gaan ze daar meteen voor kijken? een bommelding doen is strafbaar zeker?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou anoniem ook melding maken van wietplanten ofzo. Kunnen ze gelijk die kat meenemen
Weet je hoe gladquote:Op zondag 10 januari 2010 15:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sliedrecht...
spring in je bolide!!!!
iedere vorm van (opzettelijk) valse melding geven is strafbaar, dan kan je het net zo goed meteen goed doenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gaan ze daar meteen voor kijken? een bommelding doen is strafbaar zeker?
Gaan ze meteen voor kijken. Met een ME busjequote:Op zondag 10 januari 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gaan ze daar meteen voor kijken? een bommelding doen is strafbaar zeker?
ik wil net zeggen, die past wel mooi in het rijtje zoquote:Op zondag 10 januari 2010 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaan ze meteen voor kijken. Met een ME busjeBeen there, done that.
Zwager heeft ze op zn dak gehadEn nee, ik heb niet gebeld.
Ik had er nog nooit aan gedacht, totdat ik het hoordequote:Op zondag 10 januari 2010 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil net zeggen, die past wel mooi in het rijtje zo
Arme vissies en dus ook arme katquote:Op zondag 10 januari 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
Flinke sneeuwbuien hier nu al een tijdje hoor, dikke vlokken nu dus er ligt meteen al een paar cm!
Oh en Mission Snorkel failed in de vijver.
Het water wat er in staat (capillaire werking anyone?) is natuurlijk ook gewoon bevroren
Er hebben al diverse buurtbewoners gebeld begreep ikquote:Op zondag 10 januari 2010 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Willen/durven de mensen die er in de buurt wonen niet te bellen ofzo?
Ik zou toch eerst zelf wat proberen voordat ik een verhaal op een forum zou zetten.
ja... maar ingetje heeft ook wel gelijk; waarom doen die mensen in de buurt verder nu niks meer dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet dat de DB niet wat beter zijn best doet in dit geval![]()
Eén keer wezen kijken met Oud en Nieuw en that's it.
Wat moeten ze verder doen dan bellen met politie en DB?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... maar ingetje heeft ook wel gelijk; waarom doen die mensen in de buurt verder nu niks meer dan?
ja, nee, had even moeten f5-enquote:Op zondag 10 januari 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moeten ze verder doen dan bellen met politie en DB?
Ze kunnen daar moeilijk de deur open breken.
Dat is nou net nu de vraag... wat kunnen we/ze nog meer doen?
Als het hier in DH was geweest, was ik heen gegaan... en dan als ze me niet binnen zouden laten, had ik de politie gebeld met de mededeling dat ze beter gelijk kunnen komen, omdat ik anders iemand zn gezicht verbouw.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moeten ze verder doen dan bellen met politie en DB?
Ze kunnen daar moeilijk de deur open breken.
Dat is nou net nu de vraag... wat kunnen we/ze nog meer doen?
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het hier in DH was geweest, was ik heen gegaan... en dan als ze me niet binnen zouden laten, had ik de politie gebeld met de mededeling dat ze beter gelijk kunnen komen, omdat ik anders iemand zn gezicht verbouw.
Zien hoe snel ze komen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:38 schreef Qwea het volgende:
ik heb nog steeds dat misselijke/maagzuurlijke gevoel
ik ook niet... maar ik ben een watjequote:
hier net weer gestopt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |