ja hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 00:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
je kan geen gezichten onthouden, maar wel dingen die je moet doen?
lol als ik het onthou, zal ik het morgen lezenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja hoormakkelijk
ik herken gewoon geen gezichten, er is zelfs een naam voor, ooit een topic over gezien, ik ga eens zoeken
edit: Geen gezichten kunnen herkennen.
weinig lol aan. Het is een bekend probleem waar wel meer mensen meer worstelen. Ik heb er zelf ook last van all1 niet zo erg als t topic waar ldg naar verwijst.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol als ik het onthou, zal ik het morgen lezen
Ik wilde dat ik t was.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:43 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga maar eens proberen of ik wat kan slapen hierben supermoe
even dit prachtnummer luisteren en meedansenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik t was.Ben totaal nog niet moe maar om 6u gaat de wekker weer...
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
even dit prachtnummer luisteren en meedansen![]()
oup oup oup!!!!
mag prima op dit tijdstipquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mag prima op dit tijdstip![]()
net als dit juweeltje![]()
Slaap lekker kanjer!quote:
Had je dat niet wat zachter kunnen doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 08:14 schreef littledrummergirl het volgende:
goooooeeeiemorgen![]()
* littledrummergirl gooit de gordijnen open, zet de koffie aan en schud iedereen wakker
nee, ik wakker iedereen wakkerquote:Op zondag 10 januari 2010 08:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had je dat niet wat zachter kunnen doen.Ik sliep nog zo lekker.....
quote:Op zondag 10 januari 2010 08:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, ik wakker iedereen wakker
Nikita en Michael.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik had dan ook twee goede redenen om afgeleid te worden
[ afbeelding ]
Dankje ldg anders had ik nu nog geslapenquote:Op zondag 10 januari 2010 08:14 schreef littledrummergirl het volgende:
goooooeeeiemorgen![]()
* littledrummergirl gooit de gordijnen open, zet de koffie aan en schud iedereen wakker
Coole seriequote:Op zondag 10 januari 2010 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik had dan ook twee goede redenen om afgeleid te worden
[ afbeelding ]
Hoe oud is de serie eigenlijk? Meer dan 10 jaar toch?quote:
1997 t/m 2001quote:Op zondag 10 januari 2010 11:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe oud is de serie eigenlijk? Meer dan 10 jaar toch?
Dat is best lang geleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |