quote:
Met het oog op morgen begint er ook altijd meequote:
Flipnotised.quote:
Helemaal te gekke shit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 02:49 schreef svann het volgende:
[..]
Flipnotised.
Nee, dan Don Caballero.
Vooral de eerste vier nummers van "World Class Listening Problem" (2006).
Onderschat Kraftwerk niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 02:53 schreef 78RPM het volgende:
Kraftwerk... brrrrr.... Mooi door z'n lelijkheid...
Echt niet, ze waren zeeeeer goed. (Waren, want van de originele bezetting is er niemand meer in de band).quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 03:00 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, nou slaapt ze al, sig.
[ afbeelding ]
Je lijkt Piet Paulusma welquote:
Pak ze lekker hard. Laat je lul leegzuigen. Neem haar in alle gaten. Bef haar terwijl ze aan je zuurstok zuigt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:11 schreef Lamon. het volgende:
Na 10 jaar heb ik eindelijk de ware gevonden, en denk ik aangezien er plotseling zoveel veranderd is in mijn leven dat ik echt denk dat het genoeg is geweest.En ja, dit is gewoon weer een overdreven dramatisch afscheid zoals ik al 4 keer gedaan heb, maar voor het geval dat ik het ditmaal echt meen, succes in het vinden van geluk, of het behouden van het geluk, ik voel me echt klaar voor een avontuur en ga jullie gewoon missen, al zal ik daarom worden uitgelachen.
Dag I.R., broer, Tong, ER, WA, Marble, Q, Sig, Vonne, Svann, Arcee en alle anderen.
Ik heb nu echt het gevoel dat ik iets gevonden heb wat ik nog niet eerder had, en als ik het weer mis heb kom ik uiteraard weer terug als volledige loser, maar ik hoop dat het deze keer niet nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |