abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:08:04 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76584116

Carnibest is een complete diepvriesvoeding voor honden, katten en fretten.
Voor deze 3 diersoorten heeft Carnibest al ruim 8 jaar, diverse gezondheidsbevorderende maaltijden in het assortiment.

Kwaliteit staat voorop bij Carnibest en daarom zijn alle grondstoffen in deze verse voedingen van superieure afkomst en bevat het 100% kwaliteitsvlees. De kwaliteit van Carnibest heeft zich in de loop der jaren ruimschoots bewezen, wat onder andere blijkt uit de talloze gebruikerservaringen die je op www.carnibest.nl kunt lezen. Daarnaast wordt Carnibest met zeer veel smaak gegeten!

De laatste jaren kom je steeds vaker de term 'versvlees' tegen wanneer je het over dierenvoeding hebt.
Steeds meer mensen gaan ook geloven dat deze dieren met het verteringstelsel van een carnivoor veel beter gedijen wanneer zij ook de voeding van een carnivoor krijgen. Op FOK! zijn er ook talloze goede ervaringen met Carnibest, en steeds meer mensen gaan zich hiervoor interesseren. Daarom leek het ons een goed idee contact op te nemen met Carnibest om deze reviewactie te realiseren voor FOK!users.

FOK! geeft in samenwerking met Carnibest twee keer twee maanden Carnibestvoeding weg. Het is de bedoeling dat dit een reviewactie wordt, dus van de winnaars wordt verwacht dat zij regelmatig updates geven over het wel en wee van twee maanden Carnibest. Deze updates zullen in een speciaal hiertoe geopend updatetopic geplaatst worden, dus reageer niet als jij FOK! niet van regelmatige updates kunt voorzien.

De users die deze tijd wel hebben kunnen een email sturen naar carnibest@fok.nl met een situatieschets van hun dier.

- Soort dier
- Ras van het dier
- Leeftijd van het dier
- Welk voedsel krijgt het dier nu + hoeveel/hoe vaak
- Krijgt het dier medicijnen; welke en waarom
- Heeft het dier een probleem/ziekte(gehad): zo ja, welk probleem/ziekte is dit dan en wat heb je er al aan gedaan
  • Als jij meedoet kun je jouw dier niet zomaar koekjes en snoepjes geven, houd daar rekening mee.
  • Vergeet niet je username te vermelden.

Je kunt jouw verhaal nog insturen tot 23 januari 22.00 naar carnibest@fok.nl met als onderwerp "Carnibestactie".

Als de inzendtermijn verstreken is wordt e.e.a. nog verduidelijkt met een nieuw topic.

Voor verdere informatie kun je nog kijken op www.carnibest.nl. Onder "terug naar de natuur" en "gebruikerservaringen" kun je lezen waarom veel mensen al overstag zijn gegaan en zij hun dieren nu Carnibest voeren. Onder "productinformatie" en "voedingsinformatie" kun je alle ingrediënten vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 11-01-2010 21:37:05 ]
  • I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 23:11:53 #2
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_76584250
    Leuke actie!
    JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
    pi_76584413
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 23:11 schreef senesta het volgende:
    Leuke actie!
    Vraagje: mag je meerdere dieren aanmelden?

En moeten het dieren zijn die nog geen Canribest eten of ook beestjes die dit al als voedsel hebben?
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      vrijdag 8 januari 2010 @ 23:21:25 #4
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_76584623
    Uhm, ik zou niet weten wat ik dan per dag zou moeten schrijven eerlijk gezegd.
    En als je dieren al op KVV zitten zul je helemaal niet veel te melden hebben toch?
    Maar wel een leuke actie, ik denk alleen dat t alleen geschikt is voor mensen die over willen stappen van brok naar vers.
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 8 januari 2010 @ 23:23:29 #5
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76584713
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vraagje: mag je meerdere dieren aanmelden?

En moeten het dieren zijn die nog geen Canribest eten of ook beestjes die dit al als voedsel hebben?
    Meerdere dieren is prima, maar het doel is juist om proberen aan te tonen dat de dieren beter gedijen op versvlees dan op brokken. Dus als iemand al Carnibest voert heeft dat weinig nut.
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
    Uhm, ik zou niet weten wat ik dan per dag zou moeten schrijven eerlijk gezegd.
    En als je dieren al op KVV zitten zul je helemaal niet veel te melden hebben toch?
    Maar wel een leuke actie, ik denk alleen dat t alleen geschikt is voor mensen die over willen stappen van brok naar vers.
    Het is ook niet de bedoeling dat het elke dag gebeurt. Eerste maand 3 keer per week en de tweede maand 2 keer per week, bijvoorbeeld. En inderdaad dus ook de overgang van brok naar vers, en dan heb je ook meer te vertellen.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 23:25:27 #6
    176471 oh-oh
    pi_76584786
    Oh ik ga Sjeekie ff tippen
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_76584903
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Meerdere dieren is prima, maar het doel is juist om proberen aan te tonen dat de dieren beter gedijen op versvlees dan op brokken. Dus als iemand al Carnibest voert heeft dat weinig nut.
    [..]

Het is ook niet de bedoeling dat het elke dag gebeurt. Eerste maand 3 keer per week en de tweede maand 2 keer per week, bijvoorbeeld. En inderdaad dus ook de overgang van brok naar vers, en dan heb je ook meer te vertellen.
    He, paar weken te vroeg begonnen dus.
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
    pi_76585215
    Oh zou het best eens willen proberen, het is vries hé?
    Past dat in een lade?? (voorstellingsvermogen nul).
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
      vrijdag 8 januari 2010 @ 23:41:18 #9
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76585285
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
    Oh zou het best eens willen proberen, het is vries hé?
    Past dat in een lade?? (voorstellingsvermogen nul).
    Ik kan een zak van 10 kilo in één la kwijt, en dan misschien nog 2 losse erbij. Ik weet niet wat voor dier je hebt, maar een hond redt het geen twee maanden met 10 kilo, dus als je wint zou je dat vaker moeten halen.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 23:45:33 #10
    176471 oh-oh
    pi_76585421
    Ik zou echt serieus een beetje uitkijken met oudere dieren hoor, dat is niet altijd even goed om die zomaar om te zetten
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 8 januari 2010 @ 23:49:07 #11
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76585541
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 23:45 schreef oh-oh het volgende:
    Ik zou echt serieus een beetje uitkijken met oudere dieren hoor, dat is niet altijd even goed om die zomaar om te zetten
    Daarom ook al die vragen. We willen een goed beeld hebben zodat we ook kunnen inschatten wie er gebaat bij is en wie absoluut niet. Het moet geen problemen gaan opleveren.
    En de eerste week komt er sowieso begeleiding.
    pi_76586729
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 23:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik kan een zak van 10 kilo in één la kwijt, en dan misschien nog 2 losse erbij. Ik weet niet wat voor dier je hebt, maar een hond redt het geen twee maanden met 10 kilo, dus als je wint zou je dat vaker moeten halen.
    Ze is 13 met harttabletten en denk niet dat het hem gaat worden als ik oh-oh's post lees.
    Ze eet overigens wel regelmatig andere brokken omdat ze na een tijdje gewoon weer een soort weigert te eten.
    Och ik sta nu ook iedere 2 weken bij de winkel, geen probleem
      zaterdag 9 januari 2010 @ 00:28:11 #13
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_76586873
    Woei, leuke actie
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
      zaterdag 9 januari 2010 @ 00:36:16 #14
    176471 oh-oh
    pi_76587135
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 23:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Daarom ook al die vragen. We willen een goed beeld hebben zodat we ook kunnen inschatten wie er gebaat bij is en wie absoluut niet. Het moet geen problemen gaan opleveren.
    En de eerste week komt er sowieso begeleiding.
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2010 @ 02:33:16 #15
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_76589737
    Maar als je kat of hond dat voer nou eens niet lekker vind of er zelfs ziek van word, worden de dagelijkse updates dan ook geplaatst of gebruikt of 'verdwijnen' ze dan spoorloos?
    Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
    De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
      zaterdag 9 januari 2010 @ 02:35:38 #16
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76589763
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 02:33 schreef Cynix ® het volgende:
    Maar als je kat of hond dat voer nou eens niet lekker vind of er zelfs ziek van word, worden de dagelijkse updates dan ook geplaatst of gebruikt of 'verdwijnen' ze dan spoorloos?
    Je bent toch niet nieuw op FOK? Alsof FOK zoiets zou verwijderen.

Het lijkt mij alleen heel sterk dat een dier hier ziek van wordt. En als een dier het niet wil eten hebben updates weinig zin, hmm. Dan moet de eerstvolgende op de lijst het maar gaan proberen.
      † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2010 @ 02:38:32 #17
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_76589808
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 02:35 schreef Harajuku. het volgende:
    Je bent toch niet nieuw op FOK?
    Nee.
    Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
    De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
    pi_76591780
    Toffe actie.
    As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 januari 2010 @ 10:33:38 #19
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_76592233
    Kekke actie.
    Wat wordt er eigenlijk precies verwacht van de dagelijkse updates? In welke richting? Of [eventueel bestaande] kwaaltjes weggaan? Of dat hij/zij happier lijkt ofzo?

En idd, elke dag een update lijkt me wat veel.
    [*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
    pi_76593444
    Ik voer het al 8 jaar naar volle tevredenheid. Vers vlees FTW!
      zaterdag 9 januari 2010 @ 11:32:26 #21
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_76593521
    Ik hou onze katten op de RC, maar deze wil ik wel ff volgen
    I'm the patron saint of the denial.
    With an angel face and a taste for suicidal.
      zaterdag 9 januari 2010 @ 12:23:40 #22
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76594971
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 10:33 schreef ChipsZak. het volgende:
    Kekke actie.
    Wat wordt er eigenlijk precies verwacht van de dagelijkse updates? In welke richting? Of [eventueel bestaande] kwaaltjes weggaan? Of dat hij/zij happier lijkt ofzo?

En idd, elke dag een update lijkt me wat veel.
    Daarom is het ook niet de bedoeling dat er elke dag een update komt.

Van alles. Als 't dier kwaaltjes heeft hoe 't daarmee gaat, of 't dier meer energie krijgt, mooiere vacht, gebit. Alles wat je opvalt, eigenlijk. Zo'n update hoeft ook niet in 2 a4tjes, maar 3 regels is de bedoeling evenmin. Er mag best wat tijd ingestoken worden.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 januari 2010 @ 12:36:29 #23
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_76595373
    Maar stel dat je niets opvalt?
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
      zaterdag 9 januari 2010 @ 12:40:23 #24
    176471 oh-oh
    pi_76595483
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 12:36 schreef ChipsZak. het volgende:
    Nou, dan heb je dat toch te melden?
    ( Groucho Marx )
      zaterdag 9 januari 2010 @ 12:49:15 #25
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76595787
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 12:40 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 januari 2010 @ 12:51:01 #26
    163650 Greys
    pi_76595826
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 12:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Daarom is het ook niet de bedoeling dat er elke dag een update komt.
    Dit zinnetje in je OP 'dus reageer niet als jij FOK! niet van dagelijkse updates kunt voorzien' doet sommigen misschien denken dat het wel de bedoeling is, die dagelijkse updates
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zaterdag 9 januari 2010 @ 12:54:15 #27
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76595923
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 12:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit zinnetje in je OP 'dus reageer niet als jij FOK! niet van dagelijkse updates kunt voorzien' doet sommigen misschien denken dat het wel de bedoeling is, die dagelijkse updates
    Aangepast.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 januari 2010 @ 12:55:24 #28
    163650 Greys
    pi_76595960
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 12:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Aangepast.
    (scheelt je ook weer vragen daarover beantwoorden ).

Toffe actie! Ik ga eens nadenken of dat iets voor Bink en/of Boor zou zijn!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zaterdag 9 januari 2010 @ 12:56:20 #29
    176471 oh-oh
    pi_76595988
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 12:55 schreef Greys het volgende:

[..]

(scheelt je ook weer vragen daarover beantwoorden ).

Toffe actie! Ik ga eens nadenken of dat iets voor Bink en/of Boor zou zijn!
    Voor Bink niet hoor maar voor Boor zou ik het zeker weten wel proberen als ik jou was
    ( Groucho Marx )
      zaterdag 9 januari 2010 @ 12:57:20 #30
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_76596015
    Ik heb Joep opgegeven!

[ Bericht 32% gewijzigd door Ireth op 09-01-2010 13:02:41 ]
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
      zaterdag 9 januari 2010 @ 12:58:37 #31
    176471 oh-oh
    pi_76596060
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef Ireth het volgende:
    Ik heb Joep opgegeven!
    ( Groucho Marx )
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 januari 2010 @ 13:00:30 #32
    163650 Greys
    pi_76596115
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 12:56 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Voor Bink niet hoor maar voor Boor zou ik het zeker weten wel proberen als ik jou was
    Boor ga ik wel inschrijven denk ik idd! Maar hoezo Bink niet dan, want jullie hebben het voor Bink ook aan zitten raden in een van de andere topics dacht ik?
    Maar da's misschien niet handig om dat hier te vragen, dat doe ik dan wel in het bewuste topic
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zaterdag 9 januari 2010 @ 13:04:23 #33
    176471 oh-oh
    pi_76596220
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 13:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Boor ga ik wel inschrijven denk ik idd! Maar hoezo Bink niet dan, want jullie hebben het voor Bink ook aan zitten raden in een van de andere topics dacht ik?
    Maar da's misschien niet handig om dat hier te vragen, dat doe ik dan wel in het bewuste topic
    Omdat ze al een hondje op leeftijd is en het ivm de conditie van de nieren en zo dan niet altijd nog even verstandig is om van voer te wisselen
    ( Groucho Marx )
    pi_76596228
    Toffe actie
    pi_76596710
    Jammer dat het te vroeg in het jaar is voor opvangkittens, die van vorig jaar groeiden er ondanks hun slechte start ivm ziekte en parasieten echt spectaculair mee en zagen er zoveel beter uit dan de brokkenkittentjes van dezelfde leeftijd waar ze mee op de kamer kwamen toen ze terug moesten naar het asiel om geplaatst te worden.
    pi_76597154
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 12:36 schreef ChipsZak. het volgende:
    Lijkt mij sterk het verschil was hier al na dag 1 spectaculair vooral in de kattebak...... Na twee weken weet je ook niet wat je voelt als je de kat van de buurman aait....
    As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
      zaterdag 9 januari 2010 @ 13:43:06 #37
    176471 oh-oh
    pi_76597498
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 13:33 schreef nieslief het volgende:

[..]

Lijkt mij sterk het verschil was hier al na dag 1 spectaculair vooral in de kattebak...... Na twee weken weet je ook niet wat je voelt als je de kat van de buurman aait....
    Ik denk dat het er dan echt vanaf hangt van wat je overstapt naar cb.
    Ik voerde voor ik cb ging geven zelf gemaakt eten, gekookt welliswaar, maar wel vers.
    Het verschil was wel merkbaar maar pas echt na een hele poos en heel geleidelijk aan.
    Ik denk dat je als je van Aldibrok of zo overstapt, of Pedigree of zo, dat je het dan wellicht idd sneller ziet / merkt.
    ( Groucho Marx )
    pi_76598093
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik voerde voor ik cb ging geven zelf gemaakt eten, gekookt welliswaar, maar wel vers.
    Het verschil was wel merkbaar maar pas echt na een hele poos en heel geleidelijk aan.
    Ik denk dat je als je van Aldibrok of zo overstapt, of Pedigree of zo, dat je het dan wellicht idd sneller ziet / merkt.
    Aldibrokken

Ik ken een hond die dat krijgt. Die poept 7 keer per dag oranje flubberdrollen
    pi_76598257
    Wat je natuurlijk wel kan krijgen zijn ontgiftingsverschijnselen, mijn katten begonnen na een week of 2 alleen vers ineens hele rare substanties uit te poepen, drollen die compleet waren bedekt met vellen gelatine bijvoorbeeld, dat had zich blijkbaar allemaal opgehoopt vanbinnen en kwam er toen allemaal uit. Ik heb ook wel eens gehoord over honden die juist door het omschakelen de eerste periode huidproblemen kregen.
      zaterdag 9 januari 2010 @ 14:11:01 #40
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76598397
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 14:06 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
    Wat je natuurlijk wel kan krijgen zijn ontgiftingsverschijnselen, mijn katten begonnen na een week of 2 alleen vers ineens hele rare substanties uit te poepen, drollen die compleet waren bedekt met vellen gelatine bijvoorbeeld, dat had zich blijkbaar allemaal opgehoopt vanbinnen en kwam er toen allemaal uit. Ik heb ook wel eens gehoord over honden die juist door het omschakelen de eerste periode huidproblemen kregen.
    Yup, kan heel goed En de winnaars krijgen die informatie ook uiteraard te horen straks. Ook één van de redenen waarom er sowieso in het begin begeleiding komt.
      zaterdag 9 januari 2010 @ 14:39:35 #41
    248266 heartwork
    Works of heart bleeding dark
    pi_76599341
    Tis dat ik binnekort moet verhuizen, anders had dit zeer zeker een heel aantrekkelijk aanbod geweest.
    Ik vind het een beetje sneu voor mn katten wanneer ze En de verhuisstress hebben EN een nieuw 'vriendje' verwelkomen En dan ook nog eens de overstap naar vers (zonder snoepjes begrijp ik :| .. -> HEL! )
    Big mouth strikes again
    pi_76599458
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Whiskas ( ) en purina one zo zonder mengen overgezet.
      zaterdag 9 januari 2010 @ 14:44:26 #43
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76599503
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 14:39 schreef heartwork het volgende:
    Tis dat ik binnekort moet verhuizen, anders had dit zeer zeker een heel aantrekkelijk aanbod geweest.
    Ik vind het een beetje sneu voor mn katten wanneer ze En de verhuisstress hebben EN een nieuw 'vriendje' verwelkomen En dan ook nog eens de overstap naar vers (zonder snoepjes begrijp ik :| .. -> HEL! )
    Bepaalde snacks kunnen wel, maar niet de snoepjes die je even in de supermarkt haalt ed. 't Verteringsstelsel is nu helemaal gericht op brokken, en dat moet al een fikse verandering ondergaan. Dus om better safe than sorry te kunnen zeggen willen we zulke snoepjes en koekjes uitsluiten bij de overgang, Maar er bestaan wel snacks zonder toevoegingen ed die je wel gewoon kunt geven.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 januari 2010 @ 14:59:14 #44
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_76599963
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 12:40 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dat is zo, maar omdat er gezegd werd dat het ook niet 3 zinnetjes moeten zijn. Maar als er niks opvalt, tja, dan kan je weinig anders.

En de poep van mn kat kan ik niet checken want ze gaat naar buiten. [Behalve als het sneeuwt]
    pi_76600419
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 14:01 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Aldibrokken

Ik ken een hond die dat krijgt. Die poept 7 keer per dag oranje flubberdrollen
    Dat hoeft niet hoor Madam hier weigert iets anders te eten (serieus waar ) en daar komen toch echt keurige drolletjes uit
    Maar ze eet daarnaast wel goede brokken en snackt regelmatig groenvoer omdat ze dat lekker vindt.
    ze kiest inderdaad zelf wat ze eet, moet ze het niet dan komt er wat anders een beetje verwennen mag wel.
      zaterdag 9 januari 2010 @ 15:18:05 #46
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76600527
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 14:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat is zo, maar omdat er gezegd werd dat het ook niet 3 zinnetjes moeten zijn. Maar als er niks opvalt, tja, dan kan je weinig anders.

En de poep van mn kat kan ik niet checken want ze gaat naar buiten. [Behalve als het sneeuwt]
    Ja, als het loopt zoals het lopen moet is 3 regels per week te weinig. Maar als er niets gebeurt kun je weinig anders.

Jammer dat ze buiten poept, want dat is vaak wel één van de eerste dingen die opvallen.
    pi_76600696
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 13:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Omdat ze al een hondje op leeftijd is en het ivm de conditie van de nieren en zo dan niet altijd nog even verstandig is om van voer te wisselen
    Het is niet om te pushen hoor maar Whoopie's nierwaardes zijn echt super (pas nog getest ivm die tabletten) en misschien vindt ze dit wel lekker.
    Ben zelf nl geen aldi brokken fan, heb gister nog even goed zitten lezen en Carnibest klinkt stukken gezonder (ga ook eens in de plaatselijke zaak kijken of ze het uberhaupt hebben).
      zaterdag 9 januari 2010 @ 15:24:55 #48
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76600741
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het is niet om te pushen hoor maar Whoopie's nierwaardes zijn echt super (pas nog getest ivm die tabletten) en misschien vindt ze dit wel lekker.
    Ben zelf nl geen aldi brokken fan, heb gister nog even goed zitten lezen en Carnibest klinkt stukken gezonder (ga ook eens in de plaatselijke zaak kijken of ze het uberhaupt hebben).
    Op hun site staan de verkooppunten per provincie. Het is niet iets wat elke dierenspeciaalzaak heeft iig.
    pi_76602753
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist de moeite waard om i.v.m. nierproblemen over te stappen. Minder afvalprodukten voor de niertjes om te verwerken lijkt mij een pluspunt en daarnaast enorm veel vocht in het voer zelf alleen al lijkt mij ook positief voor de nieren. Je zou het gewoon kunnen proberen.
    pi_76603351
    Hee, dit is interessant!

Toevallig heb ik me twee dagen geleden voor het eerst een beetje verdiept in Carnibest en ik zit er sterk over te denken om met mijn twee kittens over te stappen!

Ik denk dat ik me hiervoor maar eens aan ga melden!

Kun je ook kiezen voor de biologische Carnibest variant bij deze actie?
    pi_76603752
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 15:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Op hun site staan de verkooppunten per provincie. Het is niet iets wat elke dierenspeciaalzaak heeft iig.
    Thnx voor de tip ga even kijken.

@ Nieslief, ik meld haar aan en anders kan ik altijd zelf eens kijken

-edit- mijn eigen zaak heeft het geen flauw idee waar die diepvries staat maar vragen next time.
      zaterdag 9 januari 2010 @ 17:18:56 #52
    48646 Poeke
    Lief-heb-ster
    pi_76604398
    Ik heb mijn Belle en Herman ingeschreven. Ik koop normaal altijd al kwaliteitvoer van Hills maar ben erg benieuwd of dit nog beter is dan wat ze nu krijgen.
    Faber quisque fortunae suae.
    Uit Eindhoven
      zaterdag 9 januari 2010 @ 17:56:34 #53
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76605670
    Ik heb al een paar e-mails binnen
    pi_76606464
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
    Ik heb al een paar e-mails binnen
    *gaat nog een kat adopteren om die vers op CB te zetten*
      zaterdag 9 januari 2010 @ 18:35:37 #55
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76606874
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 18:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

*gaat nog een kat adopteren om die vers op CB te zetten*
    Whehhehe. Ik ook.
    pi_76609746
    Ik heb geen huisdier
      zaterdag 9 januari 2010 @ 20:49:24 #57
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76611706
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 19:54 schreef veda het volgende:
    Ik heb geen huisdier
    Ja, dat wordt lastig hè.
      zaterdag 9 januari 2010 @ 20:53:40 #58
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76611840
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 16:50 schreef bl0emetjE het volgende:
    Hee, dit is interessant!

Toevallig heb ik me twee dagen geleden voor het eerst een beetje verdiept in Carnibest en ik zit er sterk over te denken om met mijn twee kittens over te stappen!

Ik denk dat ik me hiervoor maar eens aan ga melden!

Kun je ook kiezen voor de biologische Carnibest variant bij deze actie?
    Ik zal het aan Carnibest vragen.
    pi_76616352
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 19:54 schreef veda het volgende:
    Ik heb geen huisdier
    Kun je jezelf niet aanmelden?

En dan willen we alles weten over je gedrag, je vachtje en je poepjes.
      zondag 10 januari 2010 @ 12:44:56 #60
    27467 webspider
    Fear is the mind-killer.
    pi_76628393
    We twijfelen of het zin heeft om onze pup in te schrijven: Hij krijgt namelijk voor alles wat we hem leren beloningssnoepjes (per dag een hand vol, varierend van zijn eigen voer, een ander merk puppybrokjes, supermarktsnoepjes tot kauwstaafjes en zo af en toe een kong), en we hebben een ras wat het nodig heeft om geprikkeld te worden. Als deze snoepjes niet meer zouden mogen in combinatie met Carnibest, wat zou dan de vervanger zijn?

Ook: een paar maanden lang Carnibest gaat nooit in een keer in onze vriezer passen, krijg je het in 1x thuisgeleverd, haal je het bij de dierenspeciaalzaak met een tegoedbon, oid? Hoe ziet dat gedeelte van de actie eruit?

Verder een leuke actie!
    Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
      zondag 10 januari 2010 @ 15:47:41 #61
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76636819
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 12:44 schreef webspider het volgende:
    We twijfelen of het zin heeft om onze pup in te schrijven: Hij krijgt namelijk voor alles wat we hem leren beloningssnoepjes (per dag een hand vol, varierend van zijn eigen voer, een ander merk puppybrokjes, supermarktsnoepjes tot kauwstaafjes en zo af en toe een kong), en we hebben een ras wat het nodig heeft om geprikkeld te worden. Als deze snoepjes niet meer zouden mogen in combinatie met Carnibest, wat zou dan de vervanger zijn?

Ook: een paar maanden lang Carnibest gaat nooit in een keer in onze vriezer passen, krijg je het in 1x thuisgeleverd, haal je het bij de dierenspeciaalzaak met een tegoedbon, oid? Hoe ziet dat gedeelte van de actie eruit?

Verder een leuke actie!
    Ik ga even een lijstje voor je regelen, want dit weet ik zelf niet 100% zeker.

Carnibest heeft geen bezorgservice, dus de winnaars kunnen het zelf bij een verkooppunt halen. De winnaars kunnen op carnibest.nl kijken onder "verkooppunten" en een punt uitzoeken wat in de buurt zit. Zij hebben de eerste week gelijk contact met Corine van Carnibest voor begeleiding, en zij regelt dan ook dat je het bij jouw verkooppunt op kunt halen.

http://i49.tinypic.com/169kmte.jpg Dit is een 10kg zak in een normale vriezer.
    pi_76637650
    Ik heb Faruq (Sibeer) en Ash (Noor) opgegeven, als een poos de discussie gevolgd hier in F&F en vooral vanwege een beetje begeleiding nu bij het overstappen lijkt me het, het ideale moment om te proberen!
    Alleen in je dromen ben je vrij..
    Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
      zondag 10 januari 2010 @ 17:04:19 #63
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_76640078
    Aangemeld. Ik zou wel eens willen weten wat 2 maanden carnibest met mijn voedselallergie hondje doet. En of de plekjes op zn buik die hij nu heeft weggaan, zn vacht mooier wordt, zn ontlasting beter, ect.
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_76641378
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 15:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

http://i49.tinypic.com/169kmte.jpg Dit is een 10kg zak in een normale vriezer.
    Dat is prima te doen.
    pi_76647185
    Ik voer al vers dus denk niet dat ik win.

Ik denk dat ze brokkenhondjes zoeken die aan de medicatie zitten voor allergieen en dergelijke.

Leuke actie
    pi_76649245
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 17:04 schreef Qwea het volgende:
    Aangemeld. Ik zou wel eens willen weten wat 2 maanden carnibest met mijn voedselallergie hondje doet. En of de plekjes op zn buik die hij nu heeft weggaan, zn vacht mooier wordt, zn ontlasting beter, ect.
    Daar zou ik ook benieuwd naar zijn.
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 12:44 schreef webspider het volgende:

Verder een leuke actie!
    Er zijn ook versvoedersnoepjes te koop. Carnibest heeft een hele serie van beloningsdingen voor je hond (en trouwens ook kauwstaafjes voor katten). Zelfs de C1000 verkoopt iets dergelijks in de vorm van gedroogde kipfilets die je heel makkelijk in kleinere stukjes kunt knippen. Dus dat zou geen reden hoeven te zijn om je niet in te schrijven.
      zondag 10 januari 2010 @ 20:33:01 #67
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_76649997
    Ik zit al een tijdje met Carnibest in m'n hoofd en vind dit best interessant klinken.. die 2 kittens groeien prima, maar heb toch sterk het gevoel dat ze het nog beter zouden doen op vers vlees.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      zondag 10 januari 2010 @ 20:33:02 #68
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76650001
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 19:40 schreef Bilderberger het volgende:
    Ik voer al vers dus denk niet dat ik win.

Ik denk dat ze brokkenhondjes zoeken die aan de medicatie zitten voor allergieen en dergelijke.

Leuke actie
    Ze zoeken niet per se zieke dieren hoor. Die vragen zijn er zodat Carnibest kan inschatten of het dier gebaat is bij Carnibest of juist totaal niet. Het kan prima zo zijn dat een gezond dier wint.

bl0emetjE, je kunt ook voor de biologische variant kiezen.

webspider, je zou bijvoorbeeld lamslong blokjes kunnen gebruiken, die moet je alleen even wat kleiner maken. Carnibest zelf heeft ook knabbels welke je ook kunt gebruiken.
    Zulk soort dingen kun je ook vaak wel gewoon in dierenzaken vinden, dat hoeft niet per se van Carnibest te zijn.
    Verder zou je nog bijv. een kipfiletje kunnen koken, daarna in mini stukjes knippen en drogen in de oven op een bakpapiertje. Dat kan ook met bijv. runderlever (liefst bio) vinden honden ook heerlijk. Maar nooit teveel daarvan geven i.v.m. teveel aan bepaalde vitamines.

Dat zijn wat voorbeelden, maar er is natuurlijk genoeg op dat gebied te vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Harajuku. op 10-01-2010 20:54:03 ]
      zondag 10 januari 2010 @ 20:53:45 #69
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76651290
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef Debsterr het volgende:
    Ik zit al een tijdje met Carnibest in m'n hoofd en vind dit best interessant klinken.. die 2 kittens groeien prima, maar heb toch sterk het gevoel dat ze het nog beter zouden doen op vers vlees.
    Mailen dan
      Moderator maandag 11 januari 2010 @ 09:03:02 #70
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_76667748
    En Sticky maar even
    pi_76696039
    Ingediend, zou welkom zijn.

[ Bericht 80% gewijzigd door Juup© op 11-01-2010 21:25:06 ]
      maandag 11 januari 2010 @ 21:20:34 #72
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_76696243
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Mailen dan
    Gaan ik doen, in de loop van de week .
    pi_76696270
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef Debsterr het volgende:
    Ja, doen! Satsu zijn vachtje glanst als nooit tevoren sinds hij Carnibest eet. En Yoko vaart er ook wel bij.
      maandag 11 januari 2010 @ 21:22:28 #74
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_76696336
    quote:
    Enorm veel dieren zijn volledig genezen van ziektes en kwalen, nadat zij over zijn gegaan op Carnibest.
    Is het voer of geneesmiddel?

Als het het laatste is dan hoeft het van mij niet, anders doe ik wellicht ook nog wel een poging.
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
      maandag 11 januari 2010 @ 21:24:25 #75
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76696467
    quote:
    Op maandag 11 januari 2010 21:22 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Is het voer of geneesmiddel?

Als het het laatste is dan hoeft het van mij niet, anders doe ik wellicht ook nog wel een poging.
    Het is gewoon voer, met als leuke bijkomstigheid dat sommige dieren na Carnibest van hun kwaaltjes af zijn.

Edit: Die zin pas ik dan ook even iets aan.
      maandag 11 januari 2010 @ 21:28:23 #76
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_76696679
    Ik wou al zeggen, da's een behoorlijke claim die daarmee gemaakt wordt.
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
      maandag 11 januari 2010 @ 21:33:12 #77
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76696976
    quote:
    Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef Dagonet het volgende:
    Ik wou al zeggen, da's een behoorlijke claim die daarmee gemaakt wordt.
    Ja, ik heb het weggehaald, dus mail maar.
      maandag 11 januari 2010 @ 21:59:44 #78
    164802 xxjosjex
    no way jose.....
    pi_76698622
    Super actie zeg!
    Jammer dat we onze mopsenpup pas begin maart krijgen en die al op Carnibest loopt als die van de fokker vandaan komt.....
    It's all a blur!!!
      maandag 11 januari 2010 @ 22:01:25 #79
    154193 TheYoung1
    Lief zijn loont nog steeds!!
    pi_76698733
    TV weer eens een P
    ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
    Patat, dat is het!!
    pi_76699409
    Mogen Fret en ik ook mee doen?
    pi_76699804
    Is Carnibest er ook voor katten met blaasproblemen, bijvoorbeeld dat het blaasgruis voorkomt doordat het zuurdere urine aanmaakt?
      Moderator maandag 11 januari 2010 @ 22:20:38 #82
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_76699907
    Zo even opgeruimd, verdere discussies over andere voeders kan hier: Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4

[ Bericht 78% gewijzigd door senesta op 11-01-2010 22:38:02 ]
      maandag 11 januari 2010 @ 22:43:08 #83
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_76701155
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 02:33 schreef Cynix ® het volgende:
    Die vraag dan nog.
    Here we are now, entertain us.
    pi_76701302
    quote:
    Op maandag 11 januari 2010 22:43 schreef voyeur het volgende:

[..]

Die vraag dan nog.
    Het antwoord: (paar posts eronder)
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 02:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je bent toch niet nieuw op FOK? Alsof FOK zoiets zou verwijderen.

Het lijkt mij alleen heel sterk dat een dier hier ziek van wordt. En als een dier het niet wil eten hebben updates weinig zin, hmm. Dan moet de eerstvolgende op de lijst het maar gaan proberen.
    En die kan toch gewoon hier blijven staan lijkt me, is relevant voor de wedstrijd en gaat niet zozeer in op CB versus barf versus brokken.
      maandag 11 januari 2010 @ 22:57:46 #85
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_76701987
    quote:
    Op maandag 11 januari 2010 22:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het antwoord: (paar posts eronder)
    [..]

En die kan toch gewoon hier blijven staan lijkt me, is relevant voor de wedstrijd en gaat niet zozeer in op CB versus barf versus brokken.
    Dus het antwoord op Cynix vraag is nee. Ziek worden kan niet en als het niet werkt mag een ander updates plaatsen.

En verder heeft Fok! zojuist een hele berg posts verwijderd, dus Cynix kent fok kennelijk best goed.
    Here we are now, entertain us.
      maandag 11 januari 2010 @ 22:58:59 #86
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76702058
    quote:
    Op maandag 11 januari 2010 22:57 schreef voyeur het volgende:

[..]

Dus het antwoord op Cynix vraag is nee. Ziek worden kan niet en als het niet werkt mag een ander updates plaatsen.
    Als het dier het niet eet mag een ander het gaan doen omdat je anders weinig te reviewen hebt. Als het dier er ziek van wordt wordt dat ook geplaatst.
    pi_76702171
    quote:
    Op maandag 11 januari 2010 22:57 schreef voyeur het volgende:

En verder heeft Fok! zojuist een hele berg posts verwijderd, dus Cynix kent fok kennelijk best goed.
    Kijk hier es?
    quote:
    Op maandag 11 januari 2010 22:20 schreef senesta het volgende:
    Zo even opgeruimd, verdere discussies over andere voeders kan hier: Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4
    En je andere vraag heeft Hara beantwoord.
      Moderator maandag 11 januari 2010 @ 23:02:37 #88
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_76702241
    En het is hier echt klaar nu voyeur.
    pi_76702631
    Spannend, ik ben alleen benieuwd of er in 2 maanden tijd al mogelijke verbetering zichtbaar zal zijn. Als dat zo zou zijn of is dan ga ik zeker met dat voer door ook al is het niet goedkoop.
      maandag 11 januari 2010 @ 23:39:47 #90
    48646 Poeke
    Lief-heb-ster
    pi_76704228
    quote:
    Op maandag 11 januari 2010 22:18 schreef Misan het volgende:
    Is Carnibest er ook voor katten met blaasproblemen, bijvoorbeeld dat het blaasgruis voorkomt doordat het zuurdere urine aanmaakt?
    Hier ben ik wel benieuwd naar, omdat Herman in het verleden blaasgruisproblemen heeft gehad.
    Uit Eindhoven
      dinsdag 12 januari 2010 @ 00:02:26 #91
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76705166
    quote:
    Op maandag 11 januari 2010 23:39 schreef Poeke het volgende:

[..]

Hier ben ik wel benieuwd naar, omdat Herman in het verleden blaasgruisproblemen heeft gehad.
    nieslief zei dat ze daar nog informatie over had en ik zal de vraag ook voorleggen aan Carnibest.
      PR/Manusje van alles dinsdag 12 januari 2010 @ 00:05:34 #92
    148800 crew  Surveillance-Fiets
    Toezicht is gezond!
    pi_76705277
    Tis jammer dat Chess geen ander voer mag hebben. anders had ik misschien wel meegedaan.
    Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
    Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
      dinsdag 12 januari 2010 @ 00:07:21 #93
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76705348
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
    Tis jammer dat Chess geen ander voer mag hebben. anders had ik misschien wel meegedaan.
    Waarom mag hij geen ander voer dan?
      PR/Manusje van alles dinsdag 12 januari 2010 @ 00:09:08 #94
    148800 crew  Surveillance-Fiets
    Toezicht is gezond!
    pi_76705395
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 00:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waarom mag hij geen ander voer dan?
    Dan raakt ie helemaal in de stress. Mag ook echt geen restjes eten of wat dan ook. Gelijk aan de schijterij. Meer dan een broodkorst en z'n normale eten mag hij niet. Is een heel gevoelig ras
    Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
    Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
    pi_76706399
    Ook gemaild...Ik ben erg benieuwd! Leuke actie.

Ik heb Muffin en Mickey al eens eenmalig CB gegeven als tussendoortje. Ik zou best volledig over willen stappen als het koninklijk paar hier in huis dat accepteert.

Behalve dat de een lui is en de ander een ietwat ruw vachtje heeft, is er verder niks met ze aan de hand, dus ik acht de kans klein.. maar wie weet
      dinsdag 12 januari 2010 @ 01:24:19 #96
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76707223
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 00:46 schreef VizzStick het volgende:
    Ook gemaild...Ik ben erg benieuwd! Leuke actie.

Ik heb Muffin en Mickey al eens eenmalig CB gegeven als tussendoortje. Ik zou best volledig over willen stappen als het koninklijk paar hier in huis dat accepteert.

Behalve dat de een lui is en de ander een ietwat ruw vachtje heeft, is er verder niks met ze aan de hand, dus ik acht de kans klein.. maar wie weet
    Een ziek dier heeft echt niet meer kans om te winnen hoor.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 08:02:17 #97
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_76709411
    wel tof trouwens dit, van corine
    pi_76709550
    quote:
    Op maandag 11 januari 2010 22:18 schreef Misan het volgende:
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 00:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

nieslief zei dat ze daar nog informatie over had en ik zal de vraag ook voorleggen aan Carnibest.
    Goed bij deze mijn antwoord: Versvoer (in wat voor vorm dan ook) zorgt voor een hogere zuurgraad van de urine. Deze kun je testen met teststaafjes die je bij de DA kunt kopen. Hoe hoger de zuurgraad hoe minder kans op blaaskristallen. Mocht de zuurgraad van de urine nog niet hoog genoeg zijn volgens je DA dan kun je aan versvoer appelazijn toevoegen (doe dat onder begeleiding van een DA bij voorkeur een met kennis van versvoer!!!) dat verzuurt de urine nog meer.

Daarnaast een stukje biologie: urine = vocht met afvalstoffen. Hoe meer afvalstoffen hoe meer kans op stenen (struviet of oxalaat). Zoals al meerdere mensen zeggen worden de hoopjes op de bak kleiner en zijn er kleinere porties nodig voor de kat van versvoer. Versvoer bevat nl. zo min mogelijk afvalstoffen en komt zoveel mogelijk overeen met het natuurlijke dieet van je kat of hond. Rekensom: minder afvalstoffen in eten, betere vertering, minder kans op blaasgruis.

Daarnaast bevat Carnibest (of een ander versvoer) minder plantaardige eiwitten en als ik mij niet vergis (correct me if I'm wrong please) is dat nou juist de oorzaak van blaasgruis. Ja er zit rijst in Carnibest maar als jouw kat een kip opeet in het wild dan eet hij ook de maag en raad eens wat een kip eet?? Alleen de hoeveelheden plantaardige stoffen in Carnibest vergeleken met de brok die de dierenarts voorschrijft daar zit nogal verschil in. Het is niet ongewoon dat in een brok meer plantaardig spul zit dan dierlijk spul.

IMHO is het de moeite waard om eens versvoer te proberen met je kat en eens te testen wat dit doet met de zuurgraad van de urine.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 08:45:21 #99
    176471 oh-oh
    pi_76709841
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 08:19 schreef nieslief het volgende:

[..]

[..]

Goed bij deze mijn antwoord: Versvoer (in wat voor vorm dan ook) zorgt voor een hogere zuurgraad van de urine. Deze kun je testen met teststaafjes die je bij de DA kunt kopen. Hoe hoger de zuurgraad hoe minder kans op blaaskristallen. Mocht de zuurgraad van de urine nog niet hoog genoeg zijn volgens je DA dan kun je aan versvoer appelazijn toevoegen (doe dat onder begeleiding van een DA bij voorkeur een met kennis van versvoer!!!) dat verzuurt de urine nog meer.

Daarnaast een stukje biologie: urine = vocht met afvalstoffen. Hoe meer afvalstoffen hoe meer kans op stenen (struviet of oxalaat). Zoals al meerdere mensen zeggen worden de hoopjes op de bak kleiner en zijn er kleinere porties nodig voor de kat van versvoer. Versvoer bevat nl. zo min mogelijk afvalstoffen en komt zoveel mogelijk overeen met het natuurlijke dieet van je kat of hond. Rekensom: minder afvalstoffen in eten, betere vertering, minder kans op blaasgruis.

Daarnaast bevat Carnibest (of een ander versvoer) minder plantaardige eiwitten en als ik mij niet vergis (correct me if I'm wrong please) is dat nou juist de oorzaak van blaasgruis. Ja er zit rijst in Carnibest maar als jouw kat een kip opeet in het wild dan eet hij ook de maag en raad eens wat een kip eet?? Alleen de hoeveelheden plantaardige stoffen in Carnibest vergeleken met de brok die de dierenarts voorschrijft daar zit nogal verschil in. Het is niet ongewoon dat in een brok meer plantaardig spul zit dan dierlijk spul.

IMHO is het de moeite waard om eens versvoer te proberen met je kat en eens te testen wat dit doet met de zuurgraad van de urine.
    Nies, dat met die azijn, zou dat ook bij honden met blaasgruis werken?
    ( Groucho Marx )
    pi_76709861
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 08:45 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nies, dat met die azijn, zou dat ook bij honden met blaasgruis werken?
    Volgens mij wel ja ik weet het niet zeker misschien even kijken op barfplaats?
    pi_76710037
    Even gezocht en er zijn verschillende behandelmethoden voor blaasgruis omdat er ook verschillende soorten blaasgruis zijn (stuviet kristallen, calcium oxalate kristallen, uraat en ammonium kristallen). Dat het heel erg samenhangt met de Ph waarde van de urine (7 is neutraal eronder is zuur en erboven is alkalisch). De ene soort kristallen ontstaat bij te zure urine en de andere bij te alkalische urine. Daarnaast wordt er vaak een bacterie gezien bij een bepaalde soort kristallen maar of de kristallen ontstaan door de bacterie of dat de bacterie ontstaat door de kristallen is niet bekend (kip en ei verhaal). Dus meten = weten en dan weet je ook wat voor dieet je moet geven.

Eigenlijk met andere woorden: informeer eerst bij een DA bij voorkeur een met kennis van versvoer en vind eerst uit wat voor soort blaasgruis er is. Dan pas kun je verder. Mocht je eigen DA er niets van (willen) weten dan zou je kunnen kijken naar een holistisch DA. Zelfde basiskennis alleen dan ook meer kennis van natuurlijke vormen om te genezen bijv. door versvoerdieet.

Versvoer is een goed idee want de urine moet gewoon zuur zijn en daar zorgt de versvoer wel voor.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 09:47:53 #102
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_76711140
    Ik lees elke keer dat het ter vervaning van brokken is. Mijn 3 mormels (katten) krijgen 's morgens elk een handje brokjes en 's avonds nat voer (gourmetgold). Is dat ook goed 'genoeg' om op te geven? Zijn bejaarde katten waarvan 1 met nierproblemen, 1 met maagproblemen (kan alleen gourmet natvoer hebben, de rest gooit die eruit) en 1 met heupprobleem.
    The reward of a thing well done is to have done it.
    Spelfouten en dialect daargelaten
    Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
    pi_76711327
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 09:47 schreef Mickeys het volgende:
    Ik lees elke keer dat het ter vervaning van brokken is. Mijn 3 mormels (katten) krijgen 's morgens elk een handje brokjes en 's avonds nat voer (gourmetgold). Is dat ook goed 'genoeg' om op te geven? Zijn bejaarde katten waarvan 1 met nierproblemen, 1 met maagproblemen (kan alleen gourmet natvoer hebben, de rest gooit die eruit) en 1 met heupprobleem.
    Het is ook ter vervanging van brokken. Het is een compleet voer en je hoeft er dus niets meer naast te voeren.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 10:51:24 #104
    44200 Sjeekie_Beekie
    Beter te laat, dan over tijd!
    pi_76712829
    * Sjeekie_Beekie heeft Lara opgegeven.
    De Carnibest snacks gaven de doorslag, want ik zie ons nog niet naar de training gaan zonder wat lekkers.
    Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
    Oudste, Jongste en Lara
    Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 10:56:06 #105
    176471 oh-oh
    pi_76712984
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 10:51 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
    * Sjeekie_Beekie heeft Lara opgegeven.
    De Carnibest snacks gaven de doorslag, want ik zie ons nog niet naar de training gaan zonder wat lekkers.
    Oh Lara is echt een perfecte kandidaat
    ( Groucho Marx )
    pi_76713062
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Er zijn meer perfecte kandidaten als ik dit zo zie. Wordt nog moeilijk kiezen voor de jury ( )
    pi_76716481
    Ik vraag me af of het nuttig is om mijn team op te geven. Het zijn er wel 6
    Van een weet ik niet precies hoe oud hij is. Er is bij de DA van het asiel een ruwe schatting gemaakt.
    Ze verschillen allemaal van gewicht en stofwisseling terwijl ze allemaal hetzelfde eten krijgen. Geen idee of ik nou beter aan de RC kan blijven of kan meedoen aan deze actie.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      dinsdag 12 januari 2010 @ 12:54:34 #108
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_76716771
    aanmelding(en) verstuurd. Hoop stiekem dat Joris het word. Het is en blijft m'n zorgenkindje
    Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
    pi_76717625
    Waar ik nog even benieuwd naar ben voordat ik onze "Donut" opgeef is het volgende:

Op het moment dat ze helemaal over is op CB en de 2 gratis proefmaanden heeft volbracht, wat zijn dan de kosten per week/maand als ik het voer gewoon zou moeten kopen?
    Hoe vaak en hoeveel per dag wordt er gevoerd met CB?
    To Wii or not to Wii....that's the question.
      Moderator dinsdag 12 januari 2010 @ 14:13:49 #110
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_76719803
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 13:21 schreef FrankP het volgende:
    Waar ik nog even benieuwd naar ben voordat ik onze "Donut" opgeef is het volgende:

Op het moment dat ze helemaal over is op CB en de 2 gratis proefmaanden heeft volbracht, wat zijn dan de kosten per week/maand als ik het voer gewoon zou moeten kopen?
    Hoe vaak en hoeveel per dag wordt er gevoerd met CB?
    Donut is een hond/kat/fret? En hoe zwaar is ze?

Op de site: http://www.carnibest.nl/ staat bij gebruikstips precies hoeveel je nodig hebt per dier per dag.
    De prijzen van het voer weet ik zo niet uit mijn hoofd maar dat misschien dat je dat bij een verkooppunt bij jou in de buurt kunt vragen, die staan ook op de site
    pi_76719851
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 14:13 schreef senesta het volgende:

[..]

Donut is een hond/kat/fret? En hoe zwaar is ze?
    Stupid me

Kat (poes), +/- 6 jr, 4 kg.

Edit:
    Ik kom op ongeveer 17/18 euro in de maand, bij een voeding van 120 gram per dag. Dat valt me reuze mee zeg!!! Ik ga de gok maar eens wagen en onze lieve Donut opgeven....

[ Bericht 26% gewijzigd door FrankP op 12-01-2010 14:59:56 ]
      dinsdag 12 januari 2010 @ 15:53:26 #112
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76723701
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 14:15 schreef FrankP het volgende:

[..]

Stupid me

Kat (poes), +/- 6 jr, 4 kg.

Edit:
    Ik kom op ongeveer 17/18 euro in de maand, bij een voeding van 120 gram per dag. Dat valt me reuze mee zeg!!! Ik ga de gok maar eens wagen en onze lieve Donut opgeven....

[ afbeelding ]
    Whehehe, wat lief .
    pi_76725689
    De website doet raar.
    Ik typ straat.
    Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
      dinsdag 12 januari 2010 @ 17:16:59 #114
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76727639
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef LudoSanders het volgende:
    De website doet raar.
    Werkt prima hoor.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 17:35:56 #115
    144926 Outpost76
    Possie is goed
    pi_76728394
    tvp
    zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
    Outpost je bent een held _O_
      dinsdag 12 januari 2010 @ 22:29:24 #116
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_76742841
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
    webspider, je zou bijvoorbeeld lamslong blokjes kunnen gebruiken, die moet je alleen even wat kleiner maken. Carnibest zelf heeft ook knabbels welke je ook kunt gebruiken.
    Zulk soort dingen kun je ook vaak wel gewoon in dierenzaken vinden, dat hoeft niet per se van Carnibest te zijn.
    Verder zou je nog bijv. een kipfiletje kunnen koken, daarna in mini stukjes knippen en drogen in de oven op een bakpapiertje. Dat kan ook met bijv. runderlever (liefst bio) vinden honden ook heerlijk. Maar nooit teveel daarvan geven i.v.m. teveel aan bepaalde vitamines.

Dat zijn wat voorbeelden, maar er is natuurlijk genoeg op dat gebied te vinden.
    Mogen frolicjes ook? Die zijn ook op basis van vers vlees.
    KuikenGuppy
      dinsdag 12 januari 2010 @ 22:40:00 #117
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76743467
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 22:29 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mogen frolicjes ook? Die zijn ook op basis van vers vlees.
    Nee, Frolic heeft aardig wat kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen die bij de overgang nog wel eens roet in het eten kunnen gooien.
      woensdag 13 januari 2010 @ 08:09:28 #118
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_76750684
    Als je tussendoor wat wilt geven.... de jumper heeft lamshart liggen. In blokjes
      woensdag 13 januari 2010 @ 09:31:24 #119
    176471 oh-oh
    pi_76751929
    quote:
    Op woensdag 13 januari 2010 08:09 schreef Qwea het volgende:
    Als je tussendoor wat wilt geven.... de jumper heeft lamshart liggen. In blokjes
    Damn, ik zou zo graag willen dat er hier ergens een jumper was
    ( Groucho Marx )
      woensdag 13 januari 2010 @ 09:31:51 #120
    176471 oh-oh
    pi_76751938
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, Frolic heeft aardig wat kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen die bij de overgang nog wel eens roet in het eten kunnen gooien.
    En meer graan dan vlees ook, kunstmatiger dan frolic kun je het bijna niet vinden
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 15 januari 2010 @ 08:50:55 #121
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76839312
    Er kunnen nog meer e-mails in de inbox, komt u maar.
    pi_76848551
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 08:50 schreef Harajuku. het volgende:
    Er kunnen nog meer e-mails in de inbox, komt u maar.
    Komt u maar niet en kies Donut maar uit

Ik denk trouwens dat ik misschien zelfs zonder deze actie over ga stappen (of in ieder geval een poging doen) op natuurvoer. Heb de laatste dagen mij al flink verdiept in het onderwerp en begin aardig overtuigd te raken. Nu nog hopen dat onze kat er niet zo over gaat denken.....
      dinsdag 19 januari 2010 @ 11:05:00 #123
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77002710
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 13:26 schreef FrankP het volgende:

[..]

Komt u maar niet en kies Donut maar uit

Ik denk trouwens dat ik misschien zelfs zonder deze actie over ga stappen (of in ieder geval een poging doen) op natuurvoer. Heb de laatste dagen mij al flink verdiept in het onderwerp en begin aardig overtuigd te raken. Nu nog hopen dat onze kat er niet zo over gaat denken.....
    Laten we eerst de uitslag maar afwachten dan. .
      dinsdag 19 januari 2010 @ 14:09:38 #124
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_77009263
    ik hoop gewoon dat er veel meer aanmeldingen binnen komen. Ik vind het een leuke actie. Stiekum hoop ik ook dat 1 van mijn mormels gekozen word.
      woensdag 20 januari 2010 @ 21:12:35 #125
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77070201
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Mickeys het volgende:
    ik hoop gewoon dat er veel meer aanmeldingen binnen komen. Ik vind het een leuke actie. Stiekum hoop ik ook dat 1 van mijn mormels gekozen word.
    Moeten ze wel opschieten, nog 3 dagen.
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 januari 2010 @ 21:19:38 #126
    163650 Greys
    pi_77070620
    Haar, ik heb toch besloten niet mee te doen
    Met Bink durf ik het echt niet aan (die was al van de leg door een ander soort koekjes ) en ik heb de laatste weken met Boor geprobeerd of hij andere soorten/merken lust en daar haalt ie zijn neus voor op.
    Dus mijn dieren zijn ondankbare nestengeen goede kandidaten
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 20 januari 2010 @ 21:21:03 #127
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77070704
    quote:
    Op woensdag 20 januari 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
    Haar, ik heb toch besloten niet mee te doen
    Met Bink durf ik het echt niet aan (die was al van de leg door een ander soort koekjes ) en ik heb de laatste weken met Boor geprobeerd of hij andere soorten/merken lust en daar haalt ie zijn neus voor op.
    Dus mijn dieren zijn ondankbare nestengeen goede kandidaten
    Krijg je hè, met die verwende nesten!
    pi_77084429
    Ik sluit me aan bij Greys
    Whoopie eet Carnibest wel maar ik kan er nooit 3 maaltjes per dag van maken (vd voorgeschreven hoeveelheid). Ze eet drie keer zoveel (en blijft wel keurig op gewicht).
    Plus dat ik het niet in haar bakje kan stoppen voor tussen de middag.
    Maar wel een topactie en een idee voor als we ooit een ander huisdier hebben
      donderdag 21 januari 2010 @ 08:25:37 #129
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77084697
    Note to self: vanavond mailen!
    pi_77086586
    Vanaf vrijdag zijn hier 8 katten. Toch nog maar eens inschrijven?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      Moderator donderdag 21 januari 2010 @ 09:55:00 #131
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_77086608
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 09:54 schreef nokwanda het volgende:
    Vanaf vrijdag zijn hier 8 katten. Toch nog maar eens inschrijven?
    Ik zou het doen
    Hebben de dames ook nooit versvlees gegeten?
    pi_77086812
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 09:55 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik zou het doen
    Hebben de dames ook nooit versvlees gegeten?
    Van mijn aanstaande nieuwe dames weet ik het niet. Mijn huidige schorriemorrie krijgt RC en af en toe gekookt hart omdat ze niet gewend zijn aan rauw vlees.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      donderdag 21 januari 2010 @ 17:05:43 #133
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77104031
    Heb je al gemailed, Nok
    pi_77104139
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
    Heb je al gemailed, Nok
    Nee, nog niet. Ik vraag me af of we wel genoeg ruimte in de vriezer hebben
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      donderdag 21 januari 2010 @ 21:58:13 #135
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_77117768
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 17:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Ik vraag me af of we wel genoeg ruimte in de vriezer hebben
    Eehhmm.. het is toch niet de bedoeling dat je voor 3 2 maanden in je vriezer gooit? Ik neem aan dat je ook tweewekelijkse porties ofzo kan halen? Anders kan ik dus ook wel afhaken met mijn anderhalve vriesvakje....

[ Bericht 0% gewijzigd door Ireth op 22-01-2010 09:09:09 ]
      vrijdag 22 januari 2010 @ 08:31:38 #136
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_77129366
    Voor 3 maanden in de je vriezer stoppen is idd wel erg veel.
    pi_77129886
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 21:58 schreef Ireth het volgende:

[..]

Eehhmm.. het is toch niet de bedoeling dat je voor 3 maanden in je vriezer gooit? Ik neem aan dat je ook tweewekelijkse porties ofzo kan halen? Anders kan ik dus ook wel afhaken met mijn anderhalve vriesvakje....
    Het scheelt dat je maar voor 2 maanden voer wint
    Maar inderdaad, ik mag toch wel aannemen dat je het in meerdere keren kan afhalen.

Nog maar een dagje tot de uitslag
      vrijdag 22 januari 2010 @ 09:09:26 #138
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_77129901
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 09:08 schreef FrankP het volgende:

[..]

Het scheelt dat je maar voor 2 maanden voer wint
    Maar inderdaad, ik mag toch wel aannemen dat je het in meerdere keren kan afhalen.

Nog maar een dagje tot de uitslag
    pi_77133559
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 21:58 schreef Ireth het volgende:

[..]

Eehhmm.. het is toch niet de bedoeling dat je voor 3 2 maanden in je vriezer gooit? Ik neem aan dat je ook tweewekelijkse porties ofzo kan halen? Anders kan ik dus ook wel afhaken met mijn anderhalve vriesvakje....
    wss niet, maar met 8 katten heb je sowieso nogal wat ruimte nodig. Maar ik heb me niet ingeschreven. Ze doen het goed nu, en met de grote verandering van vandaag, twee poezen erbij, leek het me niet slim om tegelijk nog een verandering in te voeren. Dat kan later eventueel ook nog wel.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      vrijdag 22 januari 2010 @ 21:24:44 #140
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77157071
    't Hoeft inderdaad niet in één keer.
    pi_77161760
    Leuke Spam voor die Carnibest peeps zeg
    I may be wrong, but it's highly unlikely.
      zaterdag 23 januari 2010 @ 11:03:26 #142
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77171448
    Laatste dag.
      zaterdag 23 januari 2010 @ 11:48:40 #143
    48646 Poeke
    Lief-heb-ster
    pi_77172241
    Ik ben heel erg benieuwd
    Uit Eindhoven
    pi_77172739
    We tellen af.......
      zaterdag 23 januari 2010 @ 12:13:04 #145
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77172752
    Ik kan je al wel vertellen dat er niet vandaag al winnaars komen hoor. Maar wel zo snel mogelijk na het sluiten uiteraard.
    pi_77177906
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 12:13 schreef Harajuku. het volgende:
    Ik kan je al wel vertellen dat er niet vandaag al winnaars komen hoor. Maar wel zo snel mogelijk na het sluiten uiteraard.
    Dan stop ik met tellen
      zaterdag 23 januari 2010 @ 15:46:17 #147
    160569 -lucas-
    verzamelt geluiden
    pi_77178334
    Mijn slopers ook maar even aangemeld. We zijn sowieso van plan om over te stappen. Heb twee kittens van twaalf weken die hun tanden momenteel vooral in ons en ons meubulair zetten, zou leuk zijn als ze dat eens in hun eten zouden doen.
    overnieuw. uitprinten. nachecken.
      zaterdag 23 januari 2010 @ 22:03:26 #148
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77190489
    Ik keek precies op het goede moment naar de tijd HET IS VOORBIJ!
      zaterdag 23 januari 2010 @ 22:04:27 #149
    144926 Outpost76
    Possie is goed
    pi_77190537
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 15:46 schreef -lucas- het volgende:
    Mijn slopers ook maar even aangemeld. We zijn sowieso van plan om over te stappen. Heb twee kittens van twaalf weken die hun tanden momenteel vooral in ons en ons meubulair zetten, zou leuk zijn als ze dat eens in hun eten zouden doen.
      zaterdag 23 januari 2010 @ 22:06:11 #150
    144926 Outpost76
    Possie is goed
    pi_77190601
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
    Ik keek precies op het goede moment naar de tijd HET IS VOORBIJ!
    Ik heb mijn kater maar niet opgegeven aangezien ik al aan haaks barf begonnen ben. Bedankt iig voor de pm over de actie!
      zaterdag 23 januari 2010 @ 22:13:25 #151
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77190904
    Jwt.
      zaterdag 23 januari 2010 @ 22:15:08 #152
    144926 Outpost76
    Possie is goed
    pi_77190967
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
    Jwt.
      zaterdag 23 januari 2010 @ 22:16:15 #153
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77191010
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 22:15 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Graag gedaan.
      zaterdag 23 januari 2010 @ 22:17:10 #154
    144926 Outpost76
    Possie is goed
    pi_77191044
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 22:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Graag gedaan.
    Ow ok.

Zeg dat dan.
      zondag 24 januari 2010 @ 20:46:38 #155
    160569 -lucas-
    verzamelt geluiden
    pi_77223667
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 22:04 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ja lach maar
    Momenteel hebben we twee stoelen waar het opvulspul uitkomt.
    Eigenlijk krabben ze aan alles, behalve, uiteraard, de krabpaal
    overnieuw. uitprinten. nachecken.
      zondag 24 januari 2010 @ 22:35:55 #156
    144926 Outpost76
    Possie is goed
    pi_77230317
    quote:
    Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef -lucas- het volgende:

[..]

Ja lach maar
    Momenteel hebben we twee stoelen waar het opvulspul uitkomt.
    Eigenlijk krabben ze aan alles, behalve, uiteraard, de krabpaal
    Ik weet t het is klote maar je schreef t wel grappig vond ik.
    Ik heb een aantal nesten van dat soort terrorizerend volk over de vloer gehad dus ik weet wat je bedoeld.
      maandag 25 januari 2010 @ 08:26:55 #157
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_77238738
    En ik maar denken dat ik het ergste terroriserende mormel bezat, maar er zijn er meer... en idd overal aan krabben behalve het gereedschap wat er voor bedoeld is. Of overal hun zin doordrijven. Het is bij mij weer overduidelijk tijd voor zomers weer. Ze vinden het nu te koud dus tja.. buiten komen doen ze niet of hooguit 10 seconden.
    pi_77271817
    en en en en Zitten mijn 5 frettenmannen erbij?
    pi_77281258
    De spanning is te snijden........het lijkt de uitslagronde van Popstars wel
      dinsdag 26 januari 2010 @ 09:58:24 #160
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_77281290
    quote:
    Op dinsdag 26 januari 2010 09:57 schreef FrankP het volgende:
    De spanning is te snijden........het lijkt de uitslagronde van Popstars wel
    Lol. blijkbaar moeilijke keuze.

Nee hoor, we wachten gewoon wel af...
      dinsdag 26 januari 2010 @ 10:08:33 #161
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_77281572
    * Ireth trommelt zenuwachtig met vingers op de tafel
    pi_77285148
    quote:
    Op dinsdag 26 januari 2010 09:58 schreef Mickeys het volgende:

[..]

......blijkbaar moeilijke keuze.

Zo moeilijk is die keus niet hoor ---> [REVIEW] Win twee maanden Carnibest!
      dinsdag 26 januari 2010 @ 13:45:54 #163
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_77288914
    ik = benieuwd
      dinsdag 26 januari 2010 @ 13:50:44 #164
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_77289103
    quote:
    Op dinsdag 26 januari 2010 12:07 schreef FrankP het volgende:

[..]

Zo moeilijk is die keus niet hoor ---> [REVIEW] Win twee maanden Carnibest!
    Lol... Ondanks dat de "verkiezingstermijn" gesloten is blijf je het proberen hihi.. siert je wel
    pi_77295676
    quote:
    Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Lol... Ondanks dat de "verkiezingstermijn" gesloten is blijf je het proberen hihi.. siert je wel
    Alles voor het beestje hè
      dinsdag 26 januari 2010 @ 16:35:40 #166
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_77296289
    quote:
    Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef FrankP het volgende:

[..]

Alles voor het beestje hè
    indeed!

Maar de mijne mogen er ook wel zijn (al zeg ik het zelf

Joris

Summer

Christie met Joris op de bank
    pi_77302241

Wij hebben het harder nodig

Met al die futloze beesten
    pi_77305120
    Leuke beestjes allemaal!!! D'r ligt op dit moment iemand zich weer vreselijk uit te sloven hier naast me op de bank.
    Zou ze al zo'n zin hebben in Carnibest
      dinsdag 26 januari 2010 @ 20:14:32 #169
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77305894
    Heuj, die schatjes van mij hebben er anders ook trek in hoor

pi_77311005
    quote:
    Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef Debsterr het volgende:
    Heuj, die schatjes van mij hebben er anders ook trek in hoor
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Ja, ooooo, kijk die grote hongerige oogjes nou
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      dinsdag 26 januari 2010 @ 21:55:56 #171
    176471 oh-oh
    pi_77311426
    [quote]Op dinsdag 26 januari 2010 18:58 schreef Bubzie11 het volgende:
    [ afbeelding ]

Wij hebben het harder nodig

Met al die futloze beesten
    [/quote
    Die ene die half over die mand hangt
    ( Groucho Marx )
      woensdag 27 januari 2010 @ 08:25:41 #172
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77322073
    quote:
    Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, ooooo, kijk die grote hongerige oogjes nou
    Ja , ze krijgen natuurlijk nooit wat !
      woensdag 27 januari 2010 @ 09:01:57 #173
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_77322659
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 08:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja , ze krijgen natuurlijk nooit wat !
    ohhh, dat herken ik maar al te goed, slecht leven, krijgen nooit aandacht, geen eten en drinken en in huis is het ook al zo waanzinnig koud en speelgoed en mandjes en kleedjes zijn ook al niet goed genoeg.

(verwende puberale mormels)
    pi_77323663
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 09:01 schreef Mickeys het volgende:

[..]

ohhh, dat herken ik maar al te goed, slecht leven, krijgen nooit aandacht, geen eten en drinken en in huis is het ook al zo waanzinnig koud en speelgoed en mandjes en kleedjes zijn ook al niet goed genoeg.

Hahaha
    Herkenbaar....
      Moderator woensdag 27 januari 2010 @ 09:47:02 #175
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_77323733
    Hoe langer we wachten hoe meer foto's hier
      woensdag 27 januari 2010 @ 09:52:05 #176
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_77323870
    Joep heeft honger en kan niet meer wachten, hij is alvast aan Suus begonnen
      Moderator woensdag 27 januari 2010 @ 10:52:16 #177
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_77325552
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 09:52 schreef Ireth het volgende:
    [ afbeelding ]
    pi_77326189
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 09:47 schreef senesta het volgende:
    Dan doe ik er ook nog maar 1 van ons fotogenieke en hongerige poesje....

woensdag 27 januari 2010 @ 11:27:19 #179
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_77326864
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 11:09 schreef FrankP het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
      woensdag 27 januari 2010 @ 11:30:16 #180
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_77326983
    geen idee hoe je filmpjes hier kunt toevoegen dus ik doe het maar even met linkjes.

Voor de mensen die even smakelijk om poezels willen lachen hier filmpje 1 en filmpje 2

Zelf kan ik niet genoeg krijgen van deze filmpjes die me laten rollen van het lachen
    pi_77328527
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 11:30 schreef Mickeys het volgende:
    geen idee hoe je filmpjes hier kunt toevoegen dus ik doe het maar even met linkjes.

Voor de mensen die even smakelijk om poezels willen lachen hier filmpje 1 en filmpje 2

Zelf kan ik niet genoeg krijgen van deze filmpjes die me laten rollen van het lachen
    LOL

Ik moest me echt inhouden om het niet uit te brullen van het lachen.(kreeg rare blikken van de collega's)
      woensdag 27 januari 2010 @ 12:25:27 #182
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77329354
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 09:52 schreef Ireth het volgende:
    [ afbeelding ]
    Zit het in je neus, ja? JA?! GIVE ME THE FOOOOOOD!!
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 11:09 schreef FrankP het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Wrawr. I can haz cheezburger!
      woensdag 27 januari 2010 @ 12:28:15 #183
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77329462
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 09:47 schreef senesta het volgende:
    Zal ik het nog wat rekken?
      woensdag 27 januari 2010 @ 12:36:46 #184
    176471 oh-oh
    pi_77329837
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Tis wel de moeite he
    ( Groucho Marx )
      woensdag 27 januari 2010 @ 12:39:40 #185
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_77329949
    quote:

[..]

b.i.t.c.h.

Babe In Total Control of Herself
    pi_77330561
    quote:

[..]

We gaan er even uit voor de reclame, maar we zijn zo bij u terug met dan echt de uitslag van Popstars Carnibest 2010
      woensdag 27 januari 2010 @ 15:11:46 #187
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77336310
    Stiekem heb ik de uitslag gewoon nog niet.
      woensdag 27 januari 2010 @ 15:42:57 #188
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_77337509
    carnibest beslist de uitslag?
    pi_77347686
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 15:42 schreef Qwea het volgende:
    carnibest beslist de uitslag?
    blijkbaar....

Carnibest Carnibest Carnibest Carnibest

(helpt dit?)
    pi_77348196
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 09:01 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Waardoor ieder deklentje, kussentje, driepersoonsbed, bankstel moet worden ingepikt waarna je zelf op de grond op een kleedje zit
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      woensdag 27 januari 2010 @ 22:40:04 #191
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_77357478
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 11:30 schreef Mickeys het volgende:

Ik vind deze zo leuk!

donderdag 28 januari 2010 @ 08:30:12 #192
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_77365335
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 22:40 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik vind deze zo leuk!

Ow die is geweldig ook
      donderdag 28 januari 2010 @ 08:31:01 #193
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_77365347
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 19:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Waardoor ieder deklentje, kussentje, driepersoonsbed, bankstel moet worden ingepikt waarna je zelf op de grond op een kleedje zit
    Woehahaha.. idd... echte mormels... en met een beetje pech heb je zelfs dat kleedje niet eens
      donderdag 28 januari 2010 @ 20:07:18 #194
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_77389665
    und ?
    pi_77390472
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 20:07 schreef Qwea het volgende:
    und ?
    ben ook wel benieuwd ja
    pi_77393271
    Wacht ook in spanning af..
    Alleen in je dromen ben je vrij..
    Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
    pi_77393843
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 08:31 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Woehahaha.. idd... echte mormels... en met een beetje pech heb je zelfs dat kleedje niet eens
    Ik werd straks echt heel erg beledigd aangekeken omdat ik op het dekentje zat (okay... met nieuwe poes voor het eerst echt op schoot, die nogal zwaar en groot is waardoor het ook niet makkelijk was om het dekentje te verwijderen)
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      vrijdag 29 januari 2010 @ 07:30:36 #198
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_77404040
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 21:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik werd straks echt heel erg beledigd aangekeken omdat ik op het dekentje zat (okay... met nieuwe poes voor het eerst echt op schoot, die nogal zwaar en groot is waardoor het ook niet makkelijk was om het dekentje te verwijderen)
    Geweldig
    pi_77406171
    Nog steeds geen uitslag???
      vrijdag 29 januari 2010 @ 09:57:16 #200
    176471 oh-oh
    pi_77406323
    Ik denk dat Hara alle carnibest zelf opgegeten heeft
    ( Groucho Marx )
    pi_77406464
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 09:52 schreef FrankP het volgende:
    Nog steeds geen uitslag???
    een beetje van het koude weer. Droge huid. En het jeukt.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      vrijdag 29 januari 2010 @ 10:09:02 #202
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_77406625
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
    Wat zal die mooi gaan glimmen
    pi_77406668
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 10:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

een beetje van het koude weer. Droge huid. En het jeukt.
    Misschien help Carnibest!!!
      vrijdag 29 januari 2010 @ 10:10:40 #204
    176471 oh-oh
    pi_77406671
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 10:09 schreef Ireth het volgende:

[..]

Wat zal die mooi gaan glimmen
    En prachtige drollen gaan draaien.
    Krijgen we van jou een dagelijkse update Haar?
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 29 januari 2010 @ 10:25:11 #205
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77407097
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
    Best te pruimen met wat mayo.
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 10:10 schreef oh-oh het volgende:

[..]

En prachtige drollen gaan draaien.
    Krijgen we van jou een dagelijkse update Haar?
      vrijdag 29 januari 2010 @ 10:51:13 #206
    176471 oh-oh
    pi_77407919
    Met foto's he
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 29 januari 2010 @ 10:54:04 #207
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77408001
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 10:51 schreef oh-oh het volgende:
    Met foto's he
    Be careful what you wish for
      vrijdag 29 januari 2010 @ 11:11:26 #208
    176471 oh-oh
    pi_77408597
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 10:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Be careful what you wish for
    Kom op je bent Qwea toch niet
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 29 januari 2010 @ 11:15:21 #209
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77408748
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Kom op je bent Qwea toch niet
    Nee, ik was aan het bluffen.
      vrijdag 29 januari 2010 @ 11:18:48 #210
    176471 oh-oh
    pi_77408868
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 11:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, ik was aan het bluffen.
    Dawistikheulwel
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 29 januari 2010 @ 14:13:30 #211
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_77416062

Deze vind ik ook geweldig
      zaterdag 30 januari 2010 @ 18:42:17 #212
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77456249
      zaterdag 30 januari 2010 @ 19:15:30 #213
    44200 Sjeekie_Beekie
    pi_77457210
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:

[..]

oh-oh had een vooruitziende blik zie ik bij het nalezen van dit topic.
    Oudste, Jongste en Lara
      zaterdag 30 januari 2010 @ 19:16:16 #214
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77457229
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 19:15 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[..]

oh-oh had een vooruitziende blik zie ik bij het nalezen van dit topic.
    Ze heeft me 200 euro betaald voor deze uitslag.
      zaterdag 30 januari 2010 @ 19:28:14 #215
    44200 Sjeekie_Beekie
    pi_77457664
    Bedankt oh-oh en Harajuku.
    Wij twee maanden voor niets onze hond voeren en de steekpenningen komen van een ander .
    Oudste, Jongste en Lara
      zondag 21 februari 2010 @ 15:23:31 #216
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_78265262
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')