Vind ik niet zo heel vreemd gezien de concurrentie. Das Weisse Band en El Secreto de Sus Ojos zijn echt juweeltjes.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:17 schreef Chen het volgende:
Spijtig dat Oorlogswinter het niet heeft gered.
Hij zegt toch ook niet dat het vreemd isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef reem het volgende:
[..]
Vind ik niet zo heel vreemd gezien de concurrentie. Das Weisse Band en El Secreto de Sus Ojos zijn echt juweeltjes.
Spijtig is het wel terecht ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:17 schreef Chen het volgende:
Spijtig dat Oorlogswinter het niet heeft gered.
QFTquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef Nepthys het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Moon nergens voor genomineerd is,
Ik vond Up de eerste halfuur nog gaan. De 2 helft was inderdaad ruk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
QFT
Verder geweldig dat Waltz is genomineerd... die moet gewoon winnen.
Daarnaast duim ik voor Inglourious Basterds of The Hurt Locker als beste film/regie.
En ik kan er gewoon niet bij dat ik de enige ben die Up gemankeerd vind vanwege die stomme 2e helft
Is de hele wereld blind?
V.
'nog gaan'? Die eerste helft is het mooiste dat Pixar ooit heeft gemaakt... daarom kan ik die tweede helft met pratende honden en vooral vliegende honden echt niet verkroppenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond Up de eerste halfuur nog gaan.
Eens.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef Nepthys het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Moon nergens voor genomineerd is, maar daar is volgens mij ook niet echt campagne voor gevoerd.
Second that. Moon was inderdaad een prachtige film, zeer bijzonder.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef Nepthys het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Moon nergens voor genomineerd is, maar daar is volgens mij ook niet echt campagne voor gevoerd.
Zekerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:05 schreef Orbis het volgende:
[..]
Second that. Moon was inderdaad een prachtige film, zeer bijzonder.
Ook mijn favoriet van vorig jaarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:12 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
ZekerSuperfilm. Blij dat ik de DVD en Soundtrack origineel heb kunnen vinden
http://www.imdb.com/name/nm0000233/awardsquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:26 schreef Timo20 het volgende:
Cool dat The Hurt Locker zoveel nominaties heeft. En hopelijk wint Tarantino eindelijk z`n Oscar
Precies mijn idee over UP. Als geheel vind ik het de minste Pixar film van allemaal. Hij buit de potentieel fantastische locatie (Angel Falls) ook helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
En ik kan er gewoon niet bij dat ik de enige ben die Up gemankeerd vind vanwege die stomme 2e helft
Is de hele wereld blind?
V.
Vreemd dat Best Picture voor Inglourious Basterds er niet bij staat en bij Lawrence Bender wel...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:36 schreef geelkuikentje het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0000233/awards
Ik vond The Incredibles de minste van allemaal en Up de #6 van de 10:quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:09 schreef Lemans24 het volgende:
Precies mijn idee over UP. Als geheel vind ik het de minste Pixar film van allemaal.
Mwoa, vond ik langdradig. De Schele Koning en de Kraai was overigens ook een juweeltje, iemand die weet hoe die in het Frans heet, zoek m al jaren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:18 schreef Dos37 het volgende:
Spirited Away is de beste animatie film allertijden
Dat komt doordat de Best Picture-Oscar aan de producent(en) wordt uitgereikt. Vandaar alleen Bender. Tarantino produceert nooit z'n eigen films (Grindhouse uitgezonderd).quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:41 schreef Arcee het volgende:
Vreemd dat Best Picture voor Inglourious Basterds er niet bij staat en bij Lawrence Bender wel...
Over Avatar ben ik het absoluut met je eens. De 3d beelden zijn overdonderend mooi maar het verhaal is natuurlijk prut met peren. Maar ja, Titanic won 'm ook dus ik vrees ervoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk wint Clooney geen oscar.
Ik ben gewoon geen fan van hem.
Avatar mag ze van mij krijgen voor de technische dingen, maar de beste film is dit absoluut niet.
Indien het dit jaar weer zo is, zou dat betekenen dat hij gewoon op de analoge kabel te vinden is?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:27 schreef Patvs het volgende:
Ik ben al twee jaar gewend dat Film1 de Oscar uitzending ongecodeerd uitzendt, maar daar lees ik dit jaar niets over??
Volgens mij zag ik daar van de week een reclame over op tv: dit jaar ook weer gratis voor alle digitale televisie-kijkers.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:27 schreef Patvs het volgende:
Ik ben al twee jaar gewend dat Film1 de Oscar uitzending ongecodeerd uitzendt, maar daar lees ik dit jaar niets over??
digitaal dus... helaas.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:48 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik daar van de week een reclame over op tv: dit jaar ook weer gratis voor alle digitale televisie-kijkers.
Ja, maken ze nu ook weer reclame voor. Hele dag ongecodeerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:27 schreef Patvs het volgende:
Gelukkig zijn de andere acteerprestatie's beter dus hij zal de oscar waarschijnlijk niet krijgen.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:32 schreef Klummie het volgende:
[..]
Over Avatar ben ik het absoluut met je eens. De 3d beelden zijn overdonderend mooi maar het verhaal is natuurlijk prut met peren. Maar ja, Titanic won 'm ook dus ik vrees ervoor.
Clooney mag van mij best die oscar winnen, alhoewel hij eigenlijk altijd precies hetzelfde laat zien vind ik dat stiekem toch wel aangenaam.
Alleen A Serious Man nog even zien en dan heb ik alle 10 genomineerden voor Best Picture gezien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:15 schreef Lemans24 het volgende:
Best Motion Picture of the Year
Nominees:
The Blind Side (2009)
District 9 (2009)
An Education (2009)
The Hurt Locker (2008)
Inglourious Basterds (2009)
Precious: Based on the Novel Push by Sapphire (2009)
A Serious Man (2009)
Up (2009)
Up in the Air (2009/I)
Dankzij de uitstekende acteerprestaties wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:37 schreef Stefan het volgende:
maar het ontsteeg wel de Ware Woensdag AVonddrama. Weet niet of dat bij Precious ook het geval is.
Waar anders dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan maar hier,
Het gaat om acteerprestaties, niet om wie de miss congeniality prijs verdiend.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Best Performance by an Actress in a Supporting Role - Mo'Nique for Precious: Based on the Novel Push by Sapphire (2009)
Mo'Nique zal het wel verdienen, maar het lijkt me zo'n kutwijf. Ik gun het meer aan Gyllenhaal of Farmiga.
Heb je geen digitale tv of ken je niemand die zo'n kastje heeft?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
Weet iemand trouwens een goede livestream?
edit: o wacht heb er al een.![]()
Laat dat nu net de enige reden zijn waarom Bullock gaat winnenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het gaat om acteerprestaties, niet om wie de miss congeniality prijs verdiend.
Kastje kapot.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je geen digitale tv of ken je niemand die zo'n kastje heeft?
Bullock maakt kans omdat Hollywood houdt van underdogs. Bullock's laatste hit was 2 Weeks Notice uit 2002, in 2009 kwam ze terug met 2 hits waarvan ze de eerste vrouw is die als drager van de film meer dan 200 miljoen dollar ophaalde in Amerika, nu al 250 miljoen. Plus een waargebeurd drama over de populairste sport van Amerika.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Laat dat nu net de enige reden zijn waarom Bullock gaat winnen
Kun je m niet lenen van je ouders, de buren etc?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kastje kapot.Of ja, hij geeft een foutmelding. Net nu de Oscars zijn.
Ik heb zo'n idee dat die oudjes van hiernaast er geen hebben. Maakt op zich niet heel veel uit, livestream is voor deze keer goed genoeg aangezien ik bang ben dat deze Oscars ontzettend bout gaan worden met Avatar zo vaak genomineerd.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Kun je m niet lenen van je ouders, de buren etc?
So what dat het een animatie is. Avatar is ook 80 procent animatie. Film is filmquote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom is Up eigenlijk als beste film genomineerd? Was animatie niet genoeg, aangezien het een fucking animatie is.
Ja, ik noem Avatar dan ook geen echte film meer.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
So what dat het een animatie is. Avatar is ook 80 procent animatie. Film is film
Avatar is een film net als Up. je ziet m in de bios en het is fictie. Ben allang blij dat een mooie animatie nu beste film kan worden.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik noem Avatar dan ook geen echte film meer.
Kun je niet gezellig bij een FOK!ker gaan kijken? Waar woon je?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Gristus, ik moet nog een hoop films zien. Helaas Digitenne hier, dus ik kijk de boel morgen pas.
Up is in jouw ogen geen film dus?:')quote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom is Up eigenlijk als beste film genomineerd? Was animatie niet genoeg, aangezien het een fucking animatie is.
Jawel. Maar ik zie het nut niet in van een animatiefilm voor beste film nomineren als er ook een aparte categorie is voor animatie.quote:
De producers van 'The Hurt Locker' zijn stevig op hun vingers getikt omdat ze buiten de regels om bij de Academy leden hebben gelobby't en erop hebben aangedrongen in emails om op de Hurt Locker te stemmen en niet op 'de film van 500 miljoen'. Dat gaat The Hurt Locker in ieder geval een winst in de hoofdcategorie kosten, want als er al zwevende leden waren, dan zouden ze hierna niet meer op de Hurt Locker stemmen.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan maar hier, degenen van wie ik denk dat ze gaan winnen, eventueel aangevuld met wie ik liever zou zien winnen
-
Beste animatie is niet de hoofdprijs, Best Picture wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Jawel. Maar ik zie het nut niet in van een animatiefilm voor beste film nomineren als er ook een aparte categorie is voor animatie.
Idee voor volgend jaar, maar morgen dien ik om 7.30 uur weer fris en fruitig op m'n werk te staanquote:Op zondag 7 maart 2010 21:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Kun je niet gezellig bij een FOK!ker gaan kijken? Waar woon je?
Cameron gaat volgens mij echt nooit regisseur winnen en ik verwacht dat Avatar zijn initiële voorsprong bij film verliest door het nieuwe preferential voting system.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De producers van 'The Hurt Locker' zijn stevig op hun vingers getikt omdat ze buiten de regels om bij de Academy leden hebben gelobby't en erop hebben aangedrongen in emails om op de Hurt Locker te stemmen en niet op 'de film van 500 miljoen'. Dat gaat The Hurt Locker in ieder geval een winst in de hoofdcategorie kosten, want als er al zwevende leden waren, dan zouden ze hierna niet meer op de Hurt Locker stemmen.
Ik vond ze allebei niet beter dan Up, sorry...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Indien het dit jaar weer zo is, zou dat betekenen dat hij gewoon op de analoge kabel te vinden is?
En ik hoop dat Coraline of The Fantastic Mr. Fox toch Up zullen verslaan...
Het is en blijft vriendjespolitiek.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef vaasinbloem het volgende:
Als Avatar wint dan neem ik de Oscars echt niet meer serieus, niet dat ik het daarvoor wel deed, maar goed..
Helaas zijn dat wel de beweegredenen van de Academy tegenwoordig.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:29 schreef Stefan het volgende:
Net op Ned 3 een goed argument waarom Avatar de beste film wint. Omdat hij de industrie redt met zn nieuwe techniek en 2,7 miljard wereldwijd opbrengt alleen al in de bios. Zijn ex zal de beste regisseur worden, zo heeft iedereen een prijs.
So what, ben blij dat het niet zo elitair meer is als vroeger dat Meril Streep m al kreeg bij de ingang. Avatar is film zoals film is bedoeld, 2,7 miljard dollar in 3 maanden, alleen in de bios. Doe t m maar na. Het is in alle opzichten een goede film.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Helaas zijn dat wel de beweegredenen van de Academy tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |