Vind ik niet zo heel vreemd gezien de concurrentie. Das Weisse Band en El Secreto de Sus Ojos zijn echt juweeltjes.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:17 schreef Chen het volgende:
Spijtig dat Oorlogswinter het niet heeft gered.
Hij zegt toch ook niet dat het vreemd isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef reem het volgende:
[..]
Vind ik niet zo heel vreemd gezien de concurrentie. Das Weisse Band en El Secreto de Sus Ojos zijn echt juweeltjes.
Spijtig is het wel terecht ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:17 schreef Chen het volgende:
Spijtig dat Oorlogswinter het niet heeft gered.
QFTquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef Nepthys het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Moon nergens voor genomineerd is,
Ik vond Up de eerste halfuur nog gaan. De 2 helft was inderdaad ruk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
QFT
Verder geweldig dat Waltz is genomineerd... die moet gewoon winnen.
Daarnaast duim ik voor Inglourious Basterds of The Hurt Locker als beste film/regie.
En ik kan er gewoon niet bij dat ik de enige ben die Up gemankeerd vind vanwege die stomme 2e helft
Is de hele wereld blind?
V.
'nog gaan'? Die eerste helft is het mooiste dat Pixar ooit heeft gemaakt... daarom kan ik die tweede helft met pratende honden en vooral vliegende honden echt niet verkroppenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond Up de eerste halfuur nog gaan.
Eens.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef Nepthys het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Moon nergens voor genomineerd is, maar daar is volgens mij ook niet echt campagne voor gevoerd.
Second that. Moon was inderdaad een prachtige film, zeer bijzonder.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef Nepthys het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Moon nergens voor genomineerd is, maar daar is volgens mij ook niet echt campagne voor gevoerd.
Zekerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:05 schreef Orbis het volgende:
[..]
Second that. Moon was inderdaad een prachtige film, zeer bijzonder.
Ook mijn favoriet van vorig jaarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:12 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
ZekerSuperfilm. Blij dat ik de DVD en Soundtrack origineel heb kunnen vinden
http://www.imdb.com/name/nm0000233/awardsquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:26 schreef Timo20 het volgende:
Cool dat The Hurt Locker zoveel nominaties heeft. En hopelijk wint Tarantino eindelijk z`n Oscar
Precies mijn idee over UP. Als geheel vind ik het de minste Pixar film van allemaal. Hij buit de potentieel fantastische locatie (Angel Falls) ook helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
En ik kan er gewoon niet bij dat ik de enige ben die Up gemankeerd vind vanwege die stomme 2e helft
Is de hele wereld blind?
V.
Vreemd dat Best Picture voor Inglourious Basterds er niet bij staat en bij Lawrence Bender wel...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:36 schreef geelkuikentje het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0000233/awards
Ik vond The Incredibles de minste van allemaal en Up de #6 van de 10:quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:09 schreef Lemans24 het volgende:
Precies mijn idee over UP. Als geheel vind ik het de minste Pixar film van allemaal.
Mwoa, vond ik langdradig. De Schele Koning en de Kraai was overigens ook een juweeltje, iemand die weet hoe die in het Frans heet, zoek m al jaren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:18 schreef Dos37 het volgende:
Spirited Away is de beste animatie film allertijden
Dat komt doordat de Best Picture-Oscar aan de producent(en) wordt uitgereikt. Vandaar alleen Bender. Tarantino produceert nooit z'n eigen films (Grindhouse uitgezonderd).quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:41 schreef Arcee het volgende:
Vreemd dat Best Picture voor Inglourious Basterds er niet bij staat en bij Lawrence Bender wel...
Over Avatar ben ik het absoluut met je eens. De 3d beelden zijn overdonderend mooi maar het verhaal is natuurlijk prut met peren. Maar ja, Titanic won 'm ook dus ik vrees ervoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk wint Clooney geen oscar.
Ik ben gewoon geen fan van hem.
Avatar mag ze van mij krijgen voor de technische dingen, maar de beste film is dit absoluut niet.
Indien het dit jaar weer zo is, zou dat betekenen dat hij gewoon op de analoge kabel te vinden is?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:27 schreef Patvs het volgende:
Ik ben al twee jaar gewend dat Film1 de Oscar uitzending ongecodeerd uitzendt, maar daar lees ik dit jaar niets over??
Volgens mij zag ik daar van de week een reclame over op tv: dit jaar ook weer gratis voor alle digitale televisie-kijkers.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:27 schreef Patvs het volgende:
Ik ben al twee jaar gewend dat Film1 de Oscar uitzending ongecodeerd uitzendt, maar daar lees ik dit jaar niets over??
digitaal dus... helaas.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:48 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik daar van de week een reclame over op tv: dit jaar ook weer gratis voor alle digitale televisie-kijkers.
Ja, maken ze nu ook weer reclame voor. Hele dag ongecodeerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:27 schreef Patvs het volgende:
Gelukkig zijn de andere acteerprestatie's beter dus hij zal de oscar waarschijnlijk niet krijgen.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:32 schreef Klummie het volgende:
[..]
Over Avatar ben ik het absoluut met je eens. De 3d beelden zijn overdonderend mooi maar het verhaal is natuurlijk prut met peren. Maar ja, Titanic won 'm ook dus ik vrees ervoor.
Clooney mag van mij best die oscar winnen, alhoewel hij eigenlijk altijd precies hetzelfde laat zien vind ik dat stiekem toch wel aangenaam.
Alleen A Serious Man nog even zien en dan heb ik alle 10 genomineerden voor Best Picture gezien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:15 schreef Lemans24 het volgende:
Best Motion Picture of the Year
Nominees:
The Blind Side (2009)
District 9 (2009)
An Education (2009)
The Hurt Locker (2008)
Inglourious Basterds (2009)
Precious: Based on the Novel Push by Sapphire (2009)
A Serious Man (2009)
Up (2009)
Up in the Air (2009/I)
Dankzij de uitstekende acteerprestaties wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:37 schreef Stefan het volgende:
maar het ontsteeg wel de Ware Woensdag AVonddrama. Weet niet of dat bij Precious ook het geval is.
Waar anders dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan maar hier,
Het gaat om acteerprestaties, niet om wie de miss congeniality prijs verdiend.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Best Performance by an Actress in a Supporting Role - Mo'Nique for Precious: Based on the Novel Push by Sapphire (2009)
Mo'Nique zal het wel verdienen, maar het lijkt me zo'n kutwijf. Ik gun het meer aan Gyllenhaal of Farmiga.
Heb je geen digitale tv of ken je niemand die zo'n kastje heeft?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
Weet iemand trouwens een goede livestream?
edit: o wacht heb er al een.![]()
Laat dat nu net de enige reden zijn waarom Bullock gaat winnenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het gaat om acteerprestaties, niet om wie de miss congeniality prijs verdiend.
Kastje kapot.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je geen digitale tv of ken je niemand die zo'n kastje heeft?
Bullock maakt kans omdat Hollywood houdt van underdogs. Bullock's laatste hit was 2 Weeks Notice uit 2002, in 2009 kwam ze terug met 2 hits waarvan ze de eerste vrouw is die als drager van de film meer dan 200 miljoen dollar ophaalde in Amerika, nu al 250 miljoen. Plus een waargebeurd drama over de populairste sport van Amerika.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Laat dat nu net de enige reden zijn waarom Bullock gaat winnen
Kun je m niet lenen van je ouders, de buren etc?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kastje kapot.Of ja, hij geeft een foutmelding. Net nu de Oscars zijn.
Ik heb zo'n idee dat die oudjes van hiernaast er geen hebben. Maakt op zich niet heel veel uit, livestream is voor deze keer goed genoeg aangezien ik bang ben dat deze Oscars ontzettend bout gaan worden met Avatar zo vaak genomineerd.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Kun je m niet lenen van je ouders, de buren etc?
So what dat het een animatie is. Avatar is ook 80 procent animatie. Film is filmquote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom is Up eigenlijk als beste film genomineerd? Was animatie niet genoeg, aangezien het een fucking animatie is.
Ja, ik noem Avatar dan ook geen echte film meer.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
So what dat het een animatie is. Avatar is ook 80 procent animatie. Film is film
Avatar is een film net als Up. je ziet m in de bios en het is fictie. Ben allang blij dat een mooie animatie nu beste film kan worden.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik noem Avatar dan ook geen echte film meer.
Kun je niet gezellig bij een FOK!ker gaan kijken? Waar woon je?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Gristus, ik moet nog een hoop films zien. Helaas Digitenne hier, dus ik kijk de boel morgen pas.
Up is in jouw ogen geen film dus?:')quote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom is Up eigenlijk als beste film genomineerd? Was animatie niet genoeg, aangezien het een fucking animatie is.
Jawel. Maar ik zie het nut niet in van een animatiefilm voor beste film nomineren als er ook een aparte categorie is voor animatie.quote:
De producers van 'The Hurt Locker' zijn stevig op hun vingers getikt omdat ze buiten de regels om bij de Academy leden hebben gelobby't en erop hebben aangedrongen in emails om op de Hurt Locker te stemmen en niet op 'de film van 500 miljoen'. Dat gaat The Hurt Locker in ieder geval een winst in de hoofdcategorie kosten, want als er al zwevende leden waren, dan zouden ze hierna niet meer op de Hurt Locker stemmen.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan maar hier, degenen van wie ik denk dat ze gaan winnen, eventueel aangevuld met wie ik liever zou zien winnen
-
Beste animatie is niet de hoofdprijs, Best Picture wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Jawel. Maar ik zie het nut niet in van een animatiefilm voor beste film nomineren als er ook een aparte categorie is voor animatie.
Idee voor volgend jaar, maar morgen dien ik om 7.30 uur weer fris en fruitig op m'n werk te staanquote:Op zondag 7 maart 2010 21:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Kun je niet gezellig bij een FOK!ker gaan kijken? Waar woon je?
Cameron gaat volgens mij echt nooit regisseur winnen en ik verwacht dat Avatar zijn initiële voorsprong bij film verliest door het nieuwe preferential voting system.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De producers van 'The Hurt Locker' zijn stevig op hun vingers getikt omdat ze buiten de regels om bij de Academy leden hebben gelobby't en erop hebben aangedrongen in emails om op de Hurt Locker te stemmen en niet op 'de film van 500 miljoen'. Dat gaat The Hurt Locker in ieder geval een winst in de hoofdcategorie kosten, want als er al zwevende leden waren, dan zouden ze hierna niet meer op de Hurt Locker stemmen.
Ik vond ze allebei niet beter dan Up, sorry...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Indien het dit jaar weer zo is, zou dat betekenen dat hij gewoon op de analoge kabel te vinden is?
En ik hoop dat Coraline of The Fantastic Mr. Fox toch Up zullen verslaan...
Het is en blijft vriendjespolitiek.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef vaasinbloem het volgende:
Als Avatar wint dan neem ik de Oscars echt niet meer serieus, niet dat ik het daarvoor wel deed, maar goed..
Helaas zijn dat wel de beweegredenen van de Academy tegenwoordig.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:29 schreef Stefan het volgende:
Net op Ned 3 een goed argument waarom Avatar de beste film wint. Omdat hij de industrie redt met zn nieuwe techniek en 2,7 miljard wereldwijd opbrengt alleen al in de bios. Zijn ex zal de beste regisseur worden, zo heeft iedereen een prijs.
So what, ben blij dat het niet zo elitair meer is als vroeger dat Meril Streep m al kreeg bij de ingang. Avatar is film zoals film is bedoeld, 2,7 miljard dollar in 3 maanden, alleen in de bios. Doe t m maar na. Het is in alle opzichten een goede film.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Helaas zijn dat wel de beweegredenen van de Academy tegenwoordig.
Dus een film is goed als het veel geld opbrengt? Ik vind artistieke waarde belangrijker, maar ja..quote:Op zondag 7 maart 2010 23:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
So what, ben blij dat het niet zo elitair meer is als vroeger dat Meril Streep m al kreeg bij de ingang. Avatar is film zoals film is bedoeld, 2,7 miljard dollar in 3 maanden, alleen in de bios. Doe t m maar na. Het is in alle opzichten een goede film.
Avatar heeft arteristieke waarde, het door Cameron ontwikkelde 3D concept, dus geen pop-upplaatjes die worden toegevoegd maar echt 3D is zo vernieuwend en dat in combinatie met een film die in de hele wereld een succes is.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:48 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Dus een film is goed als het veel geld opbrengt? Ik vind artistieke waarde belangrijker, maar ja..
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Avatar heeft arteristieke waarde, het door Cameron ontwikkelde 3D concept, dus geen pop-upplaatjes die worden toegevoegd maar echt 3D is zo vernieuwend en dat in combinatie met een film die in de hele wereld een succes is.
Het zou niet alleen om geld moeten gaan, ook om inhoud, en daar heeft Avatar gewoon niet genoeg aan. En Meryl heeft trouwens maar 2 Oscars gekregen, weinig vergelijken bij iemand als Katharine Hepburn.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
So what, ben blij dat het niet zo elitair meer is als vroeger dat Meril Streep m al kreeg bij de ingang. Avatar is film zoals film is bedoeld, 2,7 miljard dollar in 3 maanden, alleen in de bios. Doe t m maar na. Het is in alle opzichten een goede film.
Kijk eens een paar posts boven je.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:54 schreef gnilrednoz het volgende:
iemand een stream? ik heb geen digitale tv dus geen film 1 maar wil wel graag kijken
Dat dan weer wel, maar dat het een goede film is, dat dan weer totaal niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Avatar heeft arteristieke waarde, het door Cameron ontwikkelde 3D concept, dus geen pop-upplaatjes die worden toegevoegd maar echt 3D is zo vernieuwend en dat in combinatie met een film die in de hele wereld een succes is.
The Hurt Locker had ook weinig inhoud anders. Een adrenaline junk die liever in Irak is dan bij zn gezin. Mooie plaatjes maar Jarhead had meer inhoudquote:Op zondag 7 maart 2010 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het zou niet alleen om geld moeten gaan, ook om inhoud, en daar heeft Avatar gewoon niet genoeg aan.
Je hebt gelijk, door de vele nomninaties leek ze er wel 10 te hebben al. Sophies Choice overigens nog nooit gezien.quote:En Meryl heeft trouwens maar 2 Oscars gekregen, weinig vergelijken bij iemand als Katharine Hepburn.
tis toch ook nog niet bezigquote:Op zondag 7 maart 2010 23:57 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik bedoelde de oscars zelf, niet alles ervoor
Volgens de site van Film 1 begint het om half 3.quote:
Maar ook geen goed verhaal. Een verhaal wat iedereen zo uit z'n mouw zou kunnen schudden. Disney bijvoorbeeld met Pocahontas 14 jaar eerder.quote:
Wat is er slecht aan: de film entertaint, red zo'n beetje de hele industrie, en doet alles wat een film moet doen. Mensen naar de bios trekken.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Avatar is het perfecte symbool van alles wat goed is aan Hollywood.
En ook van alles wat er slecht aan is trouwens.
Pocahontas is geen disneyverhaal maar een waargebeurd verhaal.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar ook geen goed verhaal. Een verhaal wat iedereen zo uit z'n mouw zou kunnen schudden. Disney bijvoorbeeld met Pocahontas 14 jaar eerder.
Weet ik toch jonge, ik ben niet fucking achterlijk.. maar het kan toch dat iemand al een stream weet waar het om half 3 te zien gaat zien? Jeez, wtfquote:
http://www.livestream.com/aplivequote:Op maandag 8 maart 2010 00:03 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Weet ik toch jonge, ik ben niet fucking achterlijk.. maar het kan toch dat iemand al een stream weet waar het om half 3 te zien gaat zien? Jeez, wtf
En tot hoe laat? Uurtje of 6?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:59 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Volgens de site van Film 1 begint het om half 3.
Ze zenden nu allemaal oscardingetjes uit, om 2 uur hebben ze Rode Loper samenvattingen en half 3 begint het en elke reclamepauze hebben we Bridget en Martin Koolhovenquote:
Zolang The Hurt Locker maar beste film wordt, als avatar die zou winnenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:04 schreef Paul het volgende:
avatar gaat een oscartje halen jonge
Ok, tnx.quote:
Vond je het verhaal van Avatar beter dan No Country for Old Men?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Pocahontas is geen disneyverhaal maar een waargebeurd verhaal.
Maar goed, ik vond No Country for Old Men een ongelooflijk kutverhaal hebben.
Inderdaad weer zo'n film waar het om "liefde" draait.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:07 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zolang The Hurt Locker maar beste film wordt, als avatar die zou winnen
Avatar heeft de filmindustrie gerevolutionalizeerd, en niet alleen de filmindustrie, ook ver daarbuiten (De gaming- en electronica-industrie)quote:Op maandag 8 maart 2010 00:07 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zolang The Hurt Locker maar beste film wordt, als avatar die zou winnen
Ja. NCFOM vond ik bagger. Een huurmoordenaar gaat achter een geldkoffer aan, de man die het heeft gestolen vlucht maar is ineens zomaar ergens midden in een scene al dood en dan wat gezever van TL Jones en vooral veel gezeik van fans dat het diepere lagen heeft en dat Javier eigenlijk de duivel is enzo. Flikker toch op. Avatar is gewoon een goede film met niet een origineel verhaal maar hoe origineel is het verhaal van Up in the Air waar een man helemaal opgaat in zijn werk en dan toch verliefd wordt en andere keuzes wil maken. Je kan elk verhaal wel dood analiseren.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:07 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Vond je het verhaal van Avatar beter dan No Country for Old Men?
Een leuke showcase van 3 uur is nog geen goede film..quote:Op maandag 8 maart 2010 00:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Avatar heeft de filmindustrie gerevolutionalizeerd, en niet alleen de filmindustrie, ook ver daarbuiten (De gaming- en electronica-industrie)
Ja maar een film draait in eerste instantie om een goed verhaal toch? Op technisch gebied mag avatar alles winnen maar niet de hoogste oscar, dat is nog altijd voorbehouden aan een goed en boeiend verhaal, iets wat volledig ontbreekt bij avatar.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Avatar heeft de filmindustrie gerevolutionalizeerd, en niet alleen de filmindustrie, ook ver daarbuiten (De gaming- en electronica-industrie)
daar gaat het in Up en Up in the Air toch ook over?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad weer zo'n film waar het om "liefde" draait.
Nee, het gaat erom hoe een verhaal wordt verteld. Het gaat erom dat een film je vermaakt. Hoe origineel is District 9 dan? Of the Blind Side? Ook al 100 keer gedaan, alleen het is goed verteld.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:11 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ja maar een film draait in eerste instantie om een goed verhaal toch?
quote:Op maandag 8 maart 2010 00:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom hoe een verhaal wordt verteld. Het gaat erom dat een film je vermaakt. Hoe origineel is District 9 dan? Of the Blind Side? Ook al 100 keer gedaan, alleen het is goed verteld.
Als je films puur allemaal als een afstudeerstuk gaat bekijken wellicht niet, maar je gaat ook naar films om emoties te beleven. En in dat respect was Avatar een van de schaarse films waar je in je leven naar toe gaat en daarbij overdondert wordt en achteraf denkt: Dit heb ik nog nooit meegemaakt, dit was a once in a liftime bioscoopervaring.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:11 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Een leuke showcase van 3 uur is nog geen goede film..
District 9 verhaal 100x gedaan?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom hoe een verhaal wordt verteld. Het gaat erom dat een film je vermaakt. Hoe origineel is District 9 dan? Of the Blind Side? Ook al 100 keer gedaan, alleen het is goed verteld.
Een bevolkingsgroep die in kampen wordt gestopt en gedeporteerd moet worden, maar in opstand komt. En een hoofdpersoon die langzaam muteert. The Pianist meets The Fly.quote:
Ja, inderdaad, die films heb ik al 100 keer eerder gezienquote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Een bevolkingsgroep die in kampen wordt gestopt en gedeporteerd moet worden, maar in opstand komt. En een hoofdpersoon die langzaam muteert. The Pianist meets The Fly.
Ja, ik ben het eens dat films om emotie draaien. Maar ik vind een goed verhaal en acteerprestatie daar meer bij helpen dan wat grafisch geweld.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je films puur allemaal als een afstudeerstuk gaat bekijken wellicht niet, maar je gaat ook naar films om emoties te beleven. En in dat respect was Avatar een van de schaarse films waar je in je leven naar toe gaat en daarbij overdondert wordt en achteraf denkt: Dit heb ik nog nooit meegemaakt, dit was a once in a liftime bioscoopervaring.
Daar gaan films meer over dan dat je met een blocnote nagaat of verhaal-technisch bepaalde hokjes aangekruist kunnen worden.
Wil je ook erbij zeggen dat het aliens zijn die op aarde leven? En dat ze later samen gaan werken?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Een bevolkingsgroep die in kampen wordt gestopt en gedeporteerd moet worden, maar in opstand komt. En een hoofdpersoon die langzaam muteert. The Pianist meets The Fly.
het gaat erom dat je elke film kunt neersabelen. Dances with Smurfs is leuk bedacht door South Park maar Avatar heeft gewoon een universeel verhaal over liefde en oorlog. idd, al 100 keer gedaan maar zelfden zo goed verteld.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, die films heb ik al 100 keer eerder gezien
Zo kan je dit bij elke film zeggen iddquote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, die films heb ik al 100 keer eerder gezien
Ik vond het begin van District 9 best origineel geschoten, een beetje documentaire achtig gedaan, daarbij een niet likeable personage erbij, vond het best gewaagd. Alleen einde vond ik kut toen ze het met Hollywood style wouden eindigen..quote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het aliens zijn, het gaat om het verhaal immers. Want bij Avatar maakt het ook niet uit dat het Aliens zijn toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wil je ook erbij zeggen dat het aliens zijn die op aarde leven? En dat ze later samen gaan werken?
Nou ja, zo goed... zo manipalutief.... Is gewoon heeeeeel slim gedaan.... netjes hoor. Maar het is gewoon geen goed verhaal, het is cliche, na cliche, na clichequote:Op maandag 8 maart 2010 00:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
het gaat erom dat je elke film kunt neersabelen. Dances with Smurfs is leuk bedacht door South Park maar Avatar heeft gewoon een universeel verhaal over liefde en oorlog. idd, al 100 keer gedaan maar zelfden zo goed verteld.
Tuurlijk gaat het wel daaromquote:Op maandag 8 maart 2010 00:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het aliens zijn, het gaat om het verhaal immers. Want bij Avatar maakt het ook niet uit dat het Aliens zijn toch?
Jij heb het over extreem doordachte films, van die films waar niemand over snapt en die je echt moet oncijferen. Maar je hebt ook films, die je helemaal wegblazen met een verhaal, zonder dat je daar met een blocnote naar toe moet. Neem nou American Beauty. Die film gooit allerlei dingen naar je toe en aan het einde denk je van wtf heb ik nou gezien? En denk je na over al de briljante dingen die de film bevat. Of het doet je helemaal niks natuurlijk, maar dat lijkt me sterk. En dat is nog maar één voorbeeld. Er zijn zoveel anderen.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je films puur allemaal als een afstudeerstuk gaat bekijken wellicht niet, maar je gaat ook naar films om emoties te beleven. En in dat respect was Avatar een van de schaarse films waar je in je leven naar toe gaat en daarbij overdondert wordt en achteraf denkt: Dit heb ik nog nooit meegemaakt, dit was a once in a liftime bioscoopervaring.
Daar gaan films meer over dan dat je met een blocnote nagaat of verhaal-technisch bepaalde hokjes aangekruist kunnen worden.
Cloverfieldquote:Op maandag 8 maart 2010 00:19 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik vond het begin van District 9 best origineel geschoten, een beetje documentaire achtig gedaan,
quote:
Om Avatar de hemel in te prijzen door het 3D gedeelte oké, maar om te verdedigen dat het verhaal goed in elkaar steekt..quote:Op maandag 8 maart 2010 00:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
het gaat erom dat je elke film kunt neersabelen. Dances with Smurfs is leuk bedacht door South Park maar Avatar heeft gewoon een universeel verhaal over liefde en oorlog. idd, al 100 keer gedaan maar zelfden zo goed verteld.
Waarvan eentje, met een beetje fantasie onder het genre SciFi geplaatst kan worden... die dan weer ook in de categorie actie zit...quote:Op maandag 8 maart 2010 00:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Cloverfield
Blair Witch
[Rec]
Paranormal Activity
Henry, Portrait of a Serial Killer
Nee. Ik zeg dat het verhaal GOED is VERTELD.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:23 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Om Avatar de hemel in te prijzen door het 3D gedeelte oké, maar om te verdedigen dat het verhaal goed in elkaar steekt..
Ik ben het helemaal met je eens. Er zijn vele gradaties binnen de filmgenres waarop je ze op hun waarde kunt beoordelen.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij heb het over extreem doordachte films, van die films waar niemand over snapt en die je echt moet oncijferen. Maar je hebt ook films, die je helemaal wegblazen met een verhaal, zonder dat je daar met een blocnote naar toe moet. Neem nou American Beauty. Die film gooit allerlei dingen naar je toe en aan het einde denk je van wtf heb ik nou gezien? En denk je na over al de briljante dingen die de film bevat. Of het doet je helemaal niks natuurlijk, maar dat lijkt me sterk. En dat is nog maar één voorbeeld. Er zijn zoveel anderen.
Ik zeg documentaire, geen eigen cam.. En ik zeg ook niet dat het de eerste film is die dat doet..quote:Op maandag 8 maart 2010 00:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Cloverfield
Blair Witch
[Rec]
Paranormal Activity
Henry, Portrait of a Serial Killer
Ik ook. Terwijl ik dat een van de betere films vind.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:25 schreef Seam het volgende:
Ik vergeet op de een of andere manier trouwens altijd IB ook meedoet
Ik ook ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:25 schreef Seam het volgende:
Het is een goede film, maar niet voor de Oscars. Het is té riskee voor de conservatievelingen bij de Academy Awards.Net als het geval was bij The Dark Knight, Watchmen, Sin City (comic book verfilming maakte het moeilijk om genomineerd te worden). Films die over het algemeen door het publiek en critics goed beoordeeld worden maar desondanks weinig Oscar succes zullen kennen, maar het feit dat Inglorious Basterds against all the odds genomineerd werd voor Best Picture is al een overwinning op zichzelf.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:25 schreef Seam het volgende:
Henry en [Rec] zijn ook gemaakt als docu.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:25 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik zeg documentaire, geen eigen cam..
Ze hebben jujst expres de nominaties verhoogt om zulke films mee te laten doen.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is een goede film, maar niet voor de Oscars. Het is té riskee voor de conservatievelingen bij de Academy Awards.Net als het geval was bij The Dark Knight, Watchmen, Sin City (comic book verfilming maakte het moeilijk om genomineerd te worden). Films die over het algemeen door het publiek en critics goed beoordeeld worden maar desondanks weinig Oscar succes zullen kennen, maar het feit dat Inglorious Basterds against all the odds genomineerd werd voor Best Picture is al een overwinning op zichzelf.
Rec2 al gezien?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Henry en [Rec] zijn ook gemaakt als docu.
Om 2 uur komt de red carpet op Film1.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
Idd. Wie kijken er naar de livestreams van cnn ofzo?
Yep, gisteren. Erg vermakelijk weer, vond m erg leuk.quote:
Ja inderdaad, who gives a flying fuck, vooral dat mensen er zo serieus over doenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:30 schreef Meddo het volgende:
Ben een livestream aan het kijken; maar wat is dat toch met dat "who are you wearing"
quote:Op maandag 8 maart 2010 00:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Yep, gisteren. Erg vermakelijk weer, vond m erg leuk.
Precies, vroeger wist ik nog niet beter en dacht ik dat de Oscars een daadwerkelijke graadmeter waren voor de beste films van dat jaar. Inmiddels weet ik wel beterquote:Op maandag 8 maart 2010 00:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is een goede film, maar niet voor de Oscars. Het is té riskee voor de conservatievelingen bij de Academy Awards.Net als het geval was bij The Dark Knight, Watchmen, Sin City (comic book verfilming maakte het moeilijk om genomineerd te worden). Films die over het algemeen door het publiek en critics goed beoordeeld worden maar desondanks weinig Oscar succes zullen kennen, maar het feit dat Inglorious Basterds against all the odds genomineerd werd voor Best Picture is al een overwinning op zichzelf.
Gaat verder waar 1 ophield. Gewoon lekker kijken.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:32 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ook maar even downloaden dan. Was bang dat het een goedkope 2de versie werd.
Waarom dat dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:30 schreef Stefan het volgende:
Overigens had The Hangover ook genomineerd moeten zijn.
Geen idee, kwam me wel bekend voor.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:32 schreef DJJoris het volgende:
Hoe heet dat lied dat ze zojuist speelden bij dat jurken overzicht van vorig jaar?Op Film 1 trouwens.
Ja het paard was beter dan de filmquote:Op maandag 8 maart 2010 00:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Over je naam gesproken trouwens, Seabuscuit was ook ooit genomineerd voor beste film, wat een trage kutfilm vond ik dat
Enorm goede comedy, die met minimaal budget een enorme winst maakte. Maar vooral alle politiek correcte bullshit overboord gooide.quote:
Half 3quote:Op maandag 8 maart 2010 00:34 schreef Seam het volgende:
Vanaf hoe laat begint het precies eigenlijk?
Zeker waar, misschien iets te heftig voor de conservatievelingen.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Enorm goede comedy, die met minimaal budget een enorme winst maakte. Maar vooral alle politiek correcte bullshit overboord gooide.
Ongelooflijkleuk en totaal pretenieloos.... twee eigenschappen die oscarwinners niet hebben. sim-pelquote:Op maandag 8 maart 2010 00:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Enorm goede comedy, die met minimaal budget een enorme winst maakte. Maar vooral alle politiek correcte bullshit overboord gooide.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vergeten
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
quote:Op maandag 8 maart 2010 00:38 schreef Stefan het volgende:
Even een vraagje over Inglourous Basterds, het eindedacht nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. VergetenAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op maandag 8 maart 2010 00:38 schreef Stefan het volgende:
Even een vraagje over Inglourous Basterds, het eindeNee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vergeten
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Inderdaad, troep. Naast haar staat een blonde van CNN.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:37 schreef Meddo het volgende:
Wie zijn deze mislukte presentatrices op AP
Echt idioot. Film1 heeft echt een goede met de Oscars.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:39 schreef DrDentz het volgende:
Houden ze nacht van de oscars op de publieke, zenden ze de oscars niet uit. Wat een faal.
Titanicquote:Op maandag 8 maart 2010 00:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ongelooflijkleuk en totaal pretenieloos.... twee eigenschappen die oscarwinners niet hebben. sim-pel
Dan ga ik daar kijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad, troep. Naast haar staat een blonde van CNN.![]()
![]()
![]()
Wel goed van Film1 dat ze het wel gewoon voor iedereen uitzenden en niet alleen voor betalende klanten. (natuurlijk ook goede reclame omdat het voor 24 uur geloof ik is dus mensen ook kunnen genieten van een paar films)quote:Op maandag 8 maart 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt idioot. Film1 heeft echt een goede met de Oscars.
Pretentieloos??? Oke, jij en ik hebben een andere definitie.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Titanic
Gladiator
Shakespear in Love
Silence of the Lambs
Chigago
Ook prententieloze films en leuk/spannend
idd, ze ziet er wel leuk uit. Alleen haar verstand heeft ze niet mee.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:42 schreef Stefan het volgende:
Ik zou Mariah echt nog steeds keihard willen nemen, zolang ze dr bek houdt.
Maar zodra de Oscars beginnen zie je daar niets van op E!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
oh ik kijk via E
niet op film 1
want bridget
Kan ik dat ook ontvangen?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:43 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Wel goed van Film1 dat ze het wel gewoon voor iedereen uitzenden en niet alleen voor betalende klanten. (natuurlijk ook goede reclame omdat het voor 24 uur geloof ik is dus mensen ook kunnen genieten van een paar films)
Heb je digitale tv, dus zo'n kastje? Dan even doorzappen naar Film1 kanaal 1quote:
hoezo niet?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:43 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Maar zodra de Oscars beginnen zie je daar niets van op E!.
Hmm nee. Ik dacht eerst dat het op Ned3 zou komen. Misleidende naam, ik hoop niet dat ze tijdens het WK Voetbal ook alleen de voorbeschouwing uitzenden en dan naar een concert gaan.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je digitale tv, dus zo'n kastje? Dan even doorzappen naar Film1 kanaal 1
Shakespear in Love en Chigaco horen thuis in de categorie Musical/Comedyquote:Op maandag 8 maart 2010 00:43 schreef HostiMeister het volgende:
Maargoed, het zijn dan ook geen comedies,
Cameron heeft er meer dan 10 jaar over gedaan om die film te maken en dan met zo'n script er om heen komen.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:23 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Om Avatar de hemel in te prijzen door het 3D gedeelte oké, maar om te verdedigen dat het verhaal goed in elkaar steekt..
jawel hoor! er zijn ieder jaar topicsquote:Op maandag 8 maart 2010 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe komt dat dit jaar zo leeft, vorig jaar en de jaar daarvoor was er niet eens een topic over.
Nope, E! heeft die rechten daarvoor niet, ze hebben een plaatsje op de loper en mogen interviews houden maar meer niet. ABC heeft de rechten in Amerika, Sky in Engeland dus dan heb je al twee van de markten waar E! flink aanwezig is en zou je geloof ik conflict of interest hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo niet?
zenden ze dat niet uit op E?
Zoals ik al zei in die post (dat wat je niet quote) doe eens niet zo moeilijk joh, zijn totaaaaaal andere films, dat weet jij ook bestquote:Op maandag 8 maart 2010 00:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Shakespear in Love en Chigaco horen thuis in de categorie Musical/Comedy
Zeer actieve topics zelfsquote:Op maandag 8 maart 2010 00:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jawel hoor! er zijn ieder jaar topics
Nu voor meer mensen te zien?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe komt dat dit jaar zo leeft, vorig jaar en de jaar daarvoor was er niet eens een topic over.
Een film als Avatar had ook helemaal geen ingewikkeld verhaal nodig. Leidt alleen maar af.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:46 schreef Klummie het volgende:
[..]
Cameron heeft er meer dan 10 jaar over gedaan om die film te maken en dan met zo'n script er om heen komen.
ahquote:Op maandag 8 maart 2010 00:47 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Nope, E! heeft die rechten daarvoor niet, ze hebben een plaatsje op de loper en mogen interviews houden maar meer niet. ABC heeft de rechten in Amerika, Sky in Engeland dus dan heb je al twee van de markten waar E! flink aanwezig is en zou je geloof ik conflict of interest hebben.
Nee, toen keken heel veel mensen het namelijk via de streams geloof ik of ook via Film 1 (die toen ook al gratis de Oscars uitzond geloof ik).quote:
Maar wel pretentieloos: is gewoon leuk vermaak. American Beauty heeft pretenties, Chigago nietquote:Op maandag 8 maart 2010 00:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in die post (dat wat je niet quote) doe eens niet zo moeilijk joh, zijn totaaaaaal andere films, dat weet jij ook best
wat als je geen film1 hebt? Is het mogelijk op livestream/sopcast iets te vinden? lukt niet echtquote:Op maandag 8 maart 2010 00:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FFFUUUU
straks dus film 1
en die gaan ook steeds terug naar de studio en shit![]()
echt dat is zo schijt vervelend
Ze was toch zwanger? En nu niet meer, dat kan het verklaren.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:52 schreef Stefan het volgende:
Maggy Gyllenhaal is 30 kilo afgevallen ofzo?
Juuust!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor digitale Ziggo gebruikers, het wordt live uitgezonden op ProSieben (608) en Film1 (101).
Ik raad ProSieben aan, volgens mij is Film1 met 1 minuut vertraging omdat ze NL'se ondertiteling zonodig bij moeten gooien. ProSieben doet daar niet aan, ze zenden de Amerikaanse broadcast uit, gelukkig zonder Duitse ondertiteling/vertaling of meer van die ongein. Nog een reden om via ProSieben te volgen. Geen Bridget, Geen RENE MIOCH.
er moet wel iets zijn jaquote:Op maandag 8 maart 2010 00:52 schreef Koskesh het volgende:
[..]
wat als je geen film1 hebt? Is het mogelijk op livestream/sopcast iets te vinden? lukt niet echt
It's a bingo!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:51 schreef Zipportal het volgende:
Denk dat Christoph Waltz wel een Oscar krijgt.
Geen Rene Mioch dit jaar op Film 1 en ook geen vertraging bij de Oscars zelf gelukkig, alleen bij de rode loper momenten geloof ik en dat is niet zo heel erg.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor digitale Ziggo gebruikers, het wordt live uitgezonden op ProSieben (608) en Film1 (101).
Ik raad ProSieben aan, volgens mij is Film1 met 1 minuut vertraging omdat ze NL'se ondertiteling zonodig bij moeten gooien. ProSieben doet daar niet aan, ze zenden de Amerikaanse broadcast uit, gelukkig zonder Duitse ondertiteling/vertaling of meer van die ongein. Nog een reden om via ProSieben te volgen. Geen Bridget, Geen RENE MIOCH.
Je bedoelt kledingtapequote:Op maandag 8 maart 2010 00:36 schreef DJJoris het volgende:
Wat heeft Bridget trouwens voor voddenzak aan? Ze had naar E! moeten kijken, die hadden een tip over hoe je kan voorkomen dat je jurk steeds openvalt met een handig doorzichtig stripje.
Vorig jaar was de Film1 uitzending mét ondertiteling en liep het 1 minuut achter op ProSieben.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:54 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Geen Rene Mioch dit jaar op Film 1 en ook geen vertraging bij de Oscars zelf gelukkig, alleen bij de rode loper momenten geloof ik en dat is niet zo heel erg.
Helaas heb ik hier geen ProSieben anders gaf dat ook mijn voorkeur maar wanneer Van Koolhoven en Bridget in beeld komen ga ik wel even iets anders doen ofzo.
pro7 (sieben?) is vrij te ontvangenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:57 schreef Koskesh het volgende:
Kan ik prosieben regelen met een basisabonnement van canal digitaal? zo ja, ga k f zoeken naar die frequentiesss.
Dat jaquote:Op maandag 8 maart 2010 00:56 schreef purplerose het volgende:
Ik weet niet wat er met het signaal hier aan de hand is maar me neef die stottert is nog beter te volgen dan wat ik nu probeer te kijken op Film1
[..]
Je bedoelt kledingtapeHet is te krijgen in nederland dus waarom ze het niet gebruikt, geen idee!
Die dikke hoort zichzelf heel graag praten, dat wijf lijkt me nog de leukste van de drie omdat die nicht echt de meest kansloze kul uitkraamt.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:57 schreef Veadige het volgende:
Nee, René is er niet.
Maar dat wat er nu zit dat is me wat moois.
Heheehe.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:51 schreef Stefan het volgende:
Dat Mama Mia-chickie, daarvoor wil ik wel een week ruzie hebben thuis
Hier niet hoor.quote:
Volgens de site wel: http://www.canaldigitaal.(...)tvangen-zenders.aspxquote:Op maandag 8 maart 2010 00:57 schreef Koskesh het volgende:
Kan ik prosieben regelen met een basisabonnement van canal digitaal? zo ja, ga k f zoeken naar die frequentiesss.
quote:Vrij te ontvangen zenders:
BBC HD 28,2
ARTE HD
Luxe TV HD 23,5
Anixe HD
BVN
L1 TV 23,5
Omroep Brabant 23,5
Omroep Zeeland 23,5
Omrop Fryslân 23,5
RTV Drenthe 23,5
RTV Gelderland 23,5
RTV Noord 23,5
RTV Noord-Holland 23,5
RTV Oost 23,5
RTV Rijnmond 23,5
2M Maroc
3 Sat
Al Jazeera
Andalucia TV
ARD Das Erste
Arirang TV
Arte
ARTE
Astro TV
Bayerisches Fernsehen
BBC World
BFM TV
Bibel TV
Bloomberg
BR Alpha
Budapest TV
Canal Algerie
CNBC Europe
CNN International
CT 24
Cubavision
Das Vierte
Deluxe Music
Direct 8
DMAX
DSF
DW TV
Esc1 Egypte
Eins Extra
Euronews
Euskadi TV
France24
Giga TV
Go TV
Hessen Fernsehen
Kabel 1
KIKA
KTO
LCP
Liberty TV
MDR
MTV Germany
MTV Österreich
N24
NDR Fernsehen
NICK Deutschland
N-TV
Phoenix
Pro 7
RAI1
Record Int
RTL Television
RTM Maroc
RTP 1
Sat 1
Sky News
Sonnenklar TV
Sudwest BW
Super RTL
Terra Nova
TM SAT / LAOTRA
TRT International
TV5 + Monde Europe
TV Canaria
TV Galicia
TVC Int
TVE Int
TV Gusto
TV Polonia
TVP Kultura
TW1
VIVA
VOX
WDR Fernsehen
ZDF
ZDF Dokukanal
ZDF Infokanal
ZDF Theaterkanal
mmh, de website zegt wat aandersquote:Op maandag 8 maart 2010 00:59 schreef Veadige het volgende:
[..]
Hier niet hoor.
Alleen met digitale tv en dan moet je ook nog het extra pakket van 9,95 hebben.
Dacht ik ook al ja, helaas.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:59 schreef Veadige het volgende:
[..]
Hier niet hoor.
Alleen met digitale tv en dan moet je ook nog het extra pakket van 9,95 hebben.
Ik heb het wel niet over Canal Digital.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:01 schreef Meddo het volgende:
[..]
mmh, de website zegt wat aanders
heb alleen nu geen zin om het op de tv te controleren
Thx, ik gebruik wel 1 van diequote:Op maandag 8 maart 2010 01:01 schreef northernlight81 het volgende:
Even van een andere sites wat links naar streams gekopieerd:
Watch Oscars 2010 Live on Oscar.com
Watch Oscars 2010 Live Online on Hulu <-- alleen vs
Watch Oscars 2010 Live Online on TV.com
Watch Oscars 2010 Live Streaming on UStream.tv
Watch Oscars 2010 Live Streaming on LifeStream – AP (My favourite!)
Watch Oscars 2010 Clips on YouTube
Meen je niet. Dus mensen die niet digitaal zijn kunnen niet kijken?quote:Op maandag 8 maart 2010 01:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Sorry dat ik je moet teleurstellen maar alle links die je plaatst, zijn niet voor de main-telecast, maar voor de rode loper pre-show. Qua uitzendrechten mag je onbetaald niet gratis streams aanbieden, al zijn die er wel in grote aantallen via minder legale kanalen, maar die links die jij vermeldt, daar zal niets op te zien zijn.
Dochter. En dat is lenny Kravitz.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 01:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Sorry dat ik je moet teleurstellen maar alle links die je plaatst, zijn niet voor de main-telecast, maar voor de rode loper pre-show. Qua uitzendrechten mag je onbetaald niet gratis streams aanbieden, al zijn die er wel in grote aantallen via minder legale kanalen, maar die links die jij vermeldt, daar zal niets op te zien zijn.
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat iemand die anno 2010 nog geen digitale televisie heeft, achterloopt.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meen je niet. Dus mensen die niet digitaal zijn kunnen niet kijken?Waarom kon dat vorig jaar wel?
Als je goed zoekt, zul je gemakkelijk aan een paar lopende streams voor de main telecast kunnen komen, als ik jou was zou ik goed googlen op message boards/forums voor live streams waar normaliter sportwedstrijden ter stream worden aangeboden.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meen je niet. Dus mensen die niet digitaal zijn kunnen niet kijken?Waarom kon dat vorig jaar wel?
Sorry dat ik het zeg, maar ik heb wel digitaal, maar er staat dat er een foutmelding is.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:07 schreef Veadige het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat iemand die anno 2010 nog geen digitale televisie heeft, achterloopt.
Ik hoop dat ze nu ook wintquote:Op maandag 8 maart 2010 01:06 schreef Toad het volgende:
Sandra Bullock. Die heeft wel een beetje de show gestolen gisteren bij de Razzies.
Ik kijk ook digitaal maar het signaal in mijn buurt is op het moment zo slecht dat er niet naar te kijken valt.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:07 schreef Veadige het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat iemand die anno 2010 nog geen digitale televisie heeft, achterloopt.
Sorry, maar dan heb ik een tip: zet de decoder uit, trek hem even paar seconden uit het stopcontact, haal de smartcart er even uit, stop het er weer in, steek de stekker weer in stopcontact, zet hem aan, ga even naar het menu en zoek de zenders opnieuw.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik heb wel digitaal, maar er staat dat er een foutmelding is.
Idd, 99.9 procent van Nederland snapt AF niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:12 schreef PirE het volgende:
Het feit dat die film niet in Nederland uitkomt komt puur omdat het een American Football-film is en dat snapt niemand in Nederland. Er zit een stukje in met al die coaches die langskomen en dan helpt het wel als je weet wie en hoe die coaches zijn.
De film gaat echt maar 10 procent over American Football.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:12 schreef PirE het volgende:
Het feit dat die film niet in Nederland uitkomt komt puur omdat het een American Football-film is en dat snapt niemand in Nederland. Er zit een stukje in met al die coaches die langskomen en dan helpt het wel als je weet wie en hoe die coaches zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |