Jij bent toch bi(jna) altijd hier.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:54 schreef Murmeli het volgende:
ik krijg klachten dat ik dit topic negeer
m/v?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
binnenkort twee nieuwe dates
dat zijn mquote:
Monogaamdaten met murm?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zijn m
en verder date ik natuurlijk met murm
Eyquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zijn m
en verder date ik natuurlijk met murm
voor dat deel mag je dr hebben hoor, als ik dr maar kan batsenquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor dat deel mag je dr hebben hoor, als ik dr maar kan batsen
Waarom vechten om murm als jullie er samen van kunnen genietenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor dat deel mag je dr hebben hoor, als ik dr maar kan batsen
met jou, altijd meisjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en vlaak: jij hebt al een vriendin, wij doen wel platonisch soulmaten
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom vechten om murm als jullie er samen van kunnen genieten
hmm... Ideeën... Interessant...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom vechten om murm als jullie er samen van kunnen genieten
Waarom niet?quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hmm... Ideeën... Interessant...
* RvLaak Stopt het weg in het archief
Geen ervaring meequote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
geen trio's als ik in een relatie zit... Krijg je alleen maar hoofdpijn van
Niet binnen een relatie, maar wel 1 keer als vrijgezel... Was wel leuk... Maar volgende keer toch 2 vrouwen. Kijken of dat ook leuk isquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
geen trio's als ik in een relatie zit... Krijg je alleen maar hoofdpijn van
ik wil nog een x 2 mannenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet binnen een relatie, maar wel 1 keer als vrijgezel... Was wel leuk... Maar volgende keer toch 2 vrouwen. Kijken of dat ook leuk is
Helaas nog geen ervaring mee. Zowel een relatie als een trio.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet binnen een relatie, maar wel 1 keer als vrijgezel... Was wel leuk... Maar volgende keer toch 2 vrouwen. Kijken of dat ook leuk is
Mogen die mannen dan ook aan elkaar zitten of mogen ze alleen aan jou zitten?quote:
Mocht ik vrijgezel zijn in de toekomst & jij vind een man die lijkt op Dani Filth, mag je bellenquote:
Als Dani Filth meedoet wil ik ook wel meedoen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mocht ik vrijgezel zijn in de toekomst & jij vind een man die lijkt op Dani Filth, mag je bellen
Bij mij gebeurde het gewoon... Ga hier niet het hele verhaal neerzettenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas nog geen ervaring mee. Zowel een relatie als een trio.
Beide vormen van een trio lijkt mij overigens geil om een keer te proberen.
Geen recente foto's gezien, maar mijn hots voor Slash zijn weg... Die's oud gewordenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als Dani Filth meedoet wil ik ook wel meedoen.Ik vond Dani best sexy 10 jaar geleden. Nu ook nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |