Speak for yourself!! Ik ben gansch niet exentriek! Ik ben doodgewoon.quote:Op zondag 31 januari 2010 03:14 schreef blckbb het volgende:
Het topic der excentriekelingen.
Wees geëerd door een non-excentriekeling, met zijn benen vast aan de grond.
Ik vraag me af, vrouwe Elizabeth, of deze jongen dat moet zijn als compliment of een belediging.quote:Op zondag 31 januari 2010 03:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Speak for yourself!! Ik ben gansch niet exentriek! Ik ben doodgewoon.
Het zal mij echt worst wezen of jij een compliment of een belediging wilt zijn.quote:Op zondag 31 januari 2010 03:20 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik vraag me af, vrouwe Elizabeth, of deze jongen dat moet zijn als compliment of een belediging.
Scherpquote:Op zondag 31 januari 2010 03:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het zal mij echt worst wezen of jij een compliment of een belediging wilt zijn.
Ik ga slapen eerst nog even lezen en dan slapen.
![]()
Oeh! kan jij gedachten lezen?quote:Op zondag 31 januari 2010 03:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Goed zo!! Frietje oorlog en een satékroket graag!!
Nee, maar ik heb net wel twisted fries opquote:
Dat is apart...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voor dit topic is het vast interessant om te melden dat ik vorige week maandag in een kroeg de semibikkeltijder van het eerste uur Keeper tegenkwam. Het bleek best gezellig te zijn, waardoor we tot sluitingstijd met elkaar in gesprek raakten. Pas heel veel tijd later hoorde ik dat onze gemeenschappelijke kennis zijn ex-scharrel was. Maar goed, in elk geval gaf het aan dat semi-bikkeltijders het ook ie er el erg goed met elkaar kunnen vinden.
Verder maak ik weinig spannends mee.
Ja, vooral omdat we, ondanks plannen 6 jaar geleden om een uva-meet te houden, elkaar nooit ontmoet hadden. Maar goed, wat in het vat zit verzuurt niet, eerlijk duurt het langst, een zwaluw maakt nog geen zomer en als het kalf verdronken is dempt men de put, dus toch leuk.quote:
Wat is er leuk aan een verdronken kalf ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
en als het kalf verdronken is dempt men de put, dus toch leuk.
Maar hoezo saai, dat zeg je steeds maar....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat we, ondanks plannen 6 jaar geleden om een uva-meet te houden, elkaar nooit ontmoet hadden. Maar goed, wat in het vat zit verzuurt niet, eerlijk duurt het langst, een zwaluw maakt nog geen zomer en als het kalf verdronken is dempt men de put, dus toch leuk.
Nou ja, ik heb een redelijk goede baan bij de gemeente, maar ik doe eigenlijk niks (of iig niet genoeg), ik kan doordeweeks best af en toe in de kroeg hangen maar ook weer niet te laat, ik ontmoet vooral leuke mensen die ik al ken maar geen nieuwe, dus het is allemaal zo degelijk. Een paar jaar geleden zou ik vast voor dit leven getetekend hebben, maar echt avontuurlijk is het niet. Quarterlifecrisis, weetuwel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar hoezo saai, dat zeg je steeds maar....
Waarom is je leven zo saai, wat mis je nu, wat je eerst wel had dan?
Zoek de spanning op I.R. !!!!
Ik weet, maar je wordt iig niet kaal, dus count your blessings.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb een redelijk goede baan bij de gemeente, maar ik doe eigenlijk niks (of iig niet genoeg), ik kan doordeweeks best af en toe in de kroeg hangen maar ook weer niet te laat, ik ontmoet vooral leuke mensen die ik al ken maar geen nieuwe, dus het is allemaal zo degelijk. Een paar jaar geleden zou ik vast voor dit leven getetekend hebben, maar echt avontuurlijk is het niet. Quarterlifecrisis, weetuwel.
Voor jou deze dan maarquote:Op maandag 15 februari 2010 02:04 schreef ElizabethR het volgende:
Dag.
Ben een bit knackered![]()
Heel leuke avond gehad, veul meziek en veul drank en veul leuke mensen en veul liefde.
If only Ireland had shoarmatentjes![]()
I would literally kill for a broodje shoarma![]()
![]()
Ik ook, maar ik ga nu niks meer bestellen !quote:Op maandag 15 februari 2010 02:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb bijzonder veel behoefte aan een pizza
4.17! Dan moet het toch geen saaie avond geweest zijn, I.R.quote:
Stats.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:53 schreef broer het volgende:
Hé, wat zie ik nu? Wat develop je, Arcee?
Nee, niemand nog.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:02 schreef broer het volgende:
Koel. Kan ik die ook ergens zien?
(Ja, ik kan heus wel zelf op zoek gaan. Maar ik ben nogal lui aangelegd.)
Wel. Jij.quote:
Oh?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:57 schreef sig000 het volgende:
Ben van de pot gerukt nu
Dat gebeurt hier wel vaker, maakt niks uit.quote:en heb de onweerstaanbare behoefte om in dit topic te posten zonder iets nuttigs te melden.
Sorry ik lees dit nu pasquote:
Canadeze ijshockeyersquote:
Sauerbreijquote:
2bis klinkt als een zwaktebod, welke was dat ook alweer?quote:Op maandag 1 maart 2010 03:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
1, 2 en 4 zijn gevallen, 3 is in feite 2bis.
D66 stapte uit het 2e kabinet-Balkenende na de affaire-Ayaan, het derde kabinet-Balkenende was dus een demissionair kabinet.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
2bis klinkt als een zwaktebod, welke was dat ook alweer?
Ok, Balkenende doet dus 5 kabinetten in nog geen 8 jaar, toch wel een prestatie.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
D66 stapte uit het 2e kabinet-Balkenende na de affaire-Ayaan, het derde kabinet-Balkenende was dus een demissionair kabinet.
Zo zou je het vijfde kabinet-Balkenende ook als 4bis kunnen beschouwen.
Dat zullen alleen CDA'ers denken. De meeste outsiders zullen zeggen dat Balkenende charisma en leiderschap mist.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok, Balkenende doet dus 5 kabinetten in nog geen 8 jaar, toch wel een prestatie.
Ik heb helemaal niets met politiek.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zullen alleen CDA'ers denken. De meeste outsiders zullen zeggen dat Balkenende charisma en leiderschap mist.
Moeilijk te zeggen. Maar IR's topic hierzo is altijd wel lachen om in te posten.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe kom je ineens tot dit geweldige inzicht?
Nou zo ben ik er ook ooit terecht gekomen.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Maar IR's topic hierzo is altijd wel lachen om in te posten.
Far out! ik heb er even over gedacht om mijn stem te verkopen aan de hoogste bieder.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met politiek.
Ben voorstander van niet stemmen.
Het is maar dat D66 bestaat, anders had ik twee keer blanco ingevuld.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met politiek.
Ben voorstander van niet stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |