Wat doe jij de 24e
ik ook niet...quote:Op zondag 10 januari 2010 14:51 schreef Enfermera het volgende:
Oh, het gaat niet over DTH en dat kattenvoer? Daar had ik wel een PM over gehad, maar die was van Cat.
Ik snap er echt geen fuck meer van![]()
![]()
Zondag, DTHquote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De 24e, wat voor dag is dat? Weet ik nog niet, wieso?
Eh.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook niet...Ik heb de lijst uit de pm gekopieerd naar word om te bewaren, en in word staan meer mensen dan in de pm
![]()
ik zal iedereen die nu nog niet "gereageerd" heeft (al dan niet omdat ze geen pm gehad hebben) nog een pm sturen met de datum
Ik lees het net ja! Ik ga wel mee, moet ik nog wel even nagaan of ik niet iets anders heb, want ik ben koningin in dubbel plannenquote:
Wat een kloteverhaal. We hebben het er onderling al even over gehad, maar wat is nou precies de reden dat de politie niet langs wil komen?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef senesta het volgende:
Zouden jullie even met me mee willen denken?
Iemand daar heeft nieuwe buren die euhm heilige birmanen fokt, nou ja, die een heleboel nestjes produceert
En ze hebben ook een kater
Maar die kater word gebruikt als dekkater ook voor buitendekkingen
Alleen is die gaan sproeien. Dus die hebben ze gewoon een huisje op het balkon gegeven, in een bench met een vuilniszak erover. De kat miauwt hele dagen en is overduidelijk erg ongelukkig.
Buren hebben al heel vaak de dierenbescherming, de politie en dergelijke gebeld
De dierenbescherming is met oud en nieuw wezen kijken en net die dag hadden ze hem binnen gehaald
en in de douche opgesloten
Met nieuwjaarsdag is hij weer naar buiten gegooid en voor zover wij weten niet meer binnen gehaald. Het gemiauw werd vanmorgen steeds zwakker en is nu sinds vanmiddag niet meer gehoord.
Ik kan me voorstellen dat het beestje het enorm koud heeft nu en ook zijn water zal nu gewoon bevriezen, wat kunnen we verder nog doen? Iemand tips?
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik lees het net ja! Ik ga wel mee, moet ik nog wel even nagaan of ik niet iets anders heb, want ik ben koningin in dubbel plannenMaar ga er maar vanuit dat ik meega
mits ik met jullie mee kan rijden
![]()
Alles gaat over DTH!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:51 schreef Enfermera het volgende:
Oh, het gaat niet over DTH en dat kattenvoer? Daar had ik wel een PM over gehad, maar die was van Cat.
Ik snap er echt geen fuck meer van![]()
![]()
Ze zeggen steeds dat ze langs gaan maar als er weer gebeld word dan geven ze aan dat er steeds andere dingen tussendoor komen. Die mensen zijn bekend trouwens er zijn al eerder nesten in beslag genomen en ook dode dieren weg gehaald.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een kloteverhaal. We hebben het er onderling al even over gehad, maar wat is nou precies de reden dat de politie niet langs wil komen?
Nou ja dat dus precies.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou aanbellen geloof ik![]()
Ik zou het niet aan kunnen zien/horen.
Arm beest, en dan te bedenken dat het sproeiprobleem over zou kunnen zijn na castratie.
Maar ja...dan levert ie geen geld meer op.
Wat een hufters![]()
Dierenbescherming / Dierenambulance?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze zeggen steeds dat ze langs gaan maar als er weer gebeld word dan geven ze aan dat er steeds andere dingen tussendoor komen. Die mensen zijn bekend trouwens er zijn al eerder nesten in beslag genomen en ook dode dieren weg gehaald.
Wat een rotverhaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef senesta het volgende:
Iemand daar heeft nieuwe buren die euhm heilige birmanen fokt, nou ja, die een heleboel nestjes produceert
Alleen is die gaan sproeien. Dus die hebben ze gewoon een huisje op het balkon gegeven, in een bench met een vuilniszak erover. De kat miauwt hele dagen en is overduidelijk erg ongelukkig.
De dierenbescherming is met oud en nieuw wezen kijken en net die dag hadden ze hem binnen gehaald
Met nieuwjaarsdag is hij weer naar buiten gegooid en voor zover wij weten niet meer binnen gehaald. Het gemiauw werd vanmorgen steeds zwakker en is nu sinds vanmiddag niet meer gehoord.
Ik kan me voorstellen dat het beestje het enorm koud heeft nu en ook zijn water zal nu gewoon bevriezen, wat kunnen we verder nog doen? Iemand tips?
Is het bij jou in de buurt?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze zeggen steeds dat ze langs gaan maar als er weer gebeld word dan geven ze aan dat er steeds andere dingen tussendoor komen. Die mensen zijn bekend trouwens er zijn al eerder nesten in beslag genomen en ook dode dieren weg gehaald.
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Als het bij mij in de buurt was geweest dan was ik hem al wezen halen, het arme beest.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het bij jou in de buurt?
Zo ja, haal Q op en bel aan
Hij werd in de loop van vanmorgen ook al steeds rustigerquote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Het is hier buiten -1, maar het voelt als -10.
En als het beest zich amper kan bewegen kan ie zichzelf ook niet opwarmen
Niet om 't een of 't ander, maar hoe weet je dan dat dat beest niet meer / heel zachtjes zit te mauwen nu? Als het een flink eindje bij je vandaan isquote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Als het bij mij in de buurt was geweest dan was ik hem al wezen halen, het arme beest.
Nee het is in de buurt van Schiedam, dus een aardig eindje bij mij weg
Het is dus bij jou in de buurt?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij werd in de loop van vanmorgen ook al steeds rustiger
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll, ga es heen en neem Greys meequote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet om 't een of 't ander, maar hoe weet je dan dat dat beest niet meer / heel zachtjes zit te mauwen nu? Als het een flink eindje bij je vandaan is
Dat was serieus...Q heeft het lef welquote:Op zondag 10 januari 2010 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dierenbescherming bellen lijkt met het enige wat je kunt doen ja...
Schiedam <-> Den Helder is niet in de buurt.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is dus bij jou in de buurt?
Kun je niet op het balkon komen?
Familie, vrienden?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schiedam <-> Den Helder is niet in de buurt.
Ik snap 't ook ff niet dan![]()
Hoe weet je dit dan allemaal? En zo gedetailleerd?
Omdat ik het hele verhaal volg ergens andersquote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet om 't een of 't ander, maar hoe weet je dan dat dat beest niet meer / heel zachtjes zit te mauwen nu? Als het een flink eindje bij je vandaan is
Ja en dan:quote:
Precies jaquote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en dan:
'We komen je kat redden'
-'Nee donder op'
*Greys en LL trappen deur in*
Het is Nederland hé, je weet wel wie er dan in de bak zit en wie slachtofferhulp krijgt?
Je maakt een sjek twv een ton, doet je Gastonpruik op en Greys kan z'n stem goed na doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en dan:
'We komen je kat redden'
-'Nee donder op'
*Greys en LL trappen deur in*
Het is Nederland hé, je weet wel wie er dan in de bak zit en wie slachtofferhulp krijgt?
weet ikquote:Op zondag 10 januari 2010 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was serieus...Q heeft het lef wel
Een DA bellen is zo gek nog niet lijkt me.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef senesta het volgende:
En dat is echt een heeeeeel eind hier vandaan
Hebben we hier niet zoiets als in de US die Animal Cops, dat kijk ik weleens op Animal Planet.quote:
dierenambulance inderdaad maar dan. of de ras-/fokvereniging misschien proberen? misschien dat die iets kunnen doen?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:08 schreef senesta het volgende:
Oh en trouwens het is Sliedrecht en niet schiedam
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je maakt een sjek twv een ton, doet je Gastonpruik op en Greys kan z'n stem goed na doen.
Terwijl jij de mensen feliciteert, gaat Greys de kat redden![]()
Neuj...serieus, ik zou de DB bellen of een DA.
Mss dat een DA wat meer druk op de ketel kan zetten.
Weet je de straat? Vriend van me woont in Sliedrecht en ik kom zelf uit plaatsje ernaast (Papendrecht)quote:Op zondag 10 januari 2010 15:08 schreef senesta het volgende:
Oh en trouwens het is Sliedrecht en niet schiedam
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik stond een uur lang in mn legging en mn shirtje met drie kwart mouwen sneeuwman te bouwen, was niks nie koud
Als een beest halfdood onder erbarmelijke omstandigheden op een balkon zit te vegeteren nemen ze die kat wel mee toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben we hier niet zoiets als in de US die Animal Cops, dat kijk ik weleens op Animal Planet.
Die bel je gewoon en als ze denken dat er beestjes in nood zijn en de mensen reageren niet bellen ze ff de eckt cops en die trappen gewoon de deur in. Hup beessies mee, briefje neerleggen en klaar![]()
Maar hier moet je dat via de politie spelen, of kan je direct de dierenbescherming bellen? En dan nog zal het een flink traject zijn voor ze écht die beesten weg komen halen
Ja ik heb de straat, ik stuur je even een PM.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je de straat? Vriend van me woont in Sliedrecht en ik kom zelf uit plaatsje ernaast (Papendrecht)
Ll, ga jij de FF-held van 2010 worden?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je de straat? Vriend van me woont in Sliedrecht en ik kom zelf uit plaatsje ernaast (Papendrecht)
Wat schuift 'tquote:Op zondag 10 januari 2010 15:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll, ga jij de FF-held van 2010 worden?
wat pm!?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ik heb de straat, ik stuur je even een PM.
Een "FF-held" tag van Dannyquote:
Er is wel een zooitje gasten wat ik daar nog ken nu aan het voetballenquote:
Opgelost...slotjequote:Op zondag 10 januari 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is wel een zooitje gasten wat ik daar nog ken nu aan het voetballen
Kan natuurlijk zeggen dat daar gratis bier op dat adres, en ze dan meteen ff die kat van het balkon moeten halen![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is wel een zooitje gasten wat ik daar nog ken nu aan het voetballen
Kan natuurlijk zeggen dat daar gratis bier op dat adres, en ze dan meteen ff die kat van het balkon moeten halen![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:
Ooh, das kut. Ik had gehoopt in DHquote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Als het bij mij in de buurt was geweest dan was ik hem al wezen halen, het arme beest.
Nee het is in de buurt van Schiedam, dus een aardig eindje bij mij weg
sliedrecht...quote:
Ik zou anoniem ook melding maken van wietplanten ofzo. Kunnen ze gelijk die kat meenemenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Of anoniem de politie bellen en zeggen dat als er niet heul snel wat aan gedaan wordt, je dan je burgerplicht gaat vervullen.
En dan bedoel je natuurlijk niet je stoepje vegen
Van Poeke weet ik zeker dat ze vrijwilliger bij de dierenambulance is.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als een beest halfdood onder erbarmelijke omstandigheden op een balkon zit te vegeteren nemen ze die kat wel mee toch?![]()
Mss moeten we hier met z'n allen maar bij de DB gaan werken, dan hebben we binnen de kortste keren een 2e DTH gevuld![]()
Werkt euhm...Logician niet bij de DB?
Mss dat zij tips heeft.
Meld misdaad anoniem ofzo jaquote:Op zondag 10 januari 2010 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou anoniem ook melding maken van wietplanten ofzo. Kunnen ze gelijk die kat meenemen
Maarja dan bel je 'ja ik hoorde van iemand die het weer via een forum van een ander hoorde dat er daar-en-daar een kat op het balkon zit'quote:Wanneer belt u 0900 - 20 21 210?
Als u een melding wilt doen over dierenmishandeling of -verwaarlozing.
Waarom belt u 0900 - 20 21 210?
Om dierenmishandeling te voorkomen en te bestrijden. De wetgeving die dieren moet beschermen wordt langzaamaan beter. Dat is mede te danken aan het werk van de Dierenbescherming. Helaas worden de bestaande wetten vaak overtreden. Controle is dan ook een noodzaak en omdat de politie haar prioriteiten bij andere zaken legt, is de LID de aangewezen organisatie. Bovendien is het nog steeds mogelijk om dieren te mishandelen zonder een wet te overtreden.
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou anoniem ook melding maken van wietplanten ofzo. Kunnen ze gelijk die kat meenemen
en melding doen dat ze vuurwapengvaarlijk zijn, en een aanslag voorbereiden, komen ze met een klein leger die flat binnenvallenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja das ook een beetje mijn probleem en van iedereen een beetje denk ikquote:Op zondag 10 januari 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meld misdaad anoniem ofzo ja![]()
Of:
[..]
Maarja dan bel je 'ja ik hoorde van iemand die het weer via een forum van een ander hoorde dat er daar-en-daar een kat op het balkon zit'
gaan ze daar meteen voor kijken? een bommelding doen is strafbaar zeker?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je hoe gladquote:Op zondag 10 januari 2010 15:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sliedrecht...
spring in je bolide!!!!
iedere vorm van (opzettelijk) valse melding geven is strafbaar, dan kan je het net zo goed meteen goed doenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gaan ze daar meteen voor kijken? een bommelding doen is strafbaar zeker?
Gaan ze meteen voor kijken. Met een ME busjequote:Op zondag 10 januari 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gaan ze daar meteen voor kijken? een bommelding doen is strafbaar zeker?
ik wil net zeggen, die past wel mooi in het rijtje zoquote:Op zondag 10 januari 2010 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaan ze meteen voor kijken. Met een ME busjeBeen there, done that.
Zwager heeft ze op zn dak gehadEn nee, ik heb niet gebeld.
Ik had er nog nooit aan gedacht, totdat ik het hoordequote:Op zondag 10 januari 2010 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil net zeggen, die past wel mooi in het rijtje zo
Arme vissies en dus ook arme katquote:Op zondag 10 januari 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
Flinke sneeuwbuien hier nu al een tijdje hoor, dikke vlokken nu dus er ligt meteen al een paar cm!
Oh en Mission Snorkel failed in de vijver.
Het water wat er in staat (capillaire werking anyone?) is natuurlijk ook gewoon bevroren
Er hebben al diverse buurtbewoners gebeld begreep ikquote:Op zondag 10 januari 2010 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Willen/durven de mensen die er in de buurt wonen niet te bellen ofzo?
Ik zou toch eerst zelf wat proberen voordat ik een verhaal op een forum zou zetten.
ja... maar ingetje heeft ook wel gelijk; waarom doen die mensen in de buurt verder nu niks meer dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet dat de DB niet wat beter zijn best doet in dit geval![]()
Eén keer wezen kijken met Oud en Nieuw en that's it.
Wat moeten ze verder doen dan bellen met politie en DB?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... maar ingetje heeft ook wel gelijk; waarom doen die mensen in de buurt verder nu niks meer dan?
ja, nee, had even moeten f5-enquote:Op zondag 10 januari 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moeten ze verder doen dan bellen met politie en DB?
Ze kunnen daar moeilijk de deur open breken.
Dat is nou net nu de vraag... wat kunnen we/ze nog meer doen?
Als het hier in DH was geweest, was ik heen gegaan... en dan als ze me niet binnen zouden laten, had ik de politie gebeld met de mededeling dat ze beter gelijk kunnen komen, omdat ik anders iemand zn gezicht verbouw.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moeten ze verder doen dan bellen met politie en DB?
Ze kunnen daar moeilijk de deur open breken.
Dat is nou net nu de vraag... wat kunnen we/ze nog meer doen?
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het hier in DH was geweest, was ik heen gegaan... en dan als ze me niet binnen zouden laten, had ik de politie gebeld met de mededeling dat ze beter gelijk kunnen komen, omdat ik anders iemand zn gezicht verbouw.
Zien hoe snel ze komen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:38 schreef Qwea het volgende:
ik heb nog steeds dat misselijke/maagzuurlijke gevoel
ik ook niet... maar ik ben een watjequote:
hier net weer gestopt...quote:
dat deden ze hier in het begin wel, maar nu boeit het niet meerquote:Op zondag 10 januari 2010 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
Hier ook geen sneeuw meer. Net wel, toen zat Mips voor het raam heel ADHD alle sneeuwvlokjes proberen te volgen
Joah, maar dit apparaat is een maandje of 8, dus is het wel redelijk 'nieuw' nog allemaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat deden ze hier in het begin wel, maar nu boeit het niet meer
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
ff Mips van een schoon schijthuis voorzien
quote:
Ja Mips ook, dan gaat ze schijten, komt ze van die bak af, springt ze bovenop je schoot. En dan denk je eerst 'Aaah cutequote:Op zondag 10 januari 2010 15:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]heeft mn man net voor Puk gedaan, en hij (Puk) is altijd zo aardig om die poepstank in de woonkamer neer te hangen ipv in het kamertje waar z'n schijthok staat
dit is ook een van de eerste keren dat ze sneeuw zien volgens mij, maar het is nu wel al de 4e week volgens mij ofzoquote:Op zondag 10 januari 2010 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joah, maar dit apparaat is een maandje of 8, dus is het wel redelijk 'nieuw' nog allemaal.
Ohhh mijn god, ja herkenbaar, doet Puk idd ookquote:Op zondag 10 januari 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Mips ook, dan gaat ze schijten, komt ze van die bak af, springt ze bovenop je schoot. En dan denk je eerst 'Aaah cuteze komt knuffelen', en dan haal je even één keer adem en dan
![]()
Ja nou het was echt heel gezellig hoor.quote:
Geweldig, vandaag over 14 dagen alquote:Op zondag 10 januari 2010 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
kijk:
[ afbeelding ]![]()
![]()
WE GAAN NAAR HET DIERENTEHUIS IN AARLE-RIXTEL
![]()
![]()
![]()
De geplande datum viel in het water door het winterse weer
Maar gezien de voorbereidingen:
handdoeken verzamelen;
[GEZ] (oude) handdoeken
inslaan van blikjes door Ml-etje/Greys;
[ afbeelding ]
inslaan van blikjes en dekens door Cat22;
[ afbeelding ]
en de rest van de FF'ers, die ook allemaal spullen ingezameld hadden,
Gaan we natuurlijk nog wel heen!![]()
24 januari is de dag!!!!!
![]()
![]()
Wil je mee? Geef een gil in het topic of PM naar Tombolafan
Daarna kunnen we natuurlijk ergens iets gaan eten
De volgende mensen kunnen/gaan mee:
-Cat22
-Ingetje79
-Greys
-Maes
-ElisaB
-Loveless
-Dizzy-Miss-Lizzy
-Nokwanda
-Tombolafan
-Bamba
-Goodbye
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
misschien moet ik m'n bureaublad eens opruimen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Geweldig, vandaag over 14 dagen alNiets en niemand kan ons stoppen nu
Tijd voor een IP-ban voor jullie allemaal daarquote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
alhoewel het tegenwoordig meer de Alter-EgoNonnekeZwabber-hangout is
dan open ik een nieuw kanaal, so whatquote:Op zondag 10 januari 2010 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tijd voor een IP-ban voor jullie allemaal daar![]()
Tijdens het zeggen ervan heb ik keihard om mijn houten tafel afgekloptquote:Op zondag 10 januari 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat je dat hardop durft te zeggen joh
![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Tijdens het zeggen ervan heb ik keihard om mijn houten tafel afgeklopt
Ik vind het echt ook zo geweldig dat hij erop wil lopenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh je pizza had ik heul nog niet gezien![]()
Ik zet nooit foto's op mn bureaublad.
Ow over foto's gesproken.
Kijk m gaan op zn schoentjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan dr echt geen genoeg van krijgen
afkloppen moet op onbewerkt hout, ga een boom zoekenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Tijdens het zeggen ervan heb ik keihard om mijn houten tafel afgeklopt
Sterker nog, zonder loopt ie nu helemaal niet meer in de sneeuwquote:Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind het echt ook zo geweldig dat hij erop wil lopenBob wil nog niet eens een jasje aan
Ik wil m hebben!!!!!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh je pizza had ik heul nog niet gezien![]()
Ik zet nooit foto's op mn bureaublad.
Ow over foto's gesproken.
Kijk m gaan op zn schoentjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan dr echt geen genoeg van krijgen
No waaaaaay, Chico is mn allerallerliefste lievelingshondje evahquote:
Plus het is bijgeloof en slaat dus eigenlijk nergens opquote:Op zondag 10 januari 2010 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
afkloppen moet op onbewerkt hout, ga een boom zoeken
Buiten is me te koud maar ik heb het ook nog even op een stuk boom dat zo de haard in gaat gedaan. Zou dat ook helpen denk je?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
afkloppen moet op onbewerkt hout, ga een boom zoeken
Hoe is het met Bullemans?quote:
Ja dat dusquote:
Ik heb graag het idee dat ik alles onder controle hebquote:Op zondag 10 januari 2010 16:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Plus het is bijgeloof en slaat dus eigenlijk nergens opGewoon ons idee om ergens controle over te hebben terwijl we dat toch niet hebben.
![]()
I know, dat hebben meer mensenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb graag het idee dat ik alles onder controle heb
das toch heul niet onbewerkt!!! das gekapt!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Buiten is me te koud maar ik heb het ook nog even op een stuk boom dat zo de haard in gaat gedaan. Zou dat ook helpen denk je?
ja dat ook, maar als je het dan doet doe het dan goedquote:Op zondag 10 januari 2010 16:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Plus het is bijgeloof en slaat dus eigenlijk nergens opGewoon ons idee om ergens controle over te hebben terwijl we dat toch niet hebben.
![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
das toch heul niet onbewerkt!!! das gekapt!
Nou ja bijna goed danquote:Op zondag 10 januari 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
das toch heul niet onbewerkt!!! das gekapt!
iddquote:Op zondag 10 januari 2010 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en een boom die ooit gesnoeid is mag ook niet vind ik dan!
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:31 schreef Pagan het volgende:
Bullie update:
De rust in de tent is redelijk weergekeerd, wat ons erg meevalt. Een volwassen reu in een groep van drie reuen introduceren kan wel eens lastig gaan. Hierlijkt het mee te vallen so far.
Zijn ogen zagen er heel slecht uit, vies, troep om zijn hoornvlies, troebelig en pruttig zogezegd. Na een paar keer druppels ogentroost te hebben gegeven is de ergste prut van zijn ogen af en kijkt hij helderder uit zijn doppen.
Meneer is dol op lekkere hapjes en is dus bij ons aan het goede adres. Ons zondags ontbijt bestaat onder andere uit 1 gekookt eitje per hond, dat ging er in als koek. verder had ik slagroomsoesjes meegenomen om zijn komst te vieren, hij ging helemaal uit zijn dak.
Bullie en Tashi op de bank, heeeel soms mag ik er ook nog bijzitten.
[ afbeelding ]
Die heren hebben het maar goed bij julliequote:Op zondag 10 januari 2010 16:31 schreef Pagan het volgende:
Bullie update:
De rust in de tent is redelijk weergekeerd, wat ons erg meevalt. Een volwassen reu in een groep van drie reuen introduceren kan wel eens lastig gaan. Hierlijkt het mee te vallen so far.
Zijn ogen zagen er heel slecht uit, vies, troep om zijn hoornvlies, troebelig en pruttig zogezegd. Na een paar keer druppels ogentroost te hebben gegeven is de ergste prut van zijn ogen af en kijkt hij helderder uit zijn doppen.
Meneer is dol op lekkere hapjes en is dus bij ons aan het goede adres. Ons zondags ontbijt bestaat onder andere uit 1 gekookt eitje per hond, dat ging er in als koek. verder had ik slagroomsoesjes meegenomen om zijn komst te vieren, hij ging helemaal uit zijn dak.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:31 schreef Pagan het volgende:
Bullie update:
[ afbeelding ]
Dat klinkt echt geweldig!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:31 schreef Pagan het volgende:
Bullie update:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een chesterfield (zwart) met 2 fauteuilsquote:Op zondag 10 januari 2010 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij is gewoon thuis
en die chesterfield blijft tof
heb je het niet een tijdje geprobeerd zonder het deurtje erin?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
hahahahahaha, ik heb hier één kat die het kattenluik snapt, en de ander niet...![]()
die ene rent van binnen naar buiten en terug, de ander zit triest op de vensterbank...
Hier snapt de kat het wel maar de hond nietquote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
hahahahahaha, ik heb hier één kat die het kattenluik snapt, en de ander niet...![]()
die ene rent van binnen naar buiten en terug, de ander zit triest op de vensterbank...
dacht het niet met dit weer!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je het niet een tijdje geprobeerd zonder het deurtje erin?
hij zit hier in het "raam" dus ik ben blij dat het konijn er niet bij kan, die had het ongetwijfeld wel gesnaptquote:Op zondag 10 januari 2010 16:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Hier snapt de kat het wel maar de hond nietmaar die is dan ook blondt
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
hem kennende krijgt ie dan een trauma...quote:
Ik zou het net posten!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:43 schreef Maes het volgende:
Catje? Kijk eens in het Redcat topic van 2008
Ik heb Bob er ook weleens doorheen geduwd maar die staat dan aan de andere kant te kijken vanquote:
Ja hartstikke leuk, zeker voor Catquote:
xDquote:Op zondag 10 januari 2010 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat ook, maar als je het dan doet doe het dan goed![]()
*zelf enorme afraffelaar/halfwerkmakert is
wanneer komt er een tweede hondje???quote:Op zondag 10 januari 2010 16:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb Bob er ook weleens doorheen geduwd maar die staat dan aan de andere kant te kijken vanTerug naar binnen geduwd en dat was het dan. Ben benieuwd hoe het gaat met hondje nummer 2 die zal er ook wel door passen.
Ik had eerst ook zoiets van "whut?"quote:Op zondag 10 januari 2010 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wanneer komt er een tweede hondje???
Ik heb even een tvp gegooid in het redcat 2008-topic
en waarom heten alle poezen bij Cat Yoko?
Ik dacht ook echt van heh... die heeft ze toch nog?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had eerst ook zoiets van "whut?"![]()
En toen bedacht ik me dat ze inmiddels bezig is met Yoko II
Hondje nummer 2 is in de maakquote:Op zondag 10 januari 2010 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wanneer komt er een tweede hondje???
Ik heb even een tvp gegooid in het redcat 2008-topic
en waarom heten alle poezen bij Cat Yoko?
soms maak ik dingen netjes / af, maar niet vaakquote:Op zondag 10 januari 2010 16:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD
Joh! Had ik niet gedacht
@ Pagan: supergaaf dat Bullie het zo naar jullie zin heeftGaat helemaal goed komen volgens mij!
Heel mooi. Wij hebben elk jaar aan het tuinhuisje met Kerst van die gezellige lampjes hangen. We hebben ze laten hangen omdat het zo mooi staat met al dat witquote:
Neeeeee dat is de sneeuwavatarquote:
The winner takes it al!quote:
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
soms maak ik dingen netjes / af, maar niet vaak
Een chihuahua. Ik ben van de kleine hondjes.quote:
heb nu foto's gemaakt, en ehh, een beetje m'n laptop opgeruimd, werd een beetej te gekquote:Op zondag 10 januari 2010 17:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]Herkenbaar!
Wat heb je wel afgemaakt vandaag? xD Je pizza en je sushi waren vorige keer wel afgemaakt, goed toch?![]()
leuk!!! Ik hou van bijna alle honden... Herdersquote:Op zondag 10 januari 2010 17:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Een chihuahua. Ik ben van de kleine hondjes.
Me toooooooooooooooo, Ik vind bijna alle hondjes leuk.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
leuk!!! Ik hou van bijna alle honden... HerdersEngelse Springers
Chihuahua's
Er kan bij jou ook nog wel wat sneeuw bij hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb nu foto's gemaakt, en ehh, een beetje m'n laptop opgeruimd, werd een beetej te gek
[ afbeelding ]
uitzicht vanuit woonkamer, ongeveer 17:00
jep, maar ik vrees dat dit alles is wat we krijgen, dus maar snel even foto's gemaaktquote:Op zondag 10 januari 2010 17:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Er kan bij jou ook nog wel wat sneeuw bij hoor
Mooi tochquote:Op zondag 10 januari 2010 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb nu foto's gemaakt, en ehh, een beetje m'n laptop opgeruimd, werd een beetej te gek
[ afbeelding ]
uitzicht vanuit woonkamer, ongeveer 17:00
en alle katten ookquote:Op zondag 10 januari 2010 17:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Me toooooooooooooooo, Ik vind bijna alle hondjes leuk.
Ik kan echt weken naar dat soort series kijken! CSI, NCIS, Numbers, Criminal Minds, Housequote:Op zondag 10 januari 2010 17:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi toch
Vette foto
Ik zit al de hele dag Bones te kijken, toffe serie is dat tochWas nooit zo'n fan van die SCI-like series, maar deze is toch wel wat anders, stuk leuker!
Ook krokodillen en slangen enzo, dat is dan weer niks voor mijquote:Op zondag 10 januari 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en alle katten ook![]()
eeeeh... eigenlijk alle dieren bijna
mwah das toch niet creepy, das gewoon iemand die niet meer ademhaaltquote:Op zondag 10 januari 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/druipdruipgroot.jpg
Creepy foto![]()
Das de botlekbrug-auto. Incl slachtoffer achter het stuur
en je ziet ook gewoon het kentekenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Creepy foto![]()
Nou, dat las ik dus net op rtvrijmondquote:Op zondag 10 januari 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Creepy foto![]()
Ik zat je mobile nummer al te zoeken, ik wilde het je zo graag vertellenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:26 schreef Cat22 het volgende:
Wat een mooie Bullie update! Gaat goed, die man.![]()
En ik ben helemaal bij met mijn Yoko (1) update(ja, ik heb de naam van mijn Yoko van haar gejat, maar destijds wel eerlijk verzonnen
). Ik heb de blikopeners meteen een PM gestuurd. Wat leuk dat ze zich speciaal hebben aangemeld op Fok om me te vertellen hoe het met haar gaat.
Ik ben echt blij dat die meid een mooi mandje heeft, ondanks dat ze wat bangig was.
Najah dat was opzicht te verwachten, maar beetje raar dat ze het kenteken en het hoofd van dat slachtoffer niet ff blurrenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah das toch niet creepy, das gewoon iemand die niet meer ademhaalt![]()
verder wel jammer dat zoiets gebeurt natuurlijk
Ik zat ook te twijfelen...quote:Op zondag 10 januari 2010 17:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zat je mobile nummer al te zoeken, ik wilde het je zo graag vertellen
Lekker stel zijn wijquote:
Inderdaad raar... is het een meisje? lijk wel haren oid te zien?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah dat was opzicht te verwachten, maar beetje raar dat ze het kenteken en het hoofd van dat slachtoffer niet ff blurren
Jup, vrouw van 29 uit Zoetermeerquote:Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Inderdaad raar... is het een meisje? lijk wel haren oid te zien?
tis geenstijl he, dat weet jequote:Op zondag 10 januari 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah dat was opzicht te verwachten, maar beetje raar dat ze het kenteken en het hoofd van dat slachtoffer niet ff blurren
Ja he... ik dacht; geen idee wat ze aan het doen is, is misschien een beetje overdreven om te smsen...quote:
Ja?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan echt weken naar dat soort series kijken! CSI, NCIS, Numbers, Criminal Minds, House
Hij staat/stond ook zo op Rijnmondquote:Op zondag 10 januari 2010 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis geenstijl he, dat weet je
ach, hoofd blurren is niet echt nodig, je ziet alleen een hand en wat haar, geen rare / gore troep
maar kenteken is inderdaad minder netjes
Ochquote:Op zondag 10 januari 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, vrouw van 29 uit Zoetermeer
echt erg... weten ze al hoe/waarom? (ik ben te lui om te zoekenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, vrouw van 29 uit Zoetermeer
Die had ik toch wat discreter ingeschat.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij staat/stond ook zo op Rijnmond
Denk gewoon niet opgelet of onwel geworden, ze is iig vol gas door gesloten slagbomen geredenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt erg... weten ze al hoe/waarom? (ik ben te lui om te zoeken)
Mlquote:
oh, ik ook hoor. maar dat vind ik juist weer leukquote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja?
Ik vind House voor een keer wel geinig, maar werk zelf in een ziekenhuis dus vind het al snel onwaarschijnlijk wat er in gebeurd.![]()
Forbidden?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
dan is deze
foto veel leuker
(niet gerelateerd aan botlek-dinges)
das raar, "normale" pers houd het toch meestal wel schoonquote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij staat/stond ook zo op Rijnmond
Goed. Met jou?quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zat je mobile nummer al te zoeken, ik wilde het je zo graag vertellen
Liefurts.quote:
De site zegt 'iedere dag' bezoekuur. Maar Greys heeft hen al gemaild met de vraag of het die zondag kan. Dan horen we het vanzelf en anders prikken we een andere datum.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:38 schreef ElisaB het volgende:
Liefjes, lees ik nu ergsn dat we de 24ste naar Dierenthuis gaan? Ben ik de enige die meent te weten dat ze op zondag niemand ontvangen?
Ja, dat viel wel tegen eigk.quote:
Ik heb al gezocht op de site maar kan het niet vinden maar ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat ze houden van hun zondagsrust maar er staat ook dat ze elke dag open zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 17:38 schreef ElisaB het volgende:
Liefjes, lees ik nu ergsn dat we de 24ste naar Dierenthuis gaan? Ben ik de enige die meent te weten dat ze op zondag niemand ontvangen?
Haha ja iddquote:Op zondag 10 januari 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ik ook hoor. maar dat vind ik juist weer leuk
Ik zat laatst met mn moeder te kijken naar een van die dingen, zei ik; oh, die is gewurgd![]()
van die tekenen die ik inmiddels bijna eerder herken dan die speurneuzen
Jij bent ook wel liefquote:
Brr ja zag het.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Ml![]()
Alles goed hier, we verbazen ons over een foto.
straks zit hij bij de moeder van ingquote:Op zondag 10 januari 2010 17:48 schreef tombolafan het volgende:
Hij is zelf naar buiten door het luik!!!
Nu nog kijken of ie nog naar binnen komt
dat wil ie juist niet... friendzone etc.quote:
heul nietquote:Op zondag 10 januari 2010 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
straks zit hij bij de moeder van ing
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
fixed, wel op de foto klikken voor de grote versie
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
straks zit hij bij de moeder van ing
Diep in zijn hart wel hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 17:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat wil ie juist niet... friendzone etc.
woeps, foutjequote:Op zondag 10 januari 2010 17:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heul niet
dat is vet ver
en dat was de tante
Oh brrrrrrrrrrrquote:Op zondag 10 januari 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Creepy foto![]()
Hij is terug!!!! Nu kan het luik open als ik naar werk benquote:Op zondag 10 januari 2010 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
woeps, foutje![]()
en hij is er binnen een paar dagen hoor
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is terug!!!! Nu kan het luik open als ik naar werk ben
zie je wel je hebt hem/haar onderschatquote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen grappen over maken hoorquote:
Ik zag het ook. Maar in een mailtje dat ik over Rocky kreeg stond duidelijk dat ze zondag graag vrij hielden. Best kans dat ze voor ons wel 'open' willen, maar je moet je afvragen of wij dat willen, want ze lopen al 6 dagen hun benen uit hun kont en een beetje tijd voor jezelf is ook wel lekkerquote:Op zondag 10 januari 2010 17:46 schreef Maes het volgende:
Ik heb al gezocht op de site maar kan het niet vinden maar ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat ze houden van hun zondagsrust maar er staat ook dat ze elke dag open zijn
Je eigen post een kleurtje geven automatisch zodat je je posts altijd makkelijk kunt terugvinden.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:00 schreef Maes het volgende:
Wat kan je eigenlijk allemaal met een Fok abonnement?
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:00 schreef Maes het volgende:
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op zondag 10 januari 2010 18:00 schreef Maes het volgende:
Ik had haar gemaild of ze zondag open zijn, ik heb het nergens kunnen lezen namelijk of ze gesloten zijn. Nog geen antwoord.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag het ook. Maar in een mailtje dat ik over Rocky kreeg stond duidelijk dat ze zondag graag vrij hielden. Best kans dat ze voor ons wel 'open' willen, maar je moet je afvragen of wij dat willen, want ze lopen al 6 dagen hun benen uit hun kont en een beetje tijd voor jezelf is ook wel lekker
Nou als het geen probleem is, is het geen probleemquote:Op zondag 10 januari 2010 18:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag het ook. Maar in een mailtje dat ik over Rocky kreeg stond duidelijk dat ze zondag graag vrij hielden. Best kans dat ze voor ons wel 'open' willen, maar je moet je afvragen of wij dat willen, want ze lopen al 6 dagen hun benen uit hun kont en een beetje tijd voor jezelf is ook wel lekker
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef senesta het volgende:
Weet je van welke rasclub ze lid is? Om stambomen enz. aan te vragen?
Wijzelf zijn nog altijd lid van Neocat en daar zijn ze erg niet gediend van zulke broodfokkers. Als je de club kent, zouden we daar eens aan de bel kunnen trekken.
ja idd... lijkt me dat nog lang niet iedereen die haar kende ingelicht is... ik had zo'n collega die alle nummerborden van ons uit zn hoofd kende, die zou het eerder door zo'n foto weten dan dat ie gebeld was...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ja tis wel echt sneu, je zou ook echt zo die auto + nummerbord herkennen en je zoomt ff in en ziet je levenloze familielid/kennis/collega daar uit het water getakeld worden
Uitschakelen advertenties is het me al waard. Ik ga het doenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Je eigen post een kleurtje geven automatisch zodat je je posts altijd makkelijk kunt terugvinden.
TS een kleurtje geven zodat je dat makkelijk kunt vinden (of kunnen geen abbo's dat ook?)
Banners en advertenties uitschakelen zodat je die niet meer ziet.
Grotere avatars uploaden.
Meer avatars uploaden.
en nog een paar dingetjes
Oh ja nu zie ik 'tquote:Op zondag 10 januari 2010 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Strega heeft haar antwoord per ongeluk IN de quote getypt
Ik heb ook mijn mailtje erbij gepakt en daar heb ik het gelezen idd.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee vind ik ook, als zij zeggen dat zondag kan dan kunnen we gewoon gaan toch? als ze zeggen liever niet dan kunnen we het verzettenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had haar gemaild of ze zondag open zijn, ik heb het nergens kunnen lezen namelijk of ze gesloten zijn. Nog geen antwoord.
En als het in het mailtje stond dat zondag dicht is, dan doen we het niet op zondag wat mij betreft want ze verdienen hun rust en dan gaan we niet zeuren of ze voor ons open willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |