Ja, dat is echt tof.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
Gefeliciteerd winnaars en top van Carnibest dat ze besloten hebben een 3e winnaar uit te roepen!
Ik ben ook blij dat we daar eindelijk aanbeland zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:56 schreef ElisaB het volgende:
Feli en ik ben heel benieuwd naar de ervaringen
Aaaaaahquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:04 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Hieperdepiep...
[ afbeelding ]
Lara is blij
.
En feliciteerd ook Faruq, Ashwood, Joepie, Mistique, Fristi, Sjaak en Frits.
Wat een lache foto!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:04 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Hieperdepiep...
[ afbeelding ]
Lara is blij
.
Hier nog 1.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:56 schreef ElisaB het volgende:
Feli en ik ben heel benieuwd naar de ervaringen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:04 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Hieperdepiep...
[ afbeelding ]
Lara is blij
.
't Gaat hier dan ook om de dieren, niet om de userquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:07 schreef LekkerApart het volgende:
Heej, dat was onverwachtLeuk dat ook als je vrij weinig mee post, je toch volwaardig meedoet.
Ben benieuwd hoe het ons gaat bevallen! De rest ook van harte!
Zal al vast maar een plaatsje in de diepvries gaan vrij maken!
Ooohh, houd je ons dan op de hoogte in het Carnibest/vers topic?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:39 schreef FrankP het volgende:
Gefeliciteerd winnaars!!!
Ondanks dat Donut niet heeft gewonnen, heb ik toch een verrassing voor d'r: ze gaat ook over
op Carnibest
Zal ik zeker doen!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooohh, houd je ons dan op de hoogte in het Carnibest/vers topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |