quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:19 schreef RvLaak het volgende:
, nu heb ik 6 vriendjes op hyves...
Staat je goed die broek
kvind er niets aanquote:
zoals ik in het vorige topic ook al zei... Heb een hekel aan hyvesquote:
uhm... sneeuw niet gezien? Is redelijk vers... Gaan je sneakers, sokken en voeten niet leuk vindenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:22 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik hou van mijn sneakertjes.. Hakken weiger ik te dragen trouwens
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:22 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik hou van mijn sneakertjes.. Hakken weiger ik te dragen trouwens
OK, I give up....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]dat is wel positief dan dat weiger ik ook
Nee, da's sexy... Een rennende vrouw...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga op de fiets, gelukkig.
Verse sneeuw en allstars gaan prima samen, gewoon snel lopen
och, ligt eraan hoe strak je broek om je kont zitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Als ik maar niet voor jou weg ren, toch?
gebruik eens mijn nickname in het hyves adresquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK, I give up....
kan je niet vinden op hyves
Done... Heb ik straks 7 vriendjesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gebruik eens mijn nickname in het hyves adres(of bij cyntiaa kijken naar een peuterfoto
)
fijne bday!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben naar de verjaardag... ben zo wel even terug
quote:
Have funquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben naar de verjaardag... ben zo wel even terug
aaahhh hugggsssquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:36 schreef littledrummergirl het volgende:
werken op zaterdagnacht is sad
ze noemen m hier ook de vrijgezellendienst... voor diegenen die niet perse gezellig thuis op de bank met een hubbie hoeven te zittenquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze noemen m hier ook de vrijgezellendienst... voor diegenen die niet perse gezellig thuis op de bank met een hubbie hoeven te zitten
en om het nog triester te maken.. ze hebben gevraagd of ik m de komende maand wil doenquote:
elk nadeel heeft een voordeelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en om het nog triester te maken.. ze hebben gevraagd of ik m de komende maand wil doenzo van, jij hebt toch niks beters te doen. en heb nog ja gezegd ook
tis dat ik het geld nodig heb, anders had ik ze ff de waarheid verteld
hebben ze dat echt gezegd? Best een kut opmerking...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en om het nog triester te maken.. ze hebben gevraagd of ik m de komende maand wil doenzo van, jij hebt toch niks beters te doen. en heb nog ja gezegd ook
tis dat ik het geld nodig heb, anders had ik ze ff de waarheid verteld
en iets met ronde ballen enzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
elk nadeel heeft een voordeel
ze zeiden niksquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hebben ze dat echt gezegd? Best een kut opmerking...
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze zeiden niksze hebben me gewoon zo geroosterd
ik heb een collega die aan steeds als ze me belt " lekkere sloerieeeeeee"roept.. die denkt kennelijk wel dat ik een leven heb.. een keer nam ik haar op in de kamer met mn pa naast me... dit was helemaal beduusd toen ie haar dat hoorde schreeuwenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Na ja, weet je meteen hoe ze over je denken
damn,,, je maakt wat mee op zo'n dag...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb een collega die aan steeds als ze me belt " lekkere sloerieeeeeee"roept.. die denkt kennelijk wel dat ik een leven heb.. een keer nam ik haar op in de kamer met mn pa naast me... dit was helemaal beduusd toen ie haar dat hoorde schreeuwen
Hyves is tof voor foto's en contact onderhouden met mensen die je niet dagelijks ziet/spreekt en foto's van anderen kieken en en enzo!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat men er aan vindt...
je noemt nu allemaal dingen van Fok! op...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:44 schreef Plums het volgende:
[..]
Hyves is tof voor foto's en contact onderhouden met mensen die je niet dagelijks ziet/spreekt en foto's van anderen kieken en en enzo!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:46 schreef Murmeli het volgende:
plumsieKZ
Vlaakje
en last but not least: LDG!!!!
![]()
hoe is het met jullie?
niet al mijn vrienden en kennissen zitten op fok enzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
je noemt nu allemaal dingen van Fok! op...
Hier alles goedddquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:46 schreef Murmeli het volgende:
plumsieKZ
Vlaakje
en last but not least: LDG!!!!
![]()
hoe is het met jullie?
Zo privé is hyves nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:49 schreef Plums het volgende:
[..]
niet al mijn vrienden en kennissen zitten op fok enzo.en privéfoto's zal ik nooit op fok zetten
dus hyves. of facebook. of myspace.
![]()
Wel als je alles op privé (alleen zichtbaar voor vrienden) zet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo privé is hyves niet.
Ik heb gewoon niet de aandachspanne om zaken als Hyves ed. bij te houden. Een forum met een MyAt lukt nog wel, maar daar houdt het voor mij op...
wij zijn soulmates denk ikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo privé is hyves niet.
Ik heb gewoon niet de aandachspanne om zaken als Hyves ed. bij te houden. Een forum met een MyAt lukt nog wel, maar daar houdt het voor mij op...
Hoe de fuck doe je dat? En waar vindt je de tijd?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Wel als je alles op privé (alleen zichtbaar voor vrienden) zet.
En dat kan, hehe. Ik hou nu dagelijks zo'n 6 á 7 sites bij.![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wij zijn soulmates denk ik
ik hou dat soort dingen eventjes vol maar daarna vergeet ik het gewoon.
Snelle knopjes maken in mn browser, alles op ingelogd laten staan en dan kan ik de sites in 10 min. afgaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe de fuck doe je dat? En waar vindt je de tijd?
& I know... Check mijn hyves maar. Veel privéër wordt het niet, denk ik
ja schat ik weet dat je bezet bentquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe de fuck doe je dat? En waar vindt je de tijd?
& I know... Check mijn hyves maar. Veel privéër wordt het niet, denk ik
[..]
bezet
En hoe doe je MSN dan? Lukt dat wel?
Via Cynt & KZ kun je me vindenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef Plums het volgende:
[..]
Snelle knopjes maken in mn browser, alles op ingelogd laten staan en dan kan ik de sites in 10 min. afgaanEn als ik reageer op mensen is dat in totaal net 5 min. extra ofzo. Zo druk zijn mn profielensites niet, haha
Ik kan je niet eens vinden
Dat je het maar weerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja schat ik weet dat je bezet bentje kan ook gewoon soulmates zijn he
![]()
ja hoor msn gaat wel. ik meld me gewoon aan en er begint vanzelf iemand te kletsen. of i kga kletsen. MSN is leuknja en soms vergeet ik een gesprekje waar ik mee bezig ben ofzo, maar dat doet iedereen dus daar zit nooit iemand mee
probeer t via cynt atm, maar ik heb geen naamquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Via Cynt & KZ kun je me vinden. I'm the scary guy...
Toch knap dat je het kan... Ik zou het niet kunnen...
lolquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef Plums het volgende:
[..]
probeer t via cynt atm, maar ik heb geen naam
oeh gevonden!
gewoon even zoeken naar degene met 7 vriendjes, hahahquote:
nja dat heb ik ook hoor. ik kan mensen gewoon vergeten. dan vraagt iemand: wie zijn jouw beste vrienden. nja dan vergeet ik gewoon de helft op te noemen ofzo. maar ik geloof dat mensen zich er al bij neer hebben gelegd dat ik verstrood ben en alles vergeet. Als ik mezelf ook opleg om het allemaal heel goed te doen krijg ik ook stress want dat kost zoveel moeite. net als verjaardagen, die onthoud ik gewoon niet. soms wel en dan ben ik ineens heel attent, of ik onthoud wanneer iemand terug is van vakantie (dan hb ik het opgeschreven) anders is het ene oor in en andere uit. hoofd vol enzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat je het maar weer
Ik heb vooral moeite met het onderhouden van contacten als men niet tegen mij lult... Zo heb ik mensen in mn lijst staan die ik letterlijk al jaren niet meer gesproken heb.
Ergste zijn nog de IRL contacten... Die probeer ik wel te onderhouden, maar als ik die mensen niet regelmatig tegenkom, kan het zo maanden of jaren duren voordat ik weer contact opneem...
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef Plums het volgende:
[..]
gewoon even zoeken naar degene met 7 vriendjes, hahahen meer privé kan t inderdaad niet
door de jaren heen, heb ik mijn echte vrienden wel leren kennen, dus die vergeet ik nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja dat heb ik ook hoor. ik kan mensen gewoon vergeten. dan vraagt iemand: wie zijn jouw beste vrienden. nja dan vergeet ik gewoon de helft op te noemen ofzo. maar ik geloof dat mensen zich er al bij neer hebben gelegd dat ik verstrood ben en alles vergeet. Als ik mezelf ook opleg om het allemaal heel goed te doen krijg ik ook stress want dat kost zoveel moeite. net als verjaardagen, die onthoud ik gewoon niet. soms wel en dan ben ik ineens heel attent, of ik onthoud wanneer iemand terug is van vakantie (dan hb ik het opgeschreven) anders is het ene oor in en andere uit. hoofd vol enzo
bij mij wisselt het wel met vrienden. op zich zijn er een paar die ik nu een jaar of 15 ken, die vergeet ik niet zo snel, maar soms zie ik die wel eens jaren niet en dan vergeet ik ze weer een beetje. en dan kome nze weer in mn leven. beetje raar gaat dat bij mij. maar zeker 10 jaar geleden ofzo, toen kende ik iedereen gewoon een paar jaar waar ik mee omging nja dan overzie ik het gewoon niet meerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
door de jaren heen, heb ik mijn echte vrienden wel leren kennen, dus die vergeet ik niet. Al zie ik ze zelden
...
En dingen als data vergeten... Schuldig. En mn ouders zijn nog altijd teleurgesteld als ik weer eens vergeten ben dat ze terug zijn van vakantie, of zo...
Voorlopig zijn alle mensen, behalve mn ouders dus, wel gewend aan mijn manier van contact houden... Niemand die er om zeurtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bij mij wisselt het wel met vrienden. op zich zijn er een paar die ik nu een jaar of 15 ken, die vergeet ik niet zo snel, maar soms zie ik die wel eens jaren niet en dan vergeet ik ze weer een beetje. en dan kome nze weer in mn leven. beetje raar gaat dat bij mij. maar zeker 10 jaar geleden ofzo, toen kende ik iedereen gewoon een paar jaar waar ik mee omging nja dan overzie ik het gewoon niet meer
wat raar dat je ouders teleurgesteld zijn, ze kennen je toch? mijn moeder wil nog wel eens smsjes sturen naar me als ik een verjaardag niet mag vergeten van familie ofzo
Vrienden kan je kiezen familie zit je mee opgescheept.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voorlopig zijn alle mensen, behalve mn ouders dus, wel gewend aan mijn manier van contact houden... Niemand die er om zeurt
Mn ouders... Tja... Da's een heel ander verhaal. Ik snap hen niet, en zij mij niet. Heb er weinig contact mee en ook geen behoefte om dat te verbeteren. We zijn gewoon te verschillend, denk ik...
ah ok nja dat is jammer dat ze dat niet begrijpen. Op zich is/was dat bij mij ook wel een beetje zo maar zo te horen minder dan bij jou. en zeker nu zij ook weten wat er aan de hand is met mij lijkt het of ze me beter snappen (nou ja mn ma dan, mn pa gaat al langer goed, weinig contact maar we accepteren elkaar)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voorlopig zijn alle mensen, behalve mn ouders dus, wel gewend aan mijn manier van contact houden... Niemand die er om zeurt
Mn ouders... Tja... Da's een heel ander verhaal. Ik snap hen niet, en zij mij niet. Heb er weinig contact mee en ook geen behoefte om dat te verbeteren. We zijn gewoon te verschillend, denk ik...
nee hoor, je kiest er voor om contact te houden met je familie... Zo heb ik 0 contact met enige familie buiten mijn directe gezin (mama, papa, zus + aanhang).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrienden kan je kiezen familie zit je mee opgescheept.
Herkenbaar. Alhoewel het bij mij nog iets ingewikkelder is. De mensen die als familie(ooms en tantes etc) beschouw zijn biologisch geen familie van mij. En daar heb ik dus ook totaal geen band mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee hoor, je kiest er voor om contact te houden met je familie... Zo heb ik 0 contact met enige familie buiten mijn directe gezin (mama, papa, zus + aanhang).
De rest vindt ik dusdanig, dat ik ze niet eens wil kennen. Het is totale onzin om contact met een persoon te onderhouden die je niet mag, enkel omdat het DNA op bepaalde punten overeenkomt.
Kerst doe ik juist wel, vindt mn moeder leuk. Al heb ik dit jaar overgeslagen... Een vriendin van mij had een crisis en moest ff opgevangen worden. Gaat bij mij voorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok nja dat is jammer dat ze dat niet begrijpen. Op zich is/was dat bij mij ook wel een beetje zo maar zo te horen minder dan bij jou. en zeker nu zij ook weten wat er aan de hand is met mij lijkt het of ze me beter snappen (nou ja mn ma dan, mn pa gaat al langer goed, weinig contact maar we accepteren elkaar)
maargoed nja anders zijn dan je ouders en dan minder contact is ook niet zo heel erg. ik doe met veel dingen ook niet meer mee (kerst enzo of een weekend samen weg enzo, dat geeft alleen gezeik en ruzie)
hoe maakt dat het ingewikkelder? Lijkt me juist makkelijker. Bij jou is de band nog minder aanwezig, dan bij de meeste mensenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alhoewel het bij mij nog iets ingewikkelder is. De mensen die als familie(ooms en tantes etc) beschouw zijn biologisch geen familie van mij. En daar heb ik dus ook totaal geen band mee.
De band is niet ingewikkeld. Het is alleen vreemd dat de mensen die ik als familie beschouw biologisch gezien geen familie is. Mijn moeder is op latere leeftijd bij een andere familie gekomen en daar als 13de kind geaccepteerd. Vandaar ook dat ik zo veel ongeluk heb in mijn leven.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hoe maakt dat het ingewikkelder? Lijkt me juist makkelijker. Bij jou is de band nog minder aanwezig, dan bij de meeste mensen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De band is niet ingewikkeld. Het is alleen vreemd dat de mensen die ik als familie beschouw biologisch gezien geen familie is. Mijn moeder is op latere leeftijd bij een andere familie gekomen en daar als 13de kind geaccepteerd. Vandaar ook dat ik zo veel ongeluk heb in mijn leven.
Het laat mij compleet warm of koud eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje blij met deze familie?
ach, het had gekund dat je die mensen wel aardig vondquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het laat mij compleet warm of koud eigenlijk.Ik ben geen familie-mens.
Dat hoop ik dus ook dat ik zulke schoonouders vind. Mijn ouders+familie heb ik niet echt een band mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ach, het had gekund dat je die mensen wel aardig vond... Zo vind ik mijn schoonouders ook veel aardiger dan mijn "echte" familie...
luck favours the boldquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus ook dat ik zulke schoonouders vind. Mijn ouders+familie heb ik niet echt een band mee.
waar bemoeit je zwager zich mee?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kerst doe ik juist wel, vindt mn moeder leuk. Al heb ik dit jaar overgeslagen... Een vriendin van mij had een crisis en moest ff opgevangen worden. Gaat bij mij voor.
Het vreemde was, dat mn ouders zoiets vanhadden en mn zwager opbelde en min of meer eiste dat we toch zouden komen...
Mijn tijd komt nog welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
luck favours the bold
Tja, ik heb idd gewoon geluk gehad.
idd, dat was ook mijn reactie...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar bemoeit je zwager zich mee?
(even een voorbeeld van mijn hersenen: ik was dus al vergeten dat er nog een post stond waar ik op kon reageren.... en dat is dan zelfs nog met medicijnen haha)
Dankjequote:
idd, doe je ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:54 schreef Murmeli het volgende:
ik krijg klachten dat ik dit topic negeer
Jij bent toch bi(jna) altijd hier.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:54 schreef Murmeli het volgende:
ik krijg klachten dat ik dit topic negeer
m/v?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
binnenkort twee nieuwe dates
dat zijn mquote:
Monogaamdaten met murm?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zijn m
en verder date ik natuurlijk met murm
Eyquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zijn m
en verder date ik natuurlijk met murm
voor dat deel mag je dr hebben hoor, als ik dr maar kan batsenquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor dat deel mag je dr hebben hoor, als ik dr maar kan batsen
Waarom vechten om murm als jullie er samen van kunnen genietenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor dat deel mag je dr hebben hoor, als ik dr maar kan batsen
met jou, altijd meisjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en vlaak: jij hebt al een vriendin, wij doen wel platonisch soulmaten
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom vechten om murm als jullie er samen van kunnen genieten
hmm... Ideeën... Interessant...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom vechten om murm als jullie er samen van kunnen genieten
Waarom niet?quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hmm... Ideeën... Interessant...
* RvLaak Stopt het weg in het archief
Geen ervaring meequote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
geen trio's als ik in een relatie zit... Krijg je alleen maar hoofdpijn van
Niet binnen een relatie, maar wel 1 keer als vrijgezel... Was wel leuk... Maar volgende keer toch 2 vrouwen. Kijken of dat ook leuk isquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
geen trio's als ik in een relatie zit... Krijg je alleen maar hoofdpijn van
ik wil nog een x 2 mannenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet binnen een relatie, maar wel 1 keer als vrijgezel... Was wel leuk... Maar volgende keer toch 2 vrouwen. Kijken of dat ook leuk is
Helaas nog geen ervaring mee. Zowel een relatie als een trio.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet binnen een relatie, maar wel 1 keer als vrijgezel... Was wel leuk... Maar volgende keer toch 2 vrouwen. Kijken of dat ook leuk is
Mogen die mannen dan ook aan elkaar zitten of mogen ze alleen aan jou zitten?quote:
Mocht ik vrijgezel zijn in de toekomst & jij vind een man die lijkt op Dani Filth, mag je bellenquote:
Als Dani Filth meedoet wil ik ook wel meedoen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mocht ik vrijgezel zijn in de toekomst & jij vind een man die lijkt op Dani Filth, mag je bellen
Bij mij gebeurde het gewoon... Ga hier niet het hele verhaal neerzettenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas nog geen ervaring mee. Zowel een relatie als een trio.
Beide vormen van een trio lijkt mij overigens geil om een keer te proberen.
Geen recente foto's gezien, maar mijn hots voor Slash zijn weg... Die's oud gewordenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als Dani Filth meedoet wil ik ook wel meedoen.Ik vond Dani best sexy 10 jaar geleden. Nu ook nog wel.
Coolquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij mij gebeurde het gewoon... Ga hier niet het hele verhaal neerzetten. Maar het was wel erg leuk om te doen.
Leukste is nog, de gozer is zo'n über-hetero... Hij ontkent tot op de dag van vandaag. Hij had wat gedronken
Slash rookt dus dat wordt hem sowieso al niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen recente foto's gezien, maar mijn hots voor Slash zijn weg... Die's oud geworden
Vind hij nietquote:
Dan wordt ik m sowieso ook niet... Ik rook...quote:[..]
Slash rookt dus dat wordt hem sowieso al niet.
Dat is zijn probleem. Stiekum fantaseerd hij nog steeds er nog over.quote:
Dat is ook wel een knappe man.quote:
welkomquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
Ligt t aan mijn pc of zijn de foto's in de op gewoon van erg slechte kwaliteit?
die man doet mij dan weer helemaal totaal niksquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vind hij niet
[..]
Dan wordt ik m sowieso ook niet... Ik rook...
Maaruh, vind je hiervan:
[ afbeelding ]
Geen idee... Spreek m niet zo vaak meer en al helemaal niet daaroverquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zijn probleem. Stiekum fantaseerd hij nog steeds er nog over.![]()
Lang haar = must voor mij...quote:[..]
Dat is ook wel een knappe man.
Thxquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
welkom![]()
bij mij zijn de halverwege het laden heel erg pixelig,maar later worden ze beter.. weet niet waarom ,doet fok anders nooit.
Oke, in dat opzicht ben ik alleen seksueel aangetrokken tot mannen. Ik zou er niet verliefd op kunnen worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee... Spreek m niet zo vaak meer en al helemaal niet daarover... Was voor mij eenmalig... Zijn persoonlijkheid is nou niet echt iets voor mij...
Ik val niet op blond. Alleen donker haar vind ik mooi.quote:[..]
Lang haar = must voor mij...Met als uitzondering:
[ afbeelding ]
Heb ff met hem op de EFF gesproken (in het "wild")... Mijn god wat een
Mij wel. Vind m echt een lekker ding.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die man doet mij dan weer helemaal totaal niks
Hmmmz vind m niet echt bijzonder. Heb liever een halfbloedje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:42 schreef RvLaak het volgende:
Lang haar = must voor mij...Met als uitzondering:
[ afbeelding ]
Heb ff met hem op de EFF gesproken (in het "wild")... Mijn god wat een
En deze meneer dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die man doet mij dan weer helemaal totaal niks
Hij heb tegenwoordig donker haarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, in dat opzicht ben ik alleen seksueel aangetrokken tot mannen. Ik zou er niet verliefd op kunnen worden.
[..]
Ik val niet op blond. Alleen donker haar vind ik mooi.
Ik eigenlijk alleen in Vampire... Dat lange haar...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mij wel. Vind m echt een lekker ding.![]()
ok... Bah... spierenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
dit is echt de geilste man die ik me voor kan stellen
Mooie ogenquote:
Link doet het niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
dat is niet eens het pluspunt, heb echt nooit een kleerkast gedate ofzo, doet me niksquote:
snap niks van de niet werkende linksquote:
heeft duidelijk niet mijn voorkeurquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is niet eens het pluspunt, heb echt nooit een kleerkast gedate ofzo, doet me niks
maar dat hoofd
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwa hij heeft iets in zn ogen wat me aantrekt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen in Vampire... Dat lange haar...
Ik vind Vin in Pitch Black echt geweldig die ogenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
snap niks van de niet werkende links
triple x FTWquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind Vin in Pitch Black echt geweldig die ogen![]()
Zijn hoofd is inderdaad erg lekker
Inderdaadquote:
Hmm.. Wellicht een leuke vrouw voor je:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:54 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb heel erg iets met extremen, vind echt mannelijke mannen ( flinke kaaklijn, beetje harig, stevige armen etc) supermooi.
Bij vrouwen vind ik echt vrouwelijk weer leuk, niet perse een tutje, maar ook geen meisje met kleding die haar vormen niet echt laat zien ofzo.
Dat vind ik dus juist uber geil. En vrouw\meisje die in de bibliotheek werkt bv Of een secretaresse in dr mantelpakje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Bij vrouwen vind ik echt vrouwelijk weer leuk, niet perse een tutje, maar ook geen meisje met kleding die haar vormen niet echt laat zien ofzo.
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm.. Wellicht een leuke vrouw voor je:
[ afbeelding ]
Mooi rood is niet lelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 00:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dat is Alyson Hannigan. Heerlijk ding!
dat zie ik dus nu pas hequote:
1) Ga je schamenquote:
ik ken haar alleen van how i met your motherquote:Op zondag 10 januari 2010 00:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1) Ga je schamen
2) Ga de hele Buffy serie opnieuw kijken
3) Wordt verlieft op Willow(wordt lesbisch in seizoen 4)
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef RvLaak het volgende:
[..], relatie of niet... Als zij in mijn bed ligt, kom ik er voorlopig niet meer uit...
Mag ze wel iets anders in je reet schuiven?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dan ben je de enige niet! Zolang ze maar geen trompet in mn reet schuift!
![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dan ben je de enige niet! Zolang ze maar geen trompet in mn reet schuift!
![]()
hmm... JIj kent Buffy niet? Ga je nu echt schamenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ken haar alleen van how i met your mother![]()
ik ga daar eens even naar youtuben
Vergeet r optreden niet in de American pie series.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1) Ga je schamen
2) Ga de hele Buffy serie opnieuw kijken
3) Wordt verlieft op Willow(wordt lesbisch in seizoen 4)
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hmm... JIj kent Buffy niet? Ga je nu echt schamen
Ja nou ja ok ik denk dat ik t ook gewoon toe laat.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Nou, als ze het lief vraagt... Met haar ogen...
![]()
is ze ook bandcamp meisjequote:Op zondag 10 januari 2010 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vergeet r optreden niet in de American pie series.
Kweet niet... Altijd al een enorm zwak gehad voor Willow en dan haar in American Pie te zien... En de dingen die ze daar allemaal zegt, horen ook niet echt bij Willow...quote:Op zondag 10 januari 2010 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vergeet r optreden niet in de American pie series.
Tara is trouwens ookquote:Op zondag 10 januari 2010 00:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb het net ingehaald. volgens mij is buffy iets voor mijn tijd
Jaquote:Op zondag 10 januari 2010 00:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is ze ook bandcamp meisje?
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Buffie is van alle tijden en omfg zo lekker!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iets te dik naar mijn smaak... De verhoudingen zijn een beetje weg bij haar lichaam. En ze kan zo dom kijkenquote:
Je doelt, hopelijk, toch niet op Sarah Michelle Gellar? Dan liever Elisah Dushku...quote:Op zondag 10 januari 2010 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Buffie is van alle tijden en omfg zo lekker!
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is ze ook bandcamp meisje?
Daarom vind ik haar juist zo aantrekkelijk eigenlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 00:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
iets te dik naar mijn smaak... De verhoudingen zijn een beetje weg bij haar lichaam. En ze kan zo dom kijken
wow er gaat ineens een wereld voor me open haha.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je doelt, hopelijk, toch niet op Sarah Michelle Gellar? Dan liever Elisah Dushku...
Vroeger nooit met de verkeerde moeder meegelopen uit school?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wow er gaat ineens een wereld voor me open haha.
ik herken dus amper gezichten he, ik kan straal langs vrienden lopen, mensen ontmoeten en tien minuten later niet herkennen... en dus idd ook met acteurs... heeft twee jaar geduurt voordat ik wist dat de hamster uit top gear dezelfde was als de vent van discovery programma met ontploffende caravans![]()
Brainiacquote:Op zondag 10 januari 2010 00:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wow er gaat ineens een wereld voor me open haha.
ik herken dus amper gezichten he, ik kan straal langs vrienden lopen, mensen ontmoeten en tien minuten later niet herkennen... en dus idd ook met acteurs... heeft twee jaar geduurt voordat ik wist dat de hamster uit top gear dezelfde was als de vent van discovery programma met ontploffende caravans![]()
ik mocht altijd alleen lopenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vroeger nooit met de verkeerde moeder meegelopen uit school?
zo'n jankwijf... "boe hoe, mijn vriendje is slecht..." En dat 7 seizoenen lang... En ik val niet op blondquote:Op zondag 10 januari 2010 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Waarom niet? Wat is er mis met Sarah??
Lijkt me lastig zoiets.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik mocht altijd alleen lopen![]()
maar tzijn echt alleen gezichten, stemmen herken ik wel meteen, of als iemand echt een knalgroene bril ofzo opheeft onthou ik dat.
Haar kleur boeit me niet als ze\hij maar lekker is.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zo'n jankwijf... "boe hoe, mijn vriendje is slecht..." En dat 7 seizoenen lang... En ik val niet op blond
Nee, de andere vrouwen in Buffy zijn toch veel beter.
@ workquote:Op zondag 10 januari 2010 00:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
al bezig met Buffy afleveringen te downloaden?
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Haar kleur boeit me niet als ze\hij maar lekker is.
Hoe wil jij andere vrouwen in buffy krijgen?
quote:
why not?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zou haast zeggen, make a mental note... Maar gaat dat goed komen?
josti opasserquote:Op zondag 10 januari 2010 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verzorgster, verpleegster of verpleegkundige?
is toch n vrij duidelijke omschrijvingquote:
Zie mn editquote:Op zondag 10 januari 2010 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is toch n vrij duidelijke omschrijving' ?
ik werk in n huis waarin iets van 20 verst. gehandicapten wonen. En die begeleid ik dan met hun dagelijkse dingetjes enzo. maar is maar een bijbaan hoor, normaal studeer ik gewoon
ja hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 00:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
je kan geen gezichten onthouden, maar wel dingen die je moet doen?
lol als ik het onthou, zal ik het morgen lezenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja hoormakkelijk
ik herken gewoon geen gezichten, er is zelfs een naam voor, ooit een topic over gezien, ik ga eens zoeken
edit: Geen gezichten kunnen herkennen.
weinig lol aan. Het is een bekend probleem waar wel meer mensen meer worstelen. Ik heb er zelf ook last van all1 niet zo erg als t topic waar ldg naar verwijst.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol als ik het onthou, zal ik het morgen lezen
Ik wilde dat ik t was.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:43 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga maar eens proberen of ik wat kan slapen hierben supermoe
even dit prachtnummer luisteren en meedansenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik t was.Ben totaal nog niet moe maar om 6u gaat de wekker weer...
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
even dit prachtnummer luisteren en meedansen![]()
oup oup oup!!!!
mag prima op dit tijdstipquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mag prima op dit tijdstip![]()
net als dit juweeltje![]()
Slaap lekker kanjer!quote:
Had je dat niet wat zachter kunnen doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 08:14 schreef littledrummergirl het volgende:
goooooeeeiemorgen![]()
* littledrummergirl gooit de gordijnen open, zet de koffie aan en schud iedereen wakker
nee, ik wakker iedereen wakkerquote:Op zondag 10 januari 2010 08:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had je dat niet wat zachter kunnen doen.Ik sliep nog zo lekker.....
quote:Op zondag 10 januari 2010 08:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, ik wakker iedereen wakker
Nikita en Michael.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik had dan ook twee goede redenen om afgeleid te worden
[ afbeelding ]
Dankje ldg anders had ik nu nog geslapenquote:Op zondag 10 januari 2010 08:14 schreef littledrummergirl het volgende:
goooooeeeiemorgen![]()
* littledrummergirl gooit de gordijnen open, zet de koffie aan en schud iedereen wakker
Coole seriequote:Op zondag 10 januari 2010 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik had dan ook twee goede redenen om afgeleid te worden
[ afbeelding ]
Hoe oud is de serie eigenlijk? Meer dan 10 jaar toch?quote:
1997 t/m 2001quote:Op zondag 10 januari 2010 11:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe oud is de serie eigenlijk? Meer dan 10 jaar toch?
Dat is best lang geleden.quote:
Vraag me ook af wat de familie doet als oma weg valt.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja opa en oma beide dood en dat was enige reden dat we elkaar zagen dus proberen we 1x per jaar af te spreken
echt een vreselijk hoog buurman en buurman niveau ditquote:bats: ik kom om 19:00, gaan we dan eerst eten of zal ik je eerst eens goed hard neuken?
LDG: moet je dat nog vragen ?
bats: zorg maar dat we geen tijd hoeven te verspillen als ik binnenkom
LDG: badjas?
Bats:geil![]()
LDG: will do
Bats: oeh heb zin zeg!
LDG: mooi zoik kan ook wel wat gebruikem
Bats:ja jij kan altijd wel wat gebruiken
Bats: ik kan jou wel gebruiken
LDG: gebruik me maar hoor
Bats: tot vanavond
LDG:tot vanavond!![]()
ik klaag ook totaal nietquote:
Ghe. Dacht het niet, ik ga morgen weer werken en daarna voor het eerst in 11 dagen weer op stap.quote:
Cam versie?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oeh, ik ga die thuis kijken met mijn nieuwe subwoofer.
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ghe. Dacht het niet, ik ga morgen weer werken en daarna voor het eerst in 11 dagen weer op stap.
Jaquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
![]()
Neem ik zelfgemaakte pizza mee![]()
Op stap? Waar heen...?
Ah jamsessies, tof! Ik ben afgelopen vrijdag in Popfront geweest, daar speelden ook een aantal bandjes. Best tof!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja
[..]
![]()
Cafeetje met live jamsessies.
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben ook al steeds geil
murm moet dringend neuken
quote:
Jullie zijn edit: lekkere vrouwen, als het echt alleen om neuken ging, was het makkelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben ook al steeds geil
murm moet dringend neuken
op het moment ff wel.ff opwarmen, pik erin, klaarkomen (ik dan he, wat die vent doet boeit me niet) afrollen dagdag, slapenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn edit: lekkere vrouwen, als het echt alleen om neuken ging, was het makkelijk
Maar ja, dat is het niet he
Hier op dit moment niet.. Ehm, nooit niet eigenlijk. Aantal keren wel een one night stand gehad maar dat is niet zo mijn ding eigenlijk..quote:Op zondag 10 januari 2010 17:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
op het moment ff wel.ff opwarmen, pik erin, klaarkomen (ik dan he, wat die vent doet boeit me niet) afrollen dagdag, slapen
daarom ook de edit: ik kan het ook niet met een vreemde. daar word ik gewoon niet geil van.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hier op dit moment niet.. Ehm, nooit niet eigenlijk. Aantal keren wel een one night stand gehad maar dat is niet zo mijn ding eigenlijk..
heb ik ook, ik moet wel echt iets leuks met iemand hebben zeg maar. En dat kan snel ontstaan opzich, maar zo van "hoi, neuken?" kan ik denk ik echt niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daarom ook de edit: ik kan het ook niet met een vreemde. daar word ik gewoon niet geil van.
Inderdaad, er moeten toch wel gevoelens voor diegene zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daarom ook de edit: ik kan het ook niet met een vreemde. daar word ik gewoon niet geil van.
ja zoiets. ik weet het niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik ook, ik moet wel echt iets leuks met iemand hebben zeg maar. En dat kan snel ontstaan opzich, maar zo van "hoi, neuken?" kan ik denk ik echt niet.
( alsof het een talent is)
dat dan ook weer niet. gevoelens van geilheid is goed. nja en soort van dat ik iemand wel mag enzoquote:Op zondag 10 januari 2010 17:41 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Inderdaad, er moeten toch wel gevoelens voor diegene zijn.
FOK!profile van Murmeli:quote:Op zondag 10 januari 2010 17:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
op het moment ff wel.ff opwarmen, pik erin, klaarkomen (ik dan he, wat die vent doet boeit me niet) afrollen dagdag, slapen
edit: als ik niet meer lek ben pak ik mn vibo's er wel bijthat'll do
Voor mij moet er op z'n minst geen 'anti-klik' zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
Respect voor de gene die dat wel kunnen. Ik kan dat ook niet. Er moet echt wel iets van een click zijn en die heb ik niet snel
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:37 schreef Murmeli het volgende:
edit: als ik niet meer lek ben pak ik mn vibo's er wel bijthat'll do
Een buurjongen van mij doet t zo met gemak. Hij heeft zich zelf daarom ook op marktplaats gezet.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij moet er op z'n minst geen 'anti-klik' zijn.
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:44 schreef Slutski het volgende:
[..]
FOK!profile van Murmeli:
Seksualiteit: voorlopig niet
Mja, maar zo gaat 't voorlopig niet lukken natuurlijk...
dan zou ik wat anders in je fobo zettenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Genoeg reacties maar dan zit je weer met het punt dat ik het niks aan vind met een vreemde
Daar kan aan gewerkt worden in een slowchat.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Genoeg reacties maar dan zit je weer met het punt dat ik het niks aan vind met een vreemde
Jij hebt ook niet gepost toen je bij mij lurktequote:Op zondag 10 januari 2010 18:26 schreef Cyntiaa het volgende:
True, lurken is posten![]()
Ik zit ook met een aantal van Fok! op msn, heeel gezellig.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef Cyntiaa het volgende:
En vanwege de reactie die je dan krijgt post ik niet
Onzin. Ik kijk regelmatig in FoBo's om een beter beeld te krijgen van iemand. Niet om iets te zeggen.quote:
Ok ja logies.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Jij zegt net zelf dat je fobo dan vol komt te staan met reacties op het lurken.. Daarom dus
Is ook zo. Al vind ik t soms wel leuk om eens wel wat te posten. (Zoals gister dusquote:Op zondag 10 januari 2010 18:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onzin. Ik kijk regelmatig in FoBo's om een beter beeld te krijgen van iemand. Niet om iets te zeggen.
Moet ik ook nodig doen maar ik heb geen leuke up 2 date foto'squote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb wel mijn FoBo wel even ge-update. Gewoon wat minor details
Ow ja zulke heb ik ook welquote:Op zondag 10 januari 2010 18:57 schreef stbabylon het volgende:
Enige recente foto's (naast de foto die ik er net op heb gezet van O&N) die ik heb, mag ik niet in mijn FoBo zetten volgens de regels
De foto's die je er nu hebt staan zeggen me al genoeg hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef Plums het volgende:
Ik moet nog altijd foto's krijgen van een vriend waar ik op sta, van weeeeken terug.
quote:Seksualiteit Aanwezig, maar niet in gebruik
Ja maar ik wil nieuwequote:Op zondag 10 januari 2010 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De foto's die je er nu hebt staan zeggen me al genoeg hoor.
[..]
![]()
Ik moest hard lachen toen ik dat las. Niet uit leedvermaak maar puur uit begrip van je humor.
Tja ik wil ook wel eens wat maar 9 van de 10x stel ik t maar niet voor.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja maar ik wil nieuweheheheh
[ afbeelding ]
Die van mij is nog zo goed als nieuw. Nooit gebruikt altijd in de garage gestaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja maar ik wil nieuweheheheh
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo opweg naar huis.... ben kapot..... was wel gezellig
voor???quote:
De sneeuw en kouquote:
En de gladheid....quote:
En voor enge mannenquote:
En enge vrouwenquote:
Dat hangt van je voorkeur af. En wat is eng?quote:
Nou ja, uhm.. Jij begint over enge mannen.. Dus dan horen daar ook enge vrouwen bij toch? Kunnen best eng zijn..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hangt van je voorkeur af. En wat is eng?
Me tooquote:
Ja alleen ik denk dat vrouwen toch mannen eerder eng vinden dan een vrouw. Maar vrouwen kunnen ook eng zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef nktc het volgende:
[..]
Nou ja, uhm.. Jij begint over enge mannen.. Dus dan horen daar ook enge vrouwen bij toch? Kunnen best eng zijn..
Klopt, mannen zijn eerder eng.. Vrouwen kunnen zich eerst nog heel erg lief voor doen en dan eng worden.......quote:Op zondag 10 januari 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja alleen ik denk dat vrouwen toch mannen eerder eng vinden dan een vrouw. Maar vrouwen kunnen ook eng zijn.
Heb ze toch liever gewoon normaal hoorquote:
quote:
Dat is ook het enge aan vrouwen. Eerst doen ze lief en daarna steken ze een mes in je rug. En man steekt eerst een mes in je rug en doet daarna lief.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef nktc het volgende:
[..]
Klopt, mannen zijn eerder eng.. Vrouwen kunnen zich eerst nog heel erg lief voor doen en dan eng worden.......
Wat is normaal?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef nktc het volgende:
[..]
Heb ze toch liever gewoon normaal hoor
Dat ze niet na een tijd een mes in je rug steken.. Gewoon eerlijk en oprecht..quote:
Goeie omschrijvingquote:Op zondag 10 januari 2010 22:07 schreef nktc het volgende:
[..]
Dat ze niet na een tijd een mes in je rug steken.. Gewoon eerlijk en oprecht..
Kloptquote:
Dat dacht ik. Ma flodder vind ik best een enge vrouw en die sla ik echt over Al zouden we de laatste zijn op aarde....quote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef nktc het volgende:
[..]
Nou ja, uhm.. Jij begint over enge mannen.. Dus dan horen daar ook enge vrouwen bij toch? Kunnen best eng zijn..
Dank je haha..quote:
Dan zou je nog sterven aangezien dat eventuele kind nog steeds alleen is.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Ma flodder vind ik best een enge vrouw en die sla ik echt over Al zouden we de laatste zijn op aarde....
Dan maar uitsterven
Graag gedaanquote:
Als we de laatste op aarde zijn en ik sla haar over komt er geen kind.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou je nog sterven aangezien dat eventuele kind nog steeds alleen is.
Ja wrijf t er maar weer in.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Wij zijn vrouwen, we kunnen meerdere dingen tegelijk hoor
quote:
(Sorry) Hahaha.. Zeg het tegen haar..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
OMFG had ik gister nou maar niet een lurk post plaatsen bui.
Ik heb nou 1 of ander kansloos wijf wat reageert alsof t erg is dat iemand lurkt. Ok mijn reacties zijn ook niet echt normaal meer maar ik kan daar zo slecht tegen. Rot op joh!
Haha, beetje to muchquote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow nog ff na wrijven ook?
Liever dat je dan ergens anders over heen wrijft
en ik zit hier maar te wachten op een reactie en die 2 zitten gezellig te meuten op msn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |