Hij werd in de loop van vanmorgen ook al steeds rustigerquote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Het is hier buiten -1, maar het voelt als -10.
En als het beest zich amper kan bewegen kan ie zichzelf ook niet opwarmen
Niet om 't een of 't ander, maar hoe weet je dan dat dat beest niet meer / heel zachtjes zit te mauwen nu? Als het een flink eindje bij je vandaan isquote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Als het bij mij in de buurt was geweest dan was ik hem al wezen halen, het arme beest.
Nee het is in de buurt van Schiedam, dus een aardig eindje bij mij weg
Het is dus bij jou in de buurt?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij werd in de loop van vanmorgen ook al steeds rustiger
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het bij jou in de buurt?
Zo ja, haal Q op en bel aan
Ll, ga es heen en neem Greys meequote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet om 't een of 't ander, maar hoe weet je dan dat dat beest niet meer / heel zachtjes zit te mauwen nu? Als het een flink eindje bij je vandaan is
Dat was serieus...Q heeft het lef welquote:Op zondag 10 januari 2010 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dierenbescherming bellen lijkt met het enige wat je kunt doen ja...
Schiedam <-> Den Helder is niet in de buurt.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is dus bij jou in de buurt?
Kun je niet op het balkon komen?
Familie, vrienden?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schiedam <-> Den Helder is niet in de buurt.
Ik snap 't ook ff niet dan![]()
Hoe weet je dit dan allemaal? En zo gedetailleerd?
Omdat ik het hele verhaal volg ergens andersquote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet om 't een of 't ander, maar hoe weet je dan dat dat beest niet meer / heel zachtjes zit te mauwen nu? Als het een flink eindje bij je vandaan is
Ja en dan:quote:
Precies jaquote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en dan:
'We komen je kat redden'
-'Nee donder op'
*Greys en LL trappen deur in*
Het is Nederland hé, je weet wel wie er dan in de bak zit en wie slachtofferhulp krijgt?
Je maakt een sjek twv een ton, doet je Gastonpruik op en Greys kan z'n stem goed na doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en dan:
'We komen je kat redden'
-'Nee donder op'
*Greys en LL trappen deur in*
Het is Nederland hé, je weet wel wie er dan in de bak zit en wie slachtofferhulp krijgt?
weet ikquote:Op zondag 10 januari 2010 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was serieus...Q heeft het lef wel
Een DA bellen is zo gek nog niet lijkt me.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef senesta het volgende:
En dat is echt een heeeeeel eind hier vandaan
Hebben we hier niet zoiets als in de US die Animal Cops, dat kijk ik weleens op Animal Planet.quote:
dierenambulance inderdaad maar dan. of de ras-/fokvereniging misschien proberen? misschien dat die iets kunnen doen?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:08 schreef senesta het volgende:
Oh en trouwens het is Sliedrecht en niet schiedam
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je maakt een sjek twv een ton, doet je Gastonpruik op en Greys kan z'n stem goed na doen.
Terwijl jij de mensen feliciteert, gaat Greys de kat redden![]()
Neuj...serieus, ik zou de DB bellen of een DA.
Mss dat een DA wat meer druk op de ketel kan zetten.
Weet je de straat? Vriend van me woont in Sliedrecht en ik kom zelf uit plaatsje ernaast (Papendrecht)quote:Op zondag 10 januari 2010 15:08 schreef senesta het volgende:
Oh en trouwens het is Sliedrecht en niet schiedam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |