Ik ook niet. Ik doe alsof.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Klinkt wellicht raar, maar ik download niet.
Dagelijks een aflevering! Is het niet gruwelijk irritant dat nadat je de aflevering af hebt gekeken en in de map kijkt en daar nog tot en met aflevering 12 ziet staan en dan nog seizoen 2, 3 & 4?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef k_man het volgende:
Ik download eigenlijk ook nooit films of series. Alleen vond ik Dexter ergens halverwege seizoen 2 op tv toch zo spannend worden dat ik geen week op een nieuwe aflevering kon wachten. Toen heb ik de rest van het seizoen online gekeken: dagelijks een aflevering.
Als de VPRO seizoen 3 weer dagelijks doet, is er dus geen reden meer om online te kijken.
miss pardon my tits!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:54 schreef k_man het volgende:
Ik krijg nu iedere keer de neiging om Dexter met hetzelfde zware accent uit te spreken als zij.
gas uitdraaien ofzo?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:41 schreef La_Vita het volgende:
Verdorie zit ik net perongeluk in het USA topic te lezen vol met spoilers![]()
Maargoed vette aflevering vanavond!
Ik snapte alleen niet waarom Doakes zich nog omkeerde toen hij eigenlijk weg wilde rennen. Iemand die dat wel begreep?
Ik vond seizoen twee erg goed, met uitzondering van de laatste aflevering. Beetje een anticlimax en te snel afgeraffeld.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:52 schreef superjojo het volgende:
[..]
gas uitdraaien ofzo?
Vond het een mooie serie, maar ik vind Dexter toch wel weer heel goed wegkomen met al zijn problemen op het einde, misschien een beetje té goed.
Alleen jammer dat ze seizoen 2 dus niet in sneltreinvaart hebben uitgezonden, dus die heb ik overgeslagenquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:17 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Als in - elke dag een aflevering?
Crap, dat wordt weer weinig slapen...
Ik zag dat seizoen 4 ook in zijn geheel (en gratis) op UPC on demand te bekijken is.quote:
Die zag ik juist van mijlenver aankomen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:55 schreef henkde_j het volgende:
Wat zit het toch prachtig in elkaar allemaal. Erg mooi vandaag ook weer met dat pak melk
Hmm, dat heb ik met meer dingen dit seizoen. Tot nu vind ik seizoen 3 dus wat minder dan 1 en 2.quote:
Tja, en dat Batista en die agente een relatie zouden krijgen, lag er ook al wel een paar afleveringen bovenop. Maar aan de andere kant, zoiets als 'het zit in de bomen', zag ik totaal niet aankomen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:23 schreef k_man het volgende:
Het is nu af en toe zo voorspelbaar.
Vanavond ook weer met die taart. Op het moment dat Dexter z'n spuitje tevoorschijn haalde mompelde ik al tegen mezelf 'ah, nu is het echt the perfect pie...'. En ja hoor, paar minuten later is dat wat er gezegd wordt.
Seizoen 3 is ook niet zo bijzonder. Ik vind 'm wel aardig, maar idd wat tegenvallen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:23 schreef k_man het volgende:
Het is nu af en toe zo voorspelbaar.
Vanavond ook weer met die taart. Op het moment dat Dexter z'n spuitje tevoorschijn haalde mompelde ik al tegen mezelf 'ah, nu is het echt the perfect pie...'. En ja hoor, paar minuten later is dat wat er gezegd wordt.
Die zag ik inderdaad ook niet aankomen. Er zijn dus nog steeds wel verrassingen en het is nog steeds een goede serie, maar ik vond seizoen 1 en 2 gewoon iets beter dan wat ik tot dusverre van seizoen 3 heb gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:27 schreef superjojo het volgende:
[..]
Tja, en dat Batista en die agente een relatie zouden krijgen, lag er ook al wel een paar afleveringen bovenop. Maar aan de andere kant, zoiets als 'het zit in de bomen', zag ik totaal niet aankomen.
En ik ben ook wel blij dat hij uiteindelijk euthanasie heeft verricht, dat is in Amerikaanse series toch altijd maar even afwachten.
In slices. En keurig verpakt.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:19 schreef Adelante het volgende:
De "bad guy" in seizoen vier is zoooooooooooooooooo veel beter dan die uit seizoen drie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |