Het is een goede film, maar niet voor de Oscars. Het is té riskee voor de conservatievelingen bij de Academy Awards.Net als het geval was bij The Dark Knight, Watchmen, Sin City (comic book verfilming maakte het moeilijk om genomineerd te worden). Films die over het algemeen door het publiek en critics goed beoordeeld worden maar desondanks weinig Oscar succes zullen kennen, maar het feit dat Inglorious Basterds against all the odds genomineerd werd voor Best Picture is al een overwinning op zichzelf.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:25 schreef Seam het volgende:
Ik vergeet op de een of andere manier trouwens altijd IB ook meedoet
Henry en [Rec] zijn ook gemaakt als docu.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:25 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik zeg documentaire, geen eigen cam..
Ze hebben jujst expres de nominaties verhoogt om zulke films mee te laten doen.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is een goede film, maar niet voor de Oscars. Het is té riskee voor de conservatievelingen bij de Academy Awards.Net als het geval was bij The Dark Knight, Watchmen, Sin City (comic book verfilming maakte het moeilijk om genomineerd te worden). Films die over het algemeen door het publiek en critics goed beoordeeld worden maar desondanks weinig Oscar succes zullen kennen, maar het feit dat Inglorious Basterds against all the odds genomineerd werd voor Best Picture is al een overwinning op zichzelf.
Rec2 al gezien?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Henry en [Rec] zijn ook gemaakt als docu.
Om 2 uur komt de red carpet op Film1.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
Idd. Wie kijken er naar de livestreams van cnn ofzo?
Yep, gisteren. Erg vermakelijk weer, vond m erg leuk.quote:
Ja inderdaad, who gives a flying fuck, vooral dat mensen er zo serieus over doenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:30 schreef Meddo het volgende:
Ben een livestream aan het kijken; maar wat is dat toch met dat "who are you wearing"
quote:Op maandag 8 maart 2010 00:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Yep, gisteren. Erg vermakelijk weer, vond m erg leuk.
Precies, vroeger wist ik nog niet beter en dacht ik dat de Oscars een daadwerkelijke graadmeter waren voor de beste films van dat jaar. Inmiddels weet ik wel beterquote:Op maandag 8 maart 2010 00:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is een goede film, maar niet voor de Oscars. Het is té riskee voor de conservatievelingen bij de Academy Awards.Net als het geval was bij The Dark Knight, Watchmen, Sin City (comic book verfilming maakte het moeilijk om genomineerd te worden). Films die over het algemeen door het publiek en critics goed beoordeeld worden maar desondanks weinig Oscar succes zullen kennen, maar het feit dat Inglorious Basterds against all the odds genomineerd werd voor Best Picture is al een overwinning op zichzelf.
Gaat verder waar 1 ophield. Gewoon lekker kijken.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:32 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ook maar even downloaden dan. Was bang dat het een goedkope 2de versie werd.
Waarom dat dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:30 schreef Stefan het volgende:
Overigens had The Hangover ook genomineerd moeten zijn.
Geen idee, kwam me wel bekend voor.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:32 schreef DJJoris het volgende:
Hoe heet dat lied dat ze zojuist speelden bij dat jurken overzicht van vorig jaar?Op Film 1 trouwens.
Ja het paard was beter dan de filmquote:Op maandag 8 maart 2010 00:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Over je naam gesproken trouwens, Seabuscuit was ook ooit genomineerd voor beste film, wat een trage kutfilm vond ik dat
Enorm goede comedy, die met minimaal budget een enorme winst maakte. Maar vooral alle politiek correcte bullshit overboord gooide.quote:
Half 3quote:Op maandag 8 maart 2010 00:34 schreef Seam het volgende:
Vanaf hoe laat begint het precies eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |