Juuust!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor digitale Ziggo gebruikers, het wordt live uitgezonden op ProSieben (608) en Film1 (101).
Ik raad ProSieben aan, volgens mij is Film1 met 1 minuut vertraging omdat ze NL'se ondertiteling zonodig bij moeten gooien. ProSieben doet daar niet aan, ze zenden de Amerikaanse broadcast uit, gelukkig zonder Duitse ondertiteling/vertaling of meer van die ongein. Nog een reden om via ProSieben te volgen. Geen Bridget, Geen RENE MIOCH.
er moet wel iets zijn jaquote:Op maandag 8 maart 2010 00:52 schreef Koskesh het volgende:
[..]
wat als je geen film1 hebt? Is het mogelijk op livestream/sopcast iets te vinden? lukt niet echt
It's a bingo!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:51 schreef Zipportal het volgende:
Denk dat Christoph Waltz wel een Oscar krijgt.
Geen Rene Mioch dit jaar op Film 1 en ook geen vertraging bij de Oscars zelf gelukkig, alleen bij de rode loper momenten geloof ik en dat is niet zo heel erg.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor digitale Ziggo gebruikers, het wordt live uitgezonden op ProSieben (608) en Film1 (101).
Ik raad ProSieben aan, volgens mij is Film1 met 1 minuut vertraging omdat ze NL'se ondertiteling zonodig bij moeten gooien. ProSieben doet daar niet aan, ze zenden de Amerikaanse broadcast uit, gelukkig zonder Duitse ondertiteling/vertaling of meer van die ongein. Nog een reden om via ProSieben te volgen. Geen Bridget, Geen RENE MIOCH.
Je bedoelt kledingtapequote:Op maandag 8 maart 2010 00:36 schreef DJJoris het volgende:
Wat heeft Bridget trouwens voor voddenzak aan? Ze had naar E! moeten kijken, die hadden een tip over hoe je kan voorkomen dat je jurk steeds openvalt met een handig doorzichtig stripje.
Vorig jaar was de Film1 uitzending mét ondertiteling en liep het 1 minuut achter op ProSieben.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:54 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Geen Rene Mioch dit jaar op Film 1 en ook geen vertraging bij de Oscars zelf gelukkig, alleen bij de rode loper momenten geloof ik en dat is niet zo heel erg.
Helaas heb ik hier geen ProSieben anders gaf dat ook mijn voorkeur maar wanneer Van Koolhoven en Bridget in beeld komen ga ik wel even iets anders doen ofzo.
pro7 (sieben?) is vrij te ontvangenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:57 schreef Koskesh het volgende:
Kan ik prosieben regelen met een basisabonnement van canal digitaal? zo ja, ga k f zoeken naar die frequentiesss.
Dat jaquote:Op maandag 8 maart 2010 00:56 schreef purplerose het volgende:
Ik weet niet wat er met het signaal hier aan de hand is maar me neef die stottert is nog beter te volgen dan wat ik nu probeer te kijken op Film1
[..]
Je bedoelt kledingtapeHet is te krijgen in nederland dus waarom ze het niet gebruikt, geen idee!
Die dikke hoort zichzelf heel graag praten, dat wijf lijkt me nog de leukste van de drie omdat die nicht echt de meest kansloze kul uitkraamt.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:57 schreef Veadige het volgende:
Nee, René is er niet.
Maar dat wat er nu zit dat is me wat moois.
Heheehe.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:51 schreef Stefan het volgende:
Dat Mama Mia-chickie, daarvoor wil ik wel een week ruzie hebben thuis
Hier niet hoor.quote:
Volgens de site wel: http://www.canaldigitaal.(...)tvangen-zenders.aspxquote:Op maandag 8 maart 2010 00:57 schreef Koskesh het volgende:
Kan ik prosieben regelen met een basisabonnement van canal digitaal? zo ja, ga k f zoeken naar die frequentiesss.
quote:Vrij te ontvangen zenders:
BBC HD 28,2
ARTE HD
Luxe TV HD 23,5
Anixe HD
BVN
L1 TV 23,5
Omroep Brabant 23,5
Omroep Zeeland 23,5
Omrop Fryslân 23,5
RTV Drenthe 23,5
RTV Gelderland 23,5
RTV Noord 23,5
RTV Noord-Holland 23,5
RTV Oost 23,5
RTV Rijnmond 23,5
2M Maroc
3 Sat
Al Jazeera
Andalucia TV
ARD Das Erste
Arirang TV
Arte
ARTE
Astro TV
Bayerisches Fernsehen
BBC World
BFM TV
Bibel TV
Bloomberg
BR Alpha
Budapest TV
Canal Algerie
CNBC Europe
CNN International
CT 24
Cubavision
Das Vierte
Deluxe Music
Direct 8
DMAX
DSF
DW TV
Esc1 Egypte
Eins Extra
Euronews
Euskadi TV
France24
Giga TV
Go TV
Hessen Fernsehen
Kabel 1
KIKA
KTO
LCP
Liberty TV
MDR
MTV Germany
MTV Österreich
N24
NDR Fernsehen
NICK Deutschland
N-TV
Phoenix
Pro 7
RAI1
Record Int
RTL Television
RTM Maroc
RTP 1
Sat 1
Sky News
Sonnenklar TV
Sudwest BW
Super RTL
Terra Nova
TM SAT / LAOTRA
TRT International
TV5 + Monde Europe
TV Canaria
TV Galicia
TVC Int
TVE Int
TV Gusto
TV Polonia
TVP Kultura
TW1
VIVA
VOX
WDR Fernsehen
ZDF
ZDF Dokukanal
ZDF Infokanal
ZDF Theaterkanal
mmh, de website zegt wat aandersquote:Op maandag 8 maart 2010 00:59 schreef Veadige het volgende:
[..]
Hier niet hoor.
Alleen met digitale tv en dan moet je ook nog het extra pakket van 9,95 hebben.
Dacht ik ook al ja, helaas.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:59 schreef Veadige het volgende:
[..]
Hier niet hoor.
Alleen met digitale tv en dan moet je ook nog het extra pakket van 9,95 hebben.
Ik heb het wel niet over Canal Digital.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:01 schreef Meddo het volgende:
[..]
mmh, de website zegt wat aanders
heb alleen nu geen zin om het op de tv te controleren
Thx, ik gebruik wel 1 van diequote:Op maandag 8 maart 2010 01:01 schreef northernlight81 het volgende:
Even van een andere sites wat links naar streams gekopieerd:
Watch Oscars 2010 Live on Oscar.com
Watch Oscars 2010 Live Online on Hulu <-- alleen vs
Watch Oscars 2010 Live Online on TV.com
Watch Oscars 2010 Live Streaming on UStream.tv
Watch Oscars 2010 Live Streaming on LifeStream – AP (My favourite!)
Watch Oscars 2010 Clips on YouTube
Meen je niet. Dus mensen die niet digitaal zijn kunnen niet kijken?quote:Op maandag 8 maart 2010 01:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Sorry dat ik je moet teleurstellen maar alle links die je plaatst, zijn niet voor de main-telecast, maar voor de rode loper pre-show. Qua uitzendrechten mag je onbetaald niet gratis streams aanbieden, al zijn die er wel in grote aantallen via minder legale kanalen, maar die links die jij vermeldt, daar zal niets op te zien zijn.
Dochter. En dat is lenny Kravitz.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 01:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Sorry dat ik je moet teleurstellen maar alle links die je plaatst, zijn niet voor de main-telecast, maar voor de rode loper pre-show. Qua uitzendrechten mag je onbetaald niet gratis streams aanbieden, al zijn die er wel in grote aantallen via minder legale kanalen, maar die links die jij vermeldt, daar zal niets op te zien zijn.
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat iemand die anno 2010 nog geen digitale televisie heeft, achterloopt.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meen je niet. Dus mensen die niet digitaal zijn kunnen niet kijken?Waarom kon dat vorig jaar wel?
Als je goed zoekt, zul je gemakkelijk aan een paar lopende streams voor de main telecast kunnen komen, als ik jou was zou ik goed googlen op message boards/forums voor live streams waar normaliter sportwedstrijden ter stream worden aangeboden.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meen je niet. Dus mensen die niet digitaal zijn kunnen niet kijken?Waarom kon dat vorig jaar wel?
Sorry dat ik het zeg, maar ik heb wel digitaal, maar er staat dat er een foutmelding is.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:07 schreef Veadige het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat iemand die anno 2010 nog geen digitale televisie heeft, achterloopt.
Ik hoop dat ze nu ook wintquote:Op maandag 8 maart 2010 01:06 schreef Toad het volgende:
Sandra Bullock. Die heeft wel een beetje de show gestolen gisteren bij de Razzies.
Ik kijk ook digitaal maar het signaal in mijn buurt is op het moment zo slecht dat er niet naar te kijken valt.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:07 schreef Veadige het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat iemand die anno 2010 nog geen digitale televisie heeft, achterloopt.
Sorry, maar dan heb ik een tip: zet de decoder uit, trek hem even paar seconden uit het stopcontact, haal de smartcart er even uit, stop het er weer in, steek de stekker weer in stopcontact, zet hem aan, ga even naar het menu en zoek de zenders opnieuw.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik heb wel digitaal, maar er staat dat er een foutmelding is.
Idd, 99.9 procent van Nederland snapt AF niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:12 schreef PirE het volgende:
Het feit dat die film niet in Nederland uitkomt komt puur omdat het een American Football-film is en dat snapt niemand in Nederland. Er zit een stukje in met al die coaches die langskomen en dan helpt het wel als je weet wie en hoe die coaches zijn.
De film gaat echt maar 10 procent over American Football.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:12 schreef PirE het volgende:
Het feit dat die film niet in Nederland uitkomt komt puur omdat het een American Football-film is en dat snapt niemand in Nederland. Er zit een stukje in met al die coaches die langskomen en dan helpt het wel als je weet wie en hoe die coaches zijn.
Inderdaad, omdat dat soort films het in Nederland gewoon niet goed doen is volgens mij ook de enige reden geweest dat hij niet in de bioscopen uitkomt (het is ook een sport die nauwelijks wordt beoefend in Nederland, laat staan dat het veel mensen zou trekken). Aan de Box Office heeft het niet gelegen want daar heeft hij het heel erg goed in gedaan.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:12 schreef PirE het volgende:
Maar toch heeft dat invloed gehad op de keuze om hem wel of niet uit te brengen geloof ik.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
De film gaat echt maar 10 procent over American Football.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |