Dit zinnetje in je OP 'dus reageer niet als jij FOK! niet van dagelijkse updates kunt voorzien' doet sommigen misschien denken dat het wel de bedoeling is, die dagelijkse updatesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom is het ook niet de bedoeling dat er elke dag een update komt.
Aangepast.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit zinnetje in je OP 'dus reageer niet als jij FOK! niet van dagelijkse updates kunt voorzien' doet sommigen misschien denken dat het wel de bedoeling is, die dagelijkse updates
quote:
Voor Bink niet hoor maar voor Boor zou ik het zeker weten wel proberen als ik jou wasquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
(scheelt je ook weer vragen daarover beantwoorden
).
Toffe actie! Ik ga eens nadenken of dat iets voor Bink en/of Boor zou zijn!
quote:
Boor ga ik wel inschrijven denk ik idd! Maar hoezo Bink niet dan, want jullie hebben het voor Bink ook aan zitten raden in een van de andere topics dacht ik?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor Bink niet hoor maar voor Boor zou ik het zeker weten wel proberen als ik jou was
Omdat ze al een hondje op leeftijd is en het ivm de conditie van de nieren en zo dan niet altijd nog even verstandig is om van voer te wisselenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor ga ik wel inschrijven denk ik idd! Maar hoezo Bink niet dan, want jullie hebben het voor Bink ook aan zitten raden in een van de andere topics dacht ik?
Maar da's misschien niet handig om dat hier te vragen, dat doe ik dan wel in het bewuste topic
Lijkt mij sterk het verschil was hier al na dag 1 spectaculair vooral in de kattebak...... Na twee weken weet je ook niet wat je voelt als je de kat van de buurman aait....quote:
Ik denk dat het er dan echt vanaf hangt van wat je overstapt naar cb.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:33 schreef nieslief het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk het verschil was hier al na dag 1 spectaculair vooral in de kattebak...... Na twee weken weet je ook niet wat je voelt als je de kat van de buurman aait....
Aldibrokkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat het er dan echt vanaf hangt van wat je overstapt naar cb.
Ik voerde voor ik cb ging geven zelf gemaakt eten, gekookt welliswaar, maar wel vers.
Het verschil was wel merkbaar maar pas echt na een hele poos en heel geleidelijk aan.
Ik denk dat je als je van Aldibrok of zo overstapt, of Pedigree of zo, dat je het dan wellicht idd sneller ziet / merkt.
Yup, kan heel goedquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:06 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat je natuurlijk wel kan krijgen zijn ontgiftingsverschijnselen, mijn katten begonnen na een week of 2 alleen vers ineens hele rare substanties uit te poepen, drollen die compleet waren bedekt met vellen gelatine bijvoorbeeld, dat had zich blijkbaar allemaal opgehoopt vanbinnen en kwam er toen allemaal uit. Ik heb ook wel eens gehoord over honden die juist door het omschakelen de eerste periode huidproblemen kregen.
Whiskas (quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat het er dan echt vanaf hangt van wat je overstapt naar cb.
Ik voerde voor ik cb ging geven zelf gemaakt eten, gekookt welliswaar, maar wel vers.
Het verschil was wel merkbaar maar pas echt na een hele poos en heel geleidelijk aan.
Ik denk dat je als je van Aldibrok of zo overstapt, of Pedigree of zo, dat je het dan wellicht idd sneller ziet / merkt.
Bepaalde snacks kunnen wel, maar niet de snoepjes die je even in de supermarkt haalt ed. 't Verteringsstelsel is nu helemaal gericht op brokken, en dat moet al een fikse verandering ondergaan. Dus om better safe than sorry te kunnen zeggen willen we zulke snoepjes en koekjes uitsluiten bij de overgang, Maar er bestaan wel snacks zonder toevoegingen ed die je wel gewoon kunt geven.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:39 schreef heartwork het volgende:
Tis dat ik binnekort moet verhuizen, anders had dit zeer zeker een heel aantrekkelijk aanbod geweest.
Ik vind het een beetje sneu voor mn katten wanneer ze En de verhuisstress hebben EN een nieuw 'vriendje' verwelkomen En dan ook nog eens de overstap naar vers (zonder snoepjes begrijp ik :| .. -> HEL! )
Dat is zo, maar omdat er gezegd werd dat het ook niet 3 zinnetjes moeten zijn. Maar als er niks opvalt, tja, dan kan je weinig anders.quote:
Dat hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Aldibrokken![]()
Ik ken een hond die dat krijgt. Die poept 7 keer per dag oranje flubberdrollen
Ja, als het loopt zoals het lopen moet is 3 regels per week te weinig. Maar als er niets gebeurt kun je weinig anders.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is zo, maar omdat er gezegd werd dat het ook niet 3 zinnetjes moeten zijn. Maar als er niks opvalt, tja, dan kan je weinig anders.
En de poep van mn kat kan ik niet checken want ze gaat naar buiten. [Behalve als het sneeuwt]
Het is niet om te pushen hoor maar Whoopie's nierwaardes zijn echt super (pas nog getest ivm die tabletten) en misschien vindt ze dit wel lekker.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ze al een hondje op leeftijd is en het ivm de conditie van de nieren en zo dan niet altijd nog even verstandig is om van voer te wisselen
Op hun site staan de verkooppunten per provincie. Het is niet iets wat elke dierenspeciaalzaak heeft iig.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is niet om te pushen hoor maar Whoopie's nierwaardes zijn echt super (pas nog getest ivm die tabletten) en misschien vindt ze dit wel lekker.
Ben zelf nl geen aldi brokken fan, heb gister nog even goed zitten lezen en Carnibest klinkt stukken gezonder (ga ook eens in de plaatselijke zaak kijken of ze het uberhaupt hebben).
Het lijkt mij juist de moeite waard om i.v.m. nierproblemen over te stappen. Minder afvalprodukten voor de niertjes om te verwerken lijkt mij een pluspunt en daarnaast enorm veel vocht in het voer zelf alleen al lijkt mij ook positief voor de nieren. Je zou het gewoon kunnen proberen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is niet om te pushen hoor maar Whoopie's nierwaardes zijn echt super (pas nog getest ivm die tabletten) en misschien vindt ze dit wel lekker.
Ben zelf nl geen aldi brokken fan, heb gister nog even goed zitten lezen en Carnibest klinkt stukken gezonder (ga ook eens in de plaatselijke zaak kijken of ze het uberhaupt hebben).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |