quote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is terug!!!! Nu kan het luik open als ik naar werk ben
zie je wel je hebt hem/haar onderschatquote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen grappen over maken hoorquote:
Ik zag het ook. Maar in een mailtje dat ik over Rocky kreeg stond duidelijk dat ze zondag graag vrij hielden. Best kans dat ze voor ons wel 'open' willen, maar je moet je afvragen of wij dat willen, want ze lopen al 6 dagen hun benen uit hun kont en een beetje tijd voor jezelf is ook wel lekkerquote:Op zondag 10 januari 2010 17:46 schreef Maes het volgende:
Ik heb al gezocht op de site maar kan het niet vinden maar ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat ze houden van hun zondagsrust maar er staat ook dat ze elke dag open zijn
Je eigen post een kleurtje geven automatisch zodat je je posts altijd makkelijk kunt terugvinden.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:00 schreef Maes het volgende:
Wat kan je eigenlijk allemaal met een Fok abonnement?
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:00 schreef Maes het volgende:
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op zondag 10 januari 2010 18:00 schreef Maes het volgende:
Ik had haar gemaild of ze zondag open zijn, ik heb het nergens kunnen lezen namelijk of ze gesloten zijn. Nog geen antwoord.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag het ook. Maar in een mailtje dat ik over Rocky kreeg stond duidelijk dat ze zondag graag vrij hielden. Best kans dat ze voor ons wel 'open' willen, maar je moet je afvragen of wij dat willen, want ze lopen al 6 dagen hun benen uit hun kont en een beetje tijd voor jezelf is ook wel lekker
Nou als het geen probleem is, is het geen probleemquote:Op zondag 10 januari 2010 18:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag het ook. Maar in een mailtje dat ik over Rocky kreeg stond duidelijk dat ze zondag graag vrij hielden. Best kans dat ze voor ons wel 'open' willen, maar je moet je afvragen of wij dat willen, want ze lopen al 6 dagen hun benen uit hun kont en een beetje tijd voor jezelf is ook wel lekker
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef senesta het volgende:
Zouden jullie even met me mee willen denken?
Iemand daar heeft nieuwe buren die euhm heilige birmanen fokt, nou ja, die een heleboel nestjes produceert
En ze hebben ook een kater
Maar die kater word gebruikt als dekkater ook voor buitendekkingen
Alleen is die gaan sproeien. Dus die hebben ze gewoon een huisje op het balkon gegeven, in een bench met een vuilniszak erover. De kat miauwt hele dagen en is overduidelijk erg ongelukkig.
Buren hebben al heel vaak de dierenbescherming, de politie en dergelijke gebeld
De dierenbescherming is met oud en nieuw wezen kijken en net die dag hadden ze hem binnen gehaald
en in de douche opgesloten
Met nieuwjaarsdag is hij weer naar buiten gegooid en voor zover wij weten niet meer binnen gehaald. Het gemiauw werd vanmorgen steeds zwakker en is nu sinds vanmiddag niet meer gehoord.
Ik kan me voorstellen dat het beestje het enorm koud heeft nu en ook zijn water zal nu gewoon bevriezen, wat kunnen we verder nog doen? Iemand tips?
Weet je van welke rasclub ze lid is? Om stambomen enz. aan te vragen?
Wijzelf zijn nog altijd lid van Neocat en daar zijn ze erg niet gediend van zulke broodfokkers. Als je de club kent, zouden we daar eens aan de bel kunnen trekken.
ja idd... lijkt me dat nog lang niet iedereen die haar kende ingelicht is... ik had zo'n collega die alle nummerborden van ons uit zn hoofd kende, die zou het eerder door zo'n foto weten dan dat ie gebeld was...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ja tis wel echt sneu, je zou ook echt zo die auto + nummerbord herkennen en je zoomt ff in en ziet je levenloze familielid/kennis/collega daar uit het water getakeld worden
Uitschakelen advertenties is het me al waard. Ik ga het doenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Je eigen post een kleurtje geven automatisch zodat je je posts altijd makkelijk kunt terugvinden.
TS een kleurtje geven zodat je dat makkelijk kunt vinden (of kunnen geen abbo's dat ook?)
Banners en advertenties uitschakelen zodat je die niet meer ziet.
Grotere avatars uploaden.
Meer avatars uploaden.
en nog een paar dingetjes
Oh ja nu zie ik 'tquote:Op zondag 10 januari 2010 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Strega heeft haar antwoord per ongeluk IN de quote getypt
Ik heb ook mijn mailtje erbij gepakt en daar heb ik het gelezen idd.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |