*Proest*quote:Op zondag 10 januari 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We veilen SC'ers voor een goed doel.
Het hoogste bod op jou is kitao die 25 euri biedt
een aantal mensen hebben geen pm gehad, maar staan toch in de lijstquote:Op zondag 10 januari 2010 14:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zie mijn naam erbij staan, waar de F gaat het over?
Jij helder licht jij.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:45 schreef Greys het volgende:
FIPOOOOOOOOOOOOO
maar dan net niet
Oh!
Wel!
Nouja zeg! In Saudi Arabië kan ik nog 12 kamelen krijgen in ruil voor mezelfquote:Op zondag 10 januari 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tombolaaaaa! Kom es uitleggen?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een aantal mensen hebben geen pm gehad, maar staan toch in de lijst
Ha! Ik was in Zuid Afrika 100 koeien waard. Mijn vader had me bijna verkocht.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja zeg! In Saudi Arabië kan ik nog 12 kamelen krijgen in ruil voor mezelf
Dat viel me ook al op ja, Enfermera, Zwabber en nog één of twee stonden wel in Tombola d'r overzichtje, maar niet in de geadresseerden bij de PM.quote:
Volgensmij heb ik wel een PM gehad, maar ik snapte er niet zoveel vanquote:Op zondag 10 januari 2010 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een aantal mensen hebben geen pm gehad, maar staan toch in de lijst
Ze moet nog wat oefenen met dequote:Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op ja, Enfermera, Zwabber en nog één of twee stonden wel in Tombola d'r overzichtje, maar niet in de geadresseerden bij de PM.
Zohee, das nog eens een deal!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ha! Ik was in Zuid Afrika 100 koeien waard. Mijn vader had me bijna verkocht.
Ik denk dat ze er té opgewonden van word en dan wat foutjes maaktquote:Op zondag 10 januari 2010 14:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze moet nog wat oefenen met delijstjes
Ik zie dat ik PM van je heb, ga ik op antwoorden. Maar als het goed is heeft Tombola jou ook een PM gestuurd. Of niet?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik wel een PM gehad, maar ik snapte er niet zoveel vanDus heb niet geantwoord
Helemaal niet!!! Ik heb het lijstje gekopieerd van de PM lijst!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op ja, Enfermera, Zwabber en nog één of twee stonden wel in Tombola d'r overzichtje, maar niet in de geadresseerden bij de PM.
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah. Nee niet van tombola. Dat verklaart een hoop xDquote:Op zondag 10 januari 2010 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie dat ik PM van je heb, ga ik op antwoorden. Maar als het goed is heeft Tombola jou ook een PM gestuurd. Of niet?
Tombola's PM is een datum-prik vraag voor een bezoekje aan DTH aangezien gisteren in het water de sneeuw viel.
Ja! Weer een nieuwe geprobeerd, hahaquote:
De 24e, wat voor dag is dat? Weet ik nog niet, wieso?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik vanavond ff!
Wat doe jij de 24e
ik ook niet...quote:Op zondag 10 januari 2010 14:51 schreef Enfermera het volgende:
Oh, het gaat niet over DTH en dat kattenvoer? Daar had ik wel een PM over gehad, maar die was van Cat.
Ik snap er echt geen fuck meer van![]()
![]()
Zondag, DTHquote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De 24e, wat voor dag is dat? Weet ik nog niet, wieso?
Eh.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook niet...Ik heb de lijst uit de pm gekopieerd naar word om te bewaren, en in word staan meer mensen dan in de pm
![]()
ik zal iedereen die nu nog niet "gereageerd" heeft (al dan niet omdat ze geen pm gehad hebben) nog een pm sturen met de datum
Ik lees het net ja! Ik ga wel mee, moet ik nog wel even nagaan of ik niet iets anders heb, want ik ben koningin in dubbel plannenquote:
Wat een kloteverhaal. We hebben het er onderling al even over gehad, maar wat is nou precies de reden dat de politie niet langs wil komen?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef senesta het volgende:
Zouden jullie even met me mee willen denken?
Iemand daar heeft nieuwe buren die euhm heilige birmanen fokt, nou ja, die een heleboel nestjes produceert
En ze hebben ook een kater
Maar die kater word gebruikt als dekkater ook voor buitendekkingen
Alleen is die gaan sproeien. Dus die hebben ze gewoon een huisje op het balkon gegeven, in een bench met een vuilniszak erover. De kat miauwt hele dagen en is overduidelijk erg ongelukkig.
Buren hebben al heel vaak de dierenbescherming, de politie en dergelijke gebeld
De dierenbescherming is met oud en nieuw wezen kijken en net die dag hadden ze hem binnen gehaald
en in de douche opgesloten
Met nieuwjaarsdag is hij weer naar buiten gegooid en voor zover wij weten niet meer binnen gehaald. Het gemiauw werd vanmorgen steeds zwakker en is nu sinds vanmiddag niet meer gehoord.
Ik kan me voorstellen dat het beestje het enorm koud heeft nu en ook zijn water zal nu gewoon bevriezen, wat kunnen we verder nog doen? Iemand tips?
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik lees het net ja! Ik ga wel mee, moet ik nog wel even nagaan of ik niet iets anders heb, want ik ben koningin in dubbel plannenMaar ga er maar vanuit dat ik meega
mits ik met jullie mee kan rijden
![]()
Alles gaat over DTH!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:51 schreef Enfermera het volgende:
Oh, het gaat niet over DTH en dat kattenvoer? Daar had ik wel een PM over gehad, maar die was van Cat.
Ik snap er echt geen fuck meer van![]()
![]()
Ze zeggen steeds dat ze langs gaan maar als er weer gebeld word dan geven ze aan dat er steeds andere dingen tussendoor komen. Die mensen zijn bekend trouwens er zijn al eerder nesten in beslag genomen en ook dode dieren weg gehaald.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een kloteverhaal. We hebben het er onderling al even over gehad, maar wat is nou precies de reden dat de politie niet langs wil komen?
Nou ja dat dus precies.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou aanbellen geloof ik![]()
Ik zou het niet aan kunnen zien/horen.
Arm beest, en dan te bedenken dat het sproeiprobleem over zou kunnen zijn na castratie.
Maar ja...dan levert ie geen geld meer op.
Wat een hufters![]()
Dierenbescherming / Dierenambulance?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze zeggen steeds dat ze langs gaan maar als er weer gebeld word dan geven ze aan dat er steeds andere dingen tussendoor komen. Die mensen zijn bekend trouwens er zijn al eerder nesten in beslag genomen en ook dode dieren weg gehaald.
Wat een rotverhaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef senesta het volgende:
Zouden jullie even met me mee willen denken?
Iemand daar heeft nieuwe buren die euhm heilige birmanen fokt, nou ja, die een heleboel nestjes produceert
En ze hebben ook een kater
Maar die kater word gebruikt als dekkater ook voor buitendekkingen
Alleen is die gaan sproeien. Dus die hebben ze gewoon een huisje op het balkon gegeven, in een bench met een vuilniszak erover. De kat miauwt hele dagen en is overduidelijk erg ongelukkig.
Buren hebben al heel vaak de dierenbescherming, de politie en dergelijke gebeld
De dierenbescherming is met oud en nieuw wezen kijken en net die dag hadden ze hem binnen gehaald
en in de douche opgesloten
Met nieuwjaarsdag is hij weer naar buiten gegooid en voor zover wij weten niet meer binnen gehaald. Het gemiauw werd vanmorgen steeds zwakker en is nu sinds vanmiddag niet meer gehoord.
Ik kan me voorstellen dat het beestje het enorm koud heeft nu en ook zijn water zal nu gewoon bevriezen, wat kunnen we verder nog doen? Iemand tips?
Is het bij jou in de buurt?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze zeggen steeds dat ze langs gaan maar als er weer gebeld word dan geven ze aan dat er steeds andere dingen tussendoor komen. Die mensen zijn bekend trouwens er zijn al eerder nesten in beslag genomen en ook dode dieren weg gehaald.
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Als het bij mij in de buurt was geweest dan was ik hem al wezen halen, het arme beest.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het bij jou in de buurt?
Zo ja, haal Q op en bel aan
Hij werd in de loop van vanmorgen ook al steeds rustigerquote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Het is hier buiten -1, maar het voelt als -10.
En als het beest zich amper kan bewegen kan ie zichzelf ook niet opwarmen
Niet om 't een of 't ander, maar hoe weet je dan dat dat beest niet meer / heel zachtjes zit te mauwen nu? Als het een flink eindje bij je vandaan isquote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Als het bij mij in de buurt was geweest dan was ik hem al wezen halen, het arme beest.
Nee het is in de buurt van Schiedam, dus een aardig eindje bij mij weg
Het is dus bij jou in de buurt?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij werd in de loop van vanmorgen ook al steeds rustiger
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll, ga es heen en neem Greys meequote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet om 't een of 't ander, maar hoe weet je dan dat dat beest niet meer / heel zachtjes zit te mauwen nu? Als het een flink eindje bij je vandaan is
Dat was serieus...Q heeft het lef welquote:Op zondag 10 januari 2010 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dierenbescherming bellen lijkt met het enige wat je kunt doen ja...
Schiedam <-> Den Helder is niet in de buurt.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is dus bij jou in de buurt?
Kun je niet op het balkon komen?
Familie, vrienden?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schiedam <-> Den Helder is niet in de buurt.
Ik snap 't ook ff niet dan![]()
Hoe weet je dit dan allemaal? En zo gedetailleerd?
Omdat ik het hele verhaal volg ergens andersquote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet om 't een of 't ander, maar hoe weet je dan dat dat beest niet meer / heel zachtjes zit te mauwen nu? Als het een flink eindje bij je vandaan is
Ja en dan:quote:
Precies jaquote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en dan:
'We komen je kat redden'
-'Nee donder op'
*Greys en LL trappen deur in*
Het is Nederland hé, je weet wel wie er dan in de bak zit en wie slachtofferhulp krijgt?
Je maakt een sjek twv een ton, doet je Gastonpruik op en Greys kan z'n stem goed na doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en dan:
'We komen je kat redden'
-'Nee donder op'
*Greys en LL trappen deur in*
Het is Nederland hé, je weet wel wie er dan in de bak zit en wie slachtofferhulp krijgt?
weet ikquote:Op zondag 10 januari 2010 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was serieus...Q heeft het lef wel
Een DA bellen is zo gek nog niet lijkt me.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef senesta het volgende:
En dat is echt een heeeeeel eind hier vandaan
Hebben we hier niet zoiets als in de US die Animal Cops, dat kijk ik weleens op Animal Planet.quote:
dierenambulance inderdaad maar dan. of de ras-/fokvereniging misschien proberen? misschien dat die iets kunnen doen?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:08 schreef senesta het volgende:
Oh en trouwens het is Sliedrecht en niet schiedam
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je maakt een sjek twv een ton, doet je Gastonpruik op en Greys kan z'n stem goed na doen.
Terwijl jij de mensen feliciteert, gaat Greys de kat redden![]()
Neuj...serieus, ik zou de DB bellen of een DA.
Mss dat een DA wat meer druk op de ketel kan zetten.
Weet je de straat? Vriend van me woont in Sliedrecht en ik kom zelf uit plaatsje ernaast (Papendrecht)quote:Op zondag 10 januari 2010 15:08 schreef senesta het volgende:
Oh en trouwens het is Sliedrecht en niet schiedam
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik stond een uur lang in mn legging en mn shirtje met drie kwart mouwen sneeuwman te bouwen, was niks nie koud
Als een beest halfdood onder erbarmelijke omstandigheden op een balkon zit te vegeteren nemen ze die kat wel mee toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben we hier niet zoiets als in de US die Animal Cops, dat kijk ik weleens op Animal Planet.
Die bel je gewoon en als ze denken dat er beestjes in nood zijn en de mensen reageren niet bellen ze ff de eckt cops en die trappen gewoon de deur in. Hup beessies mee, briefje neerleggen en klaar![]()
Maar hier moet je dat via de politie spelen, of kan je direct de dierenbescherming bellen? En dan nog zal het een flink traject zijn voor ze écht die beesten weg komen halen
Ja ik heb de straat, ik stuur je even een PM.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je de straat? Vriend van me woont in Sliedrecht en ik kom zelf uit plaatsje ernaast (Papendrecht)
Ll, ga jij de FF-held van 2010 worden?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je de straat? Vriend van me woont in Sliedrecht en ik kom zelf uit plaatsje ernaast (Papendrecht)
Wat schuift 'tquote:Op zondag 10 januari 2010 15:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll, ga jij de FF-held van 2010 worden?
wat pm!?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ik heb de straat, ik stuur je even een PM.
Een "FF-held" tag van Dannyquote:
Er is wel een zooitje gasten wat ik daar nog ken nu aan het voetballenquote:
Opgelost...slotjequote:Op zondag 10 januari 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is wel een zooitje gasten wat ik daar nog ken nu aan het voetballen
Kan natuurlijk zeggen dat daar gratis bier op dat adres, en ze dan meteen ff die kat van het balkon moeten halen![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is wel een zooitje gasten wat ik daar nog ken nu aan het voetballen
Kan natuurlijk zeggen dat daar gratis bier op dat adres, en ze dan meteen ff die kat van het balkon moeten halen![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:
Ooh, das kut. Ik had gehoopt in DHquote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Als het bij mij in de buurt was geweest dan was ik hem al wezen halen, het arme beest.
Nee het is in de buurt van Schiedam, dus een aardig eindje bij mij weg
sliedrecht...quote:
Ik zou anoniem ook melding maken van wietplanten ofzo. Kunnen ze gelijk die kat meenemenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Of anoniem de politie bellen en zeggen dat als er niet heul snel wat aan gedaan wordt, je dan je burgerplicht gaat vervullen.
En dan bedoel je natuurlijk niet je stoepje vegen
Van Poeke weet ik zeker dat ze vrijwilliger bij de dierenambulance is.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als een beest halfdood onder erbarmelijke omstandigheden op een balkon zit te vegeteren nemen ze die kat wel mee toch?![]()
Mss moeten we hier met z'n allen maar bij de DB gaan werken, dan hebben we binnen de kortste keren een 2e DTH gevuld![]()
Werkt euhm...Logician niet bij de DB?
Mss dat zij tips heeft.
Meld misdaad anoniem ofzo jaquote:Op zondag 10 januari 2010 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou anoniem ook melding maken van wietplanten ofzo. Kunnen ze gelijk die kat meenemen
Maarja dan bel je 'ja ik hoorde van iemand die het weer via een forum van een ander hoorde dat er daar-en-daar een kat op het balkon zit'quote:Wanneer belt u 0900 - 20 21 210?
Als u een melding wilt doen over dierenmishandeling of -verwaarlozing.
Waarom belt u 0900 - 20 21 210?
Om dierenmishandeling te voorkomen en te bestrijden. De wetgeving die dieren moet beschermen wordt langzaamaan beter. Dat is mede te danken aan het werk van de Dierenbescherming. Helaas worden de bestaande wetten vaak overtreden. Controle is dan ook een noodzaak en omdat de politie haar prioriteiten bij andere zaken legt, is de LID de aangewezen organisatie. Bovendien is het nog steeds mogelijk om dieren te mishandelen zonder een wet te overtreden.
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou anoniem ook melding maken van wietplanten ofzo. Kunnen ze gelijk die kat meenemen
en melding doen dat ze vuurwapengvaarlijk zijn, en een aanslag voorbereiden, komen ze met een klein leger die flat binnenvallenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja das ook een beetje mijn probleem en van iedereen een beetje denk ikquote:Op zondag 10 januari 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meld misdaad anoniem ofzo ja![]()
Of:
[..]
Maarja dan bel je 'ja ik hoorde van iemand die het weer via een forum van een ander hoorde dat er daar-en-daar een kat op het balkon zit'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |