gaan ze daar meteen voor kijken? een bommelding doen is strafbaar zeker?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou anoniem ook melding maken van wietplanten ofzo. Kunnen ze gelijk die kat meenemen
Weet je hoe gladquote:Op zondag 10 januari 2010 15:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sliedrecht...
spring in je bolide!!!!
iedere vorm van (opzettelijk) valse melding geven is strafbaar, dan kan je het net zo goed meteen goed doenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gaan ze daar meteen voor kijken? een bommelding doen is strafbaar zeker?
Gaan ze meteen voor kijken. Met een ME busjequote:Op zondag 10 januari 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gaan ze daar meteen voor kijken? een bommelding doen is strafbaar zeker?
ik wil net zeggen, die past wel mooi in het rijtje zoquote:Op zondag 10 januari 2010 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaan ze meteen voor kijken. Met een ME busjeBeen there, done that.
Zwager heeft ze op zn dak gehadEn nee, ik heb niet gebeld.
Ik had er nog nooit aan gedacht, totdat ik het hoordequote:Op zondag 10 januari 2010 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil net zeggen, die past wel mooi in het rijtje zo
Arme vissies en dus ook arme katquote:Op zondag 10 januari 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
Flinke sneeuwbuien hier nu al een tijdje hoor, dikke vlokken nu dus er ligt meteen al een paar cm!
Oh en Mission Snorkel failed in de vijver.
Het water wat er in staat (capillaire werking anyone?) is natuurlijk ook gewoon bevroren
Er hebben al diverse buurtbewoners gebeld begreep ikquote:Op zondag 10 januari 2010 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Willen/durven de mensen die er in de buurt wonen niet te bellen ofzo?
Ik zou toch eerst zelf wat proberen voordat ik een verhaal op een forum zou zetten.
ja... maar ingetje heeft ook wel gelijk; waarom doen die mensen in de buurt verder nu niks meer dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet dat de DB niet wat beter zijn best doet in dit geval![]()
Eén keer wezen kijken met Oud en Nieuw en that's it.
Wat moeten ze verder doen dan bellen met politie en DB?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... maar ingetje heeft ook wel gelijk; waarom doen die mensen in de buurt verder nu niks meer dan?
ja, nee, had even moeten f5-enquote:Op zondag 10 januari 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moeten ze verder doen dan bellen met politie en DB?
Ze kunnen daar moeilijk de deur open breken.
Dat is nou net nu de vraag... wat kunnen we/ze nog meer doen?
Als het hier in DH was geweest, was ik heen gegaan... en dan als ze me niet binnen zouden laten, had ik de politie gebeld met de mededeling dat ze beter gelijk kunnen komen, omdat ik anders iemand zn gezicht verbouw.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moeten ze verder doen dan bellen met politie en DB?
Ze kunnen daar moeilijk de deur open breken.
Dat is nou net nu de vraag... wat kunnen we/ze nog meer doen?
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het hier in DH was geweest, was ik heen gegaan... en dan als ze me niet binnen zouden laten, had ik de politie gebeld met de mededeling dat ze beter gelijk kunnen komen, omdat ik anders iemand zn gezicht verbouw.
Zien hoe snel ze komen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:38 schreef Qwea het volgende:
ik heb nog steeds dat misselijke/maagzuurlijke gevoel
ik ook niet... maar ik ben een watjequote:
hier net weer gestopt...quote:
dat deden ze hier in het begin wel, maar nu boeit het niet meerquote:Op zondag 10 januari 2010 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
Hier ook geen sneeuw meer. Net wel, toen zat Mips voor het raam heel ADHD alle sneeuwvlokjes proberen te volgen
Joah, maar dit apparaat is een maandje of 8, dus is het wel redelijk 'nieuw' nog allemaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat deden ze hier in het begin wel, maar nu boeit het niet meer
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
ff Mips van een schoon schijthuis voorzien
quote:
Ja Mips ook, dan gaat ze schijten, komt ze van die bak af, springt ze bovenop je schoot. En dan denk je eerst 'Aaah cutequote:Op zondag 10 januari 2010 15:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]heeft mn man net voor Puk gedaan, en hij (Puk) is altijd zo aardig om die poepstank in de woonkamer neer te hangen ipv in het kamertje waar z'n schijthok staat
dit is ook een van de eerste keren dat ze sneeuw zien volgens mij, maar het is nu wel al de 4e week volgens mij ofzoquote:Op zondag 10 januari 2010 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joah, maar dit apparaat is een maandje of 8, dus is het wel redelijk 'nieuw' nog allemaal.
Ohhh mijn god, ja herkenbaar, doet Puk idd ookquote:Op zondag 10 januari 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Mips ook, dan gaat ze schijten, komt ze van die bak af, springt ze bovenop je schoot. En dan denk je eerst 'Aaah cuteze komt knuffelen', en dan haal je even één keer adem en dan
![]()
Ja nou het was echt heel gezellig hoor.quote:
Geweldig, vandaag over 14 dagen alquote:Op zondag 10 januari 2010 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
kijk:
[ afbeelding ]![]()
![]()
WE GAAN NAAR HET DIERENTEHUIS IN AARLE-RIXTEL
![]()
![]()
![]()
De geplande datum viel in het water door het winterse weer
Maar gezien de voorbereidingen:
handdoeken verzamelen;
[GEZ] (oude) handdoeken
inslaan van blikjes door Ml-etje/Greys;
[ afbeelding ]
inslaan van blikjes en dekens door Cat22;
[ afbeelding ]
en de rest van de FF'ers, die ook allemaal spullen ingezameld hadden,
Gaan we natuurlijk nog wel heen!![]()
24 januari is de dag!!!!!
![]()
![]()
Wil je mee? Geef een gil in het topic of PM naar Tombolafan
Daarna kunnen we natuurlijk ergens iets gaan eten
De volgende mensen kunnen/gaan mee:
-Cat22
-Ingetje79
-Greys
-Maes
-ElisaB
-Loveless
-Dizzy-Miss-Lizzy
-Nokwanda
-Tombolafan
-Bamba
-Goodbye
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
misschien moet ik m'n bureaublad eens opruimen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Geweldig, vandaag over 14 dagen alNiets en niemand kan ons stoppen nu
Tijd voor een IP-ban voor jullie allemaal daarquote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
alhoewel het tegenwoordig meer de Alter-EgoNonnekeZwabber-hangout is
dan open ik een nieuw kanaal, so whatquote:Op zondag 10 januari 2010 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tijd voor een IP-ban voor jullie allemaal daar![]()
Tijdens het zeggen ervan heb ik keihard om mijn houten tafel afgekloptquote:Op zondag 10 januari 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat je dat hardop durft te zeggen joh
![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Tijdens het zeggen ervan heb ik keihard om mijn houten tafel afgeklopt
Ik vind het echt ook zo geweldig dat hij erop wil lopenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh je pizza had ik heul nog niet gezien![]()
Ik zet nooit foto's op mn bureaublad.
Ow over foto's gesproken.
Kijk m gaan op zn schoentjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan dr echt geen genoeg van krijgen
afkloppen moet op onbewerkt hout, ga een boom zoekenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Tijdens het zeggen ervan heb ik keihard om mijn houten tafel afgeklopt
Sterker nog, zonder loopt ie nu helemaal niet meer in de sneeuwquote:Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind het echt ook zo geweldig dat hij erop wil lopenBob wil nog niet eens een jasje aan
Ik wil m hebben!!!!!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh je pizza had ik heul nog niet gezien![]()
Ik zet nooit foto's op mn bureaublad.
Ow over foto's gesproken.
Kijk m gaan op zn schoentjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan dr echt geen genoeg van krijgen
No waaaaaay, Chico is mn allerallerliefste lievelingshondje evahquote:
Plus het is bijgeloof en slaat dus eigenlijk nergens opquote:Op zondag 10 januari 2010 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
afkloppen moet op onbewerkt hout, ga een boom zoeken
Buiten is me te koud maar ik heb het ook nog even op een stuk boom dat zo de haard in gaat gedaan. Zou dat ook helpen denk je?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
afkloppen moet op onbewerkt hout, ga een boom zoeken
Hoe is het met Bullemans?quote:
Ja dat dusquote:
Ik heb graag het idee dat ik alles onder controle hebquote:Op zondag 10 januari 2010 16:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Plus het is bijgeloof en slaat dus eigenlijk nergens opGewoon ons idee om ergens controle over te hebben terwijl we dat toch niet hebben.
![]()
I know, dat hebben meer mensenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb graag het idee dat ik alles onder controle heb
das toch heul niet onbewerkt!!! das gekapt!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Buiten is me te koud maar ik heb het ook nog even op een stuk boom dat zo de haard in gaat gedaan. Zou dat ook helpen denk je?
ja dat ook, maar als je het dan doet doe het dan goedquote:Op zondag 10 januari 2010 16:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Plus het is bijgeloof en slaat dus eigenlijk nergens opGewoon ons idee om ergens controle over te hebben terwijl we dat toch niet hebben.
![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
das toch heul niet onbewerkt!!! das gekapt!
Nou ja bijna goed danquote:Op zondag 10 januari 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
das toch heul niet onbewerkt!!! das gekapt!
iddquote:Op zondag 10 januari 2010 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en een boom die ooit gesnoeid is mag ook niet vind ik dan!
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:31 schreef Pagan het volgende:
Bullie update:
De rust in de tent is redelijk weergekeerd, wat ons erg meevalt. Een volwassen reu in een groep van drie reuen introduceren kan wel eens lastig gaan. Hierlijkt het mee te vallen so far.
Zijn ogen zagen er heel slecht uit, vies, troep om zijn hoornvlies, troebelig en pruttig zogezegd. Na een paar keer druppels ogentroost te hebben gegeven is de ergste prut van zijn ogen af en kijkt hij helderder uit zijn doppen.
Meneer is dol op lekkere hapjes en is dus bij ons aan het goede adres. Ons zondags ontbijt bestaat onder andere uit 1 gekookt eitje per hond, dat ging er in als koek. verder had ik slagroomsoesjes meegenomen om zijn komst te vieren, hij ging helemaal uit zijn dak.
Bullie en Tashi op de bank, heeeel soms mag ik er ook nog bijzitten.
[ afbeelding ]
Die heren hebben het maar goed bij julliequote:Op zondag 10 januari 2010 16:31 schreef Pagan het volgende:
Bullie update:
De rust in de tent is redelijk weergekeerd, wat ons erg meevalt. Een volwassen reu in een groep van drie reuen introduceren kan wel eens lastig gaan. Hierlijkt het mee te vallen so far.
Zijn ogen zagen er heel slecht uit, vies, troep om zijn hoornvlies, troebelig en pruttig zogezegd. Na een paar keer druppels ogentroost te hebben gegeven is de ergste prut van zijn ogen af en kijkt hij helderder uit zijn doppen.
Meneer is dol op lekkere hapjes en is dus bij ons aan het goede adres. Ons zondags ontbijt bestaat onder andere uit 1 gekookt eitje per hond, dat ging er in als koek. verder had ik slagroomsoesjes meegenomen om zijn komst te vieren, hij ging helemaal uit zijn dak.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:31 schreef Pagan het volgende:
Bullie update:
[ afbeelding ]
Dat klinkt echt geweldig!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:31 schreef Pagan het volgende:
Bullie update:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een chesterfield (zwart) met 2 fauteuilsquote:Op zondag 10 januari 2010 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij is gewoon thuis
en die chesterfield blijft tof
heb je het niet een tijdje geprobeerd zonder het deurtje erin?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
hahahahahaha, ik heb hier één kat die het kattenluik snapt, en de ander niet...![]()
die ene rent van binnen naar buiten en terug, de ander zit triest op de vensterbank...
Hier snapt de kat het wel maar de hond nietquote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
hahahahahaha, ik heb hier één kat die het kattenluik snapt, en de ander niet...![]()
die ene rent van binnen naar buiten en terug, de ander zit triest op de vensterbank...
dacht het niet met dit weer!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je het niet een tijdje geprobeerd zonder het deurtje erin?
hij zit hier in het "raam" dus ik ben blij dat het konijn er niet bij kan, die had het ongetwijfeld wel gesnaptquote:Op zondag 10 januari 2010 16:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Hier snapt de kat het wel maar de hond nietmaar die is dan ook blondt
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
hem kennende krijgt ie dan een trauma...quote:
Ik zou het net posten!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:43 schreef Maes het volgende:
Catje? Kijk eens in het Redcat topic van 2008
Ik heb Bob er ook weleens doorheen geduwd maar die staat dan aan de andere kant te kijken vanquote:
Ja hartstikke leuk, zeker voor Catquote:
xDquote:Op zondag 10 januari 2010 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat ook, maar als je het dan doet doe het dan goed![]()
*zelf enorme afraffelaar/halfwerkmakert is
wanneer komt er een tweede hondje???quote:Op zondag 10 januari 2010 16:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb Bob er ook weleens doorheen geduwd maar die staat dan aan de andere kant te kijken vanTerug naar binnen geduwd en dat was het dan. Ben benieuwd hoe het gaat met hondje nummer 2 die zal er ook wel door passen.
Ik had eerst ook zoiets van "whut?"quote:Op zondag 10 januari 2010 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wanneer komt er een tweede hondje???
Ik heb even een tvp gegooid in het redcat 2008-topic
en waarom heten alle poezen bij Cat Yoko?
Ik dacht ook echt van heh... die heeft ze toch nog?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had eerst ook zoiets van "whut?"![]()
En toen bedacht ik me dat ze inmiddels bezig is met Yoko II
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |