fixedquote:Op maandag 8 maart 2010 01:15 schreef Stefan het volgende:
Jezus, Bridget heeft geen reet verstand van Oscars.
dat is echt zo erg he.quote:foto Op maandag 8 maart 2010 01:16 schreef Stefan het volgende:
Whahaha, Bridget heeft geen reet verstand van Oscars.
Colin Firth wint niet want het is een Brit
IS pas de eerste keer dat ik het op Film1 kijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is echt zo erg he.
vorig jaar ook al
en het jaar daarvoor![]()
snap niet dat ze haar steeds nemen
quote:foto Op maandag 8 maart 2010 01:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
IS pas de eerste keer dat ik het op Film1 kijk.
quote:Op maandag 8 maart 2010 01:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is echt zo erg he.
vorig jaar ook al
en het jaar daarvoor![]()
snap niet dat ze haar steeds nemen
Waarom nodigen ze dat mens eigenlijk uit?quote:foto Op maandag 8 maart 2010 01:16 schreef Stefan het volgende:
Whahaha, Bridget heeft geen reet verstand van Oscars.
Colin Firth wint niet want het is een Brit
wieequote:foto Op maandag 8 maart 2010 01:18 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Ach, denk eens aan die muts die het voor haar deed op Film 1.
JAquote:Op maandag 8 maart 2010 01:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Een trivia-weetje:
Wisten jullie dat de show van 2:00 tot 5:00 loopt maar dat de main telecast eigenlijk maar rond de 1 uur en 45 minuten duurt. Wat eigenlijk betekent dat we bijna 50% van de tijd naar reclames/onderbrekingen zitten te kijken.
Ik weet haar naam niet eens maar het was echt tenenkrommend/hilarisch slechtquote:Op maandag 8 maart 2010 01:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wiee
ik heb het alleen maar met bridgettt kut gezien
Eén red carpet-link en twee justin.tv-linkjes. Die dus na één minuut kappen vanwege "te veel kijkers".quote:Op maandag 8 maart 2010 01:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Na 2 seconden googlen, dit bijvoorbeeld gevonden:
http://www.myp2pforum.eu/(...)light=academy+awards
Ja, als je morgen het eea download is het krap aan 2 uur idd,quote:Op maandag 8 maart 2010 01:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Een trivia-weetje:
Wisten jullie dat de show van 2:00 tot 5:00 loopt maar dat de main telecast eigenlijk maar rond de 1 uur en 45 minuten duurt. Wat eigenlijk betekent dat we bijna 50% van de tijd naar reclames/onderbrekingen zitten te kijken.
quote:foto Op maandag 8 maart 2010 01:21 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Ik weet haar naam niet eens maar het was echt tenenkrommend/hilarisch slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop