daarom ook de edit: ik kan het ook niet met een vreemde. daar word ik gewoon niet geil van.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hier op dit moment niet.. Ehm, nooit niet eigenlijk. Aantal keren wel een one night stand gehad maar dat is niet zo mijn ding eigenlijk..
heb ik ook, ik moet wel echt iets leuks met iemand hebben zeg maar. En dat kan snel ontstaan opzich, maar zo van "hoi, neuken?" kan ik denk ik echt niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daarom ook de edit: ik kan het ook niet met een vreemde. daar word ik gewoon niet geil van.
Inderdaad, er moeten toch wel gevoelens voor diegene zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daarom ook de edit: ik kan het ook niet met een vreemde. daar word ik gewoon niet geil van.
ja zoiets. ik weet het niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik ook, ik moet wel echt iets leuks met iemand hebben zeg maar. En dat kan snel ontstaan opzich, maar zo van "hoi, neuken?" kan ik denk ik echt niet.
( alsof het een talent is)
dat dan ook weer niet. gevoelens van geilheid is goed. nja en soort van dat ik iemand wel mag enzoquote:Op zondag 10 januari 2010 17:41 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Inderdaad, er moeten toch wel gevoelens voor diegene zijn.
FOK!profile van Murmeli:quote:Op zondag 10 januari 2010 17:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
op het moment ff wel.ff opwarmen, pik erin, klaarkomen (ik dan he, wat die vent doet boeit me niet) afrollen dagdag, slapen
edit: als ik niet meer lek ben pak ik mn vibo's er wel bijthat'll do
Voor mij moet er op z'n minst geen 'anti-klik' zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
Respect voor de gene die dat wel kunnen. Ik kan dat ook niet. Er moet echt wel iets van een click zijn en die heb ik niet snel
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:37 schreef Murmeli het volgende:
edit: als ik niet meer lek ben pak ik mn vibo's er wel bijthat'll do
Een buurjongen van mij doet t zo met gemak. Hij heeft zich zelf daarom ook op marktplaats gezet.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij moet er op z'n minst geen 'anti-klik' zijn.
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:44 schreef Slutski het volgende:
[..]
FOK!profile van Murmeli:
Seksualiteit: voorlopig niet
Mja, maar zo gaat 't voorlopig niet lukken natuurlijk...
dan zou ik wat anders in je fobo zettenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Genoeg reacties maar dan zit je weer met het punt dat ik het niks aan vind met een vreemde
Daar kan aan gewerkt worden in een slowchat.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Genoeg reacties maar dan zit je weer met het punt dat ik het niks aan vind met een vreemde
Jij hebt ook niet gepost toen je bij mij lurktequote:Op zondag 10 januari 2010 18:26 schreef Cyntiaa het volgende:
True, lurken is posten![]()
Ik zit ook met een aantal van Fok! op msn, heeel gezellig.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef Cyntiaa het volgende:
En vanwege de reactie die je dan krijgt post ik niet
Onzin. Ik kijk regelmatig in FoBo's om een beter beeld te krijgen van iemand. Niet om iets te zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |