Verbaasd me niet, ben fan en dan nog had ik bijna de eerste aflevering van het tweede seizoen gemist.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:08 schreef superjojo het volgende:
Vrijdag 156.000 kijkers. Niet echt superveel, jammer.
Tsja, wat je ook uitzendt om 23:20: hoog zal het nooit scoren... Beetje rare tijd voor een echte topserie...quote:Op zondag 17 januari 2010 11:08 schreef superjojo het volgende:
waarom niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Het is geen handige tijd, maar je kunt een serie over een seriemoordenaar nou eenmaal niet veel vroeger op de avond uitzenden.
Serieus? Geweld en seks e.d. mogen pas na 10 uur uitgezonden worden.quote:
quote:LOS ANGELES – "Dexter" star Michael C. Hall is undergoing treatment for cancer and the disease is in remission, a spokesman said. "I feel fortunate to have been diagnosed with an imminently treatable and curable condition, and I thank my doctors and nurses for their expertise and care," Hall, 38, said Wednesday in a statement.
The actor was diagnosed with Hodgkin's lymphoma, a cancer of the lymphatic system, which is part of the body's immune system. The disease is considered highly treatable with the potential for full recovery.
Craig Bankey, a spokesman for the actor, said the cancer is in complete remission and Hall's treatment will continue as planned.
When Hall was diagnosed and the name of the Los Angeles-area health facility where he's undergone treatment were not released.
Hall plans to attend Sunday's Golden Globe awards and the upcoming Screen Actors Guild ceremony with his wife, actress Jennifer Carpenter, who plays his sister on Showtime's "Dexter." Hall is a nominee at both awards shows for his role as Dexter Morgan, a serial killer working as a blood-spatter expert.
Bankey said Hall will return to production on the drama's fifth season later this year.
Vertel, is dat een wet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Serieus? Geweld en seks e.d. mogen pas na 10 uur uitgezonden worden.
Typisch de publieke omroep, je zal geen potentieel succesvol PO programma tegenover een succesvol PO programma zetten, zelfs hierin denkt men zero sumquote:Als je niet wilt concurreren met het Journaal en Nova zit je vanzelf al rond 11 uur. Bovendien bevat Dexter ook wel meer dan een beetje geweld, dus er zullen mensen zijn die 10 uur nog te vroeg vinden omdat er dan toch nog iets oudere kinderen kijken.
Dat is een procent of 8 van wat Bernhard, schavuit van oranje trekt..quote:Op zondag 17 januari 2010 11:08 schreef superjojo het volgende:
Morgen komt aflevering 3 van seizoen 2.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:55 schreef -SG- het volgende:
Heb net de laatste aflevering van seizoen 2 gekeken. Leuk weer!
Welke aflevering zijn jullie (vpro kijkers dus) nu?
stop met kijken dan als je bij seizoen 4 bent.... De cliffhanger van de laatste aflevering is frustrerend!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:59 schreef Apostrof het volgende:
Mooi gister. Ben ook blij dat Dexter niet zoveel met cliffhangers werkt.
Wauw ik scrolde er een beetje snel langs en ik dacht, wie is dat dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet er niet best uit na die chemo
Heb sinds dit weekend ook beschikking over 13th street. Welk seizoen wordt daar nu uitgezonden?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Dandilion het volgende:
ik kan nou de afl op 13th street zien :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |