Dit is tot nu toe (5 is nog niet afgelopen) het beste seizoen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:42 schreef Dekatria het volgende:
Goeie eerste aflevering alweer... ik heb zitten schateren om die kop van Matsuka de hele tijd"Bloodbath, huhuhuhuhu"
![]()
En aan het eind weer zo'n lekker typische Dexter-cliffhanger. Balen dat ik vanavond weg ben, ik wil weten hoe het verder gaat!
Seizoen 4 is idd geniaalquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:12 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dit is tot nu toe (5 is nog niet afgelopen) het beste seizoen.
Dezelfde, maar volgens mij heeft ze op een gegeven moment 'wat laten doen'.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben ik nu gek of is die vrouw van hem een andere actrice?
Vind haar nog altijd een zeikwijf.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dezelfde, maar volgens mij heeft ze op een gegeven moment 'wat laten doen'.
Ja, maar volgens mij met grotere tieten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:57 schreef superjojo het volgende:
[..]
Vind haar nog altijd een zeikwijf.
Ben 7 nu aan het kijken. Wordt gelukkig weer iets beter.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:38 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Seizoen 4 is idd geniaal
Mede door het acteren van John Lithgow (Arthur Mitchell)
Ben nu zelf bij aflevering 7 van seizoen 5, maar toe nu toe vind ik die minder dan 4.
[USA] Dexter #18 - Met strings in panterprintquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:24 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ben 7 nu aan het kijken. Wordt gelukkig weer iets beter.
Moest bij 6 wel lachen in de loods. "Die, die".
Dat deden ze de vorige keren toch ook, op 1 keer na ofzo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:10 schreef Type-R het volgende:
Komt nu weer op nederland 3
Waarom doen ze even het hele seizoen in 2 weken?
Had met de kijkcijfers te maken, bij 1 keer per week "vergaten" mensen te kijkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:10 schreef Type-R het volgende:
Komt nu weer op nederland 3
Waarom doen ze even het hele seizoen in 2 weken?
't valt me niet heel erg op, moet ik zeggen. Ik vind die journaliste wat dit betreft een grotere toevoeging.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij met grotere tieten.
Idd flink creepyquote:Op donderdag 11 november 2010 01:05 schreef Pietverdriet het volgende:
John Lithgow is geniaal als seriemoordenaar
Is dat niet omdat dit al eerder is geweest en ze dan voor ze het nieuwste seizoen uitzenden eerst de vorige seizoenen dagelijks uitzenden? (was bij Sopranos ook zo). De uitzending van gisteren had ik nl een tijd geleden al gezien en die van vandaag had ik dus gemist (en de rest van dat seizoen), dus nu wel leuk om het dagelijks te kunnen volgen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef Yi-Long het volgende:
Even een heads-up, maar ook vanavond een uitzending van Dexter. In voorgaande seizoen was het alleen doordeweeks, maar dit keer dus blijkbaar ook in het weekend.
Nee, dit seizoen is niet eerder geweest. Althans niet op de VPRO.quote:Op zondag 14 november 2010 00:49 schreef childintime het volgende:
[..]
Is dat niet omdat dit al eerder is geweest en ze dan voor ze het nieuwste seizoen uitzenden eerst de vorige seizoenen dagelijks uitzenden? (was bij Sopranos ook zo). De uitzending van gisteren had ik nl een tijd geleden al gezien en die van vandaag had ik dus gemist (en de rest van dat seizoen), dus nu wel leuk om het dagelijks te kunnen volgen.
Uitzending gemist checken dus.quote:Op zondag 14 november 2010 13:08 schreef Orbis het volgende:
Bummer, gemist dan! Zonde. Maar de volgend ep is zo te zien wel pas weer maandag.
Ow, dan heb ik het ws bij zo'n speciale zender van UPC gezien.....Wel jammer, zit ik vol spanning te wachten tot vandaag en dan leeft Trinity nogquote:Op zondag 14 november 2010 13:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, dit seizoen is niet eerder geweest. Althans niet op de VPRO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |