Ik heb wat schroefjes en moertjes en een stuk touw. Zou dat genoeg zijn?quote:
* doorlust en bluetooth headset pairt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:28 schreef sig000 het volgende:
Hee SWA!
NEW KIDS [ INTRO lied DJ NATH REMIX Versie 3 ] Daploya Broodje Bakpao Opposites!
Hoe lus ik door?!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:44 schreef svann het volgende:
* doorlust en bluetooth headset pairt.
Ik heb ook geen speakers, WA. Zou ik toch nooit aan kunnen zetten 's avonds.
Dat willen we zien uiteraard.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
I.R. Baboon was vanavond op tv
Wat voor soort kabel?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:53 schreef svann het volgende:
Je hebt toch wel een koptelefoonuitgang?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat voor soort kabel?
Edit: En van wáár naar wáár? Precies?!
Tulpen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:58 schreef sig000 het volgende:
Die van mij heeft 1 dun stekkertje en dan 2x van die tulpen. Het dunne lange ding gaat in het groene poortje aan de achterkant van de PC, de andere gaan ergens achterin de versterker dan.
Volgens mij issie al omgevallenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:03 schreef broer het volgende:
[..]
De centrale vraag is of je een doorlusser bent. Zo niet, dan heb je geen poot om op te staan.
Weken, soms. Laatst kreeg ik een reactie, in een ander topic, op een post van mij uit augustus vorig jaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:09 schreef broer het volgende:
Gesprekken nemen hier toch wel vaker een paar dagen in beslag? Lijkt me geen probleem.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:09 schreef broer het volgende:
[..]
Gesprekken nemen hier toch wel vaker een paar dagen in beslag? Lijkt me geen probleem.
Echt? Hoezo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Weken, soms. Laatst kreeg ik een reactie, in een ander topic, op een post van mij uit augustus vorig jaar
Oud tv-topic. Niet de moeite van het vermelden waard, eigenlijk. Behalve dan:quote:
Laat ik zeggen dat ik 1) erg van bier houd. Mijn leven is tegenwoordig zo burgerlijk dat ik zonder bier nooit meer zou posten hier.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, I.R. heeft hier toch ook wel eens lovend over bier gesproken. En oké, niet over kip, maar wél over shoarma. Dat is toch ook niet het meest verhevene vlees dat je kunt eten. Of hij ook blowt, weet ik niet.
Ik schat de kansen toch wel heel behoorlijk in.
Ook dat is de kracht van S-B.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:35 schreef broer het volgende:
Bedankt dat je even verantwoording komt afleggen, I.R.
Je hoort in S-B ook niet achter de rug van mensen om te praten, vind ik. (Tenzij je juist wilt dat mensen het lezen.)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
ik ben trouwens blij dat Stali weg is met dat gezeik van dr. Zo hoor je binnen S-B niet met elkaar om te gaan.
Aangezien het een openbaar forum is, lijkt me dat ook onwaarschijnlijk. En ik kan eerlijk zeggen dat ik nooit via fotoboeken of pm's heb lopen roddelen over iemand.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:41 schreef broer het volgende:
[..]
Je hoort in S-B ook niet achter de rug van mensen om te praten, vind ik.
Ik krijg soms reacties op posts van mij van 10 jaar geleden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Weken, soms. Laatst kreeg ik een reactie, in een ander topic, op een post van mij uit augustus vorig jaar
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Aangezien het een openbaar forum is, lijkt me dat ook onwaarschijnlijk.
Iemand bedekken met keukenrol en dat vervolgens aansteken? Dat zijn bijzondere gebruiken.quote:Verder ging ik vanavond gourmetten met wat mensen, maar dat liep vooral uit op een groot drankspectakel. Dat was leuk, maar zo nu en dan ook genant (vooral de persoon die op een bank lag en bedekt werd onder keukenrol en een ander persoon die dat aan wilde steken en steeds maar omviel). Maar goed, je kan ergere zaterdagavonden hebben.
Het is jammer dat dat Abel-topic het net geen tien jaar heeft volgehouden.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:21 schreef Arcee het volgende:
Ik krijg soms reacties op posts van mij van 10 jaar geleden.
Dat is kut.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
Wij hebben de hele dag al geen water
Ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:38 schreef broer het volgende:
Het is jammer dat dat Abel-topic het net geen tien jaar heeft volgehouden.
Heel jammerquote:Op maandag 11 januari 2010 02:53 schreef svann het volgende:
De BBC streamt niet naar buitenlandse IP's. Dat is best wel eens jammer.
Oh, heel goed. Want die zijn afschuwelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:39 schreef broer het volgende:
Dit is gewoon een parodie op Acda en De Munnik.
QFT, zoals de internetters het zo treffend weten uit te drukken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, heel goed. Want die zijn afschuwelijk
De BBC lijkt me dan ook meer een commerciële instantie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heel jammerJe krijgt niet eens promo's te zien. "Copyright" blablabla.
Benieuwd hoe de situatie in Ierland is. Elizabeth lijkt me geen vrouw die een week zonder warme douche door het leven wil gaan. (Wie wel?)
Er is nog steeds geen water.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heel jammerJe krijgt niet eens promo's te zien. "Copyright" blablabla.
Benieuwd hoe de situatie in Ierland is. Elizabeth lijkt me geen vrouw die een week zonder warme douche door het leven wil gaan. (Wie wel?)
Als dat zo is zijn ze geniaalquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:39 schreef broer het volgende:
O, en voor de mensen die denken dat ze het écht serieus bedoelen: dan hadden ze niet zulke schrijnend slechte en clichématige teksten en muziek geschreven. Dit is gewoon een parodie op Acda en De Munnik.
Van Koningsbrugge maakt normaal trouwens dit soort muziek:
Wat een toestandquote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:12 schreef ElizabethR het volgende:
Er is nog steeds geen water.
Ja buiten wel, het regent nu eindelijk zo hard dat het gewoon weer ouderwets op Ierland begint te lijken. Dus zoetjesaan moeten al die bevroren leidingen nu toch zeker wel ontdooien dacht ik zo!!
Wij vullen elke keer de back-up tank op de zolder, daar kan zo'n 250 liter in. Die zorgt dat de boiler gevuld blijft, zodat we dagelijks even snel 1,5 minuut kunnen douchen. Verder hebben we op de grote badkamer het bad gevuld, en we zorgen ervoor dat we alleen daar naar de wc gaan, en dan kunnen we met water uit het bad doorspoelen. De andere 3 wc's worden momenteel niet gebruikt, dus die hoef ik lekker ook niet schoon te maken![]()
We doen zo zuinig met het water dat we ter beschikking hebben dat we zo'n 2 dagen toekomen voor we moeten bijvullen. Dat bijvullen gaat inmiddels volgens een systeem, ik kijk toe hoe manlief, zoon en buurman hele zware 25 liter jerrycans naar boven dragen, een laddertje op klimmen naar de attic en daar dat kostbare water in de tank storten.
Ik verwacht nu toch echt dat het morgen of ovrmorgen terug is, het water uit de mains. Anders is er iets compleet anders aan de hand, en zijn we in de aap gelogeerd, omdat we dus een week lang gedacht hebben dat het bij ons op de inrit bevroren zou zijn ergens.
Waar heb je die gelaten? Kun je 'm niet even bellen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:06 schreef sig000 het volgende:
Ben zo weer terug, moet eerst ff de kluts vinden.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar heb je die gelaten? Kun je 'm niet even bellen?
Maar als je de kluts belt, gaat ie over en dan weet je waar ie is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:14 schreef sig000 het volgende:
Heb 'm gevonden.![]()
Ben zo'n ouderwetse lul die overal heengaat in plaats van bellen.
De kluts is niet mijn mobiele telefoon.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar als je de kluts belt, gaat ie over en dan weet je waar ie is.
Het was een geintjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:25 schreef sig000 het volgende:
De kluts is niet mijn mobiele telefoon.![]()
Ik denk dat jij dat laatste goed kunt.quote:Ben soms ff de kluts kwijt, een soort van overbelading.![]()
Meestal heb ik "m snel weer gevonden door te relativeren.
Vanavond om 21:57 besloot het water zich weer naar ons pand te begeven en stroomde frank en vrij door de keukenkraan zomaar de gootsteen in toen ik tegen beter weten in de hendel van de kraan omhoog tilde.quote:
quote:Verder: je hebt VIER wc's?! Hoe groot is dat kasteel?
Whooooohooooooquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Vanavond om 21:57 besloot het water zich weer naar ons pand te begeven en stroomde frank en vrij door de keukenkraan zomaar de gootsteen in toen ik tegen beter weten in de hendel van de kraan omhoog tilde.![]()
![]()
![]()
Morgen gaan we drie badkamers tegelijk gebruiken, als we alledrie ongeveer 20 minuten gaan douchen!!!
quote:
Dat geinen met elkaar gaat als we niet oppassen verloren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was een geintje
[..]
Ik denk dat jij dat laatste goed kunt.
Dat van die 4 badkamers is overigens waarquote:
Dat geloof ik allemaal, hoor. Moest alleen lachen om de foto die je postte.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
Dat van die 4 badkamers is overigens waar
Wij hebben op zowel begane grond als 1e verdieping een grote badkamer, en een slaapkamer met eigen badkamer (ensuite). Ons huis heeft 5 slaapkamers totaal, 2 beneden en 3 boven.
Guttegut, je lijkt met zulke uitspraken sprekend op de beste vriend van mijn echtgenoot. Da's ook zo'n zeurpiet dat het vroeger allemaal veel en veel beter was.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat geinen met elkaar gaat als we niet oppassen verloren.
Er staan wel een aantal kastelen te koop in Ierland, ondermeer Hacket Castle en Shrule Castle. Ik geloof dat die laatste maar 350 ton kost.quote:
Whehehe, wat een sukkel. Maar je trekt nu een vergelijking die volgens mij niet opgaat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
Guttegut, je lijkt met zulke uitspraken sprekend op de beste vriend van mijn echtgenoot. Da's ook zo'n zeurpiet dat het vroeger allemaal veel en veel beter was.
Hij is 50 jaar, maar verlangt nog altijd naar zijn jeugd terug, en tracht die koste wat kost te herbeleven, al jarenlang. Maar nu maakt ie het erg bont! Vandaar dat ie het prototype van een midlife crisis man aan het uitbeelden is, en zijn vrouw heeft gedumpt, een meid van 25 heeft aangeschaft en er zelfs over denkt om aan een tweede leg te beginnen
Meer revolutiebouw om zoveel mogelijk rendement te maken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent zoiets toch aan het bouwen?
Mag je voor 4 miljoen renoveren maar goedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Er staan wel een aantal kastelen te koop in Ierland, ondermeer Hacket Castle en Shrule Castle. Ik geloof dat die laatste maar 350 ton kost.
Ik ben ook 50 maar verder gaat de vergelijking mank denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Guttegut, je lijkt met zulke uitspraken sprekend op de beste vriend van mijn echtgenoot. Da's ook zo'n zeurpiet dat het vroeger allemaal veel en veel beter was.
Hij is 50 jaar, maar verlangt nog altijd naar zijn jeugd terug, en tracht die koste wat kost te herbeleven, al jarenlang. Maar nu maakt ie het erg bont! Vandaar dat ie het prototype van een midlife crisis man aan het uitbeelden is, en zijn vrouw heeft gedumpt, een meid van 25 heeft aangeschaft en er zelfs over denkt om aan een tweede leg te beginnen
ja natuurlijk!! Sorry ook, maar ik ben echt heel boos op die man, ik vind het zo'n laffe zak!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben ook 50 maar verder gaat de vergelijking mank denk ik.
De huizenprijzen in Ierland zijn nogal ingestort enzoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:45 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Mag je voor 4 miljoen renoveren maar goedhebbie wel een kasteel
![]()
Kun je na gaan, mijn ouders hebben onlangs een huis gekocht, gewoon een rijtjeshuis, kostte 380
Hé halloquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:45 schreef 78RPM het volgende:
Mag je voor 4 miljoen renoveren maar goedhebbie wel een kasteel
![]()
Kun je na gaan, mijn ouders hebben onlangs een huis gekocht, gewoon een rijtjeshuis, kostte 380
Hij komt er nog wel achter. Of niet, dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:48 schreef ElizabethR het volgende:
ik ben echt heel boos op die man, ik vind het zo'n laffe zak!!
Da's het mooie van dit topic, zulke dingen kun je kwijt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ja natuurlijk!! Sorry ook, maar ik ben echt heel boos op die man, ik vind het zo'n laffe zak!!
Ik praat er momenteel ook erg veel over. Maar dat mag ik niet op jouw projecteren, dat is ook zo.
Alleen, je gaf een klein beetje voorzet, die waarschijnlijk alleen ik eruit haal overigens.
Dat ik over de rooie ben mag duidelijk zijn
Sorry Sig
Niet, daar is ie te dom voor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij komt er nog wel achter. Of niet, dat kan natuurlijk ook
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's het mooie van dit topic, zulke dingen kun je kwijt.
Je raakt eraan gehecht zelfs.
Dat zijn dat soort mensen meestal. Alleen jammer dat ie zo goed bevriend is met je vent, dan kunnen jullie je daar weer zorgen over maken.quote:
Neuh dat niet. Hij woont in Nederland en wij niet. En zijn denkbeelden zijn heel anders dan die van mijn man. Mijn man zegt ook altijd dat ie nooit met hem op vakantie zou kunnen vanwege te grote verschillen enzo. Maar ze zijn al sinds hun 3e jaar bevriend, dus dat gooi je ook niet zomaar weg.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zijn dat soort mensen meestal. Alleen jammer dat ie zo goed bevriend is met je vent, dan kunnen jullie je daar weer zorgen over maken.
Bier drinken kan overal, op zich is daar niets mis mee, of wel?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:11 schreef ElizabethR het volgende:
hij is nog steeds een domme racistische overjarige puber die dagelijks in band t-shirtjes loopt en 3 weken bier drinken op een plastic relax stoel voor zijn tent op vakantie op altijd dezelfde camping in Duitsland tot hemels genoegen heeft verheven.
Inval, ruiten ingooien, helicopter?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:37 schreef Karzai het volgende:
Ik zoek nog mensen die morgen een evenement bij willen wonen bij de bijlmerbajes
interesse? pm mij
Combineer het bierdrinken meestal met peerdenzaken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:48 schreef ElizabethR het volgende:
en uiteraard is er niets mis met bierdrinken Sig, maar om dat nu als de ultieme vakantie te bestempelen vind ik nogal getuigen van enoem oppervlakkigheid
Het is maar net waar je van houdt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Combineer het bierdrinken meestal met peerdenzaken.
Ik niet.quote:
Maakt niet zoveel uit toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 04:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik niet.
En neem dan een avatar die daadwerkelijk Jack Sparrow voorstelt, als je je daar zo verbonden mee voelt.
Nee, ik heb het gehad met die akties waar je 1 avond mee doodgegooid wordt, en daarna nooit meer iets van terughoort.quote:
Iedereen moet doen wat hij of zij wil, maar bij die Tsunamie destijds was er teveel geld opgehaald, en zeiden de mensen die ter plaatse waren dat de surplus aan geld zinloos was, omdat ze het geld op dat moment toch niet in zinvolle akties konden overzetten. Ze hebben zelfs mensen afgeraden om te blijven storten.quote:
Ik heb een döner aan Vosss gedoneerd, wanneer ie 'm krijgt is nog even de vraag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
NIet gedaan, en ik voel me ook niet schuldig.
Goedenavond, heb je er wel lekker naastgelegen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenavond. Vanavond heb ik niet gezoend met een meisje uit italie dat over 3 dagen terug gaat en nog nooit met een Nederlander gezoend had en een lange man zocht. Dat lijkt me een teken van volwassenheid, en dat doet ook wel weer pijn. Maar goed, we moeten door met ons leven!
Op het moment dat ik wel in slaap val naast iemand met wie ik nooit gezoend heb ga ik me pas echt zorgen maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Goedenavond, heb je er wel lekker naastgelegen?
Ik ben blij dat ik niet gezoend heb met al degene waarnaast ik ooit in slaap gevallen ben.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Op het moment dat ik wel in slaap val naast iemand met wie ik nooit gezoend heb ga ik me pas echt zorgen maken.
Maar Robert Downey JR is n klootzak en toch kan hij goed acteren, Polanski is een pedo en toch is The Pianist een prachtige film, enz, enz...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb er eigenlijk ook gemengde gevoelens over.
Aan de ene kant heeft Anouk een dijk van een stem, aan de andere kant is het een ijsbitch.
Een tikkie?!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:33 schreef Lamon. het volgende:
Mag ik dit goed vinden eigenlijk, het is wel een tikkie commercieel.
Goed zo!! Frietje oorlog en een satékroket graag!!quote:
Speak for yourself!! Ik ben gansch niet exentriek! Ik ben doodgewoon.quote:Op zondag 31 januari 2010 03:14 schreef blckbb het volgende:
Het topic der excentriekelingen.
Wees geëerd door een non-excentriekeling, met zijn benen vast aan de grond.
Ik vraag me af, vrouwe Elizabeth, of deze jongen dat moet zijn als compliment of een belediging.quote:Op zondag 31 januari 2010 03:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Speak for yourself!! Ik ben gansch niet exentriek! Ik ben doodgewoon.
Het zal mij echt worst wezen of jij een compliment of een belediging wilt zijn.quote:Op zondag 31 januari 2010 03:20 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik vraag me af, vrouwe Elizabeth, of deze jongen dat moet zijn als compliment of een belediging.
Scherpquote:Op zondag 31 januari 2010 03:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het zal mij echt worst wezen of jij een compliment of een belediging wilt zijn.
Ik ga slapen eerst nog even lezen en dan slapen.
![]()
Oeh! kan jij gedachten lezen?quote:Op zondag 31 januari 2010 03:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Goed zo!! Frietje oorlog en een satékroket graag!!
Nee, maar ik heb net wel twisted fries opquote:
Dat is apart...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voor dit topic is het vast interessant om te melden dat ik vorige week maandag in een kroeg de semibikkeltijder van het eerste uur Keeper tegenkwam. Het bleek best gezellig te zijn, waardoor we tot sluitingstijd met elkaar in gesprek raakten. Pas heel veel tijd later hoorde ik dat onze gemeenschappelijke kennis zijn ex-scharrel was. Maar goed, in elk geval gaf het aan dat semi-bikkeltijders het ook ie er el erg goed met elkaar kunnen vinden.
Verder maak ik weinig spannends mee.
Ja, vooral omdat we, ondanks plannen 6 jaar geleden om een uva-meet te houden, elkaar nooit ontmoet hadden. Maar goed, wat in het vat zit verzuurt niet, eerlijk duurt het langst, een zwaluw maakt nog geen zomer en als het kalf verdronken is dempt men de put, dus toch leuk.quote:
Wat is er leuk aan een verdronken kalf ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
en als het kalf verdronken is dempt men de put, dus toch leuk.
Maar hoezo saai, dat zeg je steeds maar....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat we, ondanks plannen 6 jaar geleden om een uva-meet te houden, elkaar nooit ontmoet hadden. Maar goed, wat in het vat zit verzuurt niet, eerlijk duurt het langst, een zwaluw maakt nog geen zomer en als het kalf verdronken is dempt men de put, dus toch leuk.
Nou ja, ik heb een redelijk goede baan bij de gemeente, maar ik doe eigenlijk niks (of iig niet genoeg), ik kan doordeweeks best af en toe in de kroeg hangen maar ook weer niet te laat, ik ontmoet vooral leuke mensen die ik al ken maar geen nieuwe, dus het is allemaal zo degelijk. Een paar jaar geleden zou ik vast voor dit leven getetekend hebben, maar echt avontuurlijk is het niet. Quarterlifecrisis, weetuwel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar hoezo saai, dat zeg je steeds maar....
Waarom is je leven zo saai, wat mis je nu, wat je eerst wel had dan?
Zoek de spanning op I.R. !!!!
Ik weet, maar je wordt iig niet kaal, dus count your blessings.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb een redelijk goede baan bij de gemeente, maar ik doe eigenlijk niks (of iig niet genoeg), ik kan doordeweeks best af en toe in de kroeg hangen maar ook weer niet te laat, ik ontmoet vooral leuke mensen die ik al ken maar geen nieuwe, dus het is allemaal zo degelijk. Een paar jaar geleden zou ik vast voor dit leven getetekend hebben, maar echt avontuurlijk is het niet. Quarterlifecrisis, weetuwel.
Voor jou deze dan maarquote:Op maandag 15 februari 2010 02:04 schreef ElizabethR het volgende:
Dag.
Ben een bit knackered![]()
Heel leuke avond gehad, veul meziek en veul drank en veul leuke mensen en veul liefde.
If only Ireland had shoarmatentjes![]()
I would literally kill for a broodje shoarma![]()
![]()
Ik ook, maar ik ga nu niks meer bestellen !quote:Op maandag 15 februari 2010 02:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb bijzonder veel behoefte aan een pizza
4.17! Dan moet het toch geen saaie avond geweest zijn, I.R.quote:
Stats.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:53 schreef broer het volgende:
Hé, wat zie ik nu? Wat develop je, Arcee?
Nee, niemand nog.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:02 schreef broer het volgende:
Koel. Kan ik die ook ergens zien?
(Ja, ik kan heus wel zelf op zoek gaan. Maar ik ben nogal lui aangelegd.)
Wel. Jij.quote:
Oh?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:57 schreef sig000 het volgende:
Ben van de pot gerukt nu
Dat gebeurt hier wel vaker, maakt niks uit.quote:en heb de onweerstaanbare behoefte om in dit topic te posten zonder iets nuttigs te melden.
Sorry ik lees dit nu pasquote:
Canadeze ijshockeyersquote:
Sauerbreijquote:
2bis klinkt als een zwaktebod, welke was dat ook alweer?quote:Op maandag 1 maart 2010 03:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
1, 2 en 4 zijn gevallen, 3 is in feite 2bis.
D66 stapte uit het 2e kabinet-Balkenende na de affaire-Ayaan, het derde kabinet-Balkenende was dus een demissionair kabinet.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
2bis klinkt als een zwaktebod, welke was dat ook alweer?
Ok, Balkenende doet dus 5 kabinetten in nog geen 8 jaar, toch wel een prestatie.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
D66 stapte uit het 2e kabinet-Balkenende na de affaire-Ayaan, het derde kabinet-Balkenende was dus een demissionair kabinet.
Zo zou je het vijfde kabinet-Balkenende ook als 4bis kunnen beschouwen.
Dat zullen alleen CDA'ers denken. De meeste outsiders zullen zeggen dat Balkenende charisma en leiderschap mist.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok, Balkenende doet dus 5 kabinetten in nog geen 8 jaar, toch wel een prestatie.
Ik heb helemaal niets met politiek.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zullen alleen CDA'ers denken. De meeste outsiders zullen zeggen dat Balkenende charisma en leiderschap mist.
Moeilijk te zeggen. Maar IR's topic hierzo is altijd wel lachen om in te posten.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe kom je ineens tot dit geweldige inzicht?
Nou zo ben ik er ook ooit terecht gekomen.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Maar IR's topic hierzo is altijd wel lachen om in te posten.
Far out! ik heb er even over gedacht om mijn stem te verkopen aan de hoogste bieder.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met politiek.
Ben voorstander van niet stemmen.
Het is maar dat D66 bestaat, anders had ik twee keer blanco ingevuld.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met politiek.
Ben voorstander van niet stemmen.
Heerlijk die corruptie.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Far out! ik heb er even over gedacht om mijn stem te verkopen aan de hoogste bieder.
Eigenlijk vind ik dat nog steeds wel een goed plan.
"Ik ben om te kopen voor geld mensen"
Ik ben ook van plan voor mijn toekomstige diensten aan politieke partijen een hoge toeslag te vragen.quote:
Kan dat ook, 2x blanco?quote:Op maandag 1 maart 2010 03:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is maar dat D66 bestaat, anders had ik twee keer blanco ingevuld.
Ok dan kan ik weer ff de anarchist uithangen,quote:Op maandag 1 maart 2010 03:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gemeenteraadsverkiezingen en landelijke verkiezingen.
Een soort van ongefundeerde proteststem.quote:Op maandag 1 maart 2010 04:03 schreef Neleos het volgende:
De anarchist uithangen is zeker komisch. Maar het is nog lolliger om op de PVV te stemmen. Ik denk dat ik dat maar ga doen in juni. En uiteraard vrijuit verkondigen dat ik PVV stem! En dat mensen mij dan gaan vragen waarom ik PVV stem, en dat ik daar geen fatsoenlijk antwoord op heb.
Hij heeft een dusdanige uitstraling zodat ie niet zoals Balkenende steeds een pasje moet vragen om binnen te komen.quote:Op maandag 1 maart 2010 04:34 schreef Neleos het volgende:
Ja die beelden wil ik ook wel zien. Mijn stem gaat naar Geert, je hebt me zojuist definitief overtuigd.
Zou toch briljant zijn als die gast MP wordt.quote:Op maandag 1 maart 2010 04:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een soort van ongefundeerde proteststem.
Ik denk dattie niet durft.quote:Op maandag 1 maart 2010 04:39 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Zou toch briljant zijn als die gast MP wordt.
Dan trollt ie de hele wereld
Caps lock is geen indrukwekkende uiting van normaal postgedrag, en ik denk dat het echt tijd wordt, dat jij nu eens even af gaat koelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:09 schreef Bragi het volgende:
ROT OP UIT ONZE SC, LAMON. JE ZOU WEGBLIJVEN. OPROTTEN DUS. BLIJF WEG. GA LEKKER HIER POSTEN.
Ik denk dst een werkeloze user met een fictieve vriendin eerst even achter zijn eigen oren moet krabbelen, voordat hij zijn wijsvinger uitsteekt richting anderen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:27 schreef Bragi het volgende:
Hoe meer's je post, hoe onzekerder je bent van jezelf.
Oh, je gaat echt aannames doen die nergens op gebaseerd zijn?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik denk dst een werkeloze user met een fictieve vriendin eerst even achter zijn eigen oren moet krabbelen, voordat hij zijn wijsvinger uitsteekt richting anderen.
Maar als jij dat wilt geloven, doe je best.
Ik had mededogen, en heb je je gang laten gaan, maar na "Speel met mij en je speelt met vuur. Ja, dat is een waarschuwing.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, je gaat echt aannames doen die nergens op gebaseerd zijn?REALLY?
Oh god, dacht dat dat het niveau was van een 15-jarige.
Maar wacht, ik zal het meespelen:
"Oh nee, je hebt gelijk! Werkloos en helemaal geen vriendin!Damn you, Lamon. Je hebt me door. Au. Het doet pijn."
Verslapen.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:39 schreef Arcee het volgende:
Oscars 2010 #2: Live op Film1 (gratis) en ProSieben
Waar is Lamon?
Net als Verhoeven destijds, was ook een coole aktie.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat we wel moeten toegeven is dat Sandra Bullock vorige nacht wel een Razzie heeft opgehaald.
Dat zie ik lafaards als Eddie Murphy, Paris Hilton of Lindsay Lohan nog niet doen...
Inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Net als Verhoeven destijds, was ook een coole aktie.
Dit topic zit nu weer in het normale ritme.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij weet niemand meer dit topic te vinden...
Als ze het zelf al niet eens meer serieus nemen, wie ter wereld dan nog wel?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
De meeste Hollywood-sterren van tegenwoordig nemen hun prestaties té serieus, en dat vind ik niet kunnen...
Werk op een plek waar die regeren nu ff vrijwillijgquote:Op zondag 21 maart 2010 02:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat bedoelde je gisteren met cultuurbarbaren?
Kyteman vind ik oké, maar Roosbeef lust ik slechts af en toe.quote:Op zondag 21 maart 2010 02:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Werk op een plek waar die regeren nu ff vrijwillijg
Vanavond was er
Kyteman vind ik soms ok en Roosbeef was leuk melig.quote:Op zondag 21 maart 2010 03:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kyteman vind ik oké, maar Roosbeef lust ik slechts af en toe.
Mijn bouwproject zit erop, nu ben ik druk met dingen regelen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:17 schreef svann het volgende:
Ik dacht even dat je alvast geëmigreerd was, sig.
Maar ook hier hebben we aan barbaren geen gebrek natuurlijk.
* Ofyles2 zelfs Fedora gebruikt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:30 schreef svann het volgende:
Semi-nerd ben ik tegenwoordig -sinds mijn windows exit ging.
Nu moet ik handleidingen uitpluizen om ook de leuke dingen werkend te krijgen.
Maar zelfs gebruikersvriendelijke puzzelpartijen haat ik eigenlijk. Grondig.
Toch heeft het wel wat cools, dat ubuntu.
Draag je er ook wel eens heen? Komt weer helemaal terug in de mode, heb ik gehoord.quote:
Het is geen zaterdag of zondag dan mag het.quote:
Zou me goed staan, maar ik bedoelde Linux Fedora.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Draag je er ook wel eens heen? Komt weer helemaal terug in de mode, heb ik gehoord.
Je raakt de kluts kwijt door dat tijd veranderen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is geen zaterdag of zondag dan mag het.
Je vergat het vraagteken.quote:Op maandag 5 april 2010 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
Daar moeten mensen als wij het van hebben hè.
Wat vreselijk. Alsof we een stelletje ambtenaren zijn die naar buiten zitten te staren omdat we niks te doen hebben.quote:Op maandag 5 april 2010 01:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verdrietig he.
Nou ja, aftellen naar het pensioen.
Trustenquote:
En de komma.quote:
Ik vind van wel. Lijkt netjes, hè?quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:01 schreef Lamon. het volgende:
Moet er eigenlijk altijd een komma voor "he?"
Kijk, en dat zonder de VVV in te schakelen!quote:
Nu weet ik niet zo goed hierop te reageren en zeg dan gewoon: Hallo,quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:35 schreef Marble het volgende:
Ga je nog verder met Caprica nu je klaar bent met BSG, Lamon?
Ik denk het niet, ik hou van episch en ik zie dat met die serie niet gebeuren, en ben geen fanboy van series of films. Ik behoor niet tot die groep mensen die iets door willen zien gaan, een goed afgerond iets is ook prima.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:35 schreef Marble het volgende:
Ga je nog verder met Caprica nu je klaar bent met BSG, Lamon?
quote:Op zondag 11 april 2010 02:14 schreef Lamon. het volgende:
Als we toch Springsteen-nummers gaan neerzetten;
Maar wel met de kanttekening dat ik niet enkel protestnummers luister he, Tong?quote:
Hoor nu Johnnie Cash in de Belgische Man bijt hondquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach ik veroordeel niemand op zijn beperkte muzieksmaak.
Johnny Cash en The Clash mogen blijven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoor nu Johnnie Cash in de Belgische Man bijt hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |