abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:08:04 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76584116

Carnibest is een complete diepvriesvoeding voor honden, katten en fretten.
Voor deze 3 diersoorten heeft Carnibest al ruim 8 jaar, diverse gezondheidsbevorderende maaltijden in het assortiment.

Kwaliteit staat voorop bij Carnibest en daarom zijn alle grondstoffen in deze verse voedingen van superieure afkomst en bevat het 100% kwaliteitsvlees. De kwaliteit van Carnibest heeft zich in de loop der jaren ruimschoots bewezen, wat onder andere blijkt uit de talloze gebruikerservaringen die je op www.carnibest.nl kunt lezen. Daarnaast wordt Carnibest met zeer veel smaak gegeten!

De laatste jaren kom je steeds vaker de term 'versvlees' tegen wanneer je het over dierenvoeding hebt.
Steeds meer mensen gaan ook geloven dat deze dieren met het verteringstelsel van een carnivoor veel beter gedijen wanneer zij ook de voeding van een carnivoor krijgen. Op FOK! zijn er ook talloze goede ervaringen met Carnibest, en steeds meer mensen gaan zich hiervoor interesseren. Daarom leek het ons een goed idee contact op te nemen met Carnibest om deze reviewactie te realiseren voor FOK!users.

FOK! geeft in samenwerking met Carnibest twee keer twee maanden Carnibestvoeding weg. Het is de bedoeling dat dit een reviewactie wordt, dus van de winnaars wordt verwacht dat zij regelmatig updates geven over het wel en wee van twee maanden Carnibest. Deze updates zullen in een speciaal hiertoe geopend updatetopic geplaatst worden, dus reageer niet als jij FOK! niet van regelmatige updates kunt voorzien.

De users die deze tijd wel hebben kunnen een email sturen naar carnibest@fok.nl met een situatieschets van hun dier.

- Soort dier
- Ras van het dier
- Leeftijd van het dier
- Welk voedsel krijgt het dier nu + hoeveel/hoe vaak
- Krijgt het dier medicijnen; welke en waarom
- Heeft het dier een probleem/ziekte(gehad): zo ja, welk probleem/ziekte is dit dan en wat heb je er al aan gedaan
  • Als jij meedoet kun je jouw dier niet zomaar koekjes en snoepjes geven, houd daar rekening mee.
  • Vergeet niet je username te vermelden.

Je kunt jouw verhaal nog insturen tot 23 januari 22.00 naar carnibest@fok.nl met als onderwerp "Carnibestactie".

Als de inzendtermijn verstreken is wordt e.e.a. nog verduidelijkt met een nieuw topic.

Voor verdere informatie kun je nog kijken op www.carnibest.nl. Onder "terug naar de natuur" en "gebruikerservaringen" kun je lezen waarom veel mensen al overstag zijn gegaan en zij hun dieren nu Carnibest voeren. Onder "productinformatie" en "voedingsinformatie" kun je alle ingrediënten vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 11-01-2010 21:37:05 ]
  • I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 23:11:53 #2
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_76584250
    Leuke actie!
    JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
    pi_76584413
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 23:11 schreef senesta het volgende:
    Leuke actie!
    Vraagje: mag je meerdere dieren aanmelden?

En moeten het dieren zijn die nog geen Canribest eten of ook beestjes die dit al als voedsel hebben?
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      vrijdag 8 januari 2010 @ 23:21:25 #4
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_76584623
    Uhm, ik zou niet weten wat ik dan per dag zou moeten schrijven eerlijk gezegd.
    En als je dieren al op KVV zitten zul je helemaal niet veel te melden hebben toch?
    Maar wel een leuke actie, ik denk alleen dat t alleen geschikt is voor mensen die over willen stappen van brok naar vers.
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 8 januari 2010 @ 23:23:29 #5
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76584713
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vraagje: mag je meerdere dieren aanmelden?

En moeten het dieren zijn die nog geen Canribest eten of ook beestjes die dit al als voedsel hebben?
    Meerdere dieren is prima, maar het doel is juist om proberen aan te tonen dat de dieren beter gedijen op versvlees dan op brokken. Dus als iemand al Carnibest voert heeft dat weinig nut.
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
    Uhm, ik zou niet weten wat ik dan per dag zou moeten schrijven eerlijk gezegd.
    En als je dieren al op KVV zitten zul je helemaal niet veel te melden hebben toch?
    Maar wel een leuke actie, ik denk alleen dat t alleen geschikt is voor mensen die over willen stappen van brok naar vers.
    Het is ook niet de bedoeling dat het elke dag gebeurt. Eerste maand 3 keer per week en de tweede maand 2 keer per week, bijvoorbeeld. En inderdaad dus ook de overgang van brok naar vers, en dan heb je ook meer te vertellen.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 23:25:27 #6
    176471 oh-oh
    pi_76584786
    Oh ik ga Sjeekie ff tippen
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_76584903
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Meerdere dieren is prima, maar het doel is juist om proberen aan te tonen dat de dieren beter gedijen op versvlees dan op brokken. Dus als iemand al Carnibest voert heeft dat weinig nut.
    [..]

Het is ook niet de bedoeling dat het elke dag gebeurt. Eerste maand 3 keer per week en de tweede maand 2 keer per week, bijvoorbeeld. En inderdaad dus ook de overgang van brok naar vers, en dan heb je ook meer te vertellen.
    He, paar weken te vroeg begonnen dus.
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
    pi_76585215
    Oh zou het best eens willen proberen, het is vries hé?
    Past dat in een lade?? (voorstellingsvermogen nul).
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
      vrijdag 8 januari 2010 @ 23:41:18 #9
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76585285
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
    Oh zou het best eens willen proberen, het is vries hé?
    Past dat in een lade?? (voorstellingsvermogen nul).
    Ik kan een zak van 10 kilo in één la kwijt, en dan misschien nog 2 losse erbij. Ik weet niet wat voor dier je hebt, maar een hond redt het geen twee maanden met 10 kilo, dus als je wint zou je dat vaker moeten halen.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 23:45:33 #10
    176471 oh-oh
    pi_76585421
    Ik zou echt serieus een beetje uitkijken met oudere dieren hoor, dat is niet altijd even goed om die zomaar om te zetten
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 8 januari 2010 @ 23:49:07 #11
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76585541
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 23:45 schreef oh-oh het volgende:
    Ik zou echt serieus een beetje uitkijken met oudere dieren hoor, dat is niet altijd even goed om die zomaar om te zetten
    Daarom ook al die vragen. We willen een goed beeld hebben zodat we ook kunnen inschatten wie er gebaat bij is en wie absoluut niet. Het moet geen problemen gaan opleveren.
    En de eerste week komt er sowieso begeleiding.
    pi_76586729
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 23:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik kan een zak van 10 kilo in één la kwijt, en dan misschien nog 2 losse erbij. Ik weet niet wat voor dier je hebt, maar een hond redt het geen twee maanden met 10 kilo, dus als je wint zou je dat vaker moeten halen.
    Ze is 13 met harttabletten en denk niet dat het hem gaat worden als ik oh-oh's post lees.
    Ze eet overigens wel regelmatig andere brokken omdat ze na een tijdje gewoon weer een soort weigert te eten.
    Och ik sta nu ook iedere 2 weken bij de winkel, geen probleem
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
      zaterdag 9 januari 2010 @ 00:28:11 #13
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_76586873
    Woei, leuke actie
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
      zaterdag 9 januari 2010 @ 00:36:16 #14
    176471 oh-oh
    pi_76587135
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 23:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Daarom ook al die vragen. We willen een goed beeld hebben zodat we ook kunnen inschatten wie er gebaat bij is en wie absoluut niet. Het moet geen problemen gaan opleveren.
    En de eerste week komt er sowieso begeleiding.
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2010 @ 02:33:16 #15
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_76589737
    Maar als je kat of hond dat voer nou eens niet lekker vind of er zelfs ziek van word, worden de dagelijkse updates dan ook geplaatst of gebruikt of 'verdwijnen' ze dan spoorloos?
    Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
    De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
      zaterdag 9 januari 2010 @ 02:35:38 #16
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76589763
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 02:33 schreef Cynix ® het volgende:
    Maar als je kat of hond dat voer nou eens niet lekker vind of er zelfs ziek van word, worden de dagelijkse updates dan ook geplaatst of gebruikt of 'verdwijnen' ze dan spoorloos?
    Je bent toch niet nieuw op FOK? Alsof FOK zoiets zou verwijderen.

Het lijkt mij alleen heel sterk dat een dier hier ziek van wordt. En als een dier het niet wil eten hebben updates weinig zin, hmm. Dan moet de eerstvolgende op de lijst het maar gaan proberen.
      † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2010 @ 02:38:32 #17
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_76589808
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 02:35 schreef Harajuku. het volgende:
    Je bent toch niet nieuw op FOK?
    Nee.
    Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
    De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
    pi_76591780
    Toffe actie.
    As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 januari 2010 @ 10:33:38 #19
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_76592233
    Kekke actie.
    Wat wordt er eigenlijk precies verwacht van de dagelijkse updates? In welke richting? Of [eventueel bestaande] kwaaltjes weggaan? Of dat hij/zij happier lijkt ofzo?

En idd, elke dag een update lijkt me wat veel.
    [*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
    pi_76593444
    Ik voer het al 8 jaar naar volle tevredenheid. Vers vlees FTW!
      zaterdag 9 januari 2010 @ 11:32:26 #21
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_76593521
    Ik hou onze katten op de RC, maar deze wil ik wel ff volgen
    I'm the patron saint of the denial.
    With an angel face and a taste for suicidal.
      zaterdag 9 januari 2010 @ 12:23:40 #22
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76594971
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 10:33 schreef ChipsZak. het volgende:
    Kekke actie.
    Wat wordt er eigenlijk precies verwacht van de dagelijkse updates? In welke richting? Of [eventueel bestaande] kwaaltjes weggaan? Of dat hij/zij happier lijkt ofzo?

En idd, elke dag een update lijkt me wat veel.
    Daarom is het ook niet de bedoeling dat er elke dag een update komt.

Van alles. Als 't dier kwaaltjes heeft hoe 't daarmee gaat, of 't dier meer energie krijgt, mooiere vacht, gebit. Alles wat je opvalt, eigenlijk. Zo'n update hoeft ook niet in 2 a4tjes, maar 3 regels is de bedoeling evenmin. Er mag best wat tijd ingestoken worden.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 januari 2010 @ 12:36:29 #23
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_76595373
    Maar stel dat je niets opvalt?
    [*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
      zaterdag 9 januari 2010 @ 12:40:23 #24
    176471 oh-oh
    pi_76595483
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 12:36 schreef ChipsZak. het volgende:
    Maar stel dat je niets opvalt?
    Nou, dan heb je dat toch te melden?
    ( Groucho Marx )
      zaterdag 9 januari 2010 @ 12:49:15 #25
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_76595787
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 12:40 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou, dan heb je dat toch te melden?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')