Ook krokodillen en slangen enzo, dat is dan weer niks voor mijquote:Op zondag 10 januari 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en alle katten ook![]()
eeeeh... eigenlijk alle dieren bijna
mwah das toch niet creepy, das gewoon iemand die niet meer ademhaaltquote:Op zondag 10 januari 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/druipdruipgroot.jpg
Creepy foto![]()
Das de botlekbrug-auto. Incl slachtoffer achter het stuur
en je ziet ook gewoon het kentekenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Creepy foto![]()
Nou, dat las ik dus net op rtvrijmondquote:Op zondag 10 januari 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Creepy foto![]()
Ik zat je mobile nummer al te zoeken, ik wilde het je zo graag vertellenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:26 schreef Cat22 het volgende:
Wat een mooie Bullie update! Gaat goed, die man.![]()
En ik ben helemaal bij met mijn Yoko (1) update(ja, ik heb de naam van mijn Yoko van haar gejat, maar destijds wel eerlijk verzonnen
). Ik heb de blikopeners meteen een PM gestuurd. Wat leuk dat ze zich speciaal hebben aangemeld op Fok om me te vertellen hoe het met haar gaat.
Ik ben echt blij dat die meid een mooi mandje heeft, ondanks dat ze wat bangig was.
Najah dat was opzicht te verwachten, maar beetje raar dat ze het kenteken en het hoofd van dat slachtoffer niet ff blurrenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah das toch niet creepy, das gewoon iemand die niet meer ademhaalt![]()
verder wel jammer dat zoiets gebeurt natuurlijk
Ik zat ook te twijfelen...quote:Op zondag 10 januari 2010 17:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zat je mobile nummer al te zoeken, ik wilde het je zo graag vertellen
Lekker stel zijn wijquote:
Inderdaad raar... is het een meisje? lijk wel haren oid te zien?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah dat was opzicht te verwachten, maar beetje raar dat ze het kenteken en het hoofd van dat slachtoffer niet ff blurren
Jup, vrouw van 29 uit Zoetermeerquote:Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Inderdaad raar... is het een meisje? lijk wel haren oid te zien?
tis geenstijl he, dat weet jequote:Op zondag 10 januari 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah dat was opzicht te verwachten, maar beetje raar dat ze het kenteken en het hoofd van dat slachtoffer niet ff blurren
Ja he... ik dacht; geen idee wat ze aan het doen is, is misschien een beetje overdreven om te smsen...quote:
Ja?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan echt weken naar dat soort series kijken! CSI, NCIS, Numbers, Criminal Minds, House
Hij staat/stond ook zo op Rijnmondquote:Op zondag 10 januari 2010 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis geenstijl he, dat weet je
ach, hoofd blurren is niet echt nodig, je ziet alleen een hand en wat haar, geen rare / gore troep
maar kenteken is inderdaad minder netjes
Ochquote:Op zondag 10 januari 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, vrouw van 29 uit Zoetermeer
echt erg... weten ze al hoe/waarom? (ik ben te lui om te zoekenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, vrouw van 29 uit Zoetermeer
Die had ik toch wat discreter ingeschat.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij staat/stond ook zo op Rijnmond
Denk gewoon niet opgelet of onwel geworden, ze is iig vol gas door gesloten slagbomen geredenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt erg... weten ze al hoe/waarom? (ik ben te lui om te zoeken)
Mlquote:
oh, ik ook hoor. maar dat vind ik juist weer leukquote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja?
Ik vind House voor een keer wel geinig, maar werk zelf in een ziekenhuis dus vind het al snel onwaarschijnlijk wat er in gebeurd.![]()
Forbidden?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
dan is deze
foto veel leuker
(niet gerelateerd aan botlek-dinges)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |