Je doet me gewoon denken aan een vrouw met net een wijntje teveel op en wat botter wordt dan je van nature bent. Niets ergs mee bedoeld hoor...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat zit jij iedere keer te zeiken over drinken, heb je zelf een probleem of wat?
Doet me teveel denken aan het einde van Love Actually.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:21 schreef broer het volgende:
Jij mag altijd Jezus zijn, Lamon.
Heb je je One Frame of Fame al toegevoegd?
Klopt wel, maar die is wel iets optimistischer, ik vind Noah ook mooier, maar wel een tikkie deprimerend.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:47 schreef broer het volgende:
Die Noah is wel leuk. Je ziet hem ouder worden. (En meer donkere kringen rond zijn ogen krijgen.)
Where the hell is Matt vind ik ook wel leuk, maar daar vind ik het dan weer jammer van dat het commerciële trekjes heeft gekregen.
Dat brengt me in Ierse sferen, en dan wordt het of The Smiths of Morrissey, ik vrees morrissey met een minder vrolijk nummer, ik kan het niet helpen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 04:10 schreef broer het volgende:
Ja, een beetje deprimerend is het wel. Komt volgens mij door die ogen. Die staan continu op dezelfde chagrijnige stand. Aan de andere kant maakt dat het filmpje wel weer heel sterk.
En dan iets lichters:
Ik baal er heel erg van dat ik deze band niet live ben gaan bekijken toen ze hier in de stad speelden.
Oh, ik hem hem tweemaal live gezien en hij is niet onder de indruk van wat dan ook, een juichende zaal, fuck it, beroemd en geld, fuck it, steeds beter zingen, fuck it.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 04:23 schreef broer het volgende:
Van Morrissey las ik dat hij het de restaurants bij de zalen waar hij optreedt, verbiedt om op de avond van het optreden vlees (en vis?) te serveren. Dat vond ik wel een mooie manier van je macht inzetten voor je eigen overtuigingen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
Ieuwww Morrissey. Van mij mag een eeuwige nosebleed krijgen! Naar ventje.
Tsk, Sander Simons is overleden. Veel te jong. Ik was ervan overtuigd dat hij die kutziekte zou overwinnen, helaas.
Dat kan best, maar ook een naar ventje.quote:
Leg eens uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat kan best, maar ook een naar ventje.
Ik hoop het niet, ik schat I.R hoger in.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:30 schreef broer het volgende:
Ik lees net dat één uur 's nachts niet alleen semi-bikkeltijd is, maar ook tijd voor jonko, bier en kip. Zou I.R. dat wel hebben geweten toen hij deze reeks startte?
Heldentopic!quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:31 schreef Arcee het volgende:
Users met 862 in hun user-id.
Cool topic.
Nee, I.R. is deze reeks begonnen voor kalende heren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:30 schreef broer het volgende:
Ik lees net dat één uur 's nachts niet alleen semi-bikkeltijd is, maar ook tijd voor jonko, bier en kip. Zou I.R. dat wel hebben geweten toen hij deze reeks startte?
Wat zijn dat er een hoop!quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:31 schreef Arcee het volgende:
Cool topic.
Nou, I.R. heeft hier toch ook wel eens lovend over bier gesproken. En oké, niet over kip, maar wél over shoarma. Dat is toch ook niet het meest verhevene vlees dat je kunt eten. Of hij ook blowt, weet ik niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:32 schreef Lamon. het volgende:
Ik hoop het niet, ik schat I.R hoger in.
Ik ben altijd best wel onder de indruk van het feit dat jij zoiets uberhaupt doorhebt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:31 schreef Arcee het volgende:
Cool topic.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:39 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben altijd best wel onder de indruk van het feit dat jij zoiets uberhaupt doorhebt.
Zeg nou eens eerlijk Arcee, ben je als mathematicus nu net zo bekend als broer als schrijver is?
(Sorry broer, ik kon het niet laten.)
Een jonko is een joint (in straattaal).quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
Jonko = hash? Of hasj met een j, weet ik veel.
Ik dacht dat 'jonko' een joint was. (Maar dat weet ik niet zeker. En ik weet ook niet wat daar precies in zit.)quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
Jonko = hash? Of hasj met een j, weet ik veel.
Merci! Ik heb helaas geen audio.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:46 schreef zarGon het volgende:
Een jonko is een joint (in straattaal).
Tevens:
(Wel even je audio aanzetten.)
Hasj, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:46 schreef broer het volgende:
Ik dacht dat 'jonko' een joint was. (Maar dat weet ik niet zeker. En ik weet ook niet wat daar precies in zit.)
Ik ben de definitie van humor, dat weet je nou toch wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
God, Lamon (let op de komma
), je gaat toch niet opeens geestig doen hè.
Ik hoop het niet voor hem, want dan moet hij er nog een baan naast nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:39 schreef Lamon. het volgende:
Zeg nou eens eerlijk Arcee, ben je als mathematicus nu net zo bekend als broer als schrijver is?
Ach, wat schattig!quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:48 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben de definitie van humor, dat weet je nou toch wel.
Er lopen 2 kippen over straat, zegt die 1 tegen de ander: "Tot hoeveel cijfers achter de kommma kun jij Pi opnoemen, zegt die ander, "tot vier cijfers voordat we doodgereden worden door die auto die van links komt."
Zelf verzonnen en nu al een dijenkletser.
Ik vond van wel. Maar ik heb dan ook een vreemd gevoel voor humorquote:
Neuh, want: even.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:56 schreef svann het volgende:
40 seconden zal hij een acceptabele tijd vinden.
Ik hoef hem toch niet uit te leggen, hoop ik. * twijfelt
Doe maar wel even.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:56 schreef svann het volgende:
Ik hoef hem toch niet uit te leggen, hoop ik. * twijfelt
Same differencequote:Op donderdag 7 januari 2010 01:59 schreef Lamon. het volgende:
Omdat Morrissey niet helemaal aansloeg gisteren ga ik vandaag trouwens voor The Smiths:
Jaaaa!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:08 schreef broer het volgende:
Ik kwam in de Juno-soundtrack nog twee liedjes tegen die ik ook wel graag even wil delen.
Prachtige timing.
"I don't see what anyone can see in anyone else but you."
Nee.quote:
Ook toevallig, ik luister net naar The one I love.quote:
Ik heb net deze gevonden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ook toevallig, ik luister net naar The one I love.
Doorlussen naar de stereo installatie dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb geen audio op mijn pc, sig.
Ik miste het nooit maar de laatste tijd eigenlijk steeds meer.quote:
Doorlussen, WTF? Ik zal jou eens doorlussen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:22 schreef sig000 het volgende:
Doorlussen naar de stereo installatie dan.
Dat lijkt me best wel fijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doorlussen, WTF? Ik zal jou eens doorlussen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |