Meer revolutiebouw om zoveel mogelijk rendement te maken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent zoiets toch aan het bouwen?
Mag je voor 4 miljoen renoveren maar goedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Er staan wel een aantal kastelen te koop in Ierland, ondermeer Hacket Castle en Shrule Castle. Ik geloof dat die laatste maar 350 ton kost.
Ik ben ook 50 maar verder gaat de vergelijking mank denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Guttegut, je lijkt met zulke uitspraken sprekend op de beste vriend van mijn echtgenoot. Da's ook zo'n zeurpiet dat het vroeger allemaal veel en veel beter was.
Hij is 50 jaar, maar verlangt nog altijd naar zijn jeugd terug, en tracht die koste wat kost te herbeleven, al jarenlang. Maar nu maakt ie het erg bont! Vandaar dat ie het prototype van een midlife crisis man aan het uitbeelden is, en zijn vrouw heeft gedumpt, een meid van 25 heeft aangeschaft en er zelfs over denkt om aan een tweede leg te beginnen
ja natuurlijk!! Sorry ook, maar ik ben echt heel boos op die man, ik vind het zo'n laffe zak!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben ook 50 maar verder gaat de vergelijking mank denk ik.
De huizenprijzen in Ierland zijn nogal ingestort enzoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:45 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Mag je voor 4 miljoen renoveren maar goedhebbie wel een kasteel
![]()
Kun je na gaan, mijn ouders hebben onlangs een huis gekocht, gewoon een rijtjeshuis, kostte 380
Hé halloquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:45 schreef 78RPM het volgende:
Mag je voor 4 miljoen renoveren maar goedhebbie wel een kasteel
![]()
Kun je na gaan, mijn ouders hebben onlangs een huis gekocht, gewoon een rijtjeshuis, kostte 380
Hij komt er nog wel achter. Of niet, dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:48 schreef ElizabethR het volgende:
ik ben echt heel boos op die man, ik vind het zo'n laffe zak!!
Da's het mooie van dit topic, zulke dingen kun je kwijt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ja natuurlijk!! Sorry ook, maar ik ben echt heel boos op die man, ik vind het zo'n laffe zak!!
Ik praat er momenteel ook erg veel over. Maar dat mag ik niet op jouw projecteren, dat is ook zo.
Alleen, je gaf een klein beetje voorzet, die waarschijnlijk alleen ik eruit haal overigens.
Dat ik over de rooie ben mag duidelijk zijn
Sorry Sig
Niet, daar is ie te dom voor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij komt er nog wel achter. Of niet, dat kan natuurlijk ook
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's het mooie van dit topic, zulke dingen kun je kwijt.
Je raakt eraan gehecht zelfs.
Dat zijn dat soort mensen meestal. Alleen jammer dat ie zo goed bevriend is met je vent, dan kunnen jullie je daar weer zorgen over maken.quote:
Neuh dat niet. Hij woont in Nederland en wij niet. En zijn denkbeelden zijn heel anders dan die van mijn man. Mijn man zegt ook altijd dat ie nooit met hem op vakantie zou kunnen vanwege te grote verschillen enzo. Maar ze zijn al sinds hun 3e jaar bevriend, dus dat gooi je ook niet zomaar weg.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zijn dat soort mensen meestal. Alleen jammer dat ie zo goed bevriend is met je vent, dan kunnen jullie je daar weer zorgen over maken.
Bier drinken kan overal, op zich is daar niets mis mee, of wel?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:11 schreef ElizabethR het volgende:
hij is nog steeds een domme racistische overjarige puber die dagelijks in band t-shirtjes loopt en 3 weken bier drinken op een plastic relax stoel voor zijn tent op vakantie op altijd dezelfde camping in Duitsland tot hemels genoegen heeft verheven.
Inval, ruiten ingooien, helicopter?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:37 schreef Karzai het volgende:
Ik zoek nog mensen die morgen een evenement bij willen wonen bij de bijlmerbajes
interesse? pm mij
Combineer het bierdrinken meestal met peerdenzaken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:48 schreef ElizabethR het volgende:
en uiteraard is er niets mis met bierdrinken Sig, maar om dat nu als de ultieme vakantie te bestempelen vind ik nogal getuigen van enoem oppervlakkigheid
Het is maar net waar je van houdt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Combineer het bierdrinken meestal met peerdenzaken.
Ik niet.quote:
Maakt niet zoveel uit toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 04:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik niet.
En neem dan een avatar die daadwerkelijk Jack Sparrow voorstelt, als je je daar zo verbonden mee voelt.
Nee, ik heb het gehad met die akties waar je 1 avond mee doodgegooid wordt, en daarna nooit meer iets van terughoort.quote:
Iedereen moet doen wat hij of zij wil, maar bij die Tsunamie destijds was er teveel geld opgehaald, en zeiden de mensen die ter plaatse waren dat de surplus aan geld zinloos was, omdat ze het geld op dat moment toch niet in zinvolle akties konden overzetten. Ze hebben zelfs mensen afgeraden om te blijven storten.quote:
Ik heb een döner aan Vosss gedoneerd, wanneer ie 'm krijgt is nog even de vraag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
NIet gedaan, en ik voel me ook niet schuldig.
Goedenavond, heb je er wel lekker naastgelegen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenavond. Vanavond heb ik niet gezoend met een meisje uit italie dat over 3 dagen terug gaat en nog nooit met een Nederlander gezoend had en een lange man zocht. Dat lijkt me een teken van volwassenheid, en dat doet ook wel weer pijn. Maar goed, we moeten door met ons leven!
Op het moment dat ik wel in slaap val naast iemand met wie ik nooit gezoend heb ga ik me pas echt zorgen maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Goedenavond, heb je er wel lekker naastgelegen?
Ik ben blij dat ik niet gezoend heb met al degene waarnaast ik ooit in slaap gevallen ben.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Op het moment dat ik wel in slaap val naast iemand met wie ik nooit gezoend heb ga ik me pas echt zorgen maken.
Maar Robert Downey JR is n klootzak en toch kan hij goed acteren, Polanski is een pedo en toch is The Pianist een prachtige film, enz, enz...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb er eigenlijk ook gemengde gevoelens over.
Aan de ene kant heeft Anouk een dijk van een stem, aan de andere kant is het een ijsbitch.
Een tikkie?!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:33 schreef Lamon. het volgende:
Mag ik dit goed vinden eigenlijk, het is wel een tikkie commercieel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |