Vraag me ook af wat de familie doet als oma weg valt.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja opa en oma beide dood en dat was enige reden dat we elkaar zagen dus proberen we 1x per jaar af te spreken
echt een vreselijk hoog buurman en buurman niveau ditquote:bats: ik kom om 19:00, gaan we dan eerst eten of zal ik je eerst eens goed hard neuken?
LDG: moet je dat nog vragen ?
bats: zorg maar dat we geen tijd hoeven te verspillen als ik binnenkom
LDG: badjas?
Bats:geil![]()
LDG: will do
Bats: oeh heb zin zeg!
LDG: mooi zoik kan ook wel wat gebruikem
Bats:ja jij kan altijd wel wat gebruiken
Bats: ik kan jou wel gebruiken
LDG: gebruik me maar hoor
Bats: tot vanavond
LDG:tot vanavond!![]()
ik klaag ook totaal nietquote:
Ghe. Dacht het niet, ik ga morgen weer werken en daarna voor het eerst in 11 dagen weer op stap.quote:
Cam versie?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oeh, ik ga die thuis kijken met mijn nieuwe subwoofer.
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ghe. Dacht het niet, ik ga morgen weer werken en daarna voor het eerst in 11 dagen weer op stap.
Jaquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
![]()
Neem ik zelfgemaakte pizza mee![]()
Op stap? Waar heen...?
Ah jamsessies, tof! Ik ben afgelopen vrijdag in Popfront geweest, daar speelden ook een aantal bandjes. Best tof!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja
[..]
![]()
Cafeetje met live jamsessies.
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben ook al steeds geil
murm moet dringend neuken
quote:
Jullie zijn edit: lekkere vrouwen, als het echt alleen om neuken ging, was het makkelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben ook al steeds geil
murm moet dringend neuken
op het moment ff wel.ff opwarmen, pik erin, klaarkomen (ik dan he, wat die vent doet boeit me niet) afrollen dagdag, slapenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn edit: lekkere vrouwen, als het echt alleen om neuken ging, was het makkelijk
Maar ja, dat is het niet he
Hier op dit moment niet.. Ehm, nooit niet eigenlijk. Aantal keren wel een one night stand gehad maar dat is niet zo mijn ding eigenlijk..quote:Op zondag 10 januari 2010 17:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
op het moment ff wel.ff opwarmen, pik erin, klaarkomen (ik dan he, wat die vent doet boeit me niet) afrollen dagdag, slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |