Grmbl.quote:Helaas vanavond geen Dexter. Vrijdag 3 maart gaat Dexter verder met aflevering 8: 'Morning Comes'.
Beste Dexter fans, aflevering 8 laat helaas een weekje op zich wachten. Moeilijk te verkroppen, we weten het. We hopen het goed te maken met het volgende nieuwtje:
De VPRO gaat door met seizoen 3!
Het is nog niet bekend wanneer precies wordt aangevangen, maar het komt eraan!
Vrijdag 3 maartquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:34 schreef Tokay het volgende:
Net gelezen op de site van de VPRO:
[..]
Grmbl.Ik had me er net zo op verheugd.
![]()
Zo stond het er. Maar dat moet dus vrijdag 5 maart zijn.quote:
Gisteren laatste aflevering gekeken. En idd wat was die spannend!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
Net seizoen 4 uitgekeken, wat een goed seizoen was dit zeg! Continue spannend. Nu maar wachten tot september
Heel leuk, maar ik heb nu dus seizoen 2 gemist omdat ze dat wekelijks gingen uitzenden, en het dan niet probleemloos te volgen isquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:16 schreef superjojo het volgende:
De VPRO gaat het derde seizoen van de Amerikaanse tv-serie Dexter toch weer dagelijks uitzenden. Daarmee hoopt de omroep kijkers beter vast te houden en meer belangstelling te genereren voor de afleveringen van Dexter op Uitzendinggemist.nl. Het eerste seizoen van Dexter was in november vorig jaar dagelijks te zien. Het tweede seizoen staat nu elke vrijdag op het programma, maar is zowel op tv als online minder succesvol. Vanaf maandag 10 mei gaat Dexter weer dagelijks.
Dexter gaat over bloedspatanalist Dexter Morgan, die bij de recherche van Miami werkt. In zijn vrije tijd ruimt hij misdadigers uit de weg. Van elke moord bewaart Dexter een trofee: een bloeddruppel op een microscoopplaatje.
Het derde seizoen van Dexter is vanaf maandag 10 mei dagelijks om 23.00 uur te zien op Nederland 3, met op dinsdag 25 mei de voorlopig laatste aflevering.
ZOu mooi zijn als ze dan eerst even Dexter seizoen 2 in de dagelijkse herhaling zouden gooien. Desnoods na 12 uur, en dan 2 episodes per dag, zodat je binnen een weekje weer bij bent.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:35 schreef JaneDoe het volgende:
wederom netjes van de vpro
ze zien dat t niet werkt op deze manier, geven t toe en draaien t weer goed vanaf seizoen 3
![]()
ik heb alles al gezien trouwens maar kijk t nu weer
seizoen 3 is in mijn ogen t beste
Seizoen 3 vond ik juist tegenvallen. Mijn favoriet is seizoen 4.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:35 schreef JaneDoe het volgende:
wederom netjes van de vpro
ze zien dat t niet werkt op deze manier, geven t toe en draaien t weer goed vanaf seizoen 3
![]()
ik heb alles al gezien trouwens maar kijk t nu weer
seizoen 3 is in mijn ogen t beste
Omdat de aflevering die dan online staat bij de VPRO, niet een al te beste kwaliteit is, en wanneer je de aflevering zou opnemen met de UPC Mediabox ofzo, je met het probleem zit dat ze het signaaltje wanneer het start en eindigt nog wel eens willen verneuken, waardoor je dus bijvoorbeeld het einde van een aflevering mist...quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom is het nu moeilijker te volgen? Je hebt nu juist een week de tijd om een gemiste aflevering in te halen.
Nou ja, goed dat de VPRO in elk geval probeert om rekening te houden met wat mensen willen.
Heb ik gedownload, maar episode 3 en 4 willen niet afspelen, en kon nog geen andere vinden via torrents die in goede kwaliteit zijn (HD).quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:42 schreef JaneDoe het volgende:
anders dld je even seizoen 2 als je nog terug wilt kijken
Hmm, ik heb 1t/m3 hier in de States op DVD liggen, te koop. Als iemand anders daar nog interesse in heeft stuur maar een PMmetje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb seizoen 1 t/m 3 maar op DVD besteld in de states,
Lekker doorraggen met seizoen 3quote:Dexter toch weer dagelijks op televisie
Geplaatst op woensdag 24 maart 2010 om 12:27
De VPRO gaat het derde seizoen van de Amerikaanse tv-serie Dexter toch weer dagelijks uitzenden. Daarmee hoopt de omroep kijkers beter vast te houden en meer belangstelling te genereren voor de afleveringen van Dexter op Uitzendinggemist.nl. Het eerste seizoen van Dexter was in november vorig jaar dagelijks te zien. Het tweede seizoen staat nu elke vrijdag op het programma, maar is zowel op tv als online minder succesvol. Vanaf maandag 10 mei gaat Dexter weer dagelijks.
Dexter gaat over bloedspatanalist Dexter Morgan, die bij de recherche van Miami werkt. In zijn vrije tijd ruimt hij misdadigers uit de weg. Van elke moord bewaart Dexter een trofee: een bloeddruppel op een microscoopplaatje.
Het derde seizoen van Dexter is vanaf maandag 10 mei dagelijks om 23.00 uur te zien op Nederland 3, met op dinsdag 25 mei de voorlopig laatste aflevering.
In there deed!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef Dandilion het volgende:
zooowww er staat jullie nog heel wat te wachten!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |