abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:17:21 #51
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76612553
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dat je het maar weer

Ik heb vooral moeite met het onderhouden van contacten als men niet tegen mij lult ... Zo heb ik mensen in mn lijst staan die ik letterlijk al jaren niet meer gesproken heb.

Ergste zijn nog de IRL contacten... Die probeer ik wel te onderhouden, maar als ik die mensen niet regelmatig tegenkom, kan het zo maanden of jaren duren voordat ik weer contact opneem...
nja dat heb ik ook hoor. ik kan mensen gewoon vergeten. dan vraagt iemand: wie zijn jouw beste vrienden. nja dan vergeet ik gewoon de helft op te noemen ofzo. maar ik geloof dat mensen zich er al bij neer hebben gelegd dat ik verstrood ben en alles vergeet. Als ik mezelf ook opleg om het allemaal heel goed te doen krijg ik ook stress want dat kost zoveel moeite. net als verjaardagen, die onthoud ik gewoon niet. soms wel en dan ben ik ineens heel attent, of ik onthoud wanneer iemand terug is van vakantie (dan hb ik het opgeschreven) anders is het ene oor in en andere uit. hoofd vol enzo
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_76612700
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef Plums het volgende:

[..]

gewoon even zoeken naar degene met 7 vriendjes, hahah en meer privé kan t inderdaad niet
pi_76612751
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:17 schreef Murmeli het volgende:

[..]

nja dat heb ik ook hoor. ik kan mensen gewoon vergeten. dan vraagt iemand: wie zijn jouw beste vrienden. nja dan vergeet ik gewoon de helft op te noemen ofzo. maar ik geloof dat mensen zich er al bij neer hebben gelegd dat ik verstrood ben en alles vergeet. Als ik mezelf ook opleg om het allemaal heel goed te doen krijg ik ook stress want dat kost zoveel moeite. net als verjaardagen, die onthoud ik gewoon niet. soms wel en dan ben ik ineens heel attent, of ik onthoud wanneer iemand terug is van vakantie (dan hb ik het opgeschreven) anders is het ene oor in en andere uit. hoofd vol enzo
door de jaren heen, heb ik mijn echte vrienden wel leren kennen, dus die vergeet ik niet . Al zie ik ze zelden ...

En dingen als data vergeten... Schuldig . En mn ouders zijn nog altijd teleurgesteld als ik weer eens vergeten ben dat ze terug zijn van vakantie, of zo...
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:29:56 #54
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76612979
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:23 schreef RvLaak het volgende:

[..]

door de jaren heen, heb ik mijn echte vrienden wel leren kennen, dus die vergeet ik niet . Al zie ik ze zelden ...

En dingen als data vergeten... Schuldig . En mn ouders zijn nog altijd teleurgesteld als ik weer eens vergeten ben dat ze terug zijn van vakantie, of zo...
bij mij wisselt het wel met vrienden. op zich zijn er een paar die ik nu een jaar of 15 ken, die vergeet ik niet zo snel, maar soms zie ik die wel eens jaren niet en dan vergeet ik ze weer een beetje. en dan kome nze weer in mn leven. beetje raar gaat dat bij mij. maar zeker 10 jaar geleden ofzo, toen kende ik iedereen gewoon een paar jaar waar ik mee omging nja dan overzie ik het gewoon niet meer
wat raar dat je ouders teleurgesteld zijn, ze kennen je toch? mijn moeder wil nog wel eens smsjes sturen naar me als ik een verjaardag niet mag vergeten van familie ofzo
pi_76613132
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:29 schreef Murmeli het volgende:

[..]

bij mij wisselt het wel met vrienden. op zich zijn er een paar die ik nu een jaar of 15 ken, die vergeet ik niet zo snel, maar soms zie ik die wel eens jaren niet en dan vergeet ik ze weer een beetje. en dan kome nze weer in mn leven. beetje raar gaat dat bij mij. maar zeker 10 jaar geleden ofzo, toen kende ik iedereen gewoon een paar jaar waar ik mee omging nja dan overzie ik het gewoon niet meer
wat raar dat je ouders teleurgesteld zijn, ze kennen je toch? mijn moeder wil nog wel eens smsjes sturen naar me als ik een verjaardag niet mag vergeten van familie ofzo
Voorlopig zijn alle mensen, behalve mn ouders dus, wel gewend aan mijn manier van contact houden... Niemand die er om zeurt

Mn ouders... Tja... Da's een heel ander verhaal . Ik snap hen niet, en zij mij niet. Heb er weinig contact mee en ook geen behoefte om dat te verbeteren. We zijn gewoon te verschillend, denk ik...
pi_76613246
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:34 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Voorlopig zijn alle mensen, behalve mn ouders dus, wel gewend aan mijn manier van contact houden... Niemand die er om zeurt

Mn ouders... Tja... Da's een heel ander verhaal . Ik snap hen niet, en zij mij niet. Heb er weinig contact mee en ook geen behoefte om dat te verbeteren. We zijn gewoon te verschillend, denk ik...
Vrienden kan je kiezen familie zit je mee opgescheept.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:40:06 #57
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76613347
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:34 schreef RvLaak het volgende:

[..]

ah ok nja dat is jammer dat ze dat niet begrijpen. Op zich is/was dat bij mij ook wel een beetje zo maar zo te horen minder dan bij jou. en zeker nu zij ook weten wat er aan de hand is met mij lijkt het of ze me beter snappen (nou ja mn ma dan, mn pa gaat al langer goed, weinig contact maar we accepteren elkaar)
maargoed nja anders zijn dan je ouders en dan minder contact is ook niet zo heel erg. ik doe met veel dingen ook niet meer mee (kerst enzo of een weekend samen weg enzo, dat geeft alleen gezeik en ruzie)
pi_76613388
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vrienden kan je kiezen familie zit je mee opgescheept.
nee hoor, je kiest er voor om contact te houden met je familie... Zo heb ik 0 contact met enige familie buiten mijn directe gezin (mama, papa, zus + aanhang).

De rest vindt ik dusdanig, dat ik ze niet eens wil kennen. Het is totale onzin om contact met een persoon te onderhouden die je niet mag, enkel omdat het DNA op bepaalde punten overeenkomt.
pi_76613460
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:41 schreef RvLaak het volgende:

[..]

nee hoor, je kiest er voor om contact te houden met je familie... Zo heb ik 0 contact met enige familie buiten mijn directe gezin (mama, papa, zus + aanhang).

De rest vindt ik dusdanig, dat ik ze niet eens wil kennen. Het is totale onzin om contact met een persoon te onderhouden die je niet mag, enkel omdat het DNA op bepaalde punten overeenkomt.
Herkenbaar. Alhoewel het bij mij nog iets ingewikkelder is. De mensen die als familie(ooms en tantes etc) beschouw zijn biologisch geen familie van mij. En daar heb ik dus ook totaal geen band mee.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76613472
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:40 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ah ok nja dat is jammer dat ze dat niet begrijpen. Op zich is/was dat bij mij ook wel een beetje zo maar zo te horen minder dan bij jou. en zeker nu zij ook weten wat er aan de hand is met mij lijkt het of ze me beter snappen (nou ja mn ma dan, mn pa gaat al langer goed, weinig contact maar we accepteren elkaar)
maargoed nja anders zijn dan je ouders en dan minder contact is ook niet zo heel erg. ik doe met veel dingen ook niet meer mee (kerst enzo of een weekend samen weg enzo, dat geeft alleen gezeik en ruzie)
Kerst doe ik juist wel, vindt mn moeder leuk. Al heb ik dit jaar overgeslagen... Een vriendin van mij had een crisis en moest ff opgevangen worden. Gaat bij mij voor .

Het vreemde was, dat mn ouders zoiets van hadden en mn zwager opbelde en min of meer eiste dat we toch zouden komen...
pi_76613492
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Herkenbaar. Alhoewel het bij mij nog iets ingewikkelder is. De mensen die als familie(ooms en tantes etc) beschouw zijn biologisch geen familie van mij. En daar heb ik dus ook totaal geen band mee.
hoe maakt dat het ingewikkelder? Lijkt me juist makkelijker. Bij jou is de band nog minder aanwezig, dan bij de meeste mensen
pi_76613567
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:44 schreef RvLaak het volgende:

[..]

hoe maakt dat het ingewikkelder? Lijkt me juist makkelijker. Bij jou is de band nog minder aanwezig, dan bij de meeste mensen
De band is niet ingewikkeld. Het is alleen vreemd dat de mensen die ik als familie beschouw biologisch gezien geen familie is. Mijn moeder is op latere leeftijd bij een andere familie gekomen en daar als 13de kind geaccepteerd. Vandaar ook dat ik zo veel ongeluk heb in mijn leven.
14 SHADES OF GREY
pi_76613696
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De band is niet ingewikkeld. Het is alleen vreemd dat de mensen die ik als familie beschouw biologisch gezien geen familie is. Mijn moeder is op latere leeftijd bij een andere familie gekomen en daar als 13de kind geaccepteerd. Vandaar ook dat ik zo veel ongeluk heb in mijn leven.

Ben je wel een beetje blij met deze familie?
pi_76613751
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:49 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ben je wel een beetje blij met deze familie?
Het laat mij compleet warm of koud eigenlijk. Ik ben geen familie-mens.
14 SHADES OF GREY
pi_76613801
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het laat mij compleet warm of koud eigenlijk. Ik ben geen familie-mens.
ach, het had gekund dat je die mensen wel aardig vond ... Zo vind ik mijn schoonouders ook veel aardiger dan mijn "echte" familie...
pi_76613918
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:52 schreef RvLaak het volgende:

[..]

ach, het had gekund dat je die mensen wel aardig vond ... Zo vind ik mijn schoonouders ook veel aardiger dan mijn "echte" familie...
Dat hoop ik dus ook dat ik zulke schoonouders vind. Mijn ouders+familie heb ik niet echt een band mee.
14 SHADES OF GREY
pi_76613949
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat hoop ik dus ook dat ik zulke schoonouders vind. Mijn ouders+familie heb ik niet echt een band mee.
luck favours the bold

Tja, ik heb idd gewoon geluk gehad.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:00:30 #68
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76614055
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:43 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Kerst doe ik juist wel, vindt mn moeder leuk. Al heb ik dit jaar overgeslagen... Een vriendin van mij had een crisis en moest ff opgevangen worden. Gaat bij mij voor .

Het vreemde was, dat mn ouders zoiets van hadden en mn zwager opbelde en min of meer eiste dat we toch zouden komen...
waar bemoeit je zwager zich mee?
(even een voorbeeld van mijn hersenen: ik was dus al vergeten dat er nog een post stond waar ik op kon reageren.... en dat is dan zelfs nog met medicijnen haha)
pi_76614132
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef RvLaak het volgende:

[..]

luck favours the bold

Tja, ik heb idd gewoon geluk gehad.
Mijn tijd komt nog wel
14 SHADES OF GREY
pi_76614246
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:00 schreef Murmeli het volgende:

[..]

waar bemoeit je zwager zich mee?
(even een voorbeeld van mijn hersenen: ik was dus al vergeten dat er nog een post stond waar ik op kon reageren.... en dat is dan zelfs nog met medicijnen haha)
idd, dat was ook mijn reactie...

Had alleen niet de bewustzijn om het ook tegen hem te zeggen... Hij overviel me er mee over de telefoon... Heb het wel tegen mn ouders gezegd. Die zullen de boodschap wel doorgeven .
pi_76614251
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mijn tijd komt nog wel
, zeker schat
pi_76614305
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:06 schreef RvLaak het volgende:

[..]

, zeker schat
Dankje
14 SHADES OF GREY
pi_76614318
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dankje
np...
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:54:30 #74
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76615788
ik krijg klachten dat ik dit topic negeer
pi_76615877
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:54 schreef Murmeli het volgende:
idd, doe je ook
pi_76615925
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:54 schreef Murmeli het volgende:
Jij bent toch bi(jna) altijd hier.
14 SHADES OF GREY
pi_76615947
binnenkort twee nieuwe dates
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_76616059
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
binnenkort twee nieuwe dates
m/v?
pi_76616153
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:01 schreef RvLaak het volgende:

[..]

m/v?
dat zijn m

en verder date ik natuurlijk met murm
pi_76616202
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dat zijn m

Monogaamdaten met murm?
14 SHADES OF GREY
pi_76616220
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Monogaamdaten met murm?
Niet volgens mijn info...
pi_76616234
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dat zijn m

Ey , is mijn soulmate
pi_76616305
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:06 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ey , is mijn soulmate
voor dat deel mag je dr hebben hoor, als ik dr maar kan batsen
  zaterdag 9 januari 2010 @ 23:10:30 #84
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76616373
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

en vlaak: jij hebt al een vriendin, wij doen wel platonisch soulmaten
pi_76616392
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Waarom vechten om murm als jullie er samen van kunnen genieten
14 SHADES OF GREY
pi_76616452
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:10 schreef Murmeli het volgende:

[..]

en vlaak: jij hebt al een vriendin, wij doen wel platonisch soulmaten
met jou, altijd meisje
pi_76616456
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

ik doe niet aan delen
pi_76616482
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

hmm... Ideeën... Interessant...

* RvLaak Stopt het weg in het archief
pi_76616541
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:12 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik doe niet aan delen
Waarom niet?
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:13 schreef RvLaak het volgende:

[..]

hmm... Ideeën... Interessant...

* RvLaak Stopt het weg in het archief
14 SHADES OF GREY
pi_76616826
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

geen trio's als ik in een relatie zit... Krijg je alleen maar hoofdpijn van
pi_76616862
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:24 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Geen ervaring mee
14 SHADES OF GREY
pi_76616914
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geen ervaring mee
Niet binnen een relatie, maar wel 1 keer als vrijgezel... Was wel leuk... Maar volgende keer toch 2 vrouwen. Kijken of dat ook leuk is
pi_76616938
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:24 schreef RvLaak het volgende:

[..]

zaterdag 9 januari 2010 @ 23:29:04 #94
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_76616971
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:27 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Niet binnen een relatie, maar wel 1 keer als vrijgezel... Was wel leuk... Maar volgende keer toch 2 vrouwen. Kijken of dat ook leuk is
ik wil nog een x 2 mannen
pi_76616974
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:27 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Helaas nog geen ervaring mee. Zowel een relatie als een trio.

Beide vormen van een trio lijkt mij overigens geil om een keer te proberen.
14 SHADES OF GREY
pi_76617003
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Mogen die mannen dan ook aan elkaar zitten of mogen ze alleen aan jou zitten?
14 SHADES OF GREY
pi_76617067
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Mocht ik vrijgezel zijn in de toekomst & jij vind een man die lijkt op Dani Filth, mag je bellen
pi_76617117
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:31 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Mocht ik vrijgezel zijn in de toekomst & jij vind een man die lijkt op Dani Filth, mag je bellen
Als Dani Filth meedoet wil ik ook wel meedoen. Ik vond Dani best sexy 10 jaar geleden. Nu ook nog wel.
14 SHADES OF GREY
pi_76617130
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas nog geen ervaring mee. Zowel een relatie als een trio.

Beide vormen van een trio lijkt mij overigens geil om een keer te proberen.
Bij mij gebeurde het gewoon... Ga hier niet het hele verhaal neerzetten . Maar het was wel erg leuk om te doen.

Leukste is nog, de gozer is zo'n über-hetero... Hij ontkent tot op de dag van vandaag . Hij had wat gedronken
pi_76617144
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als Dani Filth meedoet wil ik ook wel meedoen. Ik vond Dani best sexy 10 jaar geleden. Nu ook nog wel.
Geen recente foto's gezien, maar mijn hots voor Slash zijn weg... Die's oud geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')