Ik heb wat schroefjes en moertjes en een stuk touw. Zou dat genoeg zijn?quote:
* doorlust en bluetooth headset pairt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:28 schreef sig000 het volgende:
Hee SWA!
NEW KIDS [ INTRO lied DJ NATH REMIX Versie 3 ] Daploya Broodje Bakpao Opposites!
Hoe lus ik door?!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:44 schreef svann het volgende:
* doorlust en bluetooth headset pairt.
Ik heb ook geen speakers, WA. Zou ik toch nooit aan kunnen zetten 's avonds.
Dat willen we zien uiteraard.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
I.R. Baboon was vanavond op tv
Wat voor soort kabel?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:53 schreef svann het volgende:
Je hebt toch wel een koptelefoonuitgang?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat voor soort kabel?
Edit: En van wáár naar wáár? Precies?!
Tulpen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:58 schreef sig000 het volgende:
Die van mij heeft 1 dun stekkertje en dan 2x van die tulpen. Het dunne lange ding gaat in het groene poortje aan de achterkant van de PC, de andere gaan ergens achterin de versterker dan.
Volgens mij issie al omgevallenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:03 schreef broer het volgende:
[..]
De centrale vraag is of je een doorlusser bent. Zo niet, dan heb je geen poot om op te staan.
Weken, soms. Laatst kreeg ik een reactie, in een ander topic, op een post van mij uit augustus vorig jaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:09 schreef broer het volgende:
Gesprekken nemen hier toch wel vaker een paar dagen in beslag? Lijkt me geen probleem.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:09 schreef broer het volgende:
[..]
Gesprekken nemen hier toch wel vaker een paar dagen in beslag? Lijkt me geen probleem.
Echt? Hoezo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Weken, soms. Laatst kreeg ik een reactie, in een ander topic, op een post van mij uit augustus vorig jaar
Oud tv-topic. Niet de moeite van het vermelden waard, eigenlijk. Behalve dan:quote:
Laat ik zeggen dat ik 1) erg van bier houd. Mijn leven is tegenwoordig zo burgerlijk dat ik zonder bier nooit meer zou posten hier.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, I.R. heeft hier toch ook wel eens lovend over bier gesproken. En oké, niet over kip, maar wél over shoarma. Dat is toch ook niet het meest verhevene vlees dat je kunt eten. Of hij ook blowt, weet ik niet.
Ik schat de kansen toch wel heel behoorlijk in.
Ook dat is de kracht van S-B.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:35 schreef broer het volgende:
Bedankt dat je even verantwoording komt afleggen, I.R.
Je hoort in S-B ook niet achter de rug van mensen om te praten, vind ik. (Tenzij je juist wilt dat mensen het lezen.)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
ik ben trouwens blij dat Stali weg is met dat gezeik van dr. Zo hoor je binnen S-B niet met elkaar om te gaan.
Aangezien het een openbaar forum is, lijkt me dat ook onwaarschijnlijk. En ik kan eerlijk zeggen dat ik nooit via fotoboeken of pm's heb lopen roddelen over iemand.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:41 schreef broer het volgende:
[..]
Je hoort in S-B ook niet achter de rug van mensen om te praten, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |