abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 januari 2010 @ 12:51:01 #26
163650 Greys
pi_76595826
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Daarom is het ook niet de bedoeling dat er elke dag een update komt.
Dit zinnetje in je OP 'dus reageer niet als jij FOK! niet van dagelijkse updates kunt voorzien' doet sommigen misschien denken dat het wel de bedoeling is, die dagelijkse updates
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:54:15 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76595923
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit zinnetje in je OP 'dus reageer niet als jij FOK! niet van dagelijkse updates kunt voorzien' doet sommigen misschien denken dat het wel de bedoeling is, die dagelijkse updates
Aangepast.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 januari 2010 @ 12:55:24 #28
163650 Greys
pi_76595960
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Aangepast.
(scheelt je ook weer vragen daarover beantwoorden ).

Toffe actie! Ik ga eens nadenken of dat iets voor Bink en/of Boor zou zijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:56:20 #29
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76595988
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:55 schreef Greys het volgende:

[..]

(scheelt je ook weer vragen daarover beantwoorden ).

Toffe actie! Ik ga eens nadenken of dat iets voor Bink en/of Boor zou zijn!
Voor Bink niet hoor maar voor Boor zou ik het zeker weten wel proberen als ik jou was
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:57:20 #30
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_76596015
Ik heb Joep opgegeven!

[ Bericht 32% gewijzigd door Ireth op 09-01-2010 13:02:41 ]
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:58:37 #31
176471 oh-oh
pi_76596060
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef Ireth het volgende:
Ik heb Joep opgegeven!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 januari 2010 @ 13:00:30 #32
163650 Greys
pi_76596115
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:56 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Voor Bink niet hoor maar voor Boor zou ik het zeker weten wel proberen als ik jou was
Boor ga ik wel inschrijven denk ik idd! Maar hoezo Bink niet dan, want jullie hebben het voor Bink ook aan zitten raden in een van de andere topics dacht ik?
Maar da's misschien niet handig om dat hier te vragen, dat doe ik dan wel in het bewuste topic
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:04:23 #33
176471 oh-oh
pi_76596220
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Boor ga ik wel inschrijven denk ik idd! Maar hoezo Bink niet dan, want jullie hebben het voor Bink ook aan zitten raden in een van de andere topics dacht ik?
Maar da's misschien niet handig om dat hier te vragen, dat doe ik dan wel in het bewuste topic
Omdat ze al een hondje op leeftijd is en het ivm de conditie van de nieren en zo dan niet altijd nog even verstandig is om van voer te wisselen
( Groucho Marx )
pi_76596228
Toffe actie
pi_76596710
Jammer dat het te vroeg in het jaar is voor opvangkittens, die van vorig jaar groeiden er ondanks hun slechte start ivm ziekte en parasieten echt spectaculair mee en zagen er zoveel beter uit dan de brokkenkittentjes van dezelfde leeftijd waar ze mee op de kamer kwamen toen ze terug moesten naar het asiel om geplaatst te worden.
pi_76597154
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar stel dat je niets opvalt?
Lijkt mij sterk het verschil was hier al na dag 1 spectaculair vooral in de kattebak...... Na twee weken weet je ook niet wat je voelt als je de kat van de buurman aait....
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:43:06 #37
176471 oh-oh
pi_76597498
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:33 schreef nieslief het volgende:

[..]

Lijkt mij sterk het verschil was hier al na dag 1 spectaculair vooral in de kattebak...... Na twee weken weet je ook niet wat je voelt als je de kat van de buurman aait....
Ik denk dat het er dan echt vanaf hangt van wat je overstapt naar cb.
Ik voerde voor ik cb ging geven zelf gemaakt eten, gekookt welliswaar, maar wel vers.
Het verschil was wel merkbaar maar pas echt na een hele poos en heel geleidelijk aan.
Ik denk dat je als je van Aldibrok of zo overstapt, of Pedigree of zo, dat je het dan wellicht idd sneller ziet / merkt.
( Groucho Marx )
pi_76598093
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik voerde voor ik cb ging geven zelf gemaakt eten, gekookt welliswaar, maar wel vers.
Het verschil was wel merkbaar maar pas echt na een hele poos en heel geleidelijk aan.
Ik denk dat je als je van Aldibrok of zo overstapt, of Pedigree of zo, dat je het dan wellicht idd sneller ziet / merkt.
Aldibrokken

Ik ken een hond die dat krijgt. Die poept 7 keer per dag oranje flubberdrollen
pi_76598257
Wat je natuurlijk wel kan krijgen zijn ontgiftingsverschijnselen, mijn katten begonnen na een week of 2 alleen vers ineens hele rare substanties uit te poepen, drollen die compleet waren bedekt met vellen gelatine bijvoorbeeld, dat had zich blijkbaar allemaal opgehoopt vanbinnen en kwam er toen allemaal uit. Ik heb ook wel eens gehoord over honden die juist door het omschakelen de eerste periode huidproblemen kregen.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:11:01 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76598397
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:06 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat je natuurlijk wel kan krijgen zijn ontgiftingsverschijnselen, mijn katten begonnen na een week of 2 alleen vers ineens hele rare substanties uit te poepen, drollen die compleet waren bedekt met vellen gelatine bijvoorbeeld, dat had zich blijkbaar allemaal opgehoopt vanbinnen en kwam er toen allemaal uit. Ik heb ook wel eens gehoord over honden die juist door het omschakelen de eerste periode huidproblemen kregen.
Yup, kan heel goed En de winnaars krijgen die informatie ook uiteraard te horen straks. Ook één van de redenen waarom er sowieso in het begin begeleiding komt.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:39:35 #41
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_76599341
Tis dat ik binnekort moet verhuizen, anders had dit zeer zeker een heel aantrekkelijk aanbod geweest.
Ik vind het een beetje sneu voor mn katten wanneer ze En de verhuisstress hebben EN een nieuw 'vriendje' verwelkomen En dan ook nog eens de overstap naar vers (zonder snoepjes begrijp ik :| .. -> HEL! )
Big mouth strikes again
pi_76599458
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Whiskas ( ) en purina one zo zonder mengen overgezet.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:44:26 #43
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76599503
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:39 schreef heartwork het volgende:
Tis dat ik binnekort moet verhuizen, anders had dit zeer zeker een heel aantrekkelijk aanbod geweest.
Ik vind het een beetje sneu voor mn katten wanneer ze En de verhuisstress hebben EN een nieuw 'vriendje' verwelkomen En dan ook nog eens de overstap naar vers (zonder snoepjes begrijp ik :| .. -> HEL! )
Bepaalde snacks kunnen wel, maar niet de snoepjes die je even in de supermarkt haalt ed. 't Verteringsstelsel is nu helemaal gericht op brokken, en dat moet al een fikse verandering ondergaan. Dus om better safe than sorry te kunnen zeggen willen we zulke snoepjes en koekjes uitsluiten bij de overgang, Maar er bestaan wel snacks zonder toevoegingen ed die je wel gewoon kunt geven.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 januari 2010 @ 14:59:14 #44
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_76599963
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:40 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou, dan heb je dat toch te melden?
Dat is zo, maar omdat er gezegd werd dat het ook niet 3 zinnetjes moeten zijn. Maar als er niks opvalt, tja, dan kan je weinig anders.

En de poep van mn kat kan ik niet checken want ze gaat naar buiten. [Behalve als het sneeuwt]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_76600419
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:01 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Aldibrokken

Ik ken een hond die dat krijgt. Die poept 7 keer per dag oranje flubberdrollen
Dat hoeft niet hoor Madam hier weigert iets anders te eten (serieus waar ) en daar komen toch echt keurige drolletjes uit
Maar ze eet daarnaast wel goede brokken en snackt regelmatig groenvoer omdat ze dat lekker vindt.
ze kiest inderdaad zelf wat ze eet, moet ze het niet dan komt er wat anders een beetje verwennen mag wel.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 9 januari 2010 @ 15:18:05 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76600527
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat is zo, maar omdat er gezegd werd dat het ook niet 3 zinnetjes moeten zijn. Maar als er niks opvalt, tja, dan kan je weinig anders.

En de poep van mn kat kan ik niet checken want ze gaat naar buiten. [Behalve als het sneeuwt]
Ja, als het loopt zoals het lopen moet is 3 regels per week te weinig. Maar als er niets gebeurt kun je weinig anders.

Jammer dat ze buiten poept, want dat is vaak wel één van de eerste dingen die opvallen.
pi_76600696
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Omdat ze al een hondje op leeftijd is en het ivm de conditie van de nieren en zo dan niet altijd nog even verstandig is om van voer te wisselen
Het is niet om te pushen hoor maar Whoopie's nierwaardes zijn echt super (pas nog getest ivm die tabletten) en misschien vindt ze dit wel lekker.
Ben zelf nl geen aldi brokken fan, heb gister nog even goed zitten lezen en Carnibest klinkt stukken gezonder (ga ook eens in de plaatselijke zaak kijken of ze het uberhaupt hebben).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 9 januari 2010 @ 15:24:55 #48
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76600741
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het is niet om te pushen hoor maar Whoopie's nierwaardes zijn echt super (pas nog getest ivm die tabletten) en misschien vindt ze dit wel lekker.
Ben zelf nl geen aldi brokken fan, heb gister nog even goed zitten lezen en Carnibest klinkt stukken gezonder (ga ook eens in de plaatselijke zaak kijken of ze het uberhaupt hebben).
Op hun site staan de verkooppunten per provincie. Het is niet iets wat elke dierenspeciaalzaak heeft iig.
pi_76602753
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist de moeite waard om i.v.m. nierproblemen over te stappen. Minder afvalprodukten voor de niertjes om te verwerken lijkt mij een pluspunt en daarnaast enorm veel vocht in het voer zelf alleen al lijkt mij ook positief voor de nieren. Je zou het gewoon kunnen proberen.
pi_76603351
Hee, dit is interessant!

Toevallig heb ik me twee dagen geleden voor het eerst een beetje verdiept in Carnibest en ik zit er sterk over te denken om met mijn twee kittens over te stappen!

Ik denk dat ik me hiervoor maar eens aan ga melden!

Kun je ook kiezen voor de biologische Carnibest variant bij deze actie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')