quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:52 schreef Ireth het volgende:
Joep heeft honger en kan niet meer wachten, hij is alvast aan Suus begonnen![]()
[ afbeelding ]
Dan doe ik er ook nog maar 1 van ons fotogenieke en hongerige poesje....quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:47 schreef senesta het volgende:
Hoe langer we wachten hoe meer foto's hier
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:09 schreef FrankP het volgende:
[..]
Dan doe ik er ook nog maar 1 van ons fotogenieke en hongerige poesje....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:30 schreef Mickeys het volgende:
geen idee hoe je filmpjes hier kunt toevoegen dus ik doe het maar even met linkjes.
Voor de mensen die even smakelijk om poezels willen lachen hier filmpje 1 en filmpje 2
Zelf kan ik niet genoeg krijgen van deze filmpjes die me laten rollen van het lachen![]()
![]()
![]()
Zit het in je neus, ja? JA?! GIVE ME THE FOOOOOOD!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:52 schreef Ireth het volgende:
Joep heeft honger en kan niet meer wachten, hij is alvast aan Suus begonnen![]()
[ afbeelding ]
Wrawr. I can haz cheezburger!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:09 schreef FrankP het volgende:
[..]
Dan doe ik er ook nog maar 1 van ons fotogenieke en hongerige poesje....![]()
[ afbeelding ]
Zal ik het nog wat rekken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:47 schreef senesta het volgende:
Hoe langer we wachten hoe meer foto's hier
Tis wel de moeite hequote:
b.i.t.c.h.quote:
We gaan er even uit voor de reclame, maar we zijn zo bij u terug met dan echt de uitslag van Popstars Carnibest 2010quote:
blijkbaar....quote:
Waardoor ieder deklentje, kussentje, driepersoonsbed, bankstel moet worden ingepikt waarna je zelf op de grond op een kleedje zitquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ohhh, dat herken ik maar al te goed, slecht leven, krijgen nooit aandacht, geen eten en drinken en in huis is het ook al zo waanzinnig koud en speelgoed en mandjes en kleedjes zijn ook al niet goed genoeg.
(verwende puberale mormels)
Ik vind deze zo leuk!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:30 schreef Mickeys het volgende:
geen idee hoe je filmpjes hier kunt toevoegen dus ik doe het maar even met linkjes.
Voor de mensen die even smakelijk om poezels willen lachen hier filmpje 1 en filmpje 2
Zelf kan ik niet genoeg krijgen van deze filmpjes die me laten rollen van het lachen![]()
![]()
![]()
Ow die is geweldig ookquote:
Woehahaha.. idd... echte mormels... en met een beetje pech heb je zelfs dat kleedje niet eensquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waardoor ieder deklentje, kussentje, driepersoonsbed, bankstel moet worden ingepikt waarna je zelf op de grond op een kleedje zit![]()
![]()
Ik werd straks echt heel erg beledigd aangekeken omdat ik op het dekentje zat (okay... met nieuwe poes voor het eerst echt op schoot, die nogal zwaar en groot is waardoor het ook niet makkelijk was om het dekentje te verwijderen)quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Woehahaha.. idd... echte mormels... en met een beetje pech heb je zelfs dat kleedje niet eens
Geweldigquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik werd straks echt heel erg beledigd aangekeken omdat ik op het dekentje zat (okay... met nieuwe poes voor het eerst echt op schoot, die nogal zwaar en groot is waardoor het ook niet makkelijk was om het dekentje te verwijderen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |