Caps lock is geen indrukwekkende uiting van normaal postgedrag, en ik denk dat het echt tijd wordt, dat jij nu eens even af gaat koelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:09 schreef Bragi het volgende:
ROT OP UIT ONZE SC, LAMON. JE ZOU WEGBLIJVEN. OPROTTEN DUS. BLIJF WEG. GA LEKKER HIER POSTEN.
Ik denk dst een werkeloze user met een fictieve vriendin eerst even achter zijn eigen oren moet krabbelen, voordat hij zijn wijsvinger uitsteekt richting anderen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:27 schreef Bragi het volgende:
Hoe meer's je post, hoe onzekerder je bent van jezelf.
Oh, je gaat echt aannames doen die nergens op gebaseerd zijn?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik denk dst een werkeloze user met een fictieve vriendin eerst even achter zijn eigen oren moet krabbelen, voordat hij zijn wijsvinger uitsteekt richting anderen.
Maar als jij dat wilt geloven, doe je best.
Ik had mededogen, en heb je je gang laten gaan, maar na "Speel met mij en je speelt met vuur. Ja, dat is een waarschuwing.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, je gaat echt aannames doen die nergens op gebaseerd zijn?REALLY?
Oh god, dacht dat dat het niveau was van een 15-jarige.
Maar wacht, ik zal het meespelen:
"Oh nee, je hebt gelijk! Werkloos en helemaal geen vriendin!Damn you, Lamon. Je hebt me door. Au. Het doet pijn."
Verslapen.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:39 schreef Arcee het volgende:
Oscars 2010 #2: Live op Film1 (gratis) en ProSieben
Waar is Lamon?
Net als Verhoeven destijds, was ook een coole aktie.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat we wel moeten toegeven is dat Sandra Bullock vorige nacht wel een Razzie heeft opgehaald.
Dat zie ik lafaards als Eddie Murphy, Paris Hilton of Lindsay Lohan nog niet doen...
Inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2010 04:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Net als Verhoeven destijds, was ook een coole aktie.
Dit topic zit nu weer in het normale ritme.quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij weet niemand meer dit topic te vinden...
Als ze het zelf al niet eens meer serieus nemen, wie ter wereld dan nog wel?quote:Op maandag 8 maart 2010 04:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
De meeste Hollywood-sterren van tegenwoordig nemen hun prestaties té serieus, en dat vind ik niet kunnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |