Het is ook ter vervanging van brokken. Het is een compleet voer en je hoeft er dus niets meer naast te voeren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:47 schreef Mickeys het volgende:
Ik lees elke keer dat het ter vervaning van brokken is. Mijn 3 mormels (katten) krijgen 's morgens elk een handje brokjes en 's avonds nat voer (gourmetgold). Is dat ook goed 'genoeg' om op te geven? Zijn bejaarde katten waarvan 1 met nierproblemen, 1 met maagproblemen (kan alleen gourmet natvoer hebben, de rest gooit die eruit) en 1 met heupprobleem.

quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:51 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
* Sjeekie_Beekie heeft Lara opgegeven.
De Carnibest snacks gaven de doorslag, want ik zie ons nog niet naar de training gaan zonder wat lekkers.

Er zijn meer perfecte kandidaten als ik dit zo zie. Wordt nog moeilijk kiezen voor de jury (quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Lara is echt een perfecte kandidaat

Donut is een hond/kat/fret? En hoe zwaar is ze?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:21 schreef FrankP het volgende:
Waar ik nog even benieuwd naar ben voordat ik onze "Donut" opgeef is het volgende:
Op het moment dat ze helemaal over is op CB en de 2 gratis proefmaanden heeft volbracht, wat zijn dan de kosten per week/maand als ik het voer gewoon zou moeten kopen?
Hoe vaak en hoeveel per dag wordt er gevoerd met CB?

Stupid mequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Donut is een hond/kat/fret? En hoe zwaar is ze?

Whehehe, wat liefquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:15 schreef FrankP het volgende:
[..]
Stupid me![]()
Kat (poes), +/- 6 jr, 4 kg.
Edit:
Ik kom op ongeveer 17/18 euro in de maand, bij een voeding van 120 gram per dag. Dat valt me reuze mee zeg!!! Ik ga de gok maar eens wagen en onze lieve Donut opgeven....
[ afbeelding ]

Mogen frolicjes ook? Die zijn ook op basis van vers vlees.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
webspider, je zou bijvoorbeeld lamslong blokjes kunnen gebruiken, die moet je alleen even wat kleiner maken. Carnibest zelf heeft ook knabbels welke je ook kunt gebruiken.
Zulk soort dingen kun je ook vaak wel gewoon in dierenzaken vinden, dat hoeft niet per se van Carnibest te zijn.
Verder zou je nog bijv. een kipfiletje kunnen koken, daarna in mini stukjes knippen en drogen in de oven op een bakpapiertje. Dat kan ook met bijv. runderlever (liefst bio) vinden honden ook heerlijk. Maar nooit teveel daarvan geven i.v.m. teveel aan bepaalde vitamines.
Dat zijn wat voorbeelden, maar er is natuurlijk genoeg op dat gebied te vinden.

Nee, Frolic heeft aardig wat kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen die bij de overgang nog wel eens roet in het eten kunnen gooien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mogen frolicjes ook? Die zijn ook op basis van vers vlees.

Damn, ik zou zo graag willen dat er hier ergens een jumper wasquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:09 schreef Qwea het volgende:
Als je tussendoor wat wilt geven.... de jumper heeft lamshart liggen. In blokjes

En meer graan dan vlees ook, kunstmatiger dan frolic kun je het bijna niet vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, Frolic heeft aardig wat kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen die bij de overgang nog wel eens roet in het eten kunnen gooien.

Komt u maar niet en kies Donut maar uitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:50 schreef Harajuku. het volgende:
Er kunnen nog meer e-mails in de inbox, komt u maar.

Laten we eerst de uitslag maar afwachten dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:26 schreef FrankP het volgende:
[..]
Komt u maar niet en kies Donut maar uit![]()
Ik denk trouwens dat ik misschien zelfs zonder deze actie over ga stappen (of in ieder geval een poging doen) op natuurvoer. Heb de laatste dagen mij al flink verdiept in het onderwerp en begin aardig overtuigd te raken. Nu nog hopen dat onze kat er niet zo over gaat denken.....

Moeten ze wel opschieten, nog 3 dagen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Mickeys het volgende:
ik hoop gewoon dat er veel meer aanmeldingen binnen komen. Ik vind het een leuke actie. Stiekum hoop ik ook dat 1 van mijn mormels gekozen word.

Krijg je hè, met die verwende nesten!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
Haar, ik heb toch besloten niet mee te doen
Met Bink durf ik het echt niet aan (die was al van de leg door een ander soort koekjes) en ik heb de laatste weken met Boor geprobeerd of hij andere soorten/merken lust en daar haalt ie zijn neus voor op.
Dus mijn dieren zijn ondankbare nestengeen goede kandidaten

Ik zou het doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:54 schreef nokwanda het volgende:
Vanaf vrijdag zijn hier 8 katten. Toch nog maar eens inschrijven?

Van mijn aanstaande nieuwe dames weet ik het niet. Mijn huidige schorriemorrie krijgt RC en af en toe gekookt hart omdat ze niet gewend zijn aan rauw vlees.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou het doen
Hebben de dames ook nooit versvlees gegeten?

Nee, nog niet. Ik vraag me af of we wel genoeg ruimte in de vriezer hebbenquote:

Eehhmm.. het is toch niet de bedoeling dat je voor 3 2 maanden in je vriezer gooit? Ik neem aan dat je ook tweewekelijkse porties ofzo kan halen? Anders kan ik dus ook wel afhaken met mijn anderhalve vriesvakje....quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik vraag me af of we wel genoeg ruimte in de vriezer hebben

Het scheelt dat je maar voor 2 maanden voer wintquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. het is toch niet de bedoeling dat je voor 3 maanden in je vriezer gooit? Ik neem aan dat je ook tweewekelijkse porties ofzo kan halen? Anders kan ik dus ook wel afhaken met mijn anderhalve vriesvakje....

quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:08 schreef FrankP het volgende:
[..]
Het scheelt dat je maar voor 2 maanden voer wint![]()
Maar inderdaad, ik mag toch wel aannemen dat je het in meerdere keren kan afhalen.
Nog maar een dagje tot de uitslag

wss niet, maar met 8 katten heb je sowieso nogal wat ruimte nodig. Maar ik heb me niet ingeschreven. Ze doen het goed nu, en met de grote verandering van vandaag, twee poezen erbij, leek het me niet slim om tegelijk nog een verandering in te voeren. Dat kan later eventueel ook nog wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. het is toch niet de bedoeling dat je voor 3 2 maanden in je vriezer gooit? Ik neem aan dat je ook tweewekelijkse porties ofzo kan halen? Anders kan ik dus ook wel afhaken met mijn anderhalve vriesvakje....

Dan stop ik met tellenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan je al wel vertellen dat er niet vandaag al winnaars komen hoor. Maar wel zo snel mogelijk na het sluiten uiteraard.

quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:46 schreef -lucas- het volgende:
Mijn slopers ook maar even aangemeld. We zijn sowieso van plan om over te stappen. Heb twee kittens van twaalf weken die hun tanden momenteel vooral in ons en ons meubulair zetten, zou leuk zijn als ze dat eens in hun eten zouden doen.

Ik heb mijn kater maar niet opgegeven aangezien ik al aan haaks barf begonnen ben. Bedankt iig voor de pm over de actie!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik keek precies op het goede moment naar de tijdHET IS VOORBIJ!
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |