Ja ik zat er ook tussen hequote:Op donderdag 7 januari 2010 01:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gefeliciteerd. Jullie hebben zojuist alle 3 de levensbehoeften benoemd. Wtf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:02 schreef Salmiak het volgende:
EXTREME CURLING!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
YEEEEEAAAH
Die neem ik ook wel zonder bierquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:03 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jonko's doe ik niet aan
Bij ons op de rolstoelcurlingclub hebben we een damesteam.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:05 schreef Snakey het volgende:
Ik vind curling een sport, het zou wel door naakte vrouwen bedreven moeten worden though.
Maar dat is met alle sporten zo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:05 schreef Snakey het volgende:
Ik vind curling een sport, het zou wel door naakte vrouwen bedreven moeten worden though.
Dit dus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:05 schreef Snakey het volgende:
Hoor ik daar curling?quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:02 schreef Salmiak het volgende:
EXTREME CURLING!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
YEEEEEAAAH
Dat hoeft dan weer niet naakt wat mij betreft. Het idee van de hele dag zitten op die muffe mol geeft me een beetje kotsneigingen, ben ik bang.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij ons op de rolstoelcurlingclub hebben we een damesteam.
Doe niet zo aardig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat hoeft dan weer niet naakt wat mij betreft. Het idee van de hele dag zitten op die muffe mol geeft me een beetje kotsneigingen, ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |