Bij het vorige seizoen zond de VPRE(!) gewoon iedere avond een uitzending uit, Helaas dit seizoen niet, dus denk dat ik hem ook maar ga downloaden, als ik het in goede kwaliteit kan vinden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:47 schreef Cee het volgende:
Vorige week heel seizoen 1 bekeken, superserie! En gisteren dus eerste aflevering van het tweede. Maar nu kan ik het niet winnen van m'n nieuwsgierigheid dus ik denk dat ik m'n computer maar weer eens aanzwengel. Ik ben het echt niet meer gewend om een hele week op een volgende aflevering te moeten wachten, erg he.
Merk dat het ik ook liever vanavond weer een aflevering had willen hebben, maar toch heeft het ook wel wat, een vaste serie op een vaste dag. Al betwijfel ik dan ook weer of ik elke vrijdagavond wel tijd heb.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Weinig zin om iedere keer een week te moeten wachten
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:24 schreef Apostrof het volgende:
Durf nauwelijks in dit topic te kijken,vorige seizoen was het op het laatst verpest door een dikke spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 10-01-2010 00:48:19 ]Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Ik heb seizoen 2 gezien en weet dus wat voor spoiler dat is. Dit kost je normaal gesproken een ban.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Jeetje, het was maar een grapje. Ik ga heus niets spoilen.
NL1, 2 en 3 kun je in HD ontvangen ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Zend de publieke omroep in HD uit dan?
Zelfde ASTRA als normaal?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
NL1, 2 en 3 kun je in HD ontvangen ja.
Nederland 3 HD was een tijdje te ontvangen. Echter HD uitzenden kost razend veel bandbreedte, en nu heeft men besloten weer Nederland 1 HD uit te zenden via dat kanaal.quote:
Kabel interesseert me eigenlijk niet, gaat mijn om Sat.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:05 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Nederland 3 HD was een tijdje te ontvangen. Echter HD uitzenden kost razend veel bandbreedte, en nu heeft men besloten weer Nederland 1 HD uit te zenden via dat kanaal.
Canal Digitaal doet dit op kanaal 92 (op de Astra 23,5 trouwens en niet de standaard 19,2... dus dat wordt draaien! kanaal 92 fastscan zaplijst trouwens, en je ontvanger dient HD te ondersteunen!)
Zowel Ziggo als UPC zenden NL123 HD nu ook uit via de kabel in prima bandbreedte, dus da's een mooi alternatief! Heb je een Samsung settopbox, dan kun je NL3 HD ontvangen op nummer 73. Bij andere merken zou hij al op 3 moeten zitten nu.
Dan heb je dus mijn antwoord. NL3 HD gaat niet lukken via satelliet totdat Canal Digitaal erin investeert of weer NL1 HD omruilt voor NL3 HD.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kabel interesseert me eigenlijk niet, gaat mijn om Sat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
Ik ookquote:Op maandag 11 januari 2010 23:07 schreef henkde_j het volgende:
FFFUUU!
Ik dacht dat er weer elke werkdag een aflevering uitgezonden zou worden.
Geppie?quote:
Zijn er in de VS nog geen Gristenen die zeggen dat het een straf van god is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:12 schreef Meaghan het volgende:
Michael C. Hall has cancer
Wederom een jong persoon die de strijd aan moet gaan met deze vreselijke ziekte
Zeldzame naam.quote:
Gok van niet neequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zeldzame naam.
Eind jaren 80 heb ik een Geppie gekend. Maar dat zul jij wel niet zijn.
Dat is schrikken zeg!quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:12 schreef Meaghan het volgende:
Michael C. Hall has cancer
Wederom een jong persoon die de strijd aan moet gaan met deze vreselijke ziekte
vanaf maandag 18 iedere maandag avond op 13th street (en gratis on demand 10 dagen erna als je UPC hebt of een Ziggo interactieve tv abo).quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:17 schreef Barcaconia het volgende:
Tvp! Topserie!
Ik moet alleen S04 nog kijken.
Ik downkoop ze wel. Ik zou de DVD willen kopen maar die is nog niet uitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:22 schreef funrider het volgende:
[..]
vanaf maandag 18 iedere maandag avond op 13th street (en gratis on demand 10 dagen erna als je UPC hebt of een Ziggo interactieve tv abo).
Ik moet ook nog seizoen 4 kijken.. druk met andere dingen.
Ik vind persoonlijk seizoen 2 veel beter dan 1 en 3. Men zegt dat 4 nog beter is maar die moet ik nog kijken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef Stpan het volgende:
Is seizoen 2 echt beter?
Na laaiend enthousiaste reacties ben ik aan S01 begonnen. En ik vind het concept leuk, de karakters leuk, het loopt allemaal, maar.......
Seizoen 1 was zo vre-se-lijk voorspelbaar. Dat ik het toch mwoah vond en ik denk ik niet verder ga met seizoen 2.
Ja, S2 is mogelijk beter en S4 is dat zeer zeker, maar als je S1 zo slecht vond heeft het geen zin verder te kijken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef Stpan het volgende:
Is seizoen 2 echt beter?
Na laaiend enthousiaste reacties ben ik aan S01 begonnen. En ik vind het concept leuk, de karakters leuk, het loopt allemaal, maar.......
Seizoen 1 was zo vre-se-lijk voorspelbaar. Dat ik het toch mwoah vond en ik denk ik niet verder ga met seizoen 2.
Ik heb altijd mijn twijfels bij zulke opmerkingen. Bij de meest bizarre plotwendingen zijn er altijd nog mensen die roepen dat het zo voorspelbaar was. Maar goed, ik zou zeggen, give it a shot, kijk een paar afleveringen van S2, je merkt het wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef Stpan het volgende:
Ik vond het niet vreselijk.
Maar wel dat er veel spanning werd weggehaald doordat je alles zo mijlenver van te voren zag aankomen.
Tja, je hebt altijd een paar mensen die toevallig goed gokken wat er gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn twijfels bij zulke opmerkingen. Bij de meest bizarre plotwendingen zijn er altijd nog mensen die roepen dat het zo voorspelbaar was. Maar goed, ik zou zeggen, give it a shot, kijk een paar afleveringen van S2, je merkt het wel.
Verbaasd me niet, ben fan en dan nog had ik bijna de eerste aflevering van het tweede seizoen gemist.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:08 schreef superjojo het volgende:
Vrijdag 156.000 kijkers. Niet echt superveel, jammer.
Tsja, wat je ook uitzendt om 23:20: hoog zal het nooit scoren... Beetje rare tijd voor een echte topserie...quote:Op zondag 17 januari 2010 11:08 schreef superjojo het volgende:
waarom niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Het is geen handige tijd, maar je kunt een serie over een seriemoordenaar nou eenmaal niet veel vroeger op de avond uitzenden.
Serieus? Geweld en seks e.d. mogen pas na 10 uur uitgezonden worden.quote:
quote:LOS ANGELES – "Dexter" star Michael C. Hall is undergoing treatment for cancer and the disease is in remission, a spokesman said. "I feel fortunate to have been diagnosed with an imminently treatable and curable condition, and I thank my doctors and nurses for their expertise and care," Hall, 38, said Wednesday in a statement.
The actor was diagnosed with Hodgkin's lymphoma, a cancer of the lymphatic system, which is part of the body's immune system. The disease is considered highly treatable with the potential for full recovery.
Craig Bankey, a spokesman for the actor, said the cancer is in complete remission and Hall's treatment will continue as planned.
When Hall was diagnosed and the name of the Los Angeles-area health facility where he's undergone treatment were not released.
Hall plans to attend Sunday's Golden Globe awards and the upcoming Screen Actors Guild ceremony with his wife, actress Jennifer Carpenter, who plays his sister on Showtime's "Dexter." Hall is a nominee at both awards shows for his role as Dexter Morgan, a serial killer working as a blood-spatter expert.
Bankey said Hall will return to production on the drama's fifth season later this year.
Vertel, is dat een wet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Serieus? Geweld en seks e.d. mogen pas na 10 uur uitgezonden worden.
Typisch de publieke omroep, je zal geen potentieel succesvol PO programma tegenover een succesvol PO programma zetten, zelfs hierin denkt men zero sumquote:Als je niet wilt concurreren met het Journaal en Nova zit je vanzelf al rond 11 uur. Bovendien bevat Dexter ook wel meer dan een beetje geweld, dus er zullen mensen zijn die 10 uur nog te vroeg vinden omdat er dan toch nog iets oudere kinderen kijken.
Dat is een procent of 8 van wat Bernhard, schavuit van oranje trekt..quote:Op zondag 17 januari 2010 11:08 schreef superjojo het volgende:
Morgen komt aflevering 3 van seizoen 2.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:55 schreef -SG- het volgende:
Heb net de laatste aflevering van seizoen 2 gekeken. Leuk weer!
Welke aflevering zijn jullie (vpro kijkers dus) nu?
stop met kijken dan als je bij seizoen 4 bent.... De cliffhanger van de laatste aflevering is frustrerend!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:59 schreef Apostrof het volgende:
Mooi gister. Ben ook blij dat Dexter niet zoveel met cliffhangers werkt.
Wauw ik scrolde er een beetje snel langs en ik dacht, wie is dat dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet er niet best uit na die chemo
Heb sinds dit weekend ook beschikking over 13th street. Welk seizoen wordt daar nu uitgezonden?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Dandilion het volgende:
ik kan nou de afl op 13th street zien :-)
Grmbl.quote:Helaas vanavond geen Dexter. Vrijdag 3 maart gaat Dexter verder met aflevering 8: 'Morning Comes'.
Beste Dexter fans, aflevering 8 laat helaas een weekje op zich wachten. Moeilijk te verkroppen, we weten het. We hopen het goed te maken met het volgende nieuwtje:
De VPRO gaat door met seizoen 3!
Het is nog niet bekend wanneer precies wordt aangevangen, maar het komt eraan!
Vrijdag 3 maartquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:34 schreef Tokay het volgende:
Net gelezen op de site van de VPRO:
[..]
Grmbl.Ik had me er net zo op verheugd.
![]()
Zo stond het er. Maar dat moet dus vrijdag 5 maart zijn.quote:
Gisteren laatste aflevering gekeken. En idd wat was die spannend!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
Net seizoen 4 uitgekeken, wat een goed seizoen was dit zeg! Continue spannend. Nu maar wachten tot september
Heel leuk, maar ik heb nu dus seizoen 2 gemist omdat ze dat wekelijks gingen uitzenden, en het dan niet probleemloos te volgen isquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:16 schreef superjojo het volgende:
De VPRO gaat het derde seizoen van de Amerikaanse tv-serie Dexter toch weer dagelijks uitzenden. Daarmee hoopt de omroep kijkers beter vast te houden en meer belangstelling te genereren voor de afleveringen van Dexter op Uitzendinggemist.nl. Het eerste seizoen van Dexter was in november vorig jaar dagelijks te zien. Het tweede seizoen staat nu elke vrijdag op het programma, maar is zowel op tv als online minder succesvol. Vanaf maandag 10 mei gaat Dexter weer dagelijks.
Dexter gaat over bloedspatanalist Dexter Morgan, die bij de recherche van Miami werkt. In zijn vrije tijd ruimt hij misdadigers uit de weg. Van elke moord bewaart Dexter een trofee: een bloeddruppel op een microscoopplaatje.
Het derde seizoen van Dexter is vanaf maandag 10 mei dagelijks om 23.00 uur te zien op Nederland 3, met op dinsdag 25 mei de voorlopig laatste aflevering.
ZOu mooi zijn als ze dan eerst even Dexter seizoen 2 in de dagelijkse herhaling zouden gooien. Desnoods na 12 uur, en dan 2 episodes per dag, zodat je binnen een weekje weer bij bent.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:35 schreef JaneDoe het volgende:
wederom netjes van de vpro
ze zien dat t niet werkt op deze manier, geven t toe en draaien t weer goed vanaf seizoen 3
![]()
ik heb alles al gezien trouwens maar kijk t nu weer
seizoen 3 is in mijn ogen t beste
Seizoen 3 vond ik juist tegenvallen. Mijn favoriet is seizoen 4.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:35 schreef JaneDoe het volgende:
wederom netjes van de vpro
ze zien dat t niet werkt op deze manier, geven t toe en draaien t weer goed vanaf seizoen 3
![]()
ik heb alles al gezien trouwens maar kijk t nu weer
seizoen 3 is in mijn ogen t beste
Omdat de aflevering die dan online staat bij de VPRO, niet een al te beste kwaliteit is, en wanneer je de aflevering zou opnemen met de UPC Mediabox ofzo, je met het probleem zit dat ze het signaaltje wanneer het start en eindigt nog wel eens willen verneuken, waardoor je dus bijvoorbeeld het einde van een aflevering mist...quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom is het nu moeilijker te volgen? Je hebt nu juist een week de tijd om een gemiste aflevering in te halen.
Nou ja, goed dat de VPRO in elk geval probeert om rekening te houden met wat mensen willen.
Heb ik gedownload, maar episode 3 en 4 willen niet afspelen, en kon nog geen andere vinden via torrents die in goede kwaliteit zijn (HD).quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:42 schreef JaneDoe het volgende:
anders dld je even seizoen 2 als je nog terug wilt kijken
Hmm, ik heb 1t/m3 hier in de States op DVD liggen, te koop. Als iemand anders daar nog interesse in heeft stuur maar een PMmetje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb seizoen 1 t/m 3 maar op DVD besteld in de states,
Lekker doorraggen met seizoen 3quote:Dexter toch weer dagelijks op televisie
Geplaatst op woensdag 24 maart 2010 om 12:27
De VPRO gaat het derde seizoen van de Amerikaanse tv-serie Dexter toch weer dagelijks uitzenden. Daarmee hoopt de omroep kijkers beter vast te houden en meer belangstelling te genereren voor de afleveringen van Dexter op Uitzendinggemist.nl. Het eerste seizoen van Dexter was in november vorig jaar dagelijks te zien. Het tweede seizoen staat nu elke vrijdag op het programma, maar is zowel op tv als online minder succesvol. Vanaf maandag 10 mei gaat Dexter weer dagelijks.
Dexter gaat over bloedspatanalist Dexter Morgan, die bij de recherche van Miami werkt. In zijn vrije tijd ruimt hij misdadigers uit de weg. Van elke moord bewaart Dexter een trofee: een bloeddruppel op een microscoopplaatje.
Het derde seizoen van Dexter is vanaf maandag 10 mei dagelijks om 23.00 uur te zien op Nederland 3, met op dinsdag 25 mei de voorlopig laatste aflevering.
In there deed!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef Dandilion het volgende:
zooowww er staat jullie nog heel wat te wachten!!!!!
Ik ook niet. Ik doe alsof.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Klinkt wellicht raar, maar ik download niet.
Dagelijks een aflevering! Is het niet gruwelijk irritant dat nadat je de aflevering af hebt gekeken en in de map kijkt en daar nog tot en met aflevering 12 ziet staan en dan nog seizoen 2, 3 & 4?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef k_man het volgende:
Ik download eigenlijk ook nooit films of series. Alleen vond ik Dexter ergens halverwege seizoen 2 op tv toch zo spannend worden dat ik geen week op een nieuwe aflevering kon wachten. Toen heb ik de rest van het seizoen online gekeken: dagelijks een aflevering.
Als de VPRO seizoen 3 weer dagelijks doet, is er dus geen reden meer om online te kijken.
miss pardon my tits!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:54 schreef k_man het volgende:
Ik krijg nu iedere keer de neiging om Dexter met hetzelfde zware accent uit te spreken als zij.
gas uitdraaien ofzo?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:41 schreef La_Vita het volgende:
Verdorie zit ik net perongeluk in het USA topic te lezen vol met spoilers![]()
Maargoed vette aflevering vanavond!
Ik snapte alleen niet waarom Doakes zich nog omkeerde toen hij eigenlijk weg wilde rennen. Iemand die dat wel begreep?
Ik vond seizoen twee erg goed, met uitzondering van de laatste aflevering. Beetje een anticlimax en te snel afgeraffeld.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:52 schreef superjojo het volgende:
[..]
gas uitdraaien ofzo?
Vond het een mooie serie, maar ik vind Dexter toch wel weer heel goed wegkomen met al zijn problemen op het einde, misschien een beetje té goed.
Alleen jammer dat ze seizoen 2 dus niet in sneltreinvaart hebben uitgezonden, dus die heb ik overgeslagenquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:17 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Als in - elke dag een aflevering?
Crap, dat wordt weer weinig slapen...
Ik zag dat seizoen 4 ook in zijn geheel (en gratis) op UPC on demand te bekijken is.quote:
Die zag ik juist van mijlenver aankomen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:55 schreef henkde_j het volgende:
Wat zit het toch prachtig in elkaar allemaal. Erg mooi vandaag ook weer met dat pak melk
Hmm, dat heb ik met meer dingen dit seizoen. Tot nu vind ik seizoen 3 dus wat minder dan 1 en 2.quote:
Tja, en dat Batista en die agente een relatie zouden krijgen, lag er ook al wel een paar afleveringen bovenop. Maar aan de andere kant, zoiets als 'het zit in de bomen', zag ik totaal niet aankomen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:23 schreef k_man het volgende:
Het is nu af en toe zo voorspelbaar.
Vanavond ook weer met die taart. Op het moment dat Dexter z'n spuitje tevoorschijn haalde mompelde ik al tegen mezelf 'ah, nu is het echt the perfect pie...'. En ja hoor, paar minuten later is dat wat er gezegd wordt.
Seizoen 3 is ook niet zo bijzonder. Ik vind 'm wel aardig, maar idd wat tegenvallen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:23 schreef k_man het volgende:
Het is nu af en toe zo voorspelbaar.
Vanavond ook weer met die taart. Op het moment dat Dexter z'n spuitje tevoorschijn haalde mompelde ik al tegen mezelf 'ah, nu is het echt the perfect pie...'. En ja hoor, paar minuten later is dat wat er gezegd wordt.
Die zag ik inderdaad ook niet aankomen. Er zijn dus nog steeds wel verrassingen en het is nog steeds een goede serie, maar ik vond seizoen 1 en 2 gewoon iets beter dan wat ik tot dusverre van seizoen 3 heb gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:27 schreef superjojo het volgende:
[..]
Tja, en dat Batista en die agente een relatie zouden krijgen, lag er ook al wel een paar afleveringen bovenop. Maar aan de andere kant, zoiets als 'het zit in de bomen', zag ik totaal niet aankomen.
En ik ben ook wel blij dat hij uiteindelijk euthanasie heeft verricht, dat is in Amerikaanse series toch altijd maar even afwachten.
In slices. En keurig verpakt.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:19 schreef Adelante het volgende:
De "bad guy" in seizoen vier is zoooooooooooooooooo veel beter dan die uit seizoen drie
Trust me, het vierde seizoen is zeker het wachten waard. Nog beter dan de eerste 3.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
Deze aflevering
Nou moeten we weer een tijdje door zonder Dexter
Ach, een goed jaar nadat de serie in Amerika is verschenen. Dat is nog wel een soort van vlot. Maar hoe eerder hoe beter, natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:50 schreef pinquit het volgende:
ik las ergens dat dat pas in december gaat gebeuren, maar volgens mij is dat overdreven
dat begint in septemberquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:06 schreef Nashje het volgende:
Ik heb ook net seizoen 4 binnengehaald. Ga 'm lekker in hetzelfde ritme bekijken. Rond 11u 's avonds. Is er al bekend wanneer seizoen 5 komt in Amerika?
Oh, dat duurt nog best wel lang!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:25 schreef DuranK het volgende:
Seizoen 4 begint 8 november op de vpro blijkbaar
http://weblogs.vpro.nl/ni(...)elijks-op-televisie/
yupquote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef Adelante het volgende:
Begint morgen nou seizoen 4 op de VPRO en weer non stop iedere dag
Ja vandaag start seizoen 4 bij Nederland 3 (HD) zie ook de site van Dexter bij VPRO: http://weblogs.vpro.nl/dexter/quote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef Adelante het volgende:
Begint morgen nou seizoen 4 op de VPRO en weer non stop iedere dag
Dit is tot nu toe (5 is nog niet afgelopen) het beste seizoen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:42 schreef Dekatria het volgende:
Goeie eerste aflevering alweer... ik heb zitten schateren om die kop van Matsuka de hele tijd"Bloodbath, huhuhuhuhu"
![]()
En aan het eind weer zo'n lekker typische Dexter-cliffhanger. Balen dat ik vanavond weg ben, ik wil weten hoe het verder gaat!
Seizoen 4 is idd geniaalquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:12 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dit is tot nu toe (5 is nog niet afgelopen) het beste seizoen.
Dezelfde, maar volgens mij heeft ze op een gegeven moment 'wat laten doen'.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben ik nu gek of is die vrouw van hem een andere actrice?
Vind haar nog altijd een zeikwijf.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dezelfde, maar volgens mij heeft ze op een gegeven moment 'wat laten doen'.
Ja, maar volgens mij met grotere tieten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:57 schreef superjojo het volgende:
[..]
Vind haar nog altijd een zeikwijf.
Ben 7 nu aan het kijken. Wordt gelukkig weer iets beter.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:38 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Seizoen 4 is idd geniaal
Mede door het acteren van John Lithgow (Arthur Mitchell)
Ben nu zelf bij aflevering 7 van seizoen 5, maar toe nu toe vind ik die minder dan 4.
[USA] Dexter #18 - Met strings in panterprintquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:24 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ben 7 nu aan het kijken. Wordt gelukkig weer iets beter.
Moest bij 6 wel lachen in de loods. "Die, die".
Dat deden ze de vorige keren toch ook, op 1 keer na ofzo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:10 schreef Type-R het volgende:
Komt nu weer op nederland 3
Waarom doen ze even het hele seizoen in 2 weken?
Had met de kijkcijfers te maken, bij 1 keer per week "vergaten" mensen te kijkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:10 schreef Type-R het volgende:
Komt nu weer op nederland 3
Waarom doen ze even het hele seizoen in 2 weken?
't valt me niet heel erg op, moet ik zeggen. Ik vind die journaliste wat dit betreft een grotere toevoeging.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij met grotere tieten.
Idd flink creepyquote:Op donderdag 11 november 2010 01:05 schreef Pietverdriet het volgende:
John Lithgow is geniaal als seriemoordenaar
Is dat niet omdat dit al eerder is geweest en ze dan voor ze het nieuwste seizoen uitzenden eerst de vorige seizoenen dagelijks uitzenden? (was bij Sopranos ook zo). De uitzending van gisteren had ik nl een tijd geleden al gezien en die van vandaag had ik dus gemist (en de rest van dat seizoen), dus nu wel leuk om het dagelijks te kunnen volgen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef Yi-Long het volgende:
Even een heads-up, maar ook vanavond een uitzending van Dexter. In voorgaande seizoen was het alleen doordeweeks, maar dit keer dus blijkbaar ook in het weekend.
Nee, dit seizoen is niet eerder geweest. Althans niet op de VPRO.quote:Op zondag 14 november 2010 00:49 schreef childintime het volgende:
[..]
Is dat niet omdat dit al eerder is geweest en ze dan voor ze het nieuwste seizoen uitzenden eerst de vorige seizoenen dagelijks uitzenden? (was bij Sopranos ook zo). De uitzending van gisteren had ik nl een tijd geleden al gezien en die van vandaag had ik dus gemist (en de rest van dat seizoen), dus nu wel leuk om het dagelijks te kunnen volgen.
Uitzending gemist checken dus.quote:Op zondag 14 november 2010 13:08 schreef Orbis het volgende:
Bummer, gemist dan! Zonde. Maar de volgend ep is zo te zien wel pas weer maandag.
Ow, dan heb ik het ws bij zo'n speciale zender van UPC gezien.....Wel jammer, zit ik vol spanning te wachten tot vandaag en dan leeft Trinity nogquote:Op zondag 14 november 2010 13:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, dit seizoen is niet eerder geweest. Althans niet op de VPRO.
't is aflevering zeven, dat komt pas vrijdag of zaterdag...quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:05 schreef childintime het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik het ws bij zo'n speciale zender van UPC gezien.....Wel jammer, zit ik vol spanning te wachten tot vandaag en dan leeft Trinity nogIk had verwacht dat'ie hem vandaag wel in plastic gewikkeld zou hebben.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Just an educated guess, weet ik veel...quote:
Als je het echt niet wilt weten moet je hier niet lezen. Dat'ie de verkeerde had vond ik wel humor jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:19 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Just an educated guess, weet ik veel...
..of niet en Trinity leeft nog lang en gelukkig
zo goed?
Trinity begint ook steeds enger te worden. In de categorie IT-eng.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:11 schreef henkde_j het volgende:
OMG Goede aflevering weer.
Knap hoe ze steeds die spanning op weten te bouwen
Inderdaad...is een rechten verhaal. Daarnaast is iedere dag ook wel een aanslag op mijn nachtrustquote:Op woensdag 17 november 2010 10:20 schreef iBenny het volgende:
Jammer dat je maar 1 dag terug kan kijken... ik heb de aflevering van vrijdag gemist en daardoor een deel van het verhaal
Helemaal mee eens, ik mis meestal op de werkdagen, maar dan kan ik het met geluk nog terugkijken, maar soms mis ik het ook wel eens, en dan is het zeer irritant.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:20 schreef iBenny het volgende:
Jammer dat je maar 1 dag terug kan kijken... ik heb de aflevering van vrijdag gemist en daardoor een deel van het verhaal
De VPRO maakt er ook een ontzettende bende van. Eerst zeiden ze dat je nog een dag lang de aflevering op internet kon bekijken. Dus ik wilde een keer om 22:00 nog snel even de vorige aflevering bekijken, voordat om 23:00 de nieuwe op TV kwam: "not available". Nu geven ze aan dat de afleveringen tot 21:30 de volgende dag te zien zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:20 schreef iBenny het volgende:
Serie is top natuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 12:09 schreef superjojo het volgende:
Ja ze hadden beter dat terugkijken helemaal niet kunnen aanbieden.
Maar goed, die hele weblog staat ook al vol met gezeik hierover, dus ik hoop dat 't in dit topic gewoon over de serie kan gaan.
Ze heeft net een kind gekregen, natuurlijk zijn je tieten groter dan. DUHHHquote:Op woensdag 17 november 2010 12:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Serie is top natuurlijk![]()
Rita heeft alleen nieuwe tieten volgens mij
Ja hij ging vanavond goed losquote:Op woensdag 17 november 2010 10:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Trinity begint ook steeds enger te worden. In de categorie IT-eng.
Klopt daar had ik ook last van... Ik koop de dvd wel ofzo. Heb een aflevering gemist en nu is het lastiger te volgen en daarom ook minder leuk. Jammerquote:Op woensdag 17 november 2010 12:04 schreef k_man het volgende:
[..]
De VPRO maakt er ook een ontzettende bende van. Eerst zeiden ze dat je nog een dag lang de aflevering op internet kon bekijken. Dus ik wilde een keer om 22:00 nog snel even de vorige aflevering bekijken, voordat om 23:00 de nieuwe op TV kwam: "not available". Nu geven ze aan dat de afleveringen tot 21:30 de volgende dag te zien zijn.
Het online plaatsen verprutsen ze ook geregeld. De vorige aflevering zou afgelopen nacht om 00:20 online gezet worden. Drie uur daarna stond er nog steeds niet. En wel iedere keer die promo's op tv over terugkijken op internet...
Hier kan je ze ook nog terugkijkenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt daar had ik ook last van... Ik koop de dvd wel ofzo. Heb een aflevering gemist en nu is het lastiger te volgen en daarom ook minder leuk. Jammer
Hmm ja, nu zijn er nog maar twee afleveringen over van 4, en voordat ik 1,2 en 3 heb bekeken zijn we weer weken verder.. zo lang wil ik niet wachtenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:56 schreef rooneyelst het volgende:
Het is idd wel als een los seizoen goed te bekijken maar als je echt "in" het verhaal wilt zitten kan ik je ten zeerste aanraden om het vanaf het begin te bekijken!
Ik heb eerst alleen seizoen 3 en 4 gezien, toen 2 en dan pas 1.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:40 schreef Type-R het volgende:
Als je het echt leuk vindt kan ik je beter aanraden om eerst de andere 3 seizoenen kijken voordat je 4 af gaat kijken [ afbeelding ]
Morgen is er toch geen aflevering?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:58 schreef childintime het volgende:
Morgen de laatste? Zou hij 'm dan eindelijk te pakken krijgen?
Jawel, alleen Zondag niet. Ik begreep dat een serie uit 8 afleveringen bestaat dus zal morgen weleens de laatste van deze serie kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Morgen is er toch geen aflevering?
Ohw, ik dacht alleen op werkdagenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:11 schreef childintime het volgende:
[..]
Jawel, alleen Zondag niet. Ik begreep dat een serie uit 8 afleveringen bestaat dus zal morgen weleens de laatste van deze serie kunnen zijn
Aflevering 8 was afgelopen maandag.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:11 schreef childintime het volgende:
[..]
Jawel, alleen Zondag niet. Ik begreep dat een serie uit 8 afleveringen bestaat dus zal morgen weleens de laatste van deze serie kunnen zijn
Een serie moeten er bijna meer zijn bedenk ik me nu....Misschien 10 afleveringen? Iig is het ook op Zaterdag, zal dan morgen de laatste zijn?quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht alleen op werkdagen
Aaaah oke, het zijn er iets meer. Ik had de eerste 3 van deze serie al eens ergens anders gezien (denk UPC) maar de rest gemist, dus vind dit wel erg leukquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Aflevering 8 was afgelopen maandag.Morgen wel de finale neem ik aan.
Waar heb je dat bekeken?quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:15 schreef Dekatria het volgende:
Seizoen 4 is 12 afleveringen. 6 vorige week, 6 deze week. Morgen dus inderdaad de laatste.
Ik kon mezelf niet bedwingen dus heb ik 'm ff online gekeken:
Ohquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:38 schreef Dekatria het volgende:
De site die je op een paar dagen terug hier postte
Ze zijn in de VS al een stukje verder dan wij, dus tjaquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:10 schreef Tem het volgende:
Ohik wist niet dat je ook al vooruit kon kijken
Idd zat met mijn domme kop bij seizoen 5 ipv 4quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze zijn in de VS al een stukje verder dan wij, dus tja
Dat Dexter aan de auto had geprutst had ik wel verwacht omdat ik het vermoeden had dat Arthur eerst langs Rita was geweest (desnoods op het vliegveld). Ik vond het alleen vreemd dat Dexter zich niet heeft afgevraagd waar Arthur was......Dexter zou logischerwijs kunnen weten wanneer Arthur's auto ermee op zou houden als hij een onderdeel eruit had gehaald/ vernield had en hem ergens in die buurt op staan wachten. Maar het voelt wel een beetje als een afgeraffeld eind ja.quote:Op zondag 21 november 2010 00:19 schreef Dekatria het volgende:
Net voor de 2e keer de laatste aflevering dus bekeken, en nog steeds een zwak einde. Het gat tussen de middag, als Trinity wegrijdt in z'n mustang, en de avond, als Dexter ineens opduikt langs de kant van de weg, wordt teveel aan de verbeelding overgelaten, waardoor er geen spanningsboog is. Mijns inziens had het gaver geweest als we Trinity nog wat verder hadden gevolgd, en dat'ie bijvoorbeeld aan komt rijden net als Rita even langs huis komt... met daarna een volgende scene. Het houdt je op het puntje van je stoel.
Nu komt het een beetje als een afterthought over vind ik, en dat maakt het een anticlimax tot een sidderend seizoen.
Zeg dat wel. Ik had dit einde helemaal niet verwacht. Misschien moet ik deze aflevering nog een keertje terugkijken om te zien wie wat wanneer nou precies deed.quote:
Spannenderquote:Op zondag 21 november 2010 00:30 schreef MMaRsu het volgende:
Anders download je nu gewoon aflevering 1 van seizoen 5 lol
waarom wachten tot het op tv komt?
Hoezo spannender danquote:
Ik ben ook pas halverweg seizoen 4 ingestroomd, ga de eerdere seizoenen ook achteraf wel terugkijkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm ja, nu zijn er nog maar twee afleveringen over van 4, en voordat ik 1,2 en 3 heb bekeken zijn we weer weken verder.. zo lang wil ik niet wachtenDan maar wat minder kijksensatie
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, maar John Lithgow is geweldig
Vind ik juist niet. De PO zendt het uit op onmogelijke tijdstippen. Op internet staan mooie 720p-files en op bierdopje.com staan de subs. Via netbook met hdmi-kabel kijken op je HD-tv,quote:
Nee, je mist eigenlijk ook het hele idee waarom Dexter een serial-killer is, en "Harry's Code".quote:Op zondag 21 november 2010 17:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Debra en Dexter geen biologische familie van elkaar waren! Dat was ongeveer de enige voorinfo die ik miste
Dat had ik. Als "logische" conclusie heb ik besloten dat Dexter in de kofferbak zat, toen hij wist dat Trinity de Mustang op zou halen, en de dop had losgehaald. Niet echt overtuigend, maar een andere verklaring voor het feit dat hij in the middle of nowhere bij Trinity kan komen, heb ik nog niet gevonden.quote:Op zondag 21 november 2010 17:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat ik niet snapte, was hoe Dexter ineens Trinity op het spoor was en 'm ineens zo makkelijk te pakken kon krijgen. Hoe wist hij waar hij was? Hij reed ergens in the middle of nowhere..
Oh, dat wist ik ook alquote:Op zondag 21 november 2010 17:23 schreef Type-R het volgende:
[..]
Nee, je mist eigenlijk ook het hele idee waarom Dexter een serial-killer is, en "Harry's Code".
Dat klopt inderdaad. De schrijvers van de serie hebben toegegeven dat, bij nader inzien, die reeks gebeurtenissen gewoon niet echt klopt. Maar wat jij zegt, is wat ze bedoeldenquote:Op zondag 21 november 2010 17:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat had ik. Als "logische" conclusie heb ik besloten dat Dexter in de kofferbak zat, toen hij wist dat Trinity de Mustang op zou halen, en de dop had losgehaald. Niet echt overtuigend, maar een andere verklaring voor het feit dat hij in the middle of nowhere bij Trinity kan komen, heb ik nog niet gevonden.
Hoezo om zeep geholpen?quote:Op zondag 21 november 2010 11:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vind ik juist niet. De PO zendt het uit op onmogelijke tijdstippen. Op internet staan mooie 720p-files en op bierdopje.com staan de subs. Via netbook met hdmi-kabel kijken op je HD-tv,
De PO heeft al mening serie om zeepn geholpen, ook Dexter mer 120.000 kijkers per aflevering.
Ideaal om slechts 1 aflevering per dag 1 te zien? Je download voor de grap eens een seizoen dexter, je begint om 8 uur en kijkt de 1e aflevering. Die was best aardig, dus aflevering 2 er in. Naja, die college van volgende ochtend is toch ruk, hup aflevering 3 er in. Je kijkt een aantal uur later op je horloge en ziet dat het 4 uur in de ochtend is en je merkt dat je maar een paar afleveringen van de finale vandaan bent..quote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef superjojo het volgende:
[..]
Hoezo om zeep geholpen?
ik vind het wel ideaal, zo twee weken lang dagelijks een spannende serie volgen. Dan ga je niet te snel door de serie heen, maar je hoeft ook niet lang te wachten op de volgende aflevering.
Ze zijn in het echt met elkaar getrouwd.quote:Op zondag 21 november 2010 17:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Debra en Dexter geen biologische familie van elkaar waren! Dat was ongeveer de enige voorinfo die ik miste
De PO zendt het A: te laat uit, elke dag half 10 zou geweldig zijn, nu pas na half 12 en ook niet eens elke dag zelfde tijd.quote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef superjojo het volgende:
[..]
Hoezo om zeep geholpen?
ik vind het wel ideaal, zo twee weken lang dagelijks een spannende serie volgen. Dan ga je niet te snel door de serie heen, maar je hoeft ook niet lang te wachten op de volgende aflevering.
Wist ik ook alquote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze zijn in het echt met elkaar getrouwd.
[ afbeelding ]
Het is ook nooit goedquote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
De PO zendt het A: te laat uit, elke dag half 10 zou geweldig zijn, nu pas na half 12 en ook niet eens elke dag zelfde tijd.
Niet qua series nee. Series moet je altijd op hetzelfde tijd uitzenden. En goede series op primetime, niet ergens achteraf wanneer Nederland naar bed gaat. Dat hebben de commercielen beter begrepen. Dan weet je welke dagen en welke tijden.quote:
Was maar een grapjequote:Op zondag 21 november 2010 22:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niet qua series nee. Series moet je altijd op hetzelfde tijd uitzenden. En goede series op primetime, niet ergens achteraf wanneer Nederland naar bed gaat. Dat hebben de commercielen beter begrepen. Dan weet je welke dagen en welke tijden.
Dikke onzin. Ook bij de commerciëlen had het niet voor 22:00 uitgezonden kunnen worden. En ook daar kan het best gebeuren dat een programma de ene keer om tien over elf komt en de andere keer om kwart over elf. Het was volkomen duidelijk dat het steeds ietsje na elven kwam.quote:Op zondag 21 november 2010 22:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niet qua series nee. Series moet je altijd op hetzelfde tijd uitzenden. En goede series op primetime, niet ergens achteraf wanneer Nederland naar bed gaat. Dat hebben de commercielen beter begrepen. Dan weet je welke dagen en welke tijden.
Heb ik het gelukkig goed begrepenquote:Op zondag 21 november 2010 17:54 schreef Orbis het volgende:
Dat klopt inderdaad. De schrijvers van de serie hebben toegegeven dat, bij nader inzien, die reeks gebeurtenissen gewoon niet echt klopt. Maar wat jij zegt, is wat ze bedoelden
Naar Sopranos keek toch ook geen mens op de publieke omroep? Er zijn denk ik niet zoveel mensen die om half 12 nog even fris voor een serie gaan zittenquote:Op zondag 21 november 2010 23:25 schreef Stefan het volgende:
Waarom kijken er maar 120.000 mensen naar Dexter dan?
A: fans kijken het via download
B: late uitzendtijd
C: Steeds andere tijd, met half uur verschil soms
MadMan loopt ook voor geen meter in Nederland. Hoewel dat een saaie serie is.
Dus is Dexter verkeerd geprogrammeerd. Een serie als Dexter zou 500.000 moeten halen.quote:Op maandag 22 november 2010 00:06 schreef kalinhos het volgende:
120.000 vind ik voor een programma wat begint tussen 23.00 en 23.30 doordeweeks toch nog een prima aantal hoor. Kan me zo 1,2,3 niet veel programma's (Pauw & witteman wel) voor de geest halen die om die tijd meer mensen trekken
Sopranos is idd ook stukgemaakt op de PO. Dankzij de DVD boxen en de downloads kijken mensen zulkes series. Geldt ook voor series als Entourage, MadMen en Six feet Under. Hits op DVD. Niet op TV.quote:Op maandag 22 november 2010 00:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Naar Sopranos keek toch ook geen mens op de publieke omroep? Er zijn denk ik niet zoveel mensen die om half 12 nog even fris voor een serie gaan zitten
Mwah, vind ik niet. Heb ik ook wel met series gedaan, maar ik vind het spannender als er wat tijd tussen de afleveringen zit. Bij een rewatch is het wel fijner om het als marathon te kijken, ja.quote:Op zondag 21 november 2010 20:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ideaal om slechts 1 aflevering per dag 1 te zien? Je download voor de grap eens een seizoen dexter, je begint om 8 uur en kijkt de 1e aflevering. Die was best aardig, dus aflevering 2 er in. Naja, die college van volgende ochtend is toch ruk, hup aflevering 3 er in. Je kijkt een aantal uur later op je horloge en ziet dat het 4 uur in de ochtend is en je merkt dat je maar een paar afleveringen van de finale vandaan bent..
Dat vind ik het gave van Dexter. Je moet zo'n seizoen eigenlijk gewoon in 1 a 2 dagen zien.
Bij Dexter? Neh.quote:Op maandag 22 november 2010 12:28 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het gewoon spannender dat er wat tijd tussen zit dan zo'n serie binnen notime hangend op de bak er doorheen te raggen.
Dan haak ik geheid halverwege af wegens booooooooooring.
Zij mogen het kennelijk wel uitzenden voor 22:00. Vreemd dat de regels klaarblijkelijk niet uniform zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 16:33 schreef funrider het volgende:
Inmiddels is aangekondigd dat ook seizoen 5 uitgezonden gaat worden in Nederland vanaf maandag 24 januari 2011 iedere maandag om 20:30 uur en ditmaal in breedbeeld via het digitale kanaal 13th Street Universal zo kunnen de VPRO kijkers die nu Dexter seizoen 4 op Nederland 3 (HD) zien gelijk verder kijken![]()
Welke regels?quote:Op maandag 22 november 2010 17:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Zij mogen het kennelijk wel uitzenden voor 22:00. Vreemd dat de regels klaarblijkelijk niet uniform zijn.
Verder wel goed nieuws natuurlijk.
http://www.kijkwijzer.nl/quote:Op maandag 22 november 2010 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke regels?
Hebben we in NL net als in Iran een raad der Ouderen?
13th street is geen Nederlandse zender, niet PO en niet Commercieel. Het is kabel. Net zoals je 24 uur per dag gratis porno kunt kijken via 710.quote:Op maandag 22 november 2010 17:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Zij mogen het kennelijk wel uitzenden voor 22:00. Vreemd dat de regels klaarblijkelijk niet uniform zijn.
Verder wel goed nieuws natuurlijk.
Is dit een serieuze vraag of een semi-grappige poging om zo dom mogelijk over te komen?quote:Op maandag 22 november 2010 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke regels?
Hebben we in NL net als in Iran een raad der Ouderen?
Check!quote:Op maandag 22 november 2010 16:33 schreef funrider het volgende:
Inmiddels is aangekondigd dat ook seizoen 5 uitgezonden gaat worden in Nederland vanaf maandag 24 januari 2011 iedere maandag om 20:30 uur en ditmaal in breedbeeld via het digitale kanaal 13th Street Universal zo kunnen de VPRO kijkers die nu Dexter seizoen 4 op Nederland 3 (HD) zien gelijk verder kijken![]()
http://pietboon.wordpress(...)n-nederland-te-zien/
13th Street kun je vinden op:
Aanbieder | zender pakket | kanaal nr |
Glashart Media via XMS, Tweak, Lijbrandt - basis pakket digitale tv - kanaal 185
Dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Ik vond die Rita echt verschrikkelijk irritant.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:10 schreef Tem het volgende:
Pas net het laatste deel kunnen zien. shocking, had niet gedacht dat Rita dood zou gaan. Nu ben ik helemaal benieuwd naat seizoen 5![]()
Erg goed seizoen zonder Happy end helaas![]()
Volgende keer gewoon weer 1 aflevering per week
Ja ze was wel erg irritant maar hoorde er wel op een bepaalde manier bij om het plaatje compleet te maken... ah wellquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:02 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Ik vond die Rita echt verschrikkelijk irritant.
Helaas heb ik nu ook nog maar 3 afleveringen te gaan in seizoen 5
Ja, dat misschien wel. Ik heb haar in seizoen 5 nog niet gemist iigquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja ze was wel erg irritant maar hoorde er wel op een bepaalde manier bij om het plaatje compleet te maken... ah wellhet was een goede reeks!
Neu, maar die 'ene' in seizoen 5 mag van mij ook wel wegquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:03 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ja, dat misschien wel. Ik heb haar in seizoen 5 nog niet gemist iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |