Coolquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij mij gebeurde het gewoon... Ga hier niet het hele verhaal neerzetten. Maar het was wel erg leuk om te doen.
Leukste is nog, de gozer is zo'n über-hetero... Hij ontkent tot op de dag van vandaag. Hij had wat gedronken
Slash rookt dus dat wordt hem sowieso al niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen recente foto's gezien, maar mijn hots voor Slash zijn weg... Die's oud geworden
Vind hij nietquote:
Dan wordt ik m sowieso ook niet... Ik rook...quote:[..]
Slash rookt dus dat wordt hem sowieso al niet.
Dat is zijn probleem. Stiekum fantaseerd hij nog steeds er nog over.quote:
Dat is ook wel een knappe man.quote:
welkomquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
Ligt t aan mijn pc of zijn de foto's in de op gewoon van erg slechte kwaliteit?
die man doet mij dan weer helemaal totaal niksquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vind hij niet
[..]
Dan wordt ik m sowieso ook niet... Ik rook...
Maaruh, vind je hiervan:
[ afbeelding ]
Geen idee... Spreek m niet zo vaak meer en al helemaal niet daaroverquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zijn probleem. Stiekum fantaseerd hij nog steeds er nog over.![]()
Lang haar = must voor mij...quote:[..]
Dat is ook wel een knappe man.
Thxquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
welkom![]()
bij mij zijn de halverwege het laden heel erg pixelig,maar later worden ze beter.. weet niet waarom ,doet fok anders nooit.
Oke, in dat opzicht ben ik alleen seksueel aangetrokken tot mannen. Ik zou er niet verliefd op kunnen worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee... Spreek m niet zo vaak meer en al helemaal niet daarover... Was voor mij eenmalig... Zijn persoonlijkheid is nou niet echt iets voor mij...
Ik val niet op blond. Alleen donker haar vind ik mooi.quote:[..]
Lang haar = must voor mij...Met als uitzondering:
[ afbeelding ]
Heb ff met hem op de EFF gesproken (in het "wild")... Mijn god wat een
Mij wel. Vind m echt een lekker ding.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die man doet mij dan weer helemaal totaal niks
Hmmmz vind m niet echt bijzonder. Heb liever een halfbloedje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:42 schreef RvLaak het volgende:
Lang haar = must voor mij...Met als uitzondering:
[ afbeelding ]
Heb ff met hem op de EFF gesproken (in het "wild")... Mijn god wat een
En deze meneer dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die man doet mij dan weer helemaal totaal niks
Hij heb tegenwoordig donker haarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, in dat opzicht ben ik alleen seksueel aangetrokken tot mannen. Ik zou er niet verliefd op kunnen worden.
[..]
Ik val niet op blond. Alleen donker haar vind ik mooi.
Ik eigenlijk alleen in Vampire... Dat lange haar...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mij wel. Vind m echt een lekker ding.![]()
ok... Bah... spierenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
dit is echt de geilste man die ik me voor kan stellen
Mooie ogenquote:
Link doet het niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
dat is niet eens het pluspunt, heb echt nooit een kleerkast gedate ofzo, doet me niksquote:
snap niks van de niet werkende linksquote:
heeft duidelijk niet mijn voorkeurquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is niet eens het pluspunt, heb echt nooit een kleerkast gedate ofzo, doet me niks
maar dat hoofd
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwa hij heeft iets in zn ogen wat me aantrekt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen in Vampire... Dat lange haar...
Ik vind Vin in Pitch Black echt geweldig die ogenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
snap niks van de niet werkende links
triple x FTWquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind Vin in Pitch Black echt geweldig die ogen![]()
Zijn hoofd is inderdaad erg lekker
Inderdaadquote:
Hmm.. Wellicht een leuke vrouw voor je:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:54 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb heel erg iets met extremen, vind echt mannelijke mannen ( flinke kaaklijn, beetje harig, stevige armen etc) supermooi.
Bij vrouwen vind ik echt vrouwelijk weer leuk, niet perse een tutje, maar ook geen meisje met kleding die haar vormen niet echt laat zien ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |